Наша сеть партнеров Banwar
Сьогодні їздив до дилера.
З приводу рівня антифризу на мінімумі на прогрітому двигуні у дилера сказали, що в принципі може випаровуватися, але тим не менше долили мені безкоштовно антифризу до максимуму.
Задав питання про брудне підкапотний простір і надає дилер послуги мийки двигуна. Мені відповіли, що двигун помити можуть, але без гарантії. Тобто якщо щось не буде працювати після мийки двигуна у дилера, то це не гарантійний випадок.
А тепер власне основна причина через що я їздив.
З потеплінням зауважив, що вентилятор охолодження радіатора дуже часто став включатися, після поїздки при зупинці і стоянні з увімкненим двигуном вентилятор включався приблизно з інтервалом в одну хвилину. Помітив таку дурницю в минулий понеділок. З огляду на, що рівень антифризу у мене зменшився і вентилятор практично постійно молотить спочатку вирішив, що двигуну не вистачає охолодження. Подзвонив дилеру, пояснив ситуацію, записали на сьогодні на діагностику. У вівторок (14.04.2015) після заведення машини відкрив капот, щоб подивитися на рівень антифризу, і почув що вентилятор охолодження починає включатися навіть на непрогрітому двигуні. Помацав руками трубки кондиціонера вони холодні. Подивився на муфту кондиціонера вона обертається. У салоні кнопка кондиціонера не включена. У мене комплектація базова, тому у мене блок управління кондиціонером з механічним регулюванням напряму потоків повітря.
Шляхом зміни режимів обдуву і перевіряючи роботи муфти кондиціонера в цих режимах прийшов до висновку, що в деяких режимах обдування муфта кондиціонера не крутиться (при вимкненому кнопкою А / С кондиціонері в салоні), а в деяких незважаючи на відключений кондиціонер муфта знаходиться у включеному стані. Сьогодні вранці на вулиці був -1, і муфта не включаються ні в якому становищі, у міру потепління на вулиці досвідченим шляхом з'ясував, що муфта кондиціонера включається при температурі від 1 градуса тепла.
А тепер власне те, що мені сказали у дилера. Кондиціонер у екоспорт включається автоматично незалежно від того натиснута кнопка А / С чи ні в тих випадках коли напрямок потоків повітря йде на лобове скло.
Тобто в положенні 6 і 7 регулятора напрямків потоку повітря кондиціонер буде включений системою примусово (як пояснив мені дилер для виключення запотівання лобового скла).
Так що причина включення вентилятора можливо не в двигуні, а в працюючій системі (без нашого відома) системі кондиціонування.
Рекомендую спробувати на своєму блоці управління кліматом при частій роботі вентилятора охолодження вибрати положення без обдування лобового скла при вимкненому кондиціонері і подивитися змінюється ситуація чи ні.
Був би дуже вдячний нашим форумчанам, перевірити у себе чи включається кондиціонер автоматично при режимах обдування, пов'язаних з лобовим склом. Муфта кондиціонера дуже добре видно, вона знаходиться під генератором. Коли кондиціонер включений муфта обертається повністю, коли відключений обертається тільки та частина, якої стосується поліклиновий приводний ремінь.
Ford Ecosport, 2014 р.в., Trend, 1,6 MT, Mars Red