Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Opel Astra Twin Top: скажи даху «ні»!

Наша сеть партнеров Banwar

Незважаючи на те що в даний момент в Росії автомобільний бум знаходиться на піку розвитку, автомобілі в кузові «кабріолет» до сих пір викликають підвищений інтерес у пішоходів і водіїв. На вулицях великих мегаполісів можна зустріти автомобілі будь-якої марки - від самих бюджетних до супердорогих і розкішних. Незважаючи на це, кабріолети все одно змушують людей обертатися і проводжати поглядом щасливчика, який керує автомобілем з відкритим верхом. Скоріш за все недолік кабріолетів можна пов'язати зі специфічним кліматом нашої країни, коли фактично півроку на вулиці лежить сніг.
В силу цих та інших факторів був придуманий новий кузов, який отримав символічну назву купе-кабріолет. З його появою автомобілів з відкритим верхом в Росії істотно додалося. Адже не кожен може собі дозволити мати і кабріолет і звичайний автомобіль, щоб пересуватися вулицями під час суворої російської зими. Купе-кабріолет вирішує цю проблему раз і назавжди. Влітку ми мчимо з відкритим верхом по заміській трасі, насолоджуючись запахом хвойного лісу, а ваше волосся терплять теплий вітер. Взимку кабріолет перетворюється в повноцінне купе, якому не перешкода ні сніг, ні пронизливий вітер, ні температура -30oС.
З огляду на щорічне збільшення попиту на автомобілі з жорстким верхом майже кожна поважаюча себе автомобільна компанія вже випустила подібну модель. Не стала винятком і відома німецька марка Opel. Отже, у нас на тесті побував Opel Astra Twin Top. Даний автомобіль оснащений 2,0-літровим бензиновим двигуном з турбіною низького тиску потужністю 200 л. с. Укупі з мотором «трудиться» 6-ступінчаста механічна трансмісія. Крім того, тестова ТТ має непоганий набір опцій, в який входить клімат-контроль, шкіряний салон, система динамічної стабілізації ESP, 17-дюймові колісні диски, адаптивні бі-ксенонові фари, аудіосистема, а також інтерактивна система водіння IDS +.
Передня частина «TT-шки» повністю повторює відому модель Opel Astra. Тут слід зазначити передню оптику, яка за рахунок внутрішньої поверхні чорного кольору додає елегантному зовнішньому вигляду брутальності і стрімкості. Ззаду, завдяки оригінальним фарам, легко впізнається загальна стилістика сімейства Astra. C видом збоку все набагато складніше. Дуже багато автовиробників грішать тим, що у автомобілів з кузовом купе-кабріолет досить сильно перевантажена задня частина. На такі жертви доводиться йти для того, щоб багажник зміг вмістити складну жорсткий дах. Екстер'єр виходить незавершеним.
Інженери багатьох компаній, в тому числі і Opel, вирішили цю проблему шляхом конструювання не двох, а трехсекционной даху. За рахунок цього при закритому верху Opel Astra Twin Top можна відрізнити від простого купе тільки по стиках в даху. Крім того, таке рішення дозволило істотно збільшити обсяг багажника, ніж будь-коли могли похвалитися автомобілі в кузові купе-кабріолет. При закритому верху обсяг багажника «TT-шки» становить 440 л, а перетворившись на кабріолет, вона зможе вмістити в себе в два рази менше - 200 л. Відзначимо також, що для спрощення доступу до речей при опущеному даху шляхом натискання кнопки в багажнику панелі можуть підніматися на 25 см.
Трьохсекційною конструкція жорсткого даху забезпечує установку і складання даху менш ніж за 30 с при швидкості руху до 30 км / ч. Більш того, конструкція даху залишила дизайнерам повну свободу у створенні стилю автомобіля - за своїм бажанням, а не за потребою. Для версії Cosmo (а на замовлення - і для версії Enjoy) передбачена можливість підйому і складання даху за допомогою пульта дистанційного керування.
При русі з закритим верхом на нерівностях чути побряківаніе даху в місцях стикування. Цей недолік властивий практично всім представникам купе-кабріолетів. Отже, знову знімаємо верх, опускаємо всі стекла і розгонимося. Десь після 60 км / ч нас починає пристойно тріпати вітер. Закриваємо вікна і встановлюємо спеціальний «вітрової» екран, який в складеному стані лежав у багажнику. Ну ось, тепер зовсім інша справа, навіть на швидкості 160 км / ч зберігається мікроклімат в салоні, а зустрічні потоки вітру не доставляють ніяких незручностей, і це не дивлячись на те, що дахи над головою як і раніше немає.
Інтер'єр Opel Astra Twin Top фактично повторює внутрішнє оздоблення «звичайної» Astra. Тут переважають правильні форми і прямі лінії, які, з одного боку, роблять салон автомобіля досить простим, а з іншого - дуже сучасним. Шкіряні сидіння мають добрий профіль і вираженою бічною підтримкою. У міру «пухке» рульове колесо має регулювання по куту нахилу і вильоту. Крім того, на кермі Astra TT дуже вдало розташовані кнопки управління аудіосистемою. Сама система оснащується 6-дисковим CD-чейнджером і відрізняється досить непоганим звучанням, проте для того щоб пристосуватися до її хитрому управлінню, потрібен час. Також звикання вимагають опелевские підрульові перемикачі, які мають не механічний, а електронний фіксатор.
2,0-літровий 200-сильний турбомотор володіє хорошою тягою у всьому діапазоні оборотів. Реакція на педаль газу відбувається практично миттєво, турбоями майже не відчуваються. Пікова потужність в 200 л. с. досягається при 5 400 об. / хв. Просто пересуватися на такому автомобілі навряд чи вийде. Потужний мотор, жорстка підвіска відразу налаштовують водія на бойовий лад. Шестиступінчаста механічна трансмісія відрізняється хорошою чіткістю перемикань, однак ходи важеля перемикання передач могли бути і трохи менше.
Коли ми говорили, що Astra TT налаштовує водія на бойовий лад, ми мали на увазі не азартні міські гонки, а рух по звивистому заміському шосе з відкинутим верхом - саме це коронне місце «TT-шки». Гостре рульове управління миттєво відгукується на команди водія. Пересування по рівній трасі доставляє одне задоволення. Однак, як з'ясувалося пізніше, Astra TT дуже не любить колейность, на яку страждає чимало російських доріг. Під час перешикування на такому покритті автомобіль намагається стрибнути в сторону, а при гальмуванні кермо починає вириватися з рук, погрожуючи сходом автомобіля з прямолінійною траєкторії. Така поведінка обумовлена ​​широкими 17-дюймовими шинами і жорсткими настройками підвіски.
В якості додаткової опції тестова Astra була оснащена системою IDS +. Її основу складає система, що отримала назву Continuous Damping Control (CDC), робота якої полягає в аналізі дорожньої ситуації через ланцюг датчиків і відповідної регулюванню в реальному часі характеристик амортизаторів під ту чи іншу ситуацію. Варто також відзначити, що система CDC об'єднана з новою системою курсової стійкості ESP - при втраті курсової стійкості система намагається виправити ситуацію, регулюючи роботу амортизаторів, і якщо це не допомагає, тоді ESP пригальмовує те або інше колесо для стабілізації автомобіля. [Info] Ще однією особливістю IDS + є режим Sport, який змінює режим роботи адаптивної підвіски під спортивний стиль їзди, а також зменшує затримку між натисканням на педаль газу і відгуком двигуна. C переходом в режим Sport Astra TT стає ще різкіше і стрімкіше, крен в поворотах фактично пропадають, реакції на кермі стають блискавичними, а педаль газу відгукується на найменший рух ноги водія.
Вартість базової версії Opel Astra Twin Top становить близько 28 000 євро. Тестовий автомобіль з 200-сильним турбомотором, шестиступінчастою трансмісією, системою IDS + і непоганим оснащенням коштує 32 500 євро. Якщо порівнювати з найближчими конкурентами, то ціна видається більш ніж адекватною. За ці гроші ви отримуєте цілком якісний автомобіль з потужним двигуном, хорошою підвіскою і їздовими характеристиками. Opel Astra Twin Top - гідний представник табору купе-кабріолетів, який вже зайняв свою нішу в цьому сегменті російського автомобільного ринку.

# Opel # Astra
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов