Наша сеть партнеров Banwar
Audi 100 / A6 (1990-1997) - останній "сотню" в модельному ряду німці випускали з листопада 1990-го по травень 1994 го.
Вона поєднувала в собі всі кращі риси фірмового стилю. Чудова якість збірки, трирічна гарантія на лакове покриття і 10 років гарантії від наскрізної корозії кузова стали відмінною рекламою для Audi 100 (серії С4). Втім, достоїнств у автомобілів нового покоління було куди більше: широкий список стандартного устаткування, в обробці інтер'єру використали нові тканини, матеріали і шкіру, зустріти яку в стандартній комплектації можна не часто. Важливою перевагою Audi 100 можна вважати дуже просторий салон і місткий 510-літровий багажник. Повнопривідна модель Quattro з'явилася в січні 1991-го, її керованість і прохідність виявилися еталонними для автомобілів такого типу, що дозволило Audi практично монополізувати європейський ринок повнопривідних легкових моделей. Випуск модельного ряду С4 під назвою Audi 100 / S4 тривав до травня 1994 року, коли провели корінний рестайлінг і ввели новий індекс - А6. Автомобіль має досить великий запас міцності. Важливо тільки, при покупці не "нарватися" на кота в мішку. І в подальшій експлуатації незапускать з ремонтом: копійчана економія в початковій стадії несправності, може обернутися надмірно дорогим ремонтом в кінці!
Спочатку застосовували три інжекторних двигуна: 2,0-літровий 101-сильний (заводський індекс ААЕ), 2,3-літровий 133-сильний (AAR) і 2,8-літровий 174-сильний (ААН) з багатоточковим уприскуванням. Але вже в січні-березні 1991 року (з появою версії Audi 100 Quattro) до них додали: 2,0-літровий 115-сильний (AAD) з системою центрального уприскування і 2,4-літровий 82-сильний дизель (AAS). Ще через півроку в продажу з'явилася 115-сильна 2,5-літрова версія з турбодизелем (ААТ). Штатної для всіх двигунів була 5-ступінчаста механічна КП, під замовлення встановлювали автоматичну 4-діапаеонную гідромеханічну КП з електронної адаптивною системою DSP, яка гнучко пристосовується до індивідуального стилі водіння водія, що збільшує плавність перемикання передач і підвищує паливну економічність до рівня моделей з механічною коробкою передач. Вінчала гаму спортивна модель Audi S4 з 2,2-літровим 230-сильним п'ятициліндровим двигуном (AAN) з багатоточковим уприскуванням палива і турбонаддувом.
Кузов - Audi 100 / A6 подібно своїм побратимам має оцинкований кузов. Тому проблема корозії для кузовів цих машин гострий характер не носять. Однак, необхідно пам'ятати, що при пошкодженнях корозійного покриття (внаслідок аварії, або легких ударів) на цих місцях велика ймовірність появи вогнищ іржі! Тому, огляд кузова все-таки необхідний.
Ходова частина - Підвіски в основному страждають на машинах з шестициліндровим двигуном (передня підвіска) і на машинах з кузовом універсалах (задня підвіска). Це автомобілі, особливого ризику. Але і взагалі ходову Audi 100 / A6 обходити стороною не варто. Вона може таїти в собі неприємні, а головне, недешеві сюрпризи.
Трансмісія - Машини з потужними моторами нерідко зустрічаються з неабияк зношеним зчепленням. Проблеми в КПП виникають рідше і, в основному, тільки на машинах з дуже великим пробігом. Особливо важливо оглянути повнопривідні моделі "Quattro". Добре б пройти діагностику. Несправність повнопривідної трансмісії може дорого обійтися.
Двигун - Зустрічаються випадки перегріву в слідстві витоку тосола або відмови датчика включення вентилятора, можливі обриви ременя ГРМ (на дизелях), часто коррозирует випускна система (до 1992 р.в.), на машинах з великим пробігом нерідкі випадки проблем з електрикою: генератор, двірники, електроскло.
+ Висока якість, оцинкований кузов, широкий вибір модифікацій, наявність повнопривідної версії.
- Досить високі ціни, багато зношених і кримінальних примірників, проблеми з електрикою при великому пробігу.
Надійність: 7/10
Комфорт: 7/10
Співвідношення ціни та якості: 7/10
Ціна: $ 7000 - $ 15000