Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Opel Astra: Цвітіння життя

  1. більше почуттів
  2. Чим здивуєте?
  3. Хто на новенького?
  4. життєвий вибір
  5. Розраховувати потрібно точно
  6. Чекаємо з нетерпінням

Наша сеть партнеров Banwar

Тридцять років тому Volkswagen представив публіці перше покоління Golf - своєї моделі С-класу Тридцять років тому Volkswagen представив публіці перше покоління Golf - своєї моделі С-класу. Opel тут же пустився навздогін. Спочатку з VW Golf змагався Kadett, слідом за ним Astra першого (F) і другого (G) поколінь, а тепер і нова Astra (H). Якщо до сьогоднішнього дня ситуація складалася явно на користь Golf, то з дебютом нової Astra розстановка сил може змінитися і сектор ринку компактних хетчбеків перейменують в Astra-клас. Судіть самі, продажі новинки ледь почалися, а кількість замовлень на Astra III вже склало 44 тисячі машин тільки в Німеччині. Додайте 40 тисяч в Британії, 29 тисяч в Іспанії, 19 тисяч у Франції і стане зрозуміло, що план в 200 тисяч автомобілів до кінця року і півмільйона в наступному - не мрія, а цілком реальні цифри. А запевнення шефа Opel Карла-Петера Фостера в тому, що нова Astra символізує динамізм і якість бренду Opel більше, ніж будь-яка інша модель, - не просто гучні слова для преси. Адже в Європі на С-клас припадає 30% ринку. І той, хто займе в ньому лідируючі позиції, стане королем автомобільного Старого Світу.

більше почуттів

Нове покоління Astra зроблено в абсолютно новому стилі. Попередньо він був випробуваний на концептах і, на щастя, на шляху до серійного зразком не розгубив цікавих рішень. Гострий ніс, виразні фари з трьома круглими лінзами, великі колеса з яскравим малюнком колісних дисків - зовнішність Astra не по-німецьки емоційна. І в цьому велика перевага машини в порівнянні з її головним конкурентом. Стрімкість вигляду, гострі грані - ці рішення використані і в оформленні інтер'єру. До речі, ребро, яке починається від емблеми на решітці радіатора, проходить через весь капот і доходить до вершини центральної консолі.

Приладова панель об'єднує три кола: спідометр, тахометр і покажчик рівня палива. Від індикатора температури охолоджуючої рідини конструктори відмовилися, поклавши його функції на сигнальну лампу. Для нашого ринку це мінус. Адже, прогріваючи машину взимку, не можна дізнатися, коли мотор вийшов на робочу температуру.

На центральній консолі сконцентровані кнопки, за допомогою яких можна управляти численними системами. Розібратися в них нескладно, правда, піктограми блоку управління клімат-контролем дрібнуваті і їх погано видно. Вперше намагаючись відрегулювати дзеркало, помилково можна випадково натиснути кнопку в центрі кола-джойстика і ... дзеркала складуться. Добре, хоч не на ходу. Та ще й збільшена вдвічі аудіосистема «з'їла» простір, яке зазвичай відводиться під нішу для дрібних речей. Ось, власне, і всі недоліки. Зате місце водія можна відрегулювати під будь-яку посадку. Крім стандартних налаштувань, є можливість змінювати нахил всього сидіння. Діапазон регулювань нахилу керма і його глибини досить великий.

Оснащення тестових машин дуже багате. Тут і біксенонові повертаються синхронно з кермом фари головного світла AFL, і система стабілізації курсової стійкості ESP plus, величезні колеса (в базі 15-дюймові, а як опція - до 17 дюймів!), Парк-тронік, шкіряний салон, обробка алюмінієм і « під дерево »... Вражає? Адже мова йде не про представницькому седані, а всього лише про компактний хетчбек! Звичайно, практично всі це пропонується «за доплату», але, з іншого боку, раніше і такої можливості не було.

Як і годиться, розміри машини збільшилися. Але в салоні приріст, на перший погляд, незначний. Додалися де сантиметр, де - два. Максмальное збільшення простору над головою задніх пасажирів - додаткові 4 см. Втім, тут кожен міліметр цінується високо.

До речі, у задніх пасажирів є персональний блок управління аудіосистемою (опція). До нього можна підключити навушники і вибрати станцію на свій розсуд.

Чим здивуєте?

А що з підвіскою? Ззаду напевно поставили назавісімо «многоричажка» ... Як немає ?! Адже зараз це дуже модно! Ситуацію прояснив Хельмут Шіхо (Helmut Schicho), що відповідає за розробку шасі нової Astra. «Річ у тім, - сказав він, - відчути різницю в поведінці автомобіля з напівзалежної і незалежною підвіскою може далеко не кожен водій, та й не всім це потрібно. Але розробка, виробництво і настройка незалежної підвіски для різних модифікацій моделі обходяться набагато дорожче. Напівзалежна ж підвіска з поперечною балкою крутіння ще і компактніше. А головне - при ремонті в ній змінюється лише два сайлент-блоку. Скільки їх у «багаторичажки»? Ото ж бо й воно ».

Хто на новенького?

Журналістська цікавість змушує спочатку випробувати найпотужнішу на даний момент версію Astra. Влітку з'явиться машина з таким же 2,0-літровим мотором, але за рахунок зміни програми роботи турбіни його потужність підвищиться до 200 л. с. Поки ж в нашому розпорядженні їх «всього» 170. Для невеликого хетчбека такого мотора начебто цілком достатньо. Але жорсткі норми Євро 4 частково обмежують його спритність. Тому навіть при невеликій масі машини розгін до «сотні» займає без малого 9 секунд. Зате початкове прискорення вражає. Перші передачі 6-ступінчастою «механіки» «закінчуються» миттєво. Особливо швидко стрілка тахометра пролітає зону з 4 тис. До 6,5 тис. Об / хв. Хоча максимальний момент мотор розвиває в діапазоні від 1950 до 4000 об / хв, але втриматися і не розкрутити мотор до червоної зони просто неможливо. Вже дуже швидко і охоче він це робить. Тим більше що пік потужності - на відмітку 5200 оборотів.

Однак про все по порядку. Отже, перші метри на ще незнайомій машині. При рушанні вона не покотилася назад: спрацювала система Hill Start Assistant (HSA). Щоб можна було не поспішаючи перенести ногу на педаль газу, коли відпускаєш гальмо, в системі ще півтори секунди підтримується колишнє тиск. Дуже зручна річ, особливо для тих, кому в автошколі так і не дався старт в гору з «ручника». При першому дотику до педалі акселератора HSA відключається.

Проїжджаючи «лежачого поліцейського», згадую про нову інтерактивній системі управління IDS plus, яка вперше встановлюється на машини цього класу. Її особливість в можливості переналаштувати органи управління і підвіску під спортивний стиль водіння натисканням однієї клавіші на центральній консолі. Якщо на кнопці горить вогник, значить, система активізована і гідропідсилювач стає жорсткішим, електронна педаль газу більш чутливими і головне - затискається підвіска, запобігаючи крен і розгойдування в віражах. Дивлюся на цю кнопку - вона ще не натиснута. Це в комфортному-то режимі нас так трясе! Уявляю, як же буде при спортивному! Втім, в складних віражах такий характер підвіски як не можна до речі. Звичайно, стійкості машині це особливо не додає, а ось відчуття управління справжнім гоночним автомобілем дарує в повній мірі. А це головне, адже такий хетчбек купують для задоволення, щоб відчути себе гарячим пілотом кільцевих гонок, а не стати таким насправді. До речі, на тесті був присутній і справжній гонщик-кольцевик німецького кузовного чемпіонату DTM Хайнц-Харальд Френтцен, екс-гонщик «Формули-1», а нині зірка заводської команди Opel DTM.

життєвий вибір

Однак в реальному житті більшість покупців зупинять свій вибір не на цьому потужному і досить «ненажерливому» моторі, а на його 1,6-літровому «родича». У графі «потужність» вказані 105 л. с. Однак для нормальної їзди цього теж цілком достатньо.

Підвіска відчутно м'якше, та й сама машина здається більш дружелюбною. З акселератором можна звертатися не так акуратно. Для активного руху двигун просить оборотів. Нижче трьох тисяч «характер» мотора дуже спокійний, але тягне він впевнено. Покращена еластичність досягнута завдяки системі упорскування Twinport. На малих навантаженнях один з двох каналів впуску повітря перекривається спеціальною заслінкою. Все повітря потрапляє через один канал, за рахунок чого швидкість повітряного потоку підвищується і поліпшується смесеобразование в циліндрі. А при високих навантаженнях обидва канали задіяні повною мірою.

Наша машина оснащена автоматизованою коробкою Easytronic. Вона дозволяє вибирати між звичайним автоматичним, зимовим або ручним режимами. Спочатку просто перекладаю коробку передач в положення D. Машина їде, як зі звичайним «автоматом». Перемикання відбуваються при досить високих оборотах (4-5 тис. Об / хв) і часто з деяким запізненням. У зимовому режимі машина рушає плавно - з другої і переходить на підвищену вже при 2,5 - 3 тис. Об / хв. Якось нудно ... Перевіримо ручний режим. На кермо винесені дві трикутні кнопки на спицях і пара пелюсток з тильного боку. Коли на розгоні мотор підбирається до червоної зони, натискаю пелюстка, і машина переходить на підвищену. І так до п'ятої передачі. Кілька натискань перед поворотом і в віконці на поле тахометра загоряється напис «А2». До речі, коли перемикаєш передачі не кнопками, а важелем, індикація змінюється: з'являються буква М і номер передачі.

Розраховувати потрібно точно

Караван нових Astra підкочує до тестовій трасі, яку обладнали на маленькому місцевому аеродромі. На полігоні колега вирішив спробувати свої сили без допомоги електронних «асистентів». Протягом 4 секунд тримає кнопку Sport - і система стабілізації відключається. Розгін до 90 км / ч. Попереду збудований коридор з фішок, що імітує об'їзд раптово виниклої перешкоди. Машина підлітає до бар'єра. Кермо вправо - і Astra обходить перешкоду. Але тепер потрібно повернутися в свою смугу. Кермо вліво - і машина вже не утримується. Задні колеса зриваються, і Astra починає крутитися дзигою. Подумати тільки, адже з включеною системою цю вправу здається елементарним. Справа в тому, що развесовка машини розташовує до заносу при різкому маневрі. На задні колеса доводиться лише 40% ваги, і без допомоги ESP іноді обійтися непросто. З ESP plus машина проходить його без праці. Розпочатий занос електроніка швидко зводить нанівець. Причому робота її настільки плавна і коректна, що здається, ніби водієві вдалося впоратися практично без сторонньої допомоги.

Чекаємо з нетерпінням

Продажі новинки в Європі ось-ось почнуться. А коли ж її чекати в Україні? Очевидно, ми побачимо її лише до початку осені. Втім, по-справжньому масової у нас вона стане не скоро. Ця роль уготована другий Astra українського виробництва. Нова ж Astra - доля тих, для кого міський хетчбек не просто засіб пересування, але і можливість заявити про власну індивідуальність.

Бліц-інтерв'юБліц-інтерв'ю

Хайнц-Харальд Френтцен   Екс-гонщик «Формули-1», пілот заводської команди Opel DTM Хайнц-Харальд Френтцен
Екс-гонщик «Формули-1», пілот заводської команди Opel DTM

Що Ви думаєте про систему ESP plus? Чи не позбавляє вона водія задоволення від самостійного контролю над автомобілем?

Я вважаю cебя «гарячим» водієм. Коли коло за колом на трасі нарощуєш швидкість, при одному такому швидкому маневрі легко втратити машину. У спорті це нормально, і боротися з помилками можна на тренуваннях. Але в реальному житті такі ситуації неприпустимі: помилка може виявитися фатальною. А електроніка дуже швидко і ефективно відстежує поведінку машини і підправляє траєкторію. А адже безпека важливіша за все.

Чи дає перенастроювання підвіски за допомогою IDS plus відчутну перевагу в швидкості проходження віражів?

При спортивній їзді машину кидає з боку в бік. Підвіска завантажується і розвантажується. І чим вона м'якше, тим більше крен і розгойдування. Для любителя спортивного драйву вони стоять на заваді. Коли ж амортизатори жорсткіше, природно, крен зменшуються. Це не стільки впливає на стійкість, скільки дарує відчуття спортивності автомобіля. Адже саме заради яскравих відчуттів водій і їздить активно.

Мотори і КПП

Для новинки пропонуються мотори потужністю від 80 до 200 л Для новинки пропонуються мотори потужністю від 80 до 200 л. с. Найскромніший бензиновий - 1,4 л (90 л. С.), За ним, очевидно, майбутній бестселер 1,6 л (105 л. С.). Ті, хто любить "погарячіше", віддадуть перевагу машини з мотором 1,8 л (125 л. С.) Або зовсім топ-версією 2,0 (170 л. С.). Ті, кому і цього мало, влітку отримають версію 2,0 turbo (200 л. С.). Є в лінійці і три турбодизеля: два об'ємом 1,7 л (80 і 100 л. С.) І 1,9 л (150 л. С.).

Базовою КПП є 5-ступінчаста, а для моторів могутніше 150 л. с. - 6-ступінчаста "механіка". В якості опції для двигуна 1,6 л пропонується автоматизована КПП Easytronic. Керувати нею можна як важелем, так і за допомогою підрульових перемикачів.

Гідротрансформатор доступний як опція тільки з мотором 1,8 л.

Загальні даніЗагальні дані

Тип кузова хетчбек Дверей / місць 5/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4249/1753/1460 Колісна база, мм 2614 Колія передн. / Задня, мм 1490/1490 Кліренс, мм 130 Маса спорядж. / Повн., кг 1230/1705 Об'єм багажника, л 380 - 1300 Обсяг бака, л 52 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. R4 / 4 Обсяг, см куб. 1598 1998 Мощн., КВт (к. С.) / Об / хв 77 (105) / 6000 125 (170) / 5200 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 150/3900 250 / 1950-4000 Трансмісія Тип приводу передній КПП мех. 5-ст. / Easytronic 5-ст. хутро. 6-ст. Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / диск. Підвіска передн. / Задн. неза. / полузав. Підсилювач керма електрогідр 195/65 R15 215/45 R17 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 185 217 Розгін 0 - 100 км / ч, з 12,3 / 13,3 * 8,9 Расх. траса-місто, л / км 5,5 - 8,5 6,9 - 12,9 * С Easytronic

Андрій Волощенко
Фото автора та Adam Opel AG

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Хто на новенького?
Вражає?
Чим здивуєте?
А що з підвіскою?
Як немає ?
Скільки їх у «багаторичажки»?
Хто на новенького?
А коли ж її чекати в Україні?
Чи не позбавляє вона водія задоволення від самостійного контролю над автомобілем?
Чи дає перенастроювання підвіски за допомогою IDS plus відчутну перевагу в швидкості проходження віражів?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов