Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Огляди б / у авто Volkswagen Passat (Фольксваген Пасат) з пробігом. Народ проти VW

  1. Тільки зі змінним взуттям
  2. Від 1,6 до 4,0
  3. помста Гітлера
  4. ЕКСКУРС

Наша сеть партнеров Banwar

Остання модель колись популярного Passat розгубила своїх покупців. Volkswagen Passat завжди вважався одним з найкращих (або, принаймні, найбільш затребуваних) старих автомобілів в сенсі надійності, ремонтопридатності, ціною, нарешті. Однак останнє покоління Passat дещо розчарувало російських покупців цього популярного з авто. Чому? Спробуємо розібратися. Остання модель колись популярного   Passat   розгубила своїх покупців

Імідж надійної і простий в ремонті машини Volkswagen Passat заслужив головним чином завдяки третьому поколінню цієї моделі, що мала заводське позначення кузова В3 і В4. "Четвіркою" називалися автомобілі, що пройшли рестайлінг (їх можна відрізнити по іншому оформлення передньої частини, де замість знаменитої "лижі" стали встановлювати більш звичну грати радіатора). Volkswagen Passat B3 і В4 подобалися російським водіям в першу чергу через великі розмірів, відносно дешевих запчастин і простоти конструкції. Загалом, попереднє покоління Passat можна по праву назвати народним авто.

Але в 1996 році було представлено принципово нове покоління Passat, що одержав індекс В5 (після рестайлінгу 2001 року кузов стали позначати В6). Автомобіль по праву конкурував з більш престижними моделями, такими, як Audi A4 і Saab 9-3. Але досвід експлуатації Passat В5 в Росії показав, що, придбавши ряд плюсів, ця модель втратила два своїх головних гідності - надійність і простоту ремонту. І в першу чергу це стосується підвіски автомобіля.

Значна частина продаються на ринку Passat мають кузов універсал: в Європі завжди любили Passat Variant за величезний багажник (1600 л при складених задніх сидіннях). З "залізом" Passat проблем немає ніяких: завдяки двосторонній оцинкування іржа не може зіпсувати кузов багато років. Але це лише в тому випадку, якщо автомобіль не потрапляв в серйозні аварії, а на нашому ринку секонд-хенд битих машин більш ніж достатньо. Зазвичай при детальному вивченні подібних авто на підйомнику з'ясовується, що відшаровується фарба (перш за все в районі арок), "пішла" геометрія кузова і так далі. Купувати такі автомобілі настійно не рекомендується, навіть незважаючи на їх дуже привабливу ціну.

Тільки зі змінним взуттям

Оснащення Volkswagen Passat B5 / B6, як правило, досить багате. Що стосується найбільш крутих версій Passat, то вони називалися Highline. Такі машини мають шикарну обробку салону з дерев'яними вставками, самий повний електропакет, клімат-контроль і так далі, і тому подібне. Загалом, крутіше крутого. Правда, і ціна наворочених версій мало не в два рази вище, ніж простих машин. До речі, в Росії Volkswagen Passat B5 продавався за ціною від $ 20 000 з копійками за базову комплектацію. Більш ніж приваблива ціна, враховуючи імідж автомобіля і його оснащення.

На вторинному ринку часто можна зустріти автомобілі, спочатку завезені в Росію офіційними дилерами. Такі моделі являють собою дуже непоганий варіант, адже вони легко піддаються перевірці родоводу. Ну а крім того, продані в Росії автомобілі мають такий необхідний "пакет для поганих доріг" з посиленими амортизаторами і пружинами, а також із збільшеним дорожнім просвітом. Але ось чому "російські" Passat не оснащуються захистом двигуна - не зовсім зрозуміло, адже часто у нас цей елемент є не додатковим аксесуаром, а життєвою необхідністю. А ось пригнані з Європи автомобілі не пристосовані під наші дороги, але сервіси можуть запропонувати послугу з встановлення необхідного пакета. В цілому це буде коштувати близько $ 1000, так що таку операцію має сенс проводити, коли настане пора міняти амортизатори (на фірмовому сервісі вони коштують понад $ 200).

Однак навіть підготовлені для Росії автомобілі не позбавлені однієї неприємності, з якою можуть зіткнутися всі водії, не особливо стежать за чистотою в салоні. Виявляється, під водійським кріслом знаходиться електронний блок, який об'єднує контроль над сигналізацією, електроприводами, центральним замком, освітленням салону і так далі. Так ось, взимку водій часто натаскує в машину багато снігу. І, не дивлячись на гумові килимки, волога може просочитися під покриття підлоги. Якщо води збереться занадто багато, то вона рано чи пізно потрапить в комп'ютерний блок, і він почне "глючити" (помічено, що частіше це трапляється з аварійними автомобілями). Щоб уникнути проблеми, досить взимку раз на тиждень підкладати під килимок газети, прекрасно вбирають вологу. Якщо ж блок управління все-таки вийшов з ладу остаточно і безповоротно - готуйте кілька сотень доларів на новий або пошукайте старий на розбиранні (близько $ 150). Також при купівлі вживаного Passat не завадить перевірити роботу центрального замка, так як часто моторчики замків виходять з ладу через 2-3 роки експлуатації. На стільки ж може вистачити і кондиціонера (заміна - приблизно $ 150).

Від 1,6 до 4,0

Volkswagen Passat B5 / B6 оснащувався досить широкою гамою двигунів. Слід відразу сказати, що всі вони при дбайливого ставлення і постійному обслуговуванні дуже надійні і здатні служити довгий час. Звичайно, якщо пробіг автомобіля становить вже під 200 тис. Км (а на машинах з Німеччини у віці 5 років і більше це цілком нормальне явище), то мотор може зажадати досить серйозного ремонту, але більшість силових агрегатів концерну Volkswagen здатне служити по 300-400 тис. км (майже всі встановлювані на Passat двигуни можна зустріти і на Audi A4). Хоча бувають і вкрай неприємні винятки, коли в двигун доводиться залазити після 60-80 тис. Км. Причому вважається, що нові мотори VW - "одноразові", і далеко не завжди можна зробити капремонт: іноді доводиться купувати нову "голову"!

Самий "дохлий" - Passat з 1,6-літровим двигуном потужністю 101 к.с. Мотор ще непогано виглядає на Golf, але для великого і важкого Passat його явно мало. Хоча, з іншого боку, 1,6-літровий силовий агрегат дозволяє автомобілю спокійно їхати по трасі зі швидкістю 140-150 км / год. Перший час 1,6-літрові мотори погано запускалися в холоди, але після 1999 року ця проблема була вирішена.

1,8-літрові двигуни потужністю 125 або 150 к.с. (Останній варіант - з турбонаддувом низького тиску) набагато популярніше 1,6-літрового агрегату. За ціною ж Passat c 1,6- і 1,8-літровими двигунами майже не відрізняються один від одного.

З можливих неприємностей, що стосуються всіх моторів Volkswagen, відзначимо періодичний вихід з ладу кисневого датчика, що обійдеться в $ 75-150.

Є в моторній гамі Passat і ще один бензиновий двигун потужністю 150 к.с. Це 2,3-літровий агрегат VR5. Він вважається більш надійним, адже 2,3-літровий мотор не має турбіни, а крім того, замість ременя ГРМ тут використовується майже вічна ланцюг. На інших же двигунах варто ремінь, який за рекомендацією заводу потрібно міняти кожні 120 тис. Км, але дилери "Volkswagen" в Росії настійно радять скоротити цей термін до 80-90 тис. Км (близько $ 250-300). Зустрічаються і більш потужні Passat з 2,8-літровим двигуном VR6 (193 к.с.). Обидва движка вважаються дуже надійними і єдиний їх мінус - в більш високій ціні.

Відносно нові автомобілі можуть бути оснащені і іншими бензиновими двигунами. Наприклад, 2,0-літровим (115 або 131 к.с.), а також унікальним мотором W8 об'ємом 4,0 літра потужністю 275 к.с. (З'явився в 2001 році). Само собою, що з двигуном W8 Passat перетворюється на справжню ракету, але на вторинному ринку такі автомобілі поки зустрічаються вкрай рідко, та й коштують дуже пристойно - за новий Passat W8 просять близько 50 тис. І не доларів, а євро.

Тепер що стосується дизелів. У перші роки випуску автомобіль оснащувався відразу трьома 1,9-літровими турбодизелями різних модифікацій потужністю 90, 110 або 116 к.с. (Останній має так звану насос-форсунку). Потім з'явився 2,5-літровий турбодизель V6 (150 к.с., а пізніше 180 л.с.) і нові 1,9-літрові мотори потужністю 101 і 130 к.с. Так що бажає їздити на дизельному Passat є з чого вибирати. Але потрібно пам'ятати, що дизельні двигуни Volkswagen вимагають якісного палива, в іншому випадку з ладу можуть вийти форсунки або ТНВД.

Коробки передач на Passat бувають як механічними, так і автоматичними, в тому числі "автомати" Tiptronic з можливістю ручного перемикання.

помста Гітлера

Ну, а тепер про сумне - про підвіску. Якщо попередні покоління Passat мали просту і досить надійну підвіску, то В5 отримав повністю незалежну мультіричажную. На рівних німецьких дорогах Passat демонструє всі свої найкращі якості - комфорт, тишу, непогану керованість. Але в Росії підвіска (головним чином передня) не витримує суворих умов експлуатації. Причому в даному випадку можна говорити не просто про те, що передня підвіска Passat вимагає трохи більше частого ремонту, а про велику проблему (іноді за неї Passat називають "помстою Гітлера"). І дивуватися цьому нічого, адже в Passat B5 на кожне переднє колесо доводиться відразу по чотири важеля! В Європі вони можуть служити більше 100 тис. Км, але у нас важелі (зроблені єдиним цілим з кульовими) іноді доводиться міняти кожні рік-два. А перебирання передньої підвіски обійдеться в $ 1000-1500, так як ціни на запчастини Volkswagen (особливо на фірмовому сервісі), прямо скажемо, не народні. Якщо ж купувати важелі нема на СТО "Volkswagen", а в звичайних магазинах запчастин, то заміна важелів обійдеться приблизно в $ 700.

У всьому іншому в підвісці Passat причепитися начебто й ні до чого, але і цього вистачає, щоб залишати в бюджеті власника пристойні фінансові діри (кажуть, рестайлінгові Passat B6 мають вже більш надійну передню підвіску). Але ж є ще амортизатори, ступичні підшипники, кермові тяги, втулки стабілізаторів і так далі. У підсумку тільки в підвіску при активній їзді щороку можна вкладати більше $ 1000 (а якщо ремонтуватися на фірмовому СТО, то і більше).

ЕКСКУРС

Перше покоління Volkswagen Passat з'явилося в 1973 році. Автомобіль випускався в кузові хетчбек і універсал. Такі Passat майже не зустрічаються на наших дорогах. Те ж саме можна сказати і про друге покоління моделі, представленому публіці в 1980 році. Автомобіль випускався вже в трьох кузовах: хетчбек, універсал і седан (позначався Santana).

Найбільшу ж любов у Росії заслужило третє покоління VW Passat (кузов В3), офіційно побачило світ у 1988 році. Цей автомобіль випускався в кузові седан або універсал, а під його капот встановлювалася велика гамма силових агрегатів, починаючи з 1,6-літрового бензинового моторчика (75 к.с.) і закінчуючи 2,9-літровим двигуном VR6 потужністю 174 к.с. В кінці 1993 року "Volkswagen" вирішив трохи модернізувати Passat (так з'явився кузов В4).

У 1996 році пішло в серію четверте покоління Passat, отримало позначення В5. Цей автомобіль став набагато більш комфортним і престижним. У 1997 році представлений універсал Variant, а також повнопривідна версія Syncro. У 2001 році проведена модернізація Passat (кузов В6), а також представлена ​​найпотужніша версія з 4,0-літровим бензиновим двигуном W8 (275 к.с.) і постійним повним приводом.

Чому?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов