Наша сеть партнеров Banwar
Опис і технічні характеристики
Кран КС-6471 - дизель-гідравлічний вантажопідйомністю 40 т, складається з поворотної частини, робочого обладнання та ходового пристрою. Поворотна частина включає в себе раму, на якій монтують стріли вантажні (основного, допоміжного підйому), стріляв лебідки, механізм повороту, масляний бак, кабіну з постом управління, гидрооборудование і противагу.
Кран на спецшасси автомобільного типу КС-6471
Механізми поворотної частини приводяться в дію від індивідуальних гідродвигунів, які отримують живлення від насосної установки з двигуном внутрішнього згоряння.
Вантажна лебідка приводиться в рух від гідродвигуна, з'єднаного з редуктором, змонтованим всередині барабана.
Лебідка забезпечена роликом, який дозволяє укладати канат на барабані і запобігати довільне змотування каната при опусканні підвіски крюка на землю.
Лебідка допоміжного підйому по конструкції аналогічна головною і відрізняється тільки Канатоємкість.
Механізм підйому (опускання) стріли складається з двох гідроциліндрів подвійної дії. Циліндри оснащені зворотними керованими клапанами, що запобігають опускання стріли при розриві трубопроводів. Нахил стріли змінюється від -2 до + 87 °.
Силова установка складається з двигуна внутрішнього згоряння типу ЯМЗ-236, редуктора приводу насосів і насосної групи, що включає три аксіально-поршневих насоса.
Робоче обладнання включає в себе основну стрілу завдовжки 10,7 м, подовжується за допомогою телескопічних секцій до 25 м.
На стрілу завдовжки 25 м можна монтувати некерований гусек довжиною 8,5 м. Керовані гуськи довжиною 8,5; 15 і 20 м встановлюють на стріли довжиною 15; 20 і 25 м. При виведенні основної стріли в вертикальне положення обладнання може бути прирівняне до баштово-стрілові.
Транспортне положення крана КС-6471
Ходовий пристрій крана є самостійним чотиривісний агрегат з двома провідними мостами з індивідуальними системами управління.
Схеми компонування трансмісії чотиривісного спеціального шасі автомобільного типу
Дві передні осі - керовані, одинарні, мають ресорну підвіску. Дві приводні осі заднього візка здвоєні з жорсткою балансирной підвіскою.
Шасі включає в себе дві незалежні пневматичні гальмівні системи, що забезпечують крану надійне гальмування при виході з ладу однієї з них; передбачений додатковий ручне гальмо стоянки. Розворот керованих коліс виконується за допомогою гідропідсилювачів, що приводяться в дію від двох незалежних насосів. Один наводиться від двигуна, другий аварійний - від ведучого моста.
Схеми компонування системи управління поворотом коліс спеціального шасі автомобільного типу
Висування виносних опор - незалежне і здійснюється від двох блоків гідророзподільників, розташованих на кожній стороні шасі.
Привід механізмів крана, крім механізму повороту, виконаний по відкритій схемі. Механізм повороту має індивідуальний привід по закритій гідросхеми. Регулювання робочих швидкостей - об'ємне, шляхом зміни подачі насосів.
Джерелом живлення для гідросистеми управління і приводу вентилятора служить аксіально-плунжерних насосів. Передбачено також насос для заправки бака робочої рідиною, що приводиться в рух від електродвигуна.
Вантажні лебідки приводяться в дію гідромоторами з можливістю їх паралельного або послідовного підключення за допомогою гідророзподільника, що забезпечує широкий діапазон регулювання швидкостей підйому-опускання гака.
Крановими операціями керують за допомогою розподільників з дистанційним гідравлічним управлінням від відповідних блоків, встановлених в кабіні машиніста. Механізмом повороту керують шляхом реверсу насоса від блоку управління.
У гідросистемі передбачені вентилі для аварійного опускання вантажів і робочого обладнання.
Технічні характеристики крана КC-6471
Вантажопідйомність, т, основного гака:. на опорах: .. при найменшому вильоті гака 40 .. при найбільшому вильоті гака 10 .. при телескопування (найбільший) 12. без опор: .. при найменшому вильоті гака 10 .. при найменшому вильоті гака під час руху 10 Вантажопідйомність допоміжного гака, т 5 Виліт гака, м: .. найменший 3,5 .. найбільший 9 Висота підйому гака, м: .. при найменшому вильоті 10,5 .. при найбільшому вильоті 5,2 Швидкості: .. підйому основного гака, м / хв 5; 9 .. опускання, м / хв 0,1; 9 .. частота обертання платформи, об / хв 1,5 - 0,1 .. пересування крана, км / год 2,5; 50 Потужність, к.с., Двигуна ходового пристрою 240 Колія коліс, м: .. передніх 2.25 .. задніх 1,95 Маса крана, т 44
Вантажні (суцільні лінії) і висотні (пунктир) характеристики крана КС-6471 зі стріловим обладнанням:
1 - на головному гаку, 2 - на допоміжному гаку
Вантажні (суцільні лінії) і висотні (пунктир) характеристики крана КС-6471 при роботі зі стрілою 27 м з подовжувачем 8,5 м (а) і некерованим гуськом 8,5 м (б) на виносних опорах:
1 - на головному гаку, 2 - на допоміжному гаку
Вантажні (суцільні лінії) і висотні (пунктир) характеристики крана КС-6471 при роботі з баштово-стріловим обладнанням на виносних опорах:
1, 2, 3 - при стрілі-вежі довжиною 15, 20, 27 м з керованими Гуськов 8,5 м;
4, 5 - при стрілі-вежі довжиною 15 м з керованими Гуськов 15 і 20 м;
6, 7 - при стрілі-вежі довжиною 20 м з керованими Гуськов 15 і 20 м;
8, 9 - при стрілі-вежі довжиною 27 м з керованими Гуськов 15 і 20 м.
Головна лебідка крана КС-6471 обладнана гідравлічним приводом.
Лебідка приводиться в дію від гідромотора 15 типу 210.25 потужністю 55 к.с., Вмонтованого в барабан. Потужність від гідромотора до виконавчого органу - барабану 13 передається через вал 1 з шарнірним з'єднанням і планетарний редуктор з передачами, вал-шестерню 3, що знаходиться про зачепленні з шестірнею 10; від шестерні 10 потужність передається шестірні 11, що сидить з нею на загальному валу. Шестерня 11 знаходиться в зачепленні з вінцем 12, запресованим у внутрішню порожнину барабана.
На внутрішній порожнині мотор-редуктора змонтовано постійно замкнутий дискові гальма 4 з гідравлічним приводом; внутрішні диски гальма з'єднані з валом-шестернею 3. В неробочому стані диски стискаються пружиною і вал-шестерня 3 знаходиться в загальмованому стані. При включенні лебідки масло надходить в гідромотор 15 і одночасно під тиском - в порожнину гідроциліндра 6. Під дією внутрішнього тиску в гидроцилиндре його шток зміщується вправо, пружина стискається, диски гальма розмикаються і барабан 13 починає обертатися. Гальмо регулюють болтами 7. Змінюючи дросселированием частоту обертання гідромотора 15, можна здійснювати безступінчасте регулювання частоти обертання барабана. Це вигідно відрізняє дану лебідку від лебідок з механічним приводом.
Вали зубчастих передач кріпляться в розточеннях корпусу мотор-редуктора і спираються на шарикопідшипники.
На барабані виконана кільцева нарізка. Навивка каната на барабан - чотиришарова. Канат кріплять до барабану клином 16.
Всі підшипники і зубчасті колеса змащуються маслом, залитим у внутрішню порожнину барабана. Заливають і зливають масло через пробку 2. Кількість масла контролюють за допомогою пробки 9.
Головна лебідка крана КС-6471
Механізм повороту крана КС-6471 з гідравлічним приводом.
Кінематична схема механізму включає в себе гидромотор 1, чотириступеневий редуктор 4 і бігунцеві шестерню 12.
У корпусі редуктора 4 змонтований постійно замкнутий дискові гальма 7, внутрішні диски якого укріплені на валу гідромотора 1. Механізм гальмується під дією пружини 10.
При роботі двигуна робоча рідина надходить в порожнину гідроциліндра 8. Під тиском робочої рідини шток гідроциліндра переміщається вниз і стискає пружину 10. Диски гальма роз'єднуються, і вал редуктора звільняється. Весь механізм включається в роботу, бігунцеві шестерня оббігає вінець 13 і повертається верхня частина крана.
Верхні підшипники редуктора заповнені консистентним мастильним матеріалом через маслянки, вкручені в кришку. Верхні зубчасті передачі змазуються шляхом розбризкування масла, залитого в картер редуктора, при обертанні швидкохідного валу. Для запобігання від витікання мастильного матеріалу з картера редуктора встановлені армовані манжетні ущільнення 11.
Рівень масла контролюють щупом 5. Масло заливають в картер редуктора через пробку-щуп 6. Масло зливається через отвір в гайці 14.
Механізм повороту крана КС-6471 Принципові схеми гідроприводу ...
... поворотної частини крана ... ходового пристрою крана Автор сайту буде вдячний за будь-яку інформацію і за фотографії цього крана. E-mail: [email protected]
Copyright © 2002-2007 TechStory.ru
Головна