Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Огляди б / у авто Skoda Fabia (Шкода Фабія) з пробігом. скромність прикрашає

Наша сеть партнеров Banwar

Багато наших співгромадян, які накопичили невелику суму на покупку автомобіля, губляться в здогадах, що краще: придбати нову продукцію пострадянського автопрому або ризикнути і взяти стару іномарку. У разі вибору другого варіанта одним з можливих кандидатів може стати Skoda Fabia першого покоління. Наскільки вигідні її придбання і експлуатація, ми спробуємо розібратися. Багато наших співгромадян, які накопичили невелику суму на покупку автомобіля, губляться в здогадах, що краще: придбати нову продукцію пострадянського автопрому або ризикнути і взяти стару іномарку

дебют Fabia (Внутрішнє заводське позначення 6Y) відбувся в 1999 році на автосалоні у Франкфурті, де чехи представили заміну застарілої Felicia. У 2000 році пішов в серію універсал, а роком пізніше - седан. У 2004 році трапився легкий рестайлінг моделі. Трохи змінили передній бампер, задні ліхтарі. У салоні також відбулися мінімальні зміни.

Автомобіль був побудований на загальній фольксвагеновской платформі, на якій концерн виробляв такі машини, як VW Polo, SEAT Ibiza / Cordoba. Fabia мала з ними чимало спільних вузлів і агрегатів.

Всі кузовні панелі Skoda підігнані одна до одної з мінімальними зазорами (у кращих традиціях німецької школи), а завдяки оцинкування Fabia відмінно протистоїть корозії. Іржу традиційно можна побачити на машинах, погано відновлених після аварії. При інтенсивному використанні задніх дверей може з'явитися люфт в механізмі замка, який піддається нескладної регулюванню. Масивні передні стійки часто стають причиною невдоволення господарів, оскільки серйозно обмежують оглядовість.

Збереження демократичної ціни (причому без економії на якості самого автомобіля) привело виробника до необхідності «поскупитися» при оснащенні базових Fabia додатковим обладнанням. Так, на ранніх версіях в більшості випадків були тільки подушка безпеки водія, іммобілайзер, регульована рульова колонка і електропідсилювач керма. Автомобілі в хороших комплектаціях оснащені практично всім набором сучасних систем безпеки і комфорту.

Електроніка в цілому досить надійна і проста. Претензії були до кінцевик дверей (загальна «хвороба» VW). У разі їх поломки, яка не рідкість, доведеться викласти близько $ 65 за новий замок, адже деталь поставляється в зборі. Робота ж обійдеться в $ 40. Взимку, особливо після миття, концевики часто підмерзають, і електроніка інформує, що в авто відкриті двері. В цьому випадку рекомендується по можливості поставити машину на деякий час в тепле приміщення. Бувають випадки виходу з ладу сервоприводу заслінки обігрівача.

Гамма моторів для Fabia досить широка і включає в себе вісім варіантів бензинових агрегатів і чотири - дизельних. Найслабший бензиновий - літровий «движок». Його 50 к.с. вистачає для дуже спокійного переміщення по місту, однак до надійності претензій практично немає. Трициліндровий мотор об'ємом 1,2 літра видавав 54 к.с. в шестіклапанном варіанті і 65 к.с. у версії з 12 клапанами. У приводі ГРМ тут використовується ланцюг, яка з часом може витягуватися, нагадуючи про себе характерним шумом. У разі її заміни в сервісі доведеться залишити близько $ 250 з урахуванням запчастин. Загальний же ресурс цих моторів становить близько 300 000 км.

Агрегати об'ємом 1,4 літра представлені відразу в чотирьох варіантах. Два з них (60 і 68 к.с.) - модернізовані версії конструктивно застарілих Шкодовський моторів, провідні свою історію ще з часів попередників Favorit і Felicia. Привід ГРМ тут також здійснюється ланцюгом, яка ходить 100 000 км і більше. В іншому ці двигуни дуже невибагливі, надійні і тяговітий.

Два інших - добре знайомі фольксвагеновские 16-клапанні потужністю 75 і 101 к.с. Ці мотори більш вимогливі до якості палива. Рекомендується періодично промивати форсунки на працюючому двигуні, тим самим очищаючи і стрижні клапанів від відкладень. Відзначалися випадки виходу з ладу датчика положення дросельної заслінки. У найгіршому варіанті розвитку подій може знадобитися заміна дросельної заслінки, яка обійдеться приблизно в $ 500. Ремінь ГРМ з роликами змінюється через кожні 90 000 км. Разом з ними рекомендується попутно замінити і помпу (близько $ 150 за оригінальну деталь). Те ж стосується і бензинового дволітрового мотора потужністю 115 к.с. З ним Fabia перетворюється в досить динамічний автомобіль, який прискорюється з місця до «сотні» менш ніж за 10 секунд.

Дизельні фольксвагеновские мотори, що встановлюються на Skoda, не мали у нас велику популярність, тому вибір таких екземплярів прагне до нуля. Трициліндровий агрегат об'ємом 1,4 літра, оснащений турбіною, видає 75 к.с. Добре відомий 1,9-літровий мотор в безнаддувний версії SDI може похвалитися лише 64 к.с., а його турбірована версія TDI - вже 101 «конячкою». Для любителів «запалити» чехи пропонували спортивну модифікацію RS, яка приховувала під капотом найсильніший з пропонованих моторів - 1,9 TDI потужністю 131 к.с. З ним Fabia розганяла до «сотні» за 9,6 секунди і продовжувала прискорення до максимальних 204 км / ч. Однак, на жаль, якість нашої солярки зводить нанівець всю передбачувану економію дизеля.

Всі варіанти (за рідкісним винятком) оснащувалися п'ятиступінчастою "механікою". Шість передач пропонувалися для дизельної версії RS, а «автомат» доступний тільки з 1,4-літровим мотором потужністю 75 л.с. Обидва типи трансмісії достатньо надійні і не доставляють проблем. Зчеплення при правильній експлуатації ходить близько 100 000 км. У разі його заміни доведеться викласти від $ 100 до $ 200 за оригінальний диск (в залежності від мотора) і близько $ 150 залишити майстрам. Масло в АКП змінюється раз в 60 000 км. Вартість заміни з урахуванням рідини і запчастин потрібно близько $ 120-150.

Підвіска Fabia відрізняється простотою і надійністю. На додаток до всього вона досить комфортна для свого класу. Спереду стоїть традиційний «Макферсон», а ззаду - незалежна балка. У передній підвісці найчастіше виходять з ладу втулки стабілізатора. Їх вистачає в середньому на 25 000-30 000 км, однак вартість їх навіть з урахуванням роботи копійчана. Стійки стабілізатора тримаються до 50 000 км (близько $ 85 з роботою). Сайлент-блоки передніх важелів ходять по 100 000 км. Їх заміна потребує більше $ 200 за обидві сторони з урахуванням оригінальних запчастин. Стільки ж витримують кульові опори ($ 65 з роботою за сторону), кермові тяги і наконечники (по $ 80 за сторону з урахуванням роботи). У задній підвісці кожні 100 000 км вимагають уваги сайлент-блоки задньої балки. Передні амортизатори ходять приблизно 70 000 км ($ 270 за пару з роботою), а задні - 90 000 км ($ 210 за пару з роботою). Передні колодки зношуються раз в 20 000-30 000 км ($ 70 з роботою), а диски ($ 130 за пару з роботою) витримують два-три комплекти колодок. Ззаду можна зустріти як дискові гальма, так і барабани. У першому випадку колодок вистачає на 50 000-60 000 км ($ 90 з роботою), а дисків - на 100 000-120 000 км ($ 120 за пару з роботою). У другому - відомі випадки зносу колодок і на 30 000 км, а середній показник, як правило, 80 000 км ($ 130 за оригінальний комплект). Барабани ходять більше 150 000 км ($ 70 за штуку). Використання якісних неоригінальних запчастин може істотно скоротити витрати на обслуговування Fabia.

Рульове управління досить надійно, хоча нерідко відмовляли датчики повороту керма на версіях з електропідсилювачем.

стару Skoda Fabia першого покоління сміливо можна рекомендувати до покупки, оскільки на даний момент це один з небагатьох дійсно надійних і добротних автомобілів за досить демократичною ціною. А адекватні ціни на обслуговування не дозволять засумніватися в правильності вибору.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов