Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Олег Хусаєнов: в чому ж невідомі секрети і помилки сучасних інвесторів?

Наша сеть партнеров Banwar

Стати великим інвестором підсвідомо мріє кожна розсудлива людина: заробляти і вкладати зароблене так, щоб "гроші крутилися" з мінімальним ризиком і максимальною віддачею, росли капітал і впевненість у завтрашньому дні, тобто робити те, чого навчають мільйони економістів у ВНЗ різних країн світу і що щодня намагаються здійснювати мільйони білорусів і росіян, відкриваючи депозити в банках, вкладаючи зароблене в нерухомість, золото, валюту, ПІФи, акції, облігації і т.д.

Економічні ВНЗ вчать науці інвестування всіх, але успіху досягають лише одиниці. У чому ж невідомі секрети і формула успішного інвестування? Які типові і притому однотипні помилки допускають мільйони початківців інвесторів, втрачаючи на інвестиціях те, що до цього з таким трудом заробили в житті? На ці складні питання Інтернет-портал "Бізнес лідер" і Земляцтво трейдерів та інвесторів Республіки Білорусь Академії форекс та біржової торгівлі Masterforex-V постаралися розібратися в інтерв'ю з одним з найбільш успішних інвесторів Білорусі, Росії та України Олегом Ільгізовічем Хусаеновим - Головою Ради директорів Міжнародного автомобільного холдингу «Атлант-М», продовживши тему дослідження успішної побудови бізнесу нашими сучасниками ( Джордж Сорос (George Soros) , Уоррен Баффет (Warren Buffett) , Юрій Чиж та ін.)

Чи впливає молодість на формування особистості? Старт покоління 60-х рр .: всі, як зазвичай, школа, ВНЗ, розподіл.

О.І.Хусаенов - народився ... в СРСР (принципова позиція самого Хусаенова). Якщо брати точне географічне місце, то місто Кустанай (північний Казахстан), в 1964 році. За гороскопом - стрілець.

Бізнес лідер: Як вчилися в школі?

О.І.Хусаенов: Вчився добре. Вчитися подобалося і подобається дотепер. До 5 класу взагалі був круглим відмінником у фізико-математичній школі, після трохи підвело поведінку, в результаті при закінченні школи було всього п'ять чи шість четвірок, інші п'ятірки. При вступі до інституту середній бал дозволяв здавати два іспити замість чотирьох. Але довелося здавати все одно чотири, другий іспит здав на три і в підсумку не вистачило балів, щоб пройти відразу. Але хочу зауважити, вже на першому іспиті відсіялась половина абітурієнтів, я пройшов і вважаю, що це завдяки нашій школі, в якій була дуже сильна підготовка. У школі нас так натаскували, що практично всі випускники нашої школи №1 міста Кустаная дуже добре надходили в будь ВНЗ м Москви. Школа і ВНЗ - трамплін у майбутнє будь-якої людини.

Олег Хусаєнов надійшов і навчався в Московському технічному університеті цивільної авіації. Як і багато громадян СРСР, після закінчення навчання потрапив за розподілом до сусідньої республіки БССР (сьогодні Білорусь) на Мінський авіаційний завод. Але по приїзду на місце розподілу вся група молодих "авіаційних" фахівців дізналася, що належить їм працювати на зовсім іншому заводі - Мінському заводі холодильників (в той час можна було зустріти такі нестикування - заводи просто домовилися між собою про обмін распределенцамі). Робота на заводі не могла дати можливості реалізувати свій потенціал молодому і амбітному фахівця - тож невдовзі, використавши вольності періоду перебудови і Закон "Про кооперацію", Олег Хусаєнов створює центр при комітеті комсомолу, запозичивши у заводу (на той час перейменована в «Атлант») , вподобане назву з додаванням літери М - "Атлант-М". У 1991 році з розвалом СРСР центр перереєстровується комерційну структуру з аналогічною назвою.

Урок №1. Не подобається робота, яку дає держава - створи свою справу, яке хочеш і можеш зробити краще за інших.

Бізнес лідер: Яку роботу вам довелося виконувати на заводі, і чи була вона для вас цікавою?

О.І.Хусаенов: Потрапивши на завод холодильників, я був записаний в відділ головного механіка. Це служба, яка займається обслуговуванням верстатів заводу. У той момент на завод якраз привезли і встановили новітні італійські технологічні лінії з потужними інтегрованими системами. Зіткнувшись з ними, я зрозумів, що я ... нічого не знаю, вірніше, теоретично то я підкований був дуже добре, а ось практично дуже слабкий. Спасибі "запеклим" інженерам, які працювали на заводі, які мене швидко навчили всьому.

На першому етапі мені було цікаво працювати в молодому згуртована колективі. Однак через деякий час мені стало цього мало, коли знаєш, що здатний на більше. Я був молодим, енергійним фахівцем без житла та інших матеріальних благ, не маючи нічого на той момент. Мені не сиділося на місці, не терпілося, хотілося рости, розвиватися, заробляти, підкорювати вершини, і моя енергія вилилася у відкриття кооперативу ... з миття вікон. В результаті скуштувавши "вільного хліба", я зрозумів, що на заводі мені робити нічого, і як тільки пройшло рівно два роки, обов'язкове відпрацювання випускників ВНЗ в той час, я пішов із заводу.

Старт бізнесу і початковий капітал. Знайди вільну нішу ринку.

На комерційній основі фірма при комітеті комсомолу почала займатися миттям вікон на промислових об'єктах. Зручним було те, що конкуренції в даній галузі на початку 90-х років не було і вікна недовгий час залишалися чистими, їх знову потрібно мити (промисловість кінця СРСР - не дуже чисте місце). Досить швидко заробивши стартовий капітал, Атлант-М почав займатися торгівлею машинами, причому, за словами Олега Хусаенова, без певної прихильності до марки - наприклад, купувалися в Білорусі МАЗи і перевозилися для продажу в Росію. У Росії купувалися ВАЗи і продавалися в Білорусі. Потім, з падінням залізної завіси, в країні почали з'являтися іномарки - "Атлант-М" активно включився в торгівлю ними і дуже швидко зайняв досить велику нішу на ринках двох країн. Вже в 1993 році в холдинг надійшла перша пропозиція від іноземного виробника автомобілів - заводу Volvo. Пропозиція була - стати їх дистриб'ютором на білоруському ринку. Але, дізнавшись плани концерну (продаж 200 автомобілів в рік), власникам холдингу ця мета здалася маленькою (на той момент вони продавали 500 автомобілів ВАЗ) і вони відмовилися від співпраці. Але це наштовхнуло їх на думку скласти лист і розіслати його виробникам Volkswagen, Ford, GM, Toyota, Nissan з пропозицією про співпрацю.

Урок №2. Для успішного розвитку ставити собі цілі більше, ніж ти можеш робити на даний момент.

Бізнес лідер: Як поставилися товариші по роботі до того, що фірма молодого і амбітного людини зайнялася миттям вікон Бізнес лідер: Як поставилися товариші по роботі до того, що фірма молодого і амбітного людини зайнялася миттям вікон? Для вас є поняття "соромітний бізнес", якщо він не суперечить Закону?

О.І.Хусаенов: Для молодої людини в 23-24 роки взагалі немає нічого ганебного, якщо можна заробити. Що стосується мене - в той час була поширена "фарцовка": при поїздці додому купив, наприклад, джинси в Москві і продав їх у себе в Казахстані за вищою ціною, зароблене прогуляв - молоді ж були. Але коли я почав вчитися на водійські права, я вирішив, що "фарцовка" - якийсь нехороший бізнес, хоча міг заробити необхідну суму за одну поїздку. Я вирішив заробити чесно і пішов, влаштувався нічним вантажником, в результаті працював три місяці, щоб заробити ту ж потрібну суму. Тому для мене нічого соромно ні в роботі, я займався будь-якою роботою. Коли я побачив, що миття вікон в промисловості затребувана і можна заробити - я просто хотів заробити додатково, на той момент я ще не знав, що можна заробити дуже добре. Мені підказав цю ідею хтось з моїх друзів. Спочатку один з членів нашої команди з'їздив до Москви, попрацював в аналогічній фірмі, розповів мені як і що і сказав, що ми легко зробимо це в Білорусі.

Насправді не так все легко виявилося на той момент, пов'язано це було з труднощами реєстрації. Був ще Радянський союз, і у виконкомі на комісії мене не зрозуміли, мені просто сказали, що нам не потрібна миття вікон, мовляв, йдіть і працюйте на завод. В результаті кооператив вийшло зареєструвати в рамках побутового комбінату в м Заславлі. Роботи було багато, реально дуже багато, і грошей за це ми отримували стільки ж. Ознайомившись з прейскурантом з миття вікон, який мені дали в комбінаті побутових послуг, я зрозумів, що просто мити вікна за дві копійки нецікаво, і ми так нічого не заробимо. Але, розібравшись детально, я там знайшов таке поняття, як коефіцієнт "забрудненості". Його суть в тому, що, використовуючи цей коефіцієнт, ти можеш складати будь-яку кошторис. Ти здаєш чисті вікна, і наскільки вони були забруднені до цього - неможливо встановити. Тому ми працювали просто: приходячи на об'єкт, ми запитували у експлуатування, скільки вони готові заплатити, і під цю суму вже складали кошторис.

Бізнес лідер: Повертаючись до пропозиції від Volvo, чому ви все таки відмовилися, у них що, не було більше 200 машин в рік на продаж?

О.І.Хусаенов: В той час у європейських виробників була мета прийти на так звані малі ринки. Від них їздив один чоловік, спілкувався з зацікавленими людьми і приблизно уявляв обсяг ринку для продажу автомашин. Тому коли нам пропонували для продажу 200 Volvo в рік, швидше за все це і відповідало дійсності. Але на той момент ми цього не знали, ми просто вирішили, що, продаючи 500 машин в рік, йти на запропоновані нам 200 не варто.

В результаті листування були отримані відповіді практично від ... всіх брендів, яким писали засновники "Атлант-М", яким в результаті довелося навіть вибирати, з ким співпрацювати. Зупинившись на двох брендах (Mazda і Volkswagen), довго не могли вибрати, з ким же працювати - команди менеджерів обох заводів були дуже схожі по духу з командою "Атлант-М". Зрештою, вирішили працювати з обома. Так в холдингу з'явилася два відгалуження на додаток до ВАЗу.

Урок №3. Не бійся зробити щось першим, і ти отримаєш право вибору, отримавши його - вибирай близьке собі по духу.

Бізнес лідер: Чи не виникала думка відкрити 3-4 фірми, кожна з яких була б офіційним дилером якийсь моделі, а ви - монополістом дилером всіх імпортних авто в Білорусі Бізнес лідер: Чи не виникала думка відкрити 3-4 фірми, кожна з яких була б офіційним дилером якийсь моделі, а ви - монополістом дилером всіх імпортних авто в Білорусі?

О.І.Хусаенов: Ні, тоді ми так не міркували. Ми були досить молодими, зеленими, продавали тільки ВАЗи. У продажу ВАЗів найголовнішим в ті роки було "вициганити" цю машину в Тольятті: домовлятися, з ким треба, отримувати автомобілі і доставляти їх в Білорусь. Інше було не складно: продавалися ВАЗи дуже легко, досить було дати маленьке оголошення в газеті. З іномарками зовсім по-іншому виглядали справи: ми розмовляли з представниками різних виробників і велику роль грав людський фактор, скажімо так: "подобаєшся, не подобаєшся". Представник VW був таким яскравим, енергійним людиною, відповідним духу нашої команди, тому ми вирішили працювати з цією компанією. Те ж саме повторилося з Mazda: приїхали два представники японського автоконцерну, при спілкуванні з якими ми теж відчули, що вони дуже схожі з нами за духом і що ми хочемо працювати з Mazda. Крім відсутності у нас досвіду потрібно пам'ятати, що це був 1994 рік, і підхід керівництва країни до бізнесменів був таким, що вони все "шахраї", тому ми змушені були диверсифікувати свій бізнес. Ми вважали тоді, що ми не повинні були бути "слонами". У той час ми займалися крім автомобільного бізнесу нафтою, лісом, папером.

Поступово керівництво Білорусі навчалося, в тому числі і за рахунок підприємців. На сьогоднішній день, на думку О.Хусаенова, ставлення держави до підприємців змінилося. Його розвиток можна прокоментувати так: на початку все бізнесмени - шахраї, потім іноземні підприємці - не шахраї, потім деякі наші - не шахраї, а зараз ситуація така, що підприємець - не шахрай. І в цьому розвитку бізнес в Білорусі пройшов, можна сказати, "природний відбір", і на сьогодні він виявив найбільш життєздатних, справжніх бізнесменів.

Бізнес лідер: Які помилки в бізнесі, на ваш погляд, ви допустили раніше?

О.І.Хусаенов: Звичайно, помилки були, але я їх не пам'ятаю. На мій погляд, краще концентруватися на майбутньому, ніж на минулому. Я не вважаю за потрібне перераховувати свої помилки, вони були, я з них виніс уроки, перетворив в свої переваги і все, навіщо їх згадувати?

Урок №4. Історія дана країні і людині, щоб витягувати уроки для побудови майбутнього, а не для "копання", "мук совісті" і т.п.

Для просування брендів Mazda і Volkswagen Олег Хусаєнов одним з перших в Білорусі почав створювати команду професійних маркетологів, експертів Для просування брендів Mazda і Volkswagen Олег Хусаєнов одним з перших в Білорусі почав створювати команду професійних маркетологів, експертів.

На сьогоднішній день подібне - аксіома, тоді це було в новинку:

  • розрахувати ніші ринку і його потенційні обсяги;
  • точно по розрахованим квадратах обрушити величезний потік професійної реклами, PR, BTL-акцій.

Сьогодні Олег Хусаєнов віддає пріоритет інтернет-складової розвитку своїх проектів, багато рішень в його холдингу приймаються з урахуванням розвитку Інтернету.

3 фактори успіху в бізнесі від Атлант-М:

  • лідер;
  • команда;
  • капітал.

Головне в цьому тріо - їх нерозривність, щоб всі складові працювали разом, якщо одна з них буде слабкою - буде валитися весь бізнес. При таких складових досить легко домогтися успіху. Критерій успіху від Олега Хусаенова - це досягнення цілей. Бізнесмен обов'язково повинен ставити собі за мету - коли ти її досягаєш, ти отримуєш успіх на даному етапі і йдеш далі, ставлячи собі нову мету.

Урок №5. Для досягнення успіху завжди потрібно знати, до чого ти прагнеш. На самому початку потрібно ставити собі за мету, до якої ти будеш йти.

Бізнес лідер: Як активно ви самі користуєтеся Інтернетом? На що орієнтуєтеся при впровадженні Інтернету у себе в холдингу?

О.І.Хусаенов: Я досить активно користуюся Інтернетом сам. Купую досить багато, використовуючи саме Інтернет. Всю електронну техніку я купую виключно через Інтернет, шукаю в пошукових системах, порівнюю, роблю вибір. За родом своєї діяльності я багато подорожую і вже давно не користуюся послугами туристичних агентств. На сайті boocking.com вибираю готель, замовляю там номер, з бронью на цей номер йду в посольство і отримую візу. Є сайти, яким я давно довіряю, тому що давно з ними працюю. Інтернет-ресурси я сприймаю як звичайні магазини і підхід до них такий же. Ми вважаємо використання Інтернету дуже перспективним напрямком. Багато прогресивні компанії використовують його і розуміють, що за ним майбутнє. З плином часу просування в Інтернеті стане основним у розвитку наших автоцентрів, в цілому нашого бренду. У приклад тут можна навести американські автоцентри, в яких спілкування з клієнтами на 60% -70% відбувається за допомогою Інтернету. Якраз приблизно через рік ми збираємося організувати робочу поїздку в США для вивчення їх досвіду.

Криза, що відбувається в країні, де присутня "Атлант-М", сприймається керівником "Атлант-М" як можливість зрозуміти пріоритети і скоординувати свою діяльність, а час після кризи - це дуже вдалий момент для вкладення коштів. Для себе Хусаєнов виділяє три кризи, з якими зіткнувся холдинг: криза 1991 року, коли розвалився СРСР, а разом з ним лягла і вся фінансова система; криза 1998 року в Росії і що почався в 2008 році фінансво-економічний світова криза. У період кризи виділяється тільки один критерій - заробляє підприємство чистий прибуток або втрачає. Це визначення стало вирішальним критерієм для холдингу в 2008 році. Олег Хусаєнов висунув гасло: «Хто не приносить прибуток, той повинен бути ліквідований». У 2009 році "Атлант-М" ліквідував 2 своїх підрозділи в Москві, тому що вони спрацювали збитково. Остання криза також скорегував плани концерну по виходу на ринок IPO - їх довелося відкласти, тому що це не найкращий час для виходу на публічний ринок.

Урок №6. Оптимальною оцінкою підприємства для інвесторів є вихід його з кризи і прибутковість під час кризи.

Бізнес лідер: Практично пройшов 2010 рік - чи були ліквідовані або виявлені кандидати на ліквідацію серед ваших дилерів за підсумками року?

О.І.Хусаенов: У 2010 році вже все давно вирівнялося. І за підсумками 2010 року таких центрів не було. Збиткові центри були в 2009 році, і вони були закриті. У Білорусі закрили тільки один центр Ліберті Моторс в мікрорайоні Шабан.

"Вчитися, вчитися і ще раз вчитися"

При чисто технічну освіту (інженер ЦИВІЛЬНОЇ АВІАЦІЇ), Олег Хусаєнов ставши керівніком МІЖНАРОДНОГО холдингу. Цьом допомогло его Постійний розвиток и Прагнення до Пізнання нового. Своїм кредо ВІН звертаючись фразу Леніна «Вчитися, Вчитися і ще раз Вчитися». З ЦИВІЛЬНОЇ АВІАЦІЇ ВІН взявши звичка все процеси розпісуваті до найменшої деталі. У холдингу Олег Хусаєнов Постійно просити своих підлеглих писати інструкції. Завдяк такому делікатному підходу вся діяльність "Атлант-М" налагоджена до дрібниць и з боку Виглядає як Механізм, что працює самостійно, без участия Хусаенова. Сам Олег підтверджує, что весь его бізнес працює сам по Собі, а ВІН Виконує лишь Певна роль - веде переговори з інвесторамі, з банками и розробляє мотівацію ключовими співробітніків холдингу. Кожні два роки в холдинг запрошується хто-небудь з гуру бізнесу, який дає нові знання і матеріал для самоосвіти, крім того, є свої тренери та консультанти, постійно розвиваючі команду.

Урок №7. В умовах конкуренції ленінський принцип "Вчитися, вчитися і ще раз вчитися" набуває для бізнесу абсолютно нового значення: лідером залишається той, хто вчиться, пізнає і втілює в життя нове.

Бізнес лідер: Як ви вибираєте вчителів або «гуру» для навчання?

О.І.Хусаенов: Спочатку ми вибираємо тему, актуальну нам на той момент часу. Потім ми дивимося, хто є світовим лідером в обраній нами темі. Ми зв'язуємося з цією людиною і запрошуємо його провести для нас навчання. Наприклад, недавно ми поставили собі за мету стати клієнто-орієнтованої компанією, подивилися, хто на ринку кращий фахівець в даній області і зупинилися на Ігоря Манні, запросили його провести семінар. Семінар нам так сподобався, що після першого семінару для директорів ми зробили другий для наших маркетологів.

Як холдинг "Атлант-М" став міжнародним.

При його створенні в команду входили випускники мінських і московських ВНЗ, так що свого роду міжнародним він був спочатку При його створенні в команду входили випускники мінських і московських ВНЗ, так що свого роду міжнародним він був спочатку. До того ж на самому початку автобізнесу у холдингу були партнери в Москві, що займаються вантажний технікою, а в Мінську - основний офіс. Але в теперішній своїй формі холдинг став міжнародним завдяки Volkswagen. Після підписання з ним контракту в 1994 році Атлант-М побудував хороший центр в Мінську, потім німці попросили побудувати такий же в Москві, що було зроблено. А в 1999 році німці запропонували "Атлант-М" викупити їх збиткового імпортера в Україні. На сьогоднішній день холдинг "Атлант-М" входить в число лідерів своєї галузі в усіх трьох країнах.

Завдяки роботі холдингу в трьох країнах (Росія, Білорусь, Україна) можна порівняти умови ведення бізнесу в них. За словами Олега Хусаенова, Росія і Україна відрізняються високим рівнем корупції. У порівнянні з ними в Білорусі корупції немає, але зате є безвольність чиновників, вони бояться самостійно приймати якісь серйозні рішення, підписувати документи. І, на думку Хусаенова, це є однією з причин, чому західні інвестори не поспішають йти в Білорусь. Для успішного розвитку необхідно працювати за правилами тієї країни, в якій ти відкрив бізнес, тобто не йти проти системи, а постаратися максимально влитися в неї.

Однаковою у всіх країнах є необхідність початкового налагодження основ, це необхідно зробити незалежно від країни, тобто спочатку необхідно побудувати бізнес-процеси, управління фінансами, персоналом і ринком.

Урок №8. Вивчи специфіку країни, в якій збираєшся відкривати бізнес і працюй за її правилами.

Бізнес лідер: На що ви орієнтувалися при будівництві першого центру в Мінську, чому він повинен був бути саме таким? Чому імпортер в Україні був збитковим? Що вам довелося міняти в роботі українського центру?

О.І.Хусаенов: Будував центр на вул. Шаранговича білоруський архітектор Школьников. Спочатку при пошуку землі під автоцентр я звернувся у фрунзенский виконком, де була зареєстрована наша фірма. Мене відправили до головного архітектора, він вислухав наше бажання і сказав: «Якщо ви дасте мені частку в вашому бізнесі, я вам побудую центр». Я зібрав акціонерів, порадилися і вирішили взяти його в долю. Архітектор найняв Школьникова, який все це проектував і будував, звичайно, за допомогою архітекторів VW.

Український імпортер мав велику дилерську мережу. Належав він двом німецьким баронам, і в менеджменті також були німці, але збитковим цей центр був з простої причини. Менеджмент німецький в змові з українським просто розкрадали фірму і не розвивали дилерську мережу. VW запропонував нам купити імпортера. Коли ми приїхали і оцінили його, виявилося що український імпортер має збитки на 3 млн тоді ще дойч марок. Ми приїхали до німців на VW і показали, що український імпортер, по суті кажучи, банкрут з боргами, навіщо його купувати, давайте створимо нового і нову мережу. На що VW сказав: «Ні, у нас зобов'язання, і ви повинні купити їх». Нам довелося покрити 3 млн. Марок збитку і заплатити баронам ще понад те 0,5 млн дойч марок. Плюс за згодою відразу ж нам довелося побудувати дилерську мережу на Україні. На сьогоднішній день ми як в Білорусі і в Росії, так і на Україні є лідером у своїй галузі.

сім'я

Сімейні справи Олег Хусаєнов намагається так само вибудовувати ... в діловому дусі. Його дружина є генеральним директором і все, що відбувається в родині, планує вона: коли буде відпустка, де його провести і т.д. Функція самого Олега в сім'ї зводиться тільки до одного - поповнення сімейного бюджету.

Своїх дітей Олег так само намагається виховувати в бізнес-дусі. Вони повинні вміти планувати свої витрати і доходи, розуміти, що їхні кишенькові гроші залежать від їх професійних навичок і того, скільки і як вони зможуть заробити, витрачати, а не від того, скільки грошей видасть їм батько. Попутно бізнес прищеплює дітям вміння вибирати партнерів і розбиратися в собі, намагатися зрозуміти, чим вони хочуть займатися в майбутньому і знайти себе в цьому.

Урок №9. Бізнес стає життям, і сім'я підлаштовується під цей алгоритм життя і бізнесу.

Бізнес лідер: Як ставляться самі діти до такої манери вашого виховання? Коли батько вкладає сотні мільйонів в бізнес і не хоче дати тисячу доларів, молодій людині, напевно, складно зрозуміти принципи батька? Тим більше що є заможні сім'ї в Москві, Києві, Мінську, в яких діти звикли "смітити грошима". Ніколи ваші діти не намагалися самі вас вчити, наводячи приклади виховання з подібних сімей, в т.ч. ��хніх друзів?

О.І.Хусаенов: Звичайно, їм хотілося б, скажімо, зателефонувати мені і сказати: «Папа, я хочу купити машину - дай грошей». Зі мною це не проходить: у мене чотири сини, і я вважаю, що вони самі повинні вміти заробити собі гроші. Якщо у них не буде навичок, все що вони зможуть зробити - це витратити мої гроші. Все, що я хочу - це щоб вони набули навичок заробляти гроші. З приводу «навчити мене на прикладі інших сімей» - такого немає. Друзі моїх синів - це, як правило, діти моїх друзів, мого кола, і вони сповідують таку ж позицію, як і я - не треба балувати дітей, якщо думаєш про їхнє майбутнє.

Урок №10. Навчи дітей заробляти гроші, інакше вони витратять твоє спадщину.

Чим почався 2011 рік для О.І. Хусаенова? Які плани він будує на цей рік?

Ми підійшли до нової цікавої теми - інвестиційному проекту Хусаенова "Зубр Капітал". Венчурний капітал відомий всьому світу, як одна з ефективних форм інвестицій, яку Олег Хусаєнов першим відкриває в Республіці Білорусь, виділивши для цього близько 100 мільйонів доларів інвестицій.

Текст: Дмитро Францевич

джерело: бізнес Лідер

У чому ж невідомі секрети і формула успішного інвестування?
Які типові і притому однотипні помилки допускають мільйони початківців інвесторів, втрачаючи на інвестиціях те, що до цього з таким трудом заробили в житті?
Чи впливає молодість на формування особистості?
Для вас є поняття "соромітний бізнес", якщо він не суперечить Закону?
Я не вважаю за потрібне перераховувати свої помилки, вони були, я з них виніс уроки, перетворив в свої переваги і все, навіщо їх згадувати?
На що орієнтуєтеся при впровадженні Інтернету у себе в холдингу?
Чому імпортер в Україні був збитковим?
Що вам довелося міняти в роботі українського центру?
Коли батько вкладає сотні мільйонів в бізнес і не хоче дати тисячу доларів, молодій людині, напевно, складно зрозуміти принципи батька?
?хніх друзів?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов