Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Огляди б / у авто Opel Corsa (Опель Корса) з пробігом. Німецький «жигуль»

  1. ЕКСКУРС
  2. НАШІ ЕКСПЕРТИ

Наша сеть партнеров Banwar

Бажаючим придбати невелику машинку для міста, та ще за розумні гроші багато експертів вторинного ринку порадять Opel Corsa . Автомобіль випускається аж з 1982 року, але найбільший інтерес для покупця уживаної машини представляє модель Corsa з літерою «C», що з'явилася на світ в 2000 році. Бажаючим придбати невелику машинку для міста, та ще за розумні гроші багато експертів вторинного ринку порадять   Opel Corsa

Певним гідністю Corsa можна вважати невеликі за обсягом двигуни, що встановлюються під її капот.

І тому розмитнення таких машин при ввезенні в Росію обходиться в прийнятну суму. Зараз ми перерахуємо двигуни, призначені для Corsa, а в дужках зазначимо вартість митного очищення: 1,0 л (850 євро), 1,2 л (1200 євро), 1,4 л (1360 євро), 1,8 л (2700 євро), 1,3 л дизель (1250 євро), 1,7 л дизель (2530 євро). Іншими словами, лише за найпотужніші машини в бюджет Росії доведеться заплатити більш-менш пристойні гроші. А вже розмитнення Corsa з літровим 3-циліндровим моторчиком - взагалі дешевше не придумаєш.

Багато покупців уживаних Opel побоюються за корозійну стійкість кузова автомобілів цієї марки. Дійсно, ще на початку 90-х років з цим у «Opel» були певні проблеми. Однак метал Corsa C повністю оцинкований, і компанія давала 12-річну гарантію від наскрізної корозії. Правда, до кузова все-таки є деякі претензії. Наприклад, вже після 1-2 років експлуатації часто починає мимоволі вивалюватися гумова "спідниця" бампера. Однак зазвичай вставити її на місце не складає труднощів, хоча, погодьтеся, це неприємно. Чи не занадто надійно тримається і пластиковий обвіс з боків. Коли він відстає, в щілину тут же проникають вода і бруд. З іншого боку, пластик, розташований, наприклад, в нижній частині передніх крил, часом робить дуже хорошу послугу водіям. Адже часто при невеликих аваріях (наприклад, при парковці) саме він приймає на себе удар і рятує метал від невеликих вм'ятин. При цьому сам пластик може і не потріскатися, хоча навіть в разі його поломки особливо можна і не засмучуватися - новий коштує $ 20-30. Крило, як ви самі розумієте, обійдеться набагато дорожче. Та й взагалі ціни на кузовні деталі для Corsa C низькими не назвеш. Іноді в магазинах запчастин метал для більших і набагато частіше зустрічаються Vectra коштує дешевше (природно, мова йде про неоригінальний).

Іноді в магазинах запчастин метал для більших і набагато частіше зустрічаються Vectra коштує дешевше (природно, мова йде про неоригінальний)

Тепер кілька слів про те, скільки в кожному з моторів кінських сил: 1,0 л - 58 к.с. або 60 к.с., 1,2 л - 75 к.с., 1,4 л - 90 к.с., 1,8 л - 125 л.с. Дизелі: 1,3 л - 70 к.с., а 1,7-літровий мав 65 л.с., 75 л.с. або 100 к.с. в залежності від версії і року випуску. Який з силових агрегатів краще? Складно сказати. Звичайно, літровий моторчик слабенький - розганяється така Corsa навіть повільніше наших «Жигулів». Однак якщо ви постійно їздите в місті, то навіть 58 к.с. має вистачити. Але все ж оптимальним варіантом вважаються машини з 1,2- і 1,4-літровими двигунами. Причому перший навіть більш переважно, адже Corsa 1.2 на вторинному ринку, мабуть, більшість, і є з чого вибрати. До того ж на 1,2-літровий мотор стоїть дуже надійна ланцюг, здатна прослужити 200 000-300 000 км. А от інші агрегати оснащені ременем, який треба міняти строго кожні 60 000 км разом з роликами (на жаль, але ремені на Opel не самі довговічні, а в разі їх обриву наслідки зазвичай дуже сумні). Хоча, повірте, особливо переживати з приводу наявності ременя у двигуна 1,4 л не варто, адже його заміна обійдеться в $ 120-200 разом з усіма запчастинами.

Якихось серйозних неполадок двигунів, що встановлюються на Corsa C, поки не виявлено. Хоча, за словами майстрів, після пробігу в 200 000 км їм може вже знадобитися ремонт. Але «капиталка» коштує недорого для подібного виду ремонту - зазвичай у випадку з Corsa можна вкластися в $ 700-1000. Хоча зараз рідко які автомобілі мають настільки істотний пробіг (зазвичай на 3-5-річних машинах він коливається в районі 70 000-130 000 км). Іноді, правда, двигун починає нестійка працювати на холостих обертах, проте в більшості випадків в цьому винен поганий бензин або «померлі» свічки запалювання. Буває, що ламається так званий кроковий моторчик системи холостого ходу, заміна якого коштує близько $ 50-70. А взагалі електронні датчики на Corsa C не доставляють особливих турбот, та й ціна на них не надто висока.

Варто відзначити, що при покупці автомобіля, зробленого до рестайлінгу 2003 року, техобслуговування треба проходити кожні 15 000 км, а ось на модернізованих машинах компанія «Opel» продовжила період між ТО до 30 000 км. При цьому інформація про необхідність заїхати на сервіс висвічується вже на панелі приладів. Однак російські майстри все ж радять не економити і міняти масло кожні 15 000 км (в цілому ТО обходиться приблизно в $ 100-150 з урахуванням матеріалів). Тим більше що завдяки збільшенню кількості обслуговування вдається зазвичай почистити форсунки ще до того моменту, як вони остаточно засмітяться, та й над підвіскою і гальмами в цьому випадку контроль здійснюється частіше.

Opel Corsa третього покоління відрізняється від багатьох інших аналогічних автомобілів тим, що пропонувався відразу з трьома типами коробок передач. Крім традиційних «механіки» (5 швидкостей) і «автомата» (4 швидкості) була присутня ще напівавтоматична трансмісія Easytronic (зазвичай вона йде в парі з 1,2-літровим мотором). Вірніше, Easytronic - це навіть не напівавтоматична, а напівмеханічними трансмісія. Адже в її основі лежить «механіка», оснащена трьома кроковими електромоторами, які спільними зусиллями самі вичавлюють зчеплення і переключають передачі! Причому водій має можливість управляти нею вручну. До речі, заводити двигун, агрегатований з Easytronic, можна тільки при вичавленої педалі гальма - про це багато водіїв спочатку не знають або забувають.

Хороша Easytronic або погана? У спробі відповісти на це питання зламано вже чимало списів. Однак висновок можна зробити такий: якщо водієм Corsa буде людина, що звикла їздити швидко і агресивно, то така трансмісія йому не сподобається. Середньостатистичному міському автолюбителю Easytronic підійде як не можна краще. Адже ця коробка по своїй поведінці дуже нагадує звичайний «автомат» (а коштують такі машини дешевше), в міських пробках Easytronic дуже зручна.

Адже ця коробка по своїй поведінці дуже нагадує звичайний «автомат» (а коштують такі машини дешевше), в міських пробках Easytronic дуже зручна

І ще одна порада: при їзді на Corsa з Easytronic натискайте на педаль газу приблизно до середини, і в цьому випадку коробка буде працювати ідеально. До надійності Easytronic, як і інших трансмісій, претензій немає. Правда, при покупці Corsa з «напівавтоматом» слід перевірити на фірмовому сервісі електронні «мізки» автомобіля. Несправна електроніка (таке буває у машин- "потопельників") здатна надалі викликати масу проблем - покупка нових електронних блоків, як ви здогадуєтеся, задоволення не з дешевих (можна угробити до $ 1500). Зчеплення у звичайної «механіки» живе по 80-120 тис. Км. Не дуже багато, однак його заміна коштує недорого - $ 120-150. Причому з Easytronic зчеплення служить довше, так як електроніка помітно дбайливіше працює з ним, ніж людина.

Ходові Opel Corsa С можуть відрізнятися один від одного в залежності від двигуна. На машинах з силовими агрегатами об'ємом 1,0 і 1,2 л задня підвіска коштує від попереднього покоління Corsa (природно, з доробками), а ось на більш потужних модифікаціях вона вже від моделі Opel Astra. Також варто відзначити, що підвіска Opel Corsa, спочатку проданих в Росії, м'якше, ніж у європейських машин. При їзді по ямах це добре, але от проходити повороти на такій машині вже не дуже приємно.

Незважаючи на невеликі розміри автомобіля, ходова тут досить міцна, хоча вічної її не назвеш. Найчастіше доводиться міняти стійки і втулки стабілізатора, яких часом вистачає лише на 30 000-60 000 км пробігу. Досить багато деталей підвіски доводиться міняти в період між 100 000-150 000 км. Зазвичай мова йде про кульових опорах, передніх і задніх амортизаторах, гальмівних дисках з колодками і так далі. Однак якщо не заїжджати на фірмові СТО, запасні частини для Corsa З будуть коштувати вже прийнятно. Як показує практика, власник Corsa C витрачає на оновлення ходової приблизно стільки ж, скільки і господарі багатьох інших автомобілів марки «Opel». Тобто трохи (навіть при серйозному ремонті підвіски, як правило, вдається вкластися в $ 300-500, після чого вона не завдає клопоту ще близько 100 000 км).

Тобто трохи (навіть при серйозному ремонті підвіски, як правило, вдається вкластися в $ 300-500, після чого вона не завдає клопоту ще близько 100 000 км)

А ось рульове управління з електропідсилювачем може засмутити. За словами механіків, відомі випадки, коли рейка починала текти і стукати вже після 50 000-60 000 км (хоча більшість машин не мають подібних проблем і при пробігу в 150 000 км). Іноді майстрам вдається відремонтувати деталь шляхом її перебирання (близько $ 300), але частіше власнику доводилося купувати нову рейку - вже більше $ 1000..

ЕКСКУРС

Перше покоління моделі під ім'ям Corsa з'явилося в 1982 році. Автомобіль повинен був скласти конкуренцію французькою та італійською автовиробникам, а також «Volkswagen», які зайняли ринок маленьких міських автомобильчиков, з кожним роком користуються все більшою популярністю. Opel Corsa серії «А» робили не тільки у вигляді 3- і 5-дверних хетчбеків, а й як седан. А мотори могли видавати від 45 к.с. до 100 к.с. Правда, 100-сильних машин Corsa GSi було зроблено зовсім небагато.

Правда, 100-сильних машин Corsa GSi було зроблено зовсім небагато

Через 11 років, в 1993 році, «Opel» показав нове покоління Corsa, що отримало внутрішньозаводське позначення «В». Цей автомобіль випускали у вигляді хетчбеків з трьома або п'ятьма дверима. Крім того, на базі Corsa робили невеликий фургончик Combo. А ще на основі Corsa «Opel» створив купе з двома дверима Tigra (в Південній Африці випускали навіть пікапи на базі Corsa, які продавалися там під брендом «Chevrolet»). Opel Corsa B оснащували бензиновими моторами об'ємом 1,0-1,6 л (45-106 к.с.), а також дизелями об'ємом 1,5 і 1,7 л (50-67 к.с.).

У 2000 році світ побачив Opel Corsa C. На європейському ринку продавали тільки 3- і 5-дверні хетчбеки під таким ім'ям, а ось для ринку Південної Америки призначалися також седани і навіть універсали. У 2003 році відбувся рестайлінг Corsa.

Ну а зовсім скоро пройде офіційна прем'єра абсолютно нової версії Opel Corsa D - німці вже розповсюдили фотографії цієї моделі.

Opel Corsa С - досить непоганий автомобіль, хоча і не ідеал. Серед недоліків Corsa третього покоління можна назвати простенькі матеріали оздоблення і не найвищу надійність в порівнянні, скажімо, з японськими аналогами. Однак у Corsa є і маса достоїнств. В першу чергу це невисока ціна, дешеві запчастини, непогана керованість. Тому якщо потрібна маленька недорога машинка, на Opel Corsa C варто звернути найпильнішу увагу.

НАШІ ЕКСПЕРТИ

Андрій ЛЕМИГОВ, генеральний директор експертної фірми ДЕКС:

- Сьогодні в автомобільній штовханині великих міст все більшу увагу привертають автомобілі малого класу. Одним з найбільш популярних по праву можна визнати Opel Corsa. В першу чергу це пояснюється багаторічної тенденцією концерну «Opel» створювати максимально сучасні і добре оснащені автомобілі в бюджетному ціновому сегменті. Не набагато перевищуючи за ціною популярний корейський однокласник Hyundai Getz, Corsa проте залишається типовим представником німецького автопрому з високою надійністю, довговічністю і - головне для наших умов - відмінною ремонтопридатністю. Попит на старі Opel Corsa помітно перевершує пропозицію, що забезпечує мале падіння ціни автомобіля в залежності від його віку.

Дмитро Єрохін, генеральний директор "Центру автомобільних кредитів", к.е.н .:

- Opel Corsa, напевно, один з найкрасивіших мініатюрних міських автомобілів, який давно вже проклав шлях до сердець прекрасної половини. Але для володіння цією машиною знадобиться не менше $ 10 000 за трирічний примірник і $ 14 000-15 000 - за новий в нормальній комплектації.

Як приклад покупки візьмемо новий 3-дверний хетчбек Opel Corsa з двигуном 1,2 л і напівавтоматичного коробкою передач вартістю $ 14 390. Заплативши лише за страховки, можна придбати новий Opel Corsa за $ 449 щомісячних платежів. Для отримання такого кредиту середньомісячний дохід покупця повинен складати не менше $ 1150.. При первинному внеску в $ 3000 щомісячний платіж буде дорівнює $ 350.

Як більш економною альтернативи придбання Opel Corsa розглянемо варіант з лізингом, коли лізингова компанія купує автомобіль за заявкою покупця і передає йому право користування машиною на термін лізингу. Так, при терміні лізингу 36 місяців без початкового внеску оплачуються тільки страховки, щомісячний платіж складе $ 280, а для отримання лізингу щомісячний дохід позичальника повинен бути не менше $ 700. Страхування Opel Corsa на рік обійдеться в $ 1626 за поліс КАСКО і в 3960 рублів за поліс ОСАГО для жителів Москви.

Який з силових агрегатів краще?
Хороша Easytronic або погана?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов