Наша сеть партнеров Banwar
Німецький автопром один з найбільш передових інноваторів в світі. Якщо японці часто йдуть шляхом запозичення придуманих на заході ідей, то німці найчастіше виступають мозковим центром. Один із прикладів подібних проривів німецького автомобілебудування - Opel Astra.
Німецький автопром один з найбільш передових інноваторів в світі. Якщо японці часто йдуть шляхом запозичення і грамотного втілення придуманих на заході ідей, то німці найчастіше виступають мозковим центром, якраз придумували ці ідеї. У кожному новому поколінні німецької моделі завжди відчувається прорив вперед. У порівнянні з попередником будь-яка нова машина з Німеччини неодмінно несе в собі новий технологічний рівень, в якому втілені передові інновації та ноу-хау.
Причому це стосується не тільки традиційних німецьких преміум-брендів на кшталт Ауді, Мерседеса і БМВ, але і менш породистих і частково народних марок на кшталт Фольксвагена, Опеля і європейського підрозділу Форд (вже не одна фордовская модель для Європи вигадувалася і втілювалася в Німеччині).
Один із прикладів подібних проривів німецького автомобілебудування - популярний і в Європі, і у нас Opel Astra. Машина нового покоління вперше з'явилася у дилерів в 2010 році, тобто на нашому ринку вона присутня майже два роки, але в Росії як і раніше продається і її попередник - Opel Astra H, який спеціально для нас, як і раніше збирають в Калінінграді. На тлі Айстри Family нові досягнення німецьких інженерів з Рюссельхайме, втілені в нинішній Астри, видно ще наочніше.
Нову Астру розробляли з нуля, повністю вкладаючи в кожну деталь, систему і агрегат весь існуючий потенціал. Тому результат вийшов блискучим. Нова Astra J обзавелася купою нових систем, технологій і хитрих рішень. На жаль, але в найпростішій комплектації Essentia весь список страв, природно чином, не доступний. У наступній за нею проміжної версії Enjoy теж є далеко не все. Чи не вичерпує весь можливий перелік делікатесів і топова модифікація Cosmo, деякі особливо цікаві страви доступні і в ній тільки як опція.
Звичайно, Opel Astra J допустима і в стартовій версії. Навіть найпростіша Астра безпечна, зручна і добротна. Але ж в новому поколінні моделі є кілька речей, сильно підсилюють враження від володіння і користування машиною, причому в кращу сторону. Це кілька опцій, особливо яскраво демонструють високий рівень німецької винахідливості і інженерної думки. зазвичай подібні автозапчастини зустрічаються тільки в люксової техніці, але ніяк не в масової моделі. А ось в Астри J ці жадані опції є! Головні з них - це пакет преміального світла AFL + (41 000рублей) і адаптивне шасі FlexRide (40 000 рублів), за які потрібно доплачувати в будь-який з версій. Вони високотехнологічні і здатні здивувати оточуючих, порадувати власника і принести реальну користь. Можна порівняти хороші і опціональні ергономічні спортивні сидіння (AGR - 20 000 рублів), а ось мультимедійний комплекс Navi600, вартістю 27 500 мало чим відрізняється від більш дешевої стандартної системи. Різницю в звучанні можуть вловити хіба що люди з високим музичним слухом, а існуюча в Navi600 навігація не знає місто і часто веде не туди.
Пакет преміального світла AFL +
З пакетом AFL + і без того гарна Astra J стає ще красивішим! Бі-ксенонові фари прекрасно освітлюють дорогу і повороти! Фото: Роман Харитонов
Важлива деталь будь-якого автомобіля - двигун. У стартовій комплектації на Астру ставлять 100-сильний бензиновий атмосферник, який недоступний для модифікації Enjoy і Cosmo. Але навіть більш потужний атмосферний побратим в 1,6 літра, потужністю в 115 коней їде надзвичайно мляво. Виною тому - Євро-5, що душить мотор екологічними обмеженнями. У тестовій машині з таким двигуном на центральній консолі красувалася кнопка «Sport», але її натискання змінює лише підсвічування приладів і не дає ніяких результатів. Astra 1,6 (115к) - все одно не їде! Правильна відповідь у вирішенні цієї проблеми, доступні в Росії бензинові турбоагрегати. Живіший 1,4 турбо (140к) везе куди охочіше, а найпотужніший автомобіль з турбодвигуном 1,6 (180к.с.) і зовсім їде з запалом і настроєм!
На жаль, але ціна на такі машини швидко переходить планку здорового глузду і здатна налякати будь-якої розсудливої людини. Найдешевша Astra 1.4 турбо Enjoy варто 721 900 рублів. Машина в такій же комплектації, але з більш потужним 1,6 турбо (180к) - вже 811 900 рублів. Автомобілі ж в більш дорогий модифікації і з урахуванням опцій за ціною підбираються до мільйона рублів, але купувати будь-яку машину C-класу за мільйон - щонайменше дивно.
Текст: Роман Харитонов
Фото: Сергій Туганов