- Opel Vectra: Караван, але не сарай Сімейство Vectra поповнилося новою модифікацією
- Даєш комфорт!
- непереборна тяга
- Як зустріне Україна?
- Фаркоп в заначці
- Opel Vectra: Караван, але не сарай
- Даєш комфорт!
- непереборна тяга
- Як зустріне Україна?
- Фаркоп в заначці
- Opel Vectra: Караван, але не сарай
- Даєш комфорт!
- непереборна тяга
- Як зустріне Україна?
- Фаркоп в заначці
Opel Vectra: Караван, але не сарай Сімейство Vectra поповнилося новою модифікацією
Наша сеть партнеров Banwar
Зазвичай поява модифікації з кузовом універсал слідом за седаном або хетчбеком не таїть в собі нічого інтригуючого. Задній звис просто роблять більше, збільшуючи таким чином обсяг багажника. І по суті - це все. Але у випадку з новою Opel Vectra Caravan німці обрали більш складний шлях.
Даєш комфорт!
Якщо поглянути на профіль машини, можна помітити, що звіси її кузова не більше, ніж у седана. Звідки ж узялася додатковий простір для багажу? Адже в штатному положенні обсяг багажника становить 530 л, тоді як у седана і хетчбека - 500 л. Хоча, погодьтеся, перевага універсалу всього в три десятка літрів об'єму багажника якось не дуже переконливо виглядає. У чому ж суть? Виявляється, при створенні версії Caravan була використана платформа з подовженою колісною базою - з 2,7 до 2,83 метра. До речі, саме така база у респектабельного Signum. А довжина самої Vectra Caravan - 4,82 метра. Так що перевага Caravan не тільки і не стільки в збільшеному обсязі багажника, скільки в більшому просторі в салоні.
На тесті було трохи прикро їздити за кермом. Адже в задньому ряду Vectra Caravan дуже просторо, є підігрів сидінь і навіть Travel Assistance з керуванням аудіосистемою, вбудованим холодильником і власником для ноутбука або мобільного DVD-програвача. Правда, блок Travel Assistance встановлюється тільки як опція. Так само як і хитромудрий розкладний фаркоп і біксенонові фари AFL, здатні направляти світловий потік в бік віражу. Зате електропривод кришки багажника входить в пакет стандартного устаткування для всіх Vectra Caravan.
непереборна тяга
Для нової модифікації пропонуються всі мотори від Vectra, Vectra GTS і Signum. Серед них бензинові 1,8 л (122 л. С.), 2,0 turbo (175 л. С.), 2,2 л (155 л. С.), 3,2 л (211 л. С.) і турбодизелі 2,0 DTI (100 л. с.), 2,2 DTI (125 л. с.) і 3,0 CDTI (177 л. с.). Останній двигун - один з найновіших. Та й за темпераментом тяговітий і економічний двигун - то що потрібно для сімейного автомобіля. Тут і міць, і економічність: середня витрата 7,7 л, а в місті - до 11 л солярки. Вирішено - вибираю машину з дизельною "шісткою" і автоматичною 5-ступінчастою КПП. Тим більше що у V6 CDTI крутний момент в 370 Нм найвищий з усієї гами моторів Vectra. Завдяки цьому навіть «автомат» не так вже й багато «з'їв» на розгоні. Різниця між машинами з «механікою» і АКПП складає всього 0,3 секунди (10,1 проти 9,8 у «механіки»).
Рівний і впевнений розгін супроводжується тихим бурчанням мотора. Про те, що під капотом дизель, здогадатися непросто. Перемикання на підвищену відбуваються швидко і м'яко, а знижену машина «просить» досить рідко - еластичності двигуну не позичати.
Потенціал мотора добре відчутний на обгонах. Варто втиснути педаль в підлогу, і коробка з повільно-інтелігентної миттєво перетворюється в спритно-спортивну. Кік-даун, мотор підтягнувся до верхів. Але закручувати його вище 4000 об / хв немає сенсу. Ідеальний варіант - тримати обороти від 2500 до 4000 об / хв. Саме в цьому діапазоні рівень потужності і крутного моменту максимальний.
До ручного режиму вибору передач вдаватися доводиться нечасто. Він скоріше як іграшка, на випадок, коли хочеться самостійно управляти машиною «від» і «до» або при буксируванні важкого вантажу.
Однак при всій красі, універсальності і стрімкості вигляду не треба забувати, що Caravan - автомобіль не для слалому. Варто зайти в дугу віражу трохи швидше - і через масивної корми машину відчутно кренить. Зате на трасі курсова стійкість на висоті. І «заслуга» в тому знову ж великий колісної бази.
Як зустріне Україна?
На наш ринок нова Vectra Caravan потрапить не раніше, ніж наступного року. Звичайно, хотілося б бачити її популярною, але покупці часто схильні до стереотипів і вважають за краще седани. Хоча, можливо, Vectra Caravan зможе змінити такий стан речей завдяки своєму перевазі перед седаном - причому не тільки по місткості, але і по частині комфорту.
Загальні дані
Тип кузова універсал Дверей / місць 5/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4822/1798/1500 Колісна база, мм 2830 Кліренс, мм 140 Маса спорядж. / Повн., Кг 1490/2025 Об'єм багажника, л 530 / 1850 Обсяг бака, л 61 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. V6 / 4 Обсяг, см. Куб. 2958 Мощн., КВт (к.с.) / Об / хв 130 (177) / 4000 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 370/1900 - 2800 Трансмісія Тип приводу передній КПП авт. 5-ст. Ходова частина Гальма передн. / Задн. диск. вент. / диск. Підвіска передн. / Задн. неза. / неза. Підсилювач керма електрогідр 205/60 R15 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 220 Розгін 0 - 100 км / ч, з 10,1 Середній витр., Л / км 7,7 Гарантія, років / км 2 / без обмеж. пробігу Періодичність ТО, км 15 000 Вартість ТО, грн. н. д.
Фаркоп в заначці
Тяга до створення різних трансформерів підштовхнула конструкторів Opel до розробки розкладного фаркопа. У складеному вигляді він захований за бампером. Але якщо потягнути ручку в боковині багажника - фаркоп висувається. Коли гак знаходиться в проміжному положенні, лунає противний і гучний зумер, який не дасть забути про те, що операцію потрібно довести до кінця. Залишається тільки зафіксувати гак, натиснувши на нього знизу ногою до клацання.
Андрій Волощенко
Фото автора та Adam Opel AG
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Opel Vectra: Караван, але не сарай
Сімейство Vectra поповнилося новою модифікацією
Зазвичай поява модифікації з кузовом універсал слідом за седаном або хетчбеком не таїть в собі нічого інтригуючого. Задній звис просто роблять більше, збільшуючи таким чином обсяг багажника. І по суті - це все. Але у випадку з новою Opel Vectra Caravan німці обрали більш складний шлях.
Даєш комфорт!
Якщо поглянути на профіль машини, можна помітити, що звіси її кузова не більше, ніж у седана. Звідки ж узялася додатковий простір для багажу? Адже в штатному положенні обсяг багажника становить 530 л, тоді як у седана і хетчбека - 500 л. Хоча, погодьтеся, перевага універсалу всього в три десятка літрів об'єму багажника якось не дуже переконливо виглядає. У чому ж суть? Виявляється, при створенні версії Caravan була використана платформа з подовженою колісною базою - з 2,7 до 2,83 метра. До речі, саме така база у респектабельного Signum. А довжина самої Vectra Caravan - 4,82 метра. Так що перевага Caravan не тільки і не стільки в збільшеному обсязі багажника, скільки в більшому просторі в салоні.
На тесті було трохи прикро їздити за кермом. Адже в задньому ряду Vectra Caravan дуже просторо, є підігрів сидінь і навіть Travel Assistance з керуванням аудіосистемою, вбудованим холодильником і власником для ноутбука або мобільного DVD-програвача. Правда, блок Travel Assistance встановлюється тільки як опція. Так само як і хитромудрий розкладний фаркоп і біксенонові фари AFL, здатні направляти світловий потік в бік віражу. Зате електропривод кришки багажника входить в пакет стандартного устаткування для всіх Vectra Caravan.
непереборна тяга
Для нової модифікації пропонуються всі мотори від Vectra, Vectra GTS і Signum. Серед них бензинові 1,8 л (122 л. С.), 2,0 turbo (175 л. С.), 2,2 л (155 л. С.), 3,2 л (211 л. С.) і турбодизелі 2,0 DTI (100 л. с.), 2,2 DTI (125 л. с.) і 3,0 CDTI (177 л. с.). Останній двигун - один з найновіших. Та й за темпераментом тяговітий і економічний двигун - то що потрібно для сімейного автомобіля. Тут і міць, і економічність: середня витрата 7,7 л, а в місті - до 11 л солярки. Вирішено - вибираю машину з дизельною "шісткою" і автоматичною 5-ступінчастою КПП. Тим більше що у V6 CDTI крутний момент в 370 Нм найвищий з усієї гами моторів Vectra. Завдяки цьому навіть «автомат» не так вже й багато «з'їв» на розгоні. Різниця між машинами з «механікою» і АКПП складає всього 0,3 секунди (10,1 проти 9,8 у «механіки»).
Рівний і впевнений розгін супроводжується тихим бурчанням мотора. Про те, що під капотом дизель, здогадатися непросто. Перемикання на підвищену відбуваються швидко і м'яко, а знижену машина «просить» досить рідко - еластичності двигуну не позичати.
Потенціал мотора добре відчутний на обгонах. Варто втиснути педаль в підлогу, і коробка з повільно-інтелігентної миттєво перетворюється в спритно-спортивну. Кік-даун, мотор підтягнувся до верхів. Але закручувати його вище 4000 об / хв немає сенсу. Ідеальний варіант - тримати обороти від 2500 до 4000 об / хв. Саме в цьому діапазоні рівень потужності і крутного моменту максимальний.
До ручного режиму вибору передач вдаватися доводиться нечасто. Він скоріше як іграшка, на випадок, коли хочеться самостійно управляти машиною «від» і «до» або при буксируванні важкого вантажу.
Однак при всій красі, універсальності і стрімкості вигляду не треба забувати, що Caravan - автомобіль не для слалому. Варто зайти в дугу віражу трохи швидше - і через масивної корми машину відчутно кренить. Зате на трасі курсова стійкість на висоті. І «заслуга» в тому знову ж великий колісної бази.
Як зустріне Україна?
На наш ринок нова Vectra Caravan потрапить не раніше, ніж наступного року. Звичайно, хотілося б бачити її популярною, але покупці часто схильні до стереотипів і вважають за краще седани. Хоча, можливо, Vectra Caravan зможе змінити такий стан речей завдяки своєму перевазі перед седаном - причому не тільки по місткості, але і по частині комфорту.
Загальні дані
Тип кузова універсал Дверей / місць 5/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4822/1798/1500 Колісна база, мм 2830 Кліренс, мм 140 Маса спорядж. / Повн., Кг 1490/2025 Об'єм багажника, л 530 / 1850 Обсяг бака, л 61 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. V6 / 4 Обсяг, см. Куб. 2958 Мощн., КВт (к.с.) / Об / хв 130 (177) / 4000 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 370/1900 - 2800 Трансмісія Тип приводу передній КПП авт. 5-ст. Ходова частина Гальма передн. / Задн. диск. вент. / диск. Підвіска передн. / Задн. неза. / неза. Підсилювач керма електрогідр 205/60 R15 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 220 Розгін 0 - 100 км / ч, з 10,1 Середній витр., Л / км 7,7 Гарантія, років / км 2 / без обмеж. пробігу Періодичність ТО, км 15 000 Вартість ТО, грн. н. д.
Фаркоп в заначці
Тяга до створення різних трансформерів підштовхнула конструкторів Opel до розробки розкладного фаркопа. У складеному вигляді він захований за бампером. Але якщо потягнути ручку в боковині багажника - фаркоп висувається. Коли гак знаходиться в проміжному положенні, лунає противний і гучний зумер, який не дасть забути про те, що операцію потрібно довести до кінця. Залишається тільки зафіксувати гак, натиснувши на нього знизу ногою до клацання.
Андрій Волощенко
Фото автора та Adam Opel AG
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Opel Vectra: Караван, але не сарай
Сімейство Vectra поповнилося новою модифікацією
Зазвичай поява модифікації з кузовом універсал слідом за седаном або хетчбеком не таїть в собі нічого інтригуючого. Задній звис просто роблять більше, збільшуючи таким чином обсяг багажника. І по суті - це все. Але у випадку з новою Opel Vectra Caravan німці обрали більш складний шлях.
Даєш комфорт!
Якщо поглянути на профіль машини, можна помітити, що звіси її кузова не більше, ніж у седана. Звідки ж узялася додатковий простір для багажу? Адже в штатному положенні обсяг багажника становить 530 л, тоді як у седана і хетчбека - 500 л. Хоча, погодьтеся, перевага універсалу всього в три десятка літрів об'єму багажника якось не дуже переконливо виглядає. У чому ж суть? Виявляється, при створенні версії Caravan була використана платформа з подовженою колісною базою - з 2,7 до 2,83 метра. До речі, саме така база у респектабельного Signum. А довжина самої Vectra Caravan - 4,82 метра. Так що перевага Caravan не тільки і не стільки в збільшеному обсязі багажника, скільки в більшому просторі в салоні.
На тесті було трохи прикро їздити за кермом. Адже в задньому ряду Vectra Caravan дуже просторо, є підігрів сидінь і навіть Travel Assistance з керуванням аудіосистемою, вбудованим холодильником і власником для ноутбука або мобільного DVD-програвача. Правда, блок Travel Assistance встановлюється тільки як опція. Так само як і хитромудрий розкладний фаркоп і біксенонові фари AFL, здатні направляти світловий потік в бік віражу. Зате електропривод кришки багажника входить в пакет стандартного устаткування для всіх Vectra Caravan.
непереборна тяга
Для нової модифікації пропонуються всі мотори від Vectra, Vectra GTS і Signum. Серед них бензинові 1,8 л (122 л. С.), 2,0 turbo (175 л. С.), 2,2 л (155 л. С.), 3,2 л (211 л. С.) і турбодизелі 2,0 DTI (100 л. с.), 2,2 DTI (125 л. с.) і 3,0 CDTI (177 л. с.). Останній двигун - один з найновіших. Та й за темпераментом тяговітий і економічний двигун - то що потрібно для сімейного автомобіля. Тут і міць, і економічність: середня витрата 7,7 л, а в місті - до 11 л солярки. Вирішено - вибираю машину з дизельною "шісткою" і автоматичною 5-ступінчастою КПП. Тим більше що у V6 CDTI крутний момент в 370 Нм найвищий з усієї гами моторів Vectra. Завдяки цьому навіть «автомат» не так вже й багато «з'їв» на розгоні. Різниця між машинами з «механікою» і АКПП складає всього 0,3 секунди (10,1 проти 9,8 у «механіки»).
Рівний і впевнений розгін супроводжується тихим бурчанням мотора. Про те, що під капотом дизель, здогадатися непросто. Перемикання на підвищену відбуваються швидко і м'яко, а знижену машина «просить» досить рідко - еластичності двигуну не позичати.
Потенціал мотора добре відчутний на обгонах. Варто втиснути педаль в підлогу, і коробка з повільно-інтелігентної миттєво перетворюється в спритно-спортивну. Кік-даун, мотор підтягнувся до верхів. Але закручувати його вище 4000 об / хв немає сенсу. Ідеальний варіант - тримати обороти від 2500 до 4000 об / хв. Саме в цьому діапазоні рівень потужності і крутного моменту максимальний.
До ручного режиму вибору передач вдаватися доводиться нечасто. Він скоріше як іграшка, на випадок, коли хочеться самостійно управляти машиною «від» і «до» або при буксируванні важкого вантажу.
Однак при всій красі, універсальності і стрімкості вигляду не треба забувати, що Caravan - автомобіль не для слалому. Варто зайти в дугу віражу трохи швидше - і через масивної корми машину відчутно кренить. Зате на трасі курсова стійкість на висоті. І «заслуга» в тому знову ж великий колісної бази.
Як зустріне Україна?
На наш ринок нова Vectra Caravan потрапить не раніше, ніж наступного року. Звичайно, хотілося б бачити її популярною, але покупці часто схильні до стереотипів і вважають за краще седани. Хоча, можливо, Vectra Caravan зможе змінити такий стан речей завдяки своєму перевазі перед седаном - причому не тільки по місткості, але і по частині комфорту.
Загальні дані
Тип кузова універсал Дверей / місць 5/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4822/1798/1500 Колісна база, мм 2830 Кліренс, мм 140 Маса спорядж. / Повн., Кг 1490/2025 Об'єм багажника, л 530 / 1850 Обсяг бака, л 61 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. V6 / 4 Обсяг, см. Куб. 2958 Мощн., КВт (к.с.) / Об / хв 130 (177) / 4000 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 370/1900 - 2800 Трансмісія Тип приводу передній КПП авт. 5-ст. Ходова частина Гальма передн. / Задн. диск. вент. / диск. Підвіска передн. / Задн. неза. / неза. Підсилювач керма електрогідр 205/60 R15 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 220 Розгін 0 - 100 км / ч, з 10,1 Середній витр., Л / км 7,7 Гарантія, років / км 2 / без обмеж. пробігу Періодичність ТО, км 15 000 Вартість ТО, грн. н. д.
Фаркоп в заначці
Тяга до створення різних трансформерів підштовхнула конструкторів Opel до розробки розкладного фаркопа. У складеному вигляді він захований за бампером. Але якщо потягнути ручку в боковині багажника - фаркоп висувається. Коли гак знаходиться в проміжному положенні, лунає противний і гучний зумер, який не дасть забути про те, що операцію потрібно довести до кінця. Залишається тільки зафіксувати гак, натиснувши на нього знизу ногою до клацання.
Андрій Волощенко
Фото автора та Adam Opel AG
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Звідки ж узялася додатковий простір для багажу?У чому ж суть?
Як зустріне Україна?
Звідки ж узялася додатковий простір для багажу?
У чому ж суть?
Як зустріне Україна?
Звідки ж узялася додатковий простір для багажу?
У чому ж суть?
Як зустріне Україна?