Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Огляди б / у авто Volkswagen Vento (Фольксваген Венто) з пробігом. Volkswagen Vento. Купувати чи ні?

  1. Трохи не розчарував
  2. Пил в очі
  3. Можна і без фірмового
  4. примірка
  5. екскурс

Наша сеть партнеров Banwar

Що таке Volkswagen Golf нікому пояснювати не треба, адже скоро автомобіль, що дав назву самому популярному в світі класу машин буде випускатися вже в п'ятому поколінні. Нас зараз цікавить Golf третього покоління (випускався з 1991 по 1997 роки), вірніше навіть не сам Golf, а седан на його базі, який має свою власну назву - Vento (В перекладі з італійської означає «вітер»). Що таке   Volkswagen   Golf нікому пояснювати не треба, адже скоро автомобіль, що дав назву самому популярному в світі класу машин буде випускатися вже в п'ятому поколінні

Седани на базі всіх поколінь Golf самого початку створювалися як більш престижні моделі в порівнянні з 3 або 5-дверними хетчбеками, і тому цим автомобілям вирішено було дати свою власну назву. Седан на базі першого і другого Golf називався Jetta. А для самого престижного варіанти третього Golf, який з'явився в 1992 році, також вирішено було придумати іншу назву - Vento. До речі, на ринку обох Америк седан на базі третього покоління Golf продовжував називатися Jetta.

Volkswagen Vento з технічної точки зору практично нічим не відрізнявся від моделі Golf. Та й в салоні вони ідентичні. Однак Vento був трохи крупніше за рахунок окремого багажника. Завдяки цьому Vento займав якесь проміжне становище в «фольксвагеновской» ієрархії між Golf і великим Passat. Крім того, багато покупців вважали, що у Vento більш динамічна і спортивна зовнішність. Але не тільки в зовнішності справа. Vento позиціонувався як абсолютно інший автомобіль, розрахований на інших покупців. Безумовно, коли потрібно було перевести велику кількість вантажу Vento програвав Golf, але в повсякденному житті такий автомобіль часто опинявся зручніше, ніж хетчбек. По крайней мере, якщо не складати задні крісла, то багажник Vento був набагато більше, ніж у хетчбека (550 проти 330 літрів).

Трохи не розчарував

При наших надскладних погодних умовах однією з основних проблем, які турбують пересічного російського автовласника, є корозія. При покупці Volkswagen Vento про це можна майже не турбуватися, адже всі автомобілі спочатку були оцинковані. Однак час серед покупців Volkswagen Golf / Vento ходила байка про те, що три букви «Z» в VIN-номері означають, що автомобіль оцинкований. Насправді це не так - просто автомобілі без цих букв були зроблені в Мексиці і призначалися для ринку Північної і Центральної Америки. Насправді навіть такі автомобілі надійно захищені від корозії.

Правда, автомобілі перших років випуску ледь не розчарували шанувальників марки Volkswagen - концерну не вдалося позбутися від появи так званих «дитячих хвороб». Так, вважалося, що автомобілі зразка 1991-93 року мали не найкраще лакофарбове покриття (причому, найбільше це стосується до машин темних тонів). Крім того, фарба мала невисокою стійкістю до механічних впливів і дуже страждала від ударів камінців. Додатково до цього деякі покупці Vento скаржилися на негерметичні лобові стекла, через які в сильний дощ в салон навіть могла потрапляти вода. Але вже до середини 1993 року ситуацію вдалося різко змінити в кращу сторону, і більше претензій до кузова у покупців автомобілів не виникало.

Не секрет, що в Росію в більшості своїй потрапляють автомобілі після ДТП. Але навіть такі машини при грамотному ремонті повинні без напруги чинити опір корозії. Якщо ж фарба в деяких місцях спучилася, то від покупки такого автомобіля краще відмовитися. Єдине на що можна закрити очі, так це на відшарування лакофарбового покриття по кромці дверей багажника - це явище досить часто зустрічається на старих автомобілях Volkswagen. Як показує практика, навіть якщо ці місця не підфарбовувати, то з залізом нічого страшного не трапитися років п'ять, а то й більше.

Як завжди європейські автовиробники можуть порадувати покупців великою різноманітністю всіляких комплектацій. І, знову ж таки як завжди, найпростіші Vento практично не мають ніяких «наворотів». Наприклад, навіть автомобілі у версії GT, які претендували на спортивність, часто не мають передніх електросклопід'ємників.

Зрозуміло, що Volkswagen Vento не призначений для постійних перевезень вантажу. Для цього краще пошукати Volkswagen Golf універсал (називається Variant), який став випускатися з кінця 1993 року. Однак навіть седан на базі Golf може допомогти своєму власникові перевозити різноманітний вантаж, адже заднє сидіння може складатися, доводячи об'єм багажника до 850 л. (В стандарті, нагадаємо, - 550 л.).

Практично всі водії відзначають, що салон Volkswagen Vento досить просторий, особливо для автомобіля такого класу розробки початку 90-х років. Та й до ергономіки майже ніяких претензій немає.

Зазвичай проблем з салоном Volkswagen Golf / Vento не виникає. Однак з часом може прийти в непридатність центральний замок. Зазвичай це відбувається через гумок в дверних приводах, які через старість тріскаються і рвуться. Як тільки насос перестав закривати / відкривати двері або кришку багажника, потрібно відразу з'ясувати в чому справа (заміна гумової трубочки буде коштувати $ 30-50). В іншому випадку є ймовірність виходу з ладу компресора центрального замка, який буде посилено накачувати повітря (а той, відповідно, буде йти з системи центрального замка через порвану гумову трубочку).

Пил в очі

Найкрутіші версії Golf / Vento позначаються індексами GTI і VR6. Такі автомобілі мають багаті салони, але найголовніше у них під капотом ховаються потужні двигуни. Версія GTI до 1993 року оснащувалася 2,0-літровим 8-клапанним двигуном потужністю 115 к.с., а після 1993 - уже 16-клапанним мотором того ж об'єму потужністю 150 к.с. (До речі, для чемпіонату DTC Volkswagen розробив автомобілі з 2,0-літровим двигуном потужністю 208 к.с.).

Але все ж версію GTI можна назвати дитячим лепетом, адже інженерам Volkswagen вдалося запхнути під капот Golf / Vento двигун VR6! Причому, він буває двох видів. З переднім приводом обсяг такого мотора становить 2,8 літра (174 к.с.), а ось повнопривідні версії Syncro (з'явилися в кінці 1994 року) оснащувалися вже двигуном об'ємом 2,9 літра потужністю 190 к.с. І це в стандартному варіанті! А адже досить часто власники таких машин робили тюнінг, і потужність двигуна виростала до 250 і більше «коней». Забігаючи вперед можна сказати, що тюнінг двигунів Golf третього покоління можна зробити і в Росії. Причому, це стосується не тільки потужних бензинових агрегатів, але навіть і дизелів. Зокрема, заплативши близько $ 600 можна перетворити 1,9-літровий турбродізель потужністю 90 л.с. в 115-сильний мотор, а за $ 800 1,9-літровий турбодизель, який випускався з 1996 року і видавав 110 к.с., переробляють в 140-сильний агрегат.

Іноді на ринку можна зустріти автомобілі з шильдиками GTI або VR6, які насправді такими не є. І при цьому продавці кажуть, що, мовляв, це «справжня» версія GTI (або VR6), тільки двигун в неї поставили простіше. Щоб дешевше було. Насправді це щонайповніше марення.

«Заряджені» версії Volkswagen Golf / Vento можна відрізнити перш за все по двигуну. Що стосується зовнішніх відмінностей, то тут дещо складніше, адже Volkswagen Golf / Vento є дуже популярним об'єктом для тюнінгу так що на будь-якому автомобілі можуть бути всілякі диски, спойлери і інші антикрила. До речі, спочатку найпотужніші автомобілі оснащувалися красивими і дорогими 15-дюймовими дисками. Так що, якщо колишній власник спробує продати GTI або VR6 на простих колесах, то можна сміливо вимагати у нього віддати диски (один диск, між іншим, коштує в магазині близько $ 400)

Зовсім не обов'язково шукати найпотужніші варіанти Golf / Vento. Безумовно, такі мотори порадують свого власника прекрасної динамікою (з 2,8-літровим двигуном автомобіль розганяється до 220 км / год). Але за задоволення першим піти зі світлофора доведеться розплачуватися високою витратою бензину і більш дорогим сервісом. Наприклад, той же 2,8-літровий мотор споживає при їзді по місту близько 15 літрів на 100 км.

Так що найбільш оптимальними вважаються бензинові двигуни об'ємом 1,6 або 1,8 літра. Перший мав потужність 75 к.с., а другий - 75 к.с., або 90 к.с. З 1996 року (тобто за рік до закінчення випуску моделі) під капотом з'явився новий 1,6-літровий агрегат потужністю 100 к.с. Єдиним мотором з «гольфовской» серії, який не ставили на Vento був найслабший в гаммі 1,4-літровий двигун потужністю 60 к.с. Для седана, який претендував на спортивність цього було явно мало.

Всі двигуни, що встановлюються на Golf / Vento дуже надійні і спокійно можуть працювати близько 150-200 тис. Км. не вимагаючи до себе ніякої уваги. Потім потрібно замінити гидрокомпенсатори, які починають постукувати. Міняти краще відразу весь комплект (8 штук). Якщо не заїжджати на фірмове СТО, то цей ремонт буде коштувати не дуже дорого - близько $ 160 разом із запчастинами. Офіційний дилер візьме $ 140 тільки за роботу і ще $ 250 за запчастини (комплект неоригінальних гідрокомпенсаторів обійдеться в $ 55-60).

Ну а після 300 тис. Км власнику автомобіля потрібно поступово морально готуватися до капітального ремонту. Якщо здійснювати його нема на фірмовому сервісі, то витрати складуть близько $ 600-900.

Щоб капремонт не стався раніше отмеренного терміну треба уважно стежити за періодичністю заміни ременя ГРМ. Цю операцію необхідно робити строго кожні 90 тис. Км, причому разом з ременем потрібно обов'язково міняти ще й ролик (але краще перестраховуватися і міняти ремінь кожні 60-70 тис. Км, адже в разі його обриву доведеться робити «капіталку»). Вартість заміни в цілому потребує близько $ 90-100. Правда, якщо заїхати на фірмовий "фольксвагенівський" сервіс, то витрати будуть набагато більше. Наприклад, там тільки за запчастини візьмуть близько $ 85 (неоригінальні деталі будуть коштувати $ 25), а робота обійдеться ще в $ 75. Через одну заміну ременя ГРМ рекомендується одночасно поміняти ще й сальники клапанів.

Час від часу власники Volkswagen Golf / Vento змушені ставити нові кисневі і температурні датчики. Крім того, слід звертати увагу на систему охолодження. Її патрубки зроблені з пластика і з часом на них утворюються тріщини, через які охолоджуюча рідина може витекти, а сильний перегрів двигуна може призвести до ремонту головки блоку.

Можна і без фірмового

Дизельні версії Volkswagen Golf / Vento зустрічаються в Россі не надто часто. Найслабшим дизелем був 1,9-літровий мотор потужністю 64 л.с. Такий же мотор, але з турбонаддувом видає або 75, або 90 к.с. З літа 1996 роки з'явився 1,9-літровий турбодизель нової конструкції потужністю вже 110 к.с.

Купувати сильно старі автомобілі з дизельними двигунами далеко не найкращий спосіб заощадити гроші. Звичайно, солярка коштує дешевше бензину, однак при цьому не треба забувати, що дизелі вимагають заміни масла кожні 5 тис. Км, а після 150 тис. Км пробігу часто виходить з ладу турбокомпресор. Якщо його можна відремонтувати, то фінансові витрати складуть близько $ 300-400. Якщо ж ні, то потрібно буде вкласти в машину $ 700-800.

Загалом, якщо є бажання купити саме дизельний автомобіль, про багато рекомендують не надто вимогливий до обслуговування «атмосферник» потужністю 64 л.с.

Підвіска хетчбеків Golf і седана Vento абсолютно однакова і за своєю конструкцією вона стандартна: спереду McPherson зі стабілізатором поперечної стійкості, а ззаду так звана балка, як на нашій «вісімці».

Надійність підвіски Volkswagen Golf / Vento можна оцінити в цілому як хорошу. Однак деякі покупці пригнаних з Німеччини автомобілів стверджують, що підвіска Volkswagen «сиплеться». Насправді це не так. Просто розважливі німці намагаються продавати свої автомобілі як раз коли підходить час для ремонту. Такі машини перший час ведуть себе на наших дорогах непогано, але через кілька місяців елементи підвіски виходять з ладу остаточно.

Але навіть якщо хтось і нарветься на таку машину, то вартість ремонту Volkswagen Golf / Vento буде не дуже великий (знову ж таки, якщо заїжджати нема на фірмовий сервіс). Хронічних хвороб в підвісці Golf / Vento немає, але є місця на які варто звернути увагу. Це, перш за все, сайлент-блоки передніх важелів і задньої балки. І ті й інші в середньому служать по 50-70 тис. Км. На щастя, сайлент-блоки можна міняти окремо, а не в зборі з важелем або балкою. Ціни на самі запчастини (неоригінального виробництва) невеликі - $ 12 за пару передніх сайлент-блоків і $ 18 за пару задніх. Робота обійдеться дорожче - $ 30-60 і $ 30-55 відповідно. Тому деякі рекомендують купувати фірмові деталі. Але потрібно врахувати, що вони коштують набагато більше - $ 44 за комплект передніх і $ 88 за задні.

Про терміни життя амортизаторів на наших дорогах сказати щось певне досить складно. Все залежить як від стилю водіння, так і від якості цих самих доріг. Оригінальні амортизатори при спокійній їзді по якісному покриттю витримують більше 100 тис. Км, але нерідкі випадки, коли в Росії їх вистачає на 30-40 тис. Км.

При покупці Golf / Vento потрібно прокотитися на автомобілі і послухати, як працює підвіска. Крім усього іншого, зверніть увагу, чи не гудуть чи підшипники ступиці. Вони теж відносно слабке місце Volkswagen, причому дуже часто і їх кончину винні майстри, неправильно встановили підшипник. Сам підшипник коштує близько $ 25 (оригінальний - $ 95), а робота по заміні - ще $ 32 ($ 42 у дилера Volkswagen).

А ще при кожному Т.О. потрібно обов'язково дивитися на стан пиляків ШРУС. Як показує практика, їх вистачає на 50-70 тис. Км, після чого вони можуть потріскатися і порватися. Якщо це станеться, то ШРУС дуже швидко прийде в непридатність (зазвичай їх повинно вистачати більш ніж на 200 тис. Км). Неоригінальний ШРУС обійдеться в $ 57, оригінальний - в $ 410. Заміна зовнішнього пильовика (частіше рвуться саме вони) разом з запчастинами буде коштувати $ 30-50 в залежності від того, де ремонтувати і які запчастини купувати.

Volkswagen Golf / Vento дуже і дуже непоганий автомобіль, який відрізняється надійністю і комфортом. Плюс до цього додайте престижність марки Volkswagen.

У разі будь-якої поломки власникові зовсім не обов'язково їхати на фірмовий сервіс, де роботи і запчастини коштують досить дорого - багато «гаражні» майстра з легкістю вирішать проблему, а в магазинах з продажу запчастин для Volkswagen зараз не бракує. Відповідно, і ціни на неоригінальні деталі доступні.

Але великим мінусом Volkswagen Vento є його досить висока ціна, яка набагато більше, ніж у основних конкурентів. Саме через це багато потенційних покупців Volkswagen беруть собі Opel або Ford.

примірка

Volkswagen Vento 1994 року зі 1,8-літровим двигуном потужністю 90 к.с. в комплектації GT потрапив в Росію близько року тому, якраз перед введенням загороджувальних мит на іномарки старше 7 років. Зовні автомобіль виглядає чудово, однак якщо його розглядати дуже уважно, то можна зрозуміти, що Vento пережив серйозну аварію. Правда, слід зазначити, що ремонт був проведений на найвищому рівні. Пробіг, мабуть, теж був скручений, хоча це лише припущення.

За рік експлуатації Volkswagen не встиг розчарувати свого власника. Єдине, що йому поки довелося зробити, так це поставити новий ремінь ГРМ з роликом. Крім того, через півроку після їзди по Росії довелося замінити передні і задні сайлент-блоки, одну кульову опору і один підшипник маточини. Поки це все.

Проведена перевірка на сервісі показала, що автомобіль зараз не вимагає ніяких замін. Бензиновий двигун працює справно, до механічної КПП претензій ніяких немає. Гальмівні колодки ще походять 5-7 тис. Км, як і амортизатори.

Через пару місяців власник думає продати Vento, додати грошей і придбати Golf четвертого покоління або Passat

екскурс

Найперший Volkswagen Golf дебютував в 1974 році і відразу ж завоював популярність, особливо в Європі. Автомобіль також продавався і в США, але там він носив назву Rabbit ( «Кролик»). У 1979 році Volkswagen став випускати седан на базі першого покоління Golf.

У 1983 році з'явився Golf другого покоління, причому ця модель випускалася і в вигляді повнопривідного позашляховика Golf Country. Седани Jetta з'явилися в 1984 році.

У 1991 році була представлена ​​чергова новинка - Golf III, а в 1992 році з'явився седан Vento.

У 1997 році був представлений Golf четвертого покоління, однак і цей автомобіль з дня на день піде в історію - на автосалоні у Франкфурті у вересні цього року Volkswagen офіційно представить Golf п'ятого покоління.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов