Наша сеть партнеров Banwar
Opel проголошує новий стиль. Початок йому поклали Adam та Mokka, і вони вже пожинають плоди. А що ж Corsa? До сих пір вона була втиснута в нішу між модним Adam'ом і серйозної Astra, не надто привертаючи до себе увагу гармонійним, але нічим не примітним особою. Але ж їй уже вісім років - по автомобільних мірках це вже глибока старість. Двигуни застаріли, дизайн припав пилом. Очевидно, що Corsa давно дозріла для радикальних змін. Наступник з'явиться на дорогах в кінці року, знову на вибір в 3- і 5-дверний версією. Як же він виглядає, яким сприймається? Ми вирушили в дизайнерський центр Opel за роз'ясненнями творців щодо свіжого мови форм.
Приладова панель зроблена чисто. Деякі кнопки знайомі нам по інших моделях
Марк Адамс, отаман всього опельовського дизайну, так коментує вимоги, які ставилися перед творцями: «Наша мета - об'єднати емоції з німецькою точністю в деталировке і високою практичністю». Хоча фари сильно нагадують Adam, Corsa здається нижче, агресивніше і дорослішим. Разверзнуться пащу радіатора, «льодоруби» на фарах і типова для марки хромована стяжка в радіаторних гратах задають тон в передній частині автомобіля.
Трехдверка здається низькою (але це оптичний обман) і спортивної (це відчуття виходить від висхідній бічної лінії вікон)
Спереду Adam, ззаду Astra: корми хетчбека з сильно підкресленими задніми ліхтарями нагадує споріднену модель класом вище
«Ми також рознесли протитуманні фари, щоб підкреслити ширину», - говорить Марк Адамс. Розробка тривала більше трьох років, причому за основу взята колишня модель. Разом з тим всі кузовні деталі, аж до даху, нові. І все ж десь ми вже це бачили, але не в попередньому поколінні, а у молодшого брата Adam'а.
Модель зберігає вірність своїм розмірам. При незмінній колісній базі (2,51 м) і такої ж ширини колії (1,48 м) вона виросла в довжину приблизно на три сантиметри; багажник (раніше від 285 до 1100 л) повинен залишитися приблизно таким же. Більш точні розміри опелевци називати поки що не хочуть.
Усередині пластикові поверхні дуже якісні на вигляд, і тільки в самій нижній частині приладової панелі залишився класичний твердий пластик. А деякі деталі, наприклад кнопки на кермі або тумблер фар, видають спорідненість з йде моделлю.
Найважливіше оновлення кокпіта Corsa - мультимедійна система IntelliLink з 7-дюймовим сенсорним екраном, який відрізняється легкістю в оперуванні, але розташований низько. У нього пристойна графіка, а через USB і Bluetooth легко приєднуються МР3-плеєр і мобільний телефон. Навігаційна система функціонує тільки з підключеним смартфоном, на якому має бути встановлено оригінальний додаток. Його потрібно купити, але навіть так IntelliLink набагато дешевше стаціонарного навігаційного приладу.
Передні сидіння стали трохи ширше і забезпечують більше бічної підтримки. У задній частині салону трехдверніка довгу поїздку навряд чи витримаєш, до того ж висхідна лінія вікон обмежує проникнення світла і огляд. Дивом трансформований Corsa не назвеш - вона пропонує лише окремо відкидається спинку заднього сидіння.
А техніка? Виробник обіцяє нові 3-цилиндровиком з асортименту двигунів General Motors, краще перемикаються коробки передач зі зниженим тертям і посилену звукоізоляцію. При бажанні доплатити окремо можна замовити для свого маленького Opel'я автоматичний парк-пілот або систему розпізнавання дорожніх знаків, додатково пропонується також передня камера з попередженням зіткнень. Зрозуміло, це не входить в базову ціну - близько € 12 000 в Європі за трехдвернік (приблизно стільки сьогодні коштує найдешевша Corsa). По крайней мере, Opel зміг вже зараз підтвердити, що сильного подорожчання не передбачається.
Наведення порядку під капотом
У Corsa нарешті з'явилися свіжі двигуни. Вона отримує три агрегати з чотирма рівнями потужності. Всі вони комбінуються з 6-ступінчастою коробкою передач і виконують норму вихлопу Євро 6. Крім того, капітально оновлено деякі зі старих атмосферников.
Нововведення в Corsa:
1-літровий 3-циліндровий турбо EcoTec, 66 кВт / 90 к.с. і 85 кВт / 115 к.с. За 170 Нм крутного моменту з 1800 об / хв і функція старт-стоп
1,4-літровий турбодвигун в 74 кВт / 100 к.с. і 200 Нм крутного моменту
1,3-літровий дизель CDTI.
Відмінності з передньої кузовний стійки
Одна Corsa, дві моделі: Трьох-і пятидверка вийдуть одночасно і будуть помітно відрізнятися один від одного - відповідно до традиції марки. При більш стрімкою кормі і з двома додатковими дверима пятідвернік стане одним маленьких сімей. Як і у випадку з попередниками, він не довше трехдверки, а коштує приблизно на € 800 більше. Частка на ринку в різних країнах різна: так, в Німеччині до сих пір було 50х50.
Історія Corsa: від A до D
Opel випускає маленьку Corsa вже 32 роки. За цей час в Європі було продано приблизно 12,2 мільйонів екземплярів.
підсумок
Успіх Corsa має вирішальне значення для Opel'я. Це добре відомо розробникам, і тому вони оновили маленьку модель з особливою ретельністю. У машині помітні фамільні риси марки, але вона виглядає більш якісно і сучасно.
Фото Auto Bild, заводу-виготовлювача
autobild.ua/tests/opel-corsa-klass-dlya-mass/
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
А що ж Corsa?Як же він виглядає, яким сприймається?
А техніка?