Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Омагнічівателі палива FuelMAX, SuperFuelMAX - досвід застосування.

  1. Тому я вважаю, що магніти FuelMAX, які вішаються на шланг, малоефективні. Середній діаметр паливного...
  2. А тепер найцікавіше
  3. - без омагнічівателя - 6.45 л / 100 км.
  4. Економія з омагнічівателем склалось 8.84%.
  5. цікаві факти

Наша сеть партнеров Banwar

Отже, дорогі друзі, вибрав я нарешті час для чергового звіту по застосуванню так званих омагнічівателей палива, які в інтернеті відомі під кодовою назвою FuelMAX (SuperFuelMAX).

Як це виглядає:

опис:

У паливі утворюються згустки молекул вуглеводню, які не можуть згоріти повністю. Магніти пристрої (які, до речі, не вимагають електроживлення!) Розбивають ці згустки, що дозволяє молекулам кисню краще змішуватися з молекулами палива, через що воно краще і згоряє. Ось вам і економія.

Побічні позитивні ефекти збільшення потужності, скорочення шкідливих викидів, продовження терміну служби свічок і каталізатора. І ще SuperFuelMAX істотно зменшує утворення вуглецево-шлакового нальоту в двигуні.

Як це має працювати (просто красива картинка):

Творцем SuperFuelMax є відомий американський фізик і винахідник Роберт Кейн. Перша популярність прийшла до Роберту Кейн (Robert Kane) вже в 18 років, коли він запатентував пристрій, який пізніше отримав назву «радіо-пейджер». У 1974 році Кейн захистив ступінь доктора фізичних наук в Міннесотського університету, вибравши в якості своєї спеціалізації теорію магнетизму. Наприкінці вісімдесятих років Роберт Кейн, використовуючи науковий матеріал багатьох своїх попередників, виявив спосіб розщеплювати кластери молекул вуглеводнів за допомогою впливу на них магнітним резонансом певних частот. На базі цього відкриття Кейн сконструював пристрій SuperFuelMax, використовуючи в ньому джерела магнітного резонансу, створені на основі хімічного елемента «неодим» (лат. Neodymium, Nd, атомний номер 60, атомна маса 144,24, рідкоземельні метал)

Винахідник FuelMax Роберт Кейн в даний час є президентом компанії «International Research and Development» (виробник FuelMax), є радником Національного космічного агентства (NASA) і продовжує консультувати корпорацію Motorolla, в якій він пропрацював значну частину свого життя. Крім цього доктор Кейн - автор понад 60 патентів зареєстрованих в патентному бюро США ..

Дуже дивно, але Гугл ніяк не пов'язує Роберта Кейна і ФуелМакс, а мав би, якщо це його винахід. Мало того, пристрою, який винайдено в Америці, ні на всесвітньому аукціоні Ebay. Може тому, що воно там, ну на батьківщині винахідника, нафіг нікому не потрібно?

Безліч сайтів, що продають ФуелМакси, по різному трактують принцип їх роботи. У одних магнітне поле «впорядковує» молекули палива, змушує їх мало не строєм ходити (як на гарній картинці вище), у інших - розбиває «кластери палива» (че це хоч таке?), У третіх розщеплює молекули з їх подальшою активацією, у четвертих ваще відбувається магнітро-частотний резонанс ... Кожен автор намагається якомога більше написати незрозумілих слів, часом навіть сам не розуміючи до кінця того марення, який пише. Неспеціалісту все це може здатися дуже переконливим, але повірте, з точки зору інженера-електроніка вся ця псевдонаукова херня не варто витраченого на її написання часу.

Схожа фігня відбувається, коли мої друзі-медики дивляться якийсь черговий серіальчік з розряду «Дохтур Хауз», але вони ввічливі люди, і вважають за краще сміятися мовчки. Під столом. Ну просто ввічливі вони сильно, лікарі-хірурги, що з них взяти Схожа фігня відбувається, коли мої друзі-медики дивляться якийсь черговий серіальчік з розряду «Дохтур Хауз», але вони ввічливі люди, і вважають за краще сміятися мовчки

Я постараюся трошки поставити крапки над «i» і спробувати зрозуміти, що ж насправді відбувається при магнітній обробці палива.

Скажу відразу - у мене є позитивний досвід використання подібного роду девайса, і дуже непоганий, але про це трохи пізніше.

Давним-давно, коли я ще був студентом, і ходив пішки, я досить щільно цікавився омагнічівателямі води - пристроєм, за допомогою якого можна отримувати так звану живу або мертву воду. Були у мене деякі думки стосовно вирощування на дачі огірків і помідорів, думав навіть парник будувати, та якось руки не доходили, то часу немає, то робота заважає, та так і закинув цю справу. Але деякі напрацювання збереглися.

Омагнічування води давно застосовують для так званого «пом'якшення» жорсткої води. Швидкості розчинення солей в такій воді збільшується в десятки, а то і сотні разів! При пропущенні через магнітне поле молока остання довше зберігається. При вживанні омагниченной води в їжу підвищується проникність мембран клітин організму (а людина на 70% складається з води), зменшується кількість холистерина в крові, знижується тиск і ін. Наскільки я пам'ятаю, в Радянському Союзі позитивний вплив магнітного поля було відкрито ще в 60 х роках минулого століття.

Йдемо далі . Є така цікава штука - протонний магнітометр називається. Досить просте з інженерної точки зору пристрій, незважаючи навіть на страшне назву. Ну як мікрохвильовка, чи що. Тільки простіше. Принцип дії магнитометра простий:

Принцип роботи магнітометра заснований на явищі прецесії протона в магнітному полі. Якщо протон поміщений в зовнішнє магнітне поле, через свого власного магнітного моменту, він випробує магнітний момент, що обертає. Оскільки він також має кутовий момент, цей магнітний момент, що обертає приведе його (протон) до прецесії - вона називається 'Лармор-прецессией' і її рівень залежить від величини зовнішнього магнітного поля.

У датчику ядерно-прецесійного магнітометри, протони 'намагничивают' (тобто, вибудовують їх магнітні моменти в одному напрямку) за допомогою зовнішнього магнітного поля збудження, який формується, наприклад, соленоидом, а потім максимально швидко відключають зовнішнє поле. Протони перебудовуються в напрямку магнітного поля Землі і при цьому все синфазно «прецессируют», викликаючи напругу з частотою Лармор-прецесії, яка може бути виміряна і використовуватися для обчислення величини навколишнього магнітного поля. Той же самий соленоїд, після відключення збудливого поля, діє як котушка датчика і підключений до чутливого підсилювача для посилення напруги прецесії.
Викликане напруга протонної прецесії має порядок мікровольт.

Найбільш проста конфігурація датчика - багатовитковому соленоїд, що містить усередині речовина, багате протонами - дистильована вода, гас, бензин, дизельне паливо, органічні спирти.

Найпростіший датчик магнітометра вдає із себе тороідальний трансформатор, в який вставлена трубка з речовиною, багатим протонами - спирт, гас, бензин. Черазі котушку пропускають струм, створюючи таким чином магнітне поле. Протони шикуються в якомусь певному порядку. Потім зовнішнє поле відключають, при цьому протони починають прецессировать з частотою ларморовскіе-прецесії, яка описується формулою: F = B / 23.4875, де В - величина індукції зовнішнього магнітного поля в нанотесла.

А тепер починається найцікавіше. Виявляється, вплив магнітного поля на вуглеводні є, і воно тим більше, чим більше магнітна індукція магнітного поля. Інше питання - що відбувається з молекулою вуглеводню при впливі на неї потужного магнітного поля? Може бути і правда магнітно-частотний резонанс? Хто знає, хто знає ...

У 2011 році мені попався дуже цікавий документ - патент на пристрій, який називається Фільтр магнітного очищення і обробки автомобільного та авіаційного палива екомаг-10г

опис:

Фільтр магнітного очищення і обробки автомобільного та авіаційного палива містить циліндричний корпус з вхідним каналом, кришку з вихідним каналом, магнітну систему з постійних С-образних магнітів, встановлених попарно уздовж осі пристрою з розворотом кожної наступної пари на 90 ° і орієнтованих в парі однойменними полюсами один до друга; циліндричний стрижень, виконаний з каналом, з'єднаний з кришкою, розташований всередині магнітної системи співвісно з утворенням кільцевого каналу між зовнішньою поверхнею стрижня і внутрішніми поверхнями магнітів; додаткові постійні циліндричні магніти, розташовані в каналі стрижня однойменними полюсами один до одного впритул або на відстані один від одного.

Принцип дії (мною виділені моменти, на які варто звернути особливу увагу):

Молекули палива, потрапляючи в зону порушення (в магнітну систему) фільтра, піддаються впливу зарядів, магнітних полів і вібрацій, що призводить до збільшення частоти і амплітуди вібрації протона (ядра) атома водню (північне сяйво в широких висотах Землі, що має в цих місцях концентроване , ущільнене магнітне поле), і він (протон) починає з підвищеною швидкістю перескакувати від однієї пари електронів до іншого, при наближенні до іншої пари електронів відбувається його «гальмування» і він (протон) «скидає» в потік палива підлогу ченний заряд з позитивним знаком від магнітного поля зони збудження. Це називається «короткі водневі зв'язки всередині атома». Теж відбувається і в молекулі. Цими зарядами, іонами покриваються молекули палива.

Одночасно, електрони атома водню, потрапляючи в зону порушення, починають обертатися навколо своєї осі і по своїй орбіті з зростаючій швидкістю, намагаючись вийти на більш високу орбіту (в 600 разів більшу), але так як вони (атоми) щільно упаковані в потоці палива і значить електрони не можуть збільшити свою орбіту, то і вони «скидають» отриману надлишкову для них енергію у вигляді заряду кулона, іона в потік палива, що збільшує кількість осідають іонів на поверхні молекул палива. Виходить, що всі молекули, що становлять паливо, знаходяться на рівній відстані один від одного і так як покриті однаковими за знаком і величиною зарядами, взаімоотталківающіеся один від одного.

Так відбувається процес активізації - вібрації молекул палива. Як наслідок, при активізації молекул відбувається і його структуризація (рівна віддаленість молекул), тобто отримання однорідної структури по всьому об'єму палива. Аналогічні процеси відбуваються і з іншими атомами і молекулами складових палива.

Паливо з новими характеристиками (зниженою в'язкістю, активізацією і структуризацією), потрапляючи при своєму подальшому русі по трубопроводах, карбюратора, жиклерів, форсунок і іншим каналам приладів, передає частину свого заряду внутрішніх стінок каналів, тому величина гідравлічного опору каналів зменшується, що підвищує коефіцієнт корисної дії різних паливних систем і інших транспортних систем гідравліки.

Мене зацікавила ця пристрій, я знайшов схожий девайс у продажу, купив його (в 2011 році вартість була 300 грн / $ 38), і встановив на свою Таврію:

На Таврофоруме (www.tavria.org.ua/forum) у мене є цілий звіт про встановлення цього пристрою, але так як там дуже багато флуду не по-темі, я приведу лише окремі мої спостереження стосовно отриманих результатів.

1. На багатьох сайтах говориться, що омагнічування палива очищає камеру згоряння від нагару. У мене немає стетоскопа, я не скидав голову, і не знаю, що твориться в камерах. Але ось фотка свічок запалювання після пробігу з омагнічівателем близько 1000 км:

Але ось фотка свічок запалювання після пробігу з омагнічівателем близько 1000 км:

Власники Таврій не дадуть збрехати, що друга і третя свічка постійно чорні в нагаре - невдала конструкція впускного колектора, через яку другому і третьому циліндрах дістається багатша суміш, ніж першому і четвертому. На фотке зліва направо свічки відповідно першого, другого, третього і четвертого циліндрів.

Озброївшись ліхтариком, знайшов поршень в ВМТ. Він звичайно не білий, нагар присутній, але крізь нього проглядається метал. Раніше сажа покривала поршень товстим шаром, металу не було видно.

2. Ефект після установки омагнічівателя з'явився не відразу, а приблизно після 500 пройдених кілометрів. З чим це пов'язано, я не знаю. Але: движок став працювати помітно тихіше, на холостому вібрація зменшилася суттєво. Стало можливо розкручувати движок на нижчих передачах до більш високих обертів без реву двигуна.

3. Після 300-400 км карбюратор почав переливати. Під капотом початок пахнути бензином, довелося збільшити відстань від поплавців до прокладки. Спочатку стояло 2.5 мм (в одній літературі радять ставити 2.5, Фучаджи начебто пише про 4.5, у мене стояло 2.5 мм). Тобто бензин з незрозумілої мені причини поміняв щільність. Інакше я не можу пояснити, чому поплавок став тонути більше, і карб почав переливати.

4. За економії складно сказати - у мене на той час на машині стояли спирту, МПСЗ і я поставив для проби доопрацьований Екотоп. Та й обсяг маленький - літр і два стопаріку. Було 5.18, стало 4.7-4.8. Можливо похибка вимірювання, чорт його знає 4 Багато в моїй темі ненав'язливо натякали, що, мовляв, ефект плацебо та інше, що це викинуті гроші. Але мені результат сподобався. Навіть якби я не отримав взагалі нічого - ні економії, ні більш прийомистості движка - 300 грн не такі вже й великі гроші заради задоволення власної цікавості.

5. Незважаючи на низьку точку Кюрі у ніодімовий магнітів (робоча температура знаходиться в межах 80-100 град С), за 4 роки перебування під капотом якого-небудь помітного розмагнічування пристрою не помічено. Вимірювання проводились з використанням високоточного тарованого піврічного інструменту - свердла діаметром 2 мм 5

6. З цієї ж причини прихильники теорії про те, що це все фігня, аргументують тим, що мовляв у Електробензонасос присутній магніт, і в форсунках інжекторних авто присутні магніти, а значить паливо має оброблятися незалежно, чи встановлений на машину зовнішній омагнічіватель чи ні .

Я ж схиляюся до думки, що магнітна індукція цих малопотужних магнітів дуже маленька, і недостатня для якогось впливу на паливо.

Тому я вважаю, що магніти FuelMAX, які вішаються на шланг, малоефективні. Середній діаметр паливного шланга - 8-10мм, відстань між магнітами велике, напруженість магнітного поля низька, ефективність пристрою дуже маленька. Саме тому продавці таких ФуелМАКСов радять ставити кілька пристроїв - два, три, п'ять, десять, в залежності від об'єму двигуна. Але так як пересічний покупець не може дозволити собі купити кілька пристроїв, кожне вартістю 600 грн ($ 50), тому у тих, хто встановив один екземпляр на свою машину, відзначають або відсутність позитивного ефекту, або ефект не перевищує похибка вимірювання витрати палива.

На відміну від таких магнітів, що встановлюються на шланг, моє пристрій має всередині кілька пар магнітів, відстань між якими близько 2 мм (заміряні свердлом). При проходженні палива всередині цих магнітів, і крізь них, по-перше, магнітна індукція дуже велика, і по-друге, магнітне поле на всьому шляху проходження палива кілька разів змінює своє положення в просторі з кроком 90 град, тобто можна сказати, що закручується, або його можна розглядати як змінне магнітне поле по відношенню до потоку палива.

Тут є ще один невеликий маркетинговий хід. Набутий мною омагнічіватель палива врізні. Для його установки потрібно втручатися в паливну систему автомобіля. Не кожен готовий різати бензошланги, щоб встановити девайс. А FuelMAX вішається зверху на шланг. Власне його можна повісити навіть на працюючому авто. Ось тільки з причин, описаних вище, ефективність його вкрай мала. А так все хорошо, прекрасная маркиза - за Пііс баксів ви отримуєте красиву упаковку з красивою жовтою хренькой всередині.

А тепер найцікавіше

Омагнічіватель палива був випробуваний на инжекторном автомобілі Geely MK. Врізка відразу перед паливною рампою. Перед цим їздив приблизно рік, ретельно збираючи чеки, вважаючи пробіг і заміряючи витрата. Подробиці в моєму бортовий комп'ютер, скажу лише, що на лукойлівські другому вийшло 6.45 літрів при пробігу 70-75% по трасі із середньою швидкістю від 90 до 100 км і 25-30% в місті зі швидкістю між 60 і 70.

Після установки омагнічівателя пару тисяч км пройшов просто з ним, потім скинув клему для обнулення мізків і підстроювання оних під уже оброблене паливо, після чого пройшов ще пару тисяч. результат:

З 05.06.2014 р після обнулення мізків пробіг 1550 км. Витрата З ОМАГНІЧІВАТЕЛЕМ склав ... пам-парам-парам-пам-пам - 5.88 л / 100 км. при колишніх умовах їзди. Тобто я їжджу так, як і раніше - у вихідні додому по трасі, в іншому часі в місті, кондишин спеціально не включав весь цей час. Бензин один і той же - лукойлівської 92. Швидкість та ж. Завантаження приблизно та ж - я, дружина, дитина, купа речей в багажнику. Швидкість та ж - іноді 110, в основному між 90 і 100 по трасі, і 60-70 в місті.

Статистика така:

- без омагнічівателя - 6.45 л / 100 км.

- з омагнічівателем без скидання мінусовій клеми - 6.18 л / 100 км

- з омагнічівателем зі скиданням клеми на 20 хвилин для обнулення мізків і підстроюванням останніх під уже оброблене паливо - 5.88 л / 100.

З останньої заправки - залив на 300 грн другого на Лукойлі, вийшло зі Скид 19.49 літрів. Проїхав 330 км. При підрахунках вийшло те саме, що і при пробігу 1550 км.

Економія з омагнічівателем склалось 8.84%.

Найближче годиною заради інтересу буде Придбаний ще один такий же активатор паливо и встановлен послідовно З першого. Хочу подивитись ефективність двох відразу, в будь-якому випадка один знову повернеться на Таврію. Бо дивлюся я, витрата почав рости в місті, і движок вже не так м'яко працює.

цікаві факти

На сьогоднішній день на ринку почали з'являтися схожі пристрої для активації палива. Я зв'язався з одним продавцем такого девайса на предмет тестів омагнічівателя на своїй машині замість повноцінного звіту.

Вартість оманічівателя палива складає 65 євро (Близько 900 грн), в той час як такий, як у мене, варто 300 грн, тобто в три рази менше. Далі наша з продавцем листування:

Я: - Добрий день, бла-бла-бла, ніж Ваш модифікатор відрізняється від того, який купував я за 300 грн?

Продавець (вся пунктуація збережена Продавець (вся пунктуація збережена   ): - Різниця в внутрішнє наповнення ): - Різниця в внутрішнє наповнення. Усередині нашої системи коштує 8 неодімових магнітів розташованих так, сто є сильні резонансні тунелі. А по цій ссилку коштує 2 керамічних магніту, які не дадуть ефекту ...

Я: - зрозуміло, напевно тому і дорожче, що ніодімовий магніти дуже дорого коштують. А скажіть будь ласка, скільки приблизно буде економія на об'ємом 1600 кубиків і що таке резонансні тунелі?

Продавець: - Економія 10%. Резонансні тунелі - правильно розташовані магніти, так що між ними сильне магнітне поле.

Я: Зрозуміло. А ось я тут тестіл той активатор, який типу з «керамічними магнітами», у мене вийшло 8.84% економії. У мене до Вас ділову пропозицію - я беру у Вас один пристрій, в якому стоять правильні, чи не керамічні магніти, тестю його на своїх двох машинах - карбюраторної Таврії і інжекторної Джиллі. Після цього я викладаю результати і повертаю Вам девайс. Якщо він мені сподобатися. я його викуплю. Для мене це чергове поле для експериментів, для Вас - хороша реклама. Я дуже відомий на багатьох автофорум, і не тільки в межах України, моє слово багато значить.

Продавець: немає ... У нас таких тестувальників каждий день по 2 людини. Вартість пристрою 900 грн. Ми гарантуємо позитивний ефект. В іншому випадку ми повертаємо Вам гроші ...

Що може мені гарантувати людина, у якого кераміка виявляється магнітний матеріал, а в ніодімовий магнітах є «резонансні тунелі», для мене залишилося загадкою Що може мені гарантувати людина, у якого кераміка виявляється магнітний матеріал, а в ніодімовий магнітах є «резонансні тунелі», для мене залишилося загадкою

Може тому, що воно там, ну на батьківщині винахідника, нафіг нікому не потрібно?
Е це хоч таке?
Інше питання - що відбувається з молекулою вуглеводню при впливі на неї потужного магнітного поля?
Може бути і правда магнітно-частотний резонанс?
А скажіть будь ласка, скільки приблизно буде економія на об'ємом 1600 кубиків і що таке резонансні тунелі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов