Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Opel Astra: за красиві очі

Наша сеть партнеров Banwar

Колись машини марки Opel не викликали особливої ​​довіри у автолюбителів. Вони ламалися в самий невідповідний момент і з завидною завзятістю іржавіли, не відрізняючись при цьому особливою вродою. Але часи змінюються, і тепер кожен новий Opel дивує ще дужче. Технологія, ергономіка, збірка, стиль - все ці якості зробили з седана Insignia європейський бестселер і "Авто року 2009". Слідами старшої сестри слід нова Astra, лише недавно почала активне втручання в купівельні серця.

Наше знайомство з новим хетчбеком Astra розпочалося з приємного сюрпризу. Дилер обіцяв надати для тестів машину з 1,7-літровим 125-сильний турбодизелем. Економічний, практичний, нерозторопний і моторошно нудний - такий двигун навряд чи викликав би якісь інші емоції. Підписавши всі необхідні папери і отримавши ключі від свіженького хетча, ми вийшли на вулицю і вперше торкнулися кнопки з намальованим на ній відкритим замочком. Нам єхидно підморгнула білосніжна Astra з угорськими номерами і шильдиком Turbo. Ось так новина!

Топовий 1,6-літровий бензиновий двигун бадьоро заурчал, як ніби закликаючи не соромлячись тиснути на газ. 180-сильний мотор, оснащений турбіною із змінною геометрією, робить з легкої і компактної Astra непоганий апарат для динамічної їзди. Ось тільки під колесами передньопривідного хетча повинен бути асфальт, а не товстий шар сніжної каші.

Astra дивує злагодженістю стрімких ліній, витончені форми машини виділяють її серед інших представників гольф-класу. Разок глянувши в красиві очі, "підведення" в куточках білим світінням діодів, "Астри" можна пробачити все її гріхи.

Але не тільки за допомогою видатного дизайну зібралися фахівці з Рюссельхайме завойовувати ринок. Astra отримала такий значний список оснащення, що багатьом і не снилося. Світлодіодні фари денного світла, адаптивна підвіска FlexRide, вибір режимів Sport або Tour, підігрів керма (вперше в гольф-класі!), Система розпізнавання дорожніх знаків Opel Eye, розумний поворотний біксенон AFL +, система оповіщення зміни смуги і навіть вбудоване в задній бампер висувне кріплення для велосипеда.

Внутрішнє оздоблення хетчбека продовжує розпочату зовні концепцію. Вигнуті лінії, поліровані поверхні і загальна компоновка салону створюють неповторний затишок, який не зустрінеш ні в манірному і відверто нудному "Гольфі", ні в химерною Mazda3. Складовою частиною тут приділено велику увагу. Шкали приладів в хромованою окантовці з радіальним розташуванням цифр підсвічені білим, але варто натиснути кнопку Sport, і вони стають криваво-червоними. Вночі салон заливає червоне світіння, що виходить з під панелі коробки передач.

Жорсткі скрипучі панелі, властиві "Опеля" з минулого, мабуть, остаточно канули в лету. Astra стала приємною на дотик. А ще за три дні тесту ні разу не захворіла спина. Крісла з відмінною бічною підтримкою і висувним колінним валиком були удостоєні спеціального сертифікату німецьких ортопедів. Такого в гольф-класі теж ніколи не траплялося, ортопеди в основному нагороджували автомобілі класу люкс. Правда, варто відзначити, що спортивні сидіння - лише опція, за яку доведеться викласти солідну суму.

Начебто спеціально, для контрасту, задній диван виявився вкрай незручним. Місця тут, завдяки збільшеній на 71 мм колісній базі, вистачить навіть для довгоногої топ-моделі, але ось п'ята точка красуні напевно втомиться, тільки-но ви встигнете пристебнути ремінь. Абсолютно плоский диван з дурним кутом нахилу спинки - серйозний мінус, якщо ви вирішили прокотитися на "Астри" втрьох або вчотирьох.

Решта ергономіка вивірена і не викликає нарікань. Хіба що кнопок на центральній консолі могло бути поменше - настройки радіо і навігації вимагають певного звикання. У салоні безліч скриньок і поличок, куди можна скласти всі, що тільки може знадобитися в поїздці. Підлокітник висувається вперед, дозволяючи зручно влаштуватися водієві будь-якої комплекції. Окреме спасибі дизайнерам за рульове колесо - воно відмінно лягає в руки і регулюється як по висоті, так і вперед-назад.
Треба сказати, що у "Айстри" є задатки трансформера: глибину відділення на центральному тунелі завдяки подвійному дну можна регулювати (або ховати туди контрабанду). Така ж "фішка" - в багажнику, де 370 літрів корисного простору можна одним рухом перетворити в 550 л, а відкинувши задній диван - 1235 л.

Перші враження від поїздки були змащені через абсолютно "неадекватною" гуми. Справа в тому, що хетчбек прибув в нашу країну для тестів з Угорщини, де він був обладнаний європейської всесезонкой. Перше ж гальмування змусило відчути всю нескінченність гальмівного шляху на такій гумі по торованому льоду.

Жвавий турбований моторчик і вивірене рульове управління дозволяє граючи маневрувати в міському потоці. При натисканні кнопки Sport змінюється зусилля на кермі, акселератор моментально реагує на найменші зміни положення вашої ноги, а адаптивна підвіска практично виключає крени кузова в поворотах. Спортивному настрою вторить чітка 6-ступінчаста коробка передач з відмінним зчепленням.

У такому режимі 180-сильний хетч може здатися комусь злегка нервовим. Коли брязкання власних зубів набридне, можна перейти в ставний режим Tour, як ніби спеціально створений для розбитих доріг Прибалтики. А можна натиснути обидві кнопки одночасно, вибравши золоту середину, з якої за замовчуванням починається кожна нова поїздка.

А можна натиснути обидві кнопки одночасно, вибравши золоту середину, з якої за замовчуванням починається кожна нова поїздка

Адаптивні амортизатори - безумовно, лише опція. Зате саме вона робить з "Астри" універсальну машину з гнучким характером, яка змінює настрій по вашій команді.

Двигун 1,6 Turbo, що вінчає лінійку силових агрегатів Astra, не зобов'язаний бути економічним. Однак витрата палива при досить агресивній їзді (наскільки дозволили погодні умови і угорська гума) ледь перевищив 7 літрів на 100 км. Непогано, враховуючи силовий потенціал малятка.

У гамі моторів, крім вищезгаданої наддувной четвірки, присутні ще три бензинові двигуни (1,4 - 74 кВт, 1,6 - 85 кВт, 1,4 Turbo - 103 кВт) і 4 турбодизеля (1,3 - 70 кВт, 1, 7 - 82 кВт, 1,7 - 92 кВт, 2,0 - 118 кВт). Дизельні мотори, що відповідають найсуворішим нормам Євро-5, до речі, є лідерами в класі за показниками економічності та викидів СО2.

висновок

Відмінний огляд на всі боки, опціональні парктроніки, великі дзеркала і хороший кліренс роблять "Астру" ідеальної міської машиною, якій не страшні навіть самі дворові двори самого спального "спальника". Широкий вибір опцій і така ж гамма двигунів дозволяє кожному зібрати машину "під себе". І неважливо, що половина Європи все одно віддасть перевагу VW Golf - консерватори, як відомо, правлять світом! Але тепер у "народного вагона" з'явився серйозний конкурент. Точніше - конкурентка. Ви тільки гляньте в ці чарівні очі ...

Ви тільки гляньте в ці чарівні очі

Технічні характеристики
Opel Astra 1,6 Turbo

Двигун: 1,6 R4 DOHC ECOTEC, бензин, турбонаддув, 16 клапанів, система безпосереднього впорскування палива
Потужність: 132 кВт (180 к.с.) при 5500 об / хв
Крутний момент: 230 Н-м при 2200-5400 об / хв
Максимальна швидкість: 221 км / год
Час розгону 0-100 км / ч: 8,5 с.
Привід: передній привід, система стабілізації ESP і трекшн-контроль TRC (в базі)
Трансмісія: 6-cтупенчатая мануальна коробка передач
Гальма: спереду - дискові вентильовані, ззаду - дискові, система ABS з електронним розподілом гальмівного зусилля
Підвіска: спереду - незалежна, типу McPherson, ззаду - напівзалежна, пружинна; система FlexRide з адаптивними амортизаторами
Гума: 215/50 R17, 235/45 / R18
Диски: 17-дюймові або 18-дюймові
Витрата палива (місто / траса / середній): 8,8 / 5,6 / 6,8 л / 100 км
Викид СО2: 159 г / км
Габарити: довжина 4419 мм, ширина 1814 мм, висота 1510 мм, колісна база 2685 мм, колія 1544 мм (ззаду - 1 558 мм), кліренс 130 мм.
Маса і місткість: споряджена маса 1373 кг, допустима повна маса 1870 році, вантажопідйомність 475-532 кг, об'єм багажника 370-1235 л, об'єм паливного бака 56 л.

Ціна (базова версія): від 10 227 Ls.
Гарантія: 3 роки або 100 000 км
Альтернатива: VW Golf, Ford Focus, Toyota Corolla, Mazda3 , Kia ceed, Peugeot 308, Citroen C4

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов