Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Оригінальні або неоригінальні запчастини: що краще?

  1. невелике вступ
  2. Що ж таке «оригінал»?
  3. Старість - не радість: 11 типових проблемних місць будь-яких старих машин
  4. Отже, підіб'ємо проміжні підсумки.
  5. Що таке «неоригінал»
  6. Капремонт або контракт: що робити при серйозної поломки двигуна або АКПП
  7. Звідки береться «оригінал» в Росії?
  8. Подорожчання, економія і контрафакт: як йдуть справи на ринку запчастин
  9. Дублікати (аналоги) і "неоригінал"
  10. Ринок підроблених запчастин: як він влаштований і чому він не вимре
  11. вибір
  12. резюме

Наша сеть партнеров Banwar

Вибір запчастин для ремонту своєї машини - завжди непросте завдання. Непроста вона не тільки тому, що для самостійної покупки потрібно бути хоч трохи автомеханіком - кількість пропозицій і варіантів сьогодні таке, що розібратися в цьому достатку під силу, мабуть, тільки фахівцям. Як же бути звичайним покупцям в цій ситуації? Спробуємо розібратися, вивчивши основні відмінності оригінальних запчастин від неоригінальних або, як їх прийнято називати, дублікатів або аналогів.

невелике вступ

П ока його автомобіль на гарантії, власника мало турбує питання придбання запасних частин, оскільки він звертається за технічним обслуговуванням в дилерський сервісний центр. Там, в свою чергу, витратні матеріали змінюють за регламентом, а вузли - по виникненню гарантійного випадку. У всіх дилерських центрах, зрозуміло, використовуються виключно оригінальні запчастини - використовувати інші вони просто не мають права.

Однак ситуація докорінно змінюється, коли гарантія на автомобіль закінчується, і автовласник встає перед одвічним питанням: де йому обслуговуватися далі і скільки це буде коштувати. У нашій країні це питання стоїть досить гостро: ні для кого не секрет, що число нових автомобілів в нашій країні набагато менше старих, але навіть нові авто не всі власники прагнуть обслуговувати у дилерів. Причини цього теж прозорі: люди, як правило, «йдуть від офіціалів» через велику різницю в ціні на послуги в порівнянні з приватними сервісами. Ну а в разі з другими стають актуальними інші нюанси: там використовують будь-які запчастини (на інших - навіть колишні у вживанні), але якість сервісу і рівень фахівців може бути в рази вище.

Що ж таке «оригінал»?

Статті / Практика

Старість - не радість: 11 типових проблемних місць будь-яких старих машин

Я так часто пишу про проблеми автомобілів з пробігом, що часом забуваю: крім тих унікальних, дорогих і видатних складнощів окремих моделей, зустрічаються і загальні. Ті, з якими можна зіткнутися ...

24.03.2016

Це все компоненти автомобіля, з яких він зібраний на конвеєрі і проданий власнику в автосалоні офіційного дилера. Оригінальним буває навіть масло в двигуні і рідини у вузлах і агрегатах. Але чи означає це, що всі ці компоненти вироблені на заводі виробника автомобіля? Зрозуміло, немає.

Завод-виробник здійснює тільки збірку машини, а практично всі вузли і агрегати виробляються різними заводами за контрактом та технічним завданням автоконцернів. До слова сказати, цю практику вперше втілили японські компанії в повоєнний час, щоб стимулювати зростання виробництва і підтримати навіть найменших виробників. Чи жарт - навіть компоненти однієї деталі, такий як фара, можуть бути проведені різними фабриками і потім зібрані воєдино, як і цілий автомобіль.

Випустивши в світ нову модель авто, концерни зобов'язані забезпечити дилерські сервісні центри запасними частинами для обслуговування і дилерські склади іншими запчастинами для подальшого гарантійного і післягарантійного ремонту протягом більше 10 років. Тому навіть на найстарішу машину практично завжди можна замовити оригінальну запчастину зі складу готової продукції складального заводу.

Отже, підіб'ємо проміжні підсумки.

Що можна вважати оригіналом:

  1. Компоненти, що поставляються на складальний конвеєр заводу-виготовлювача
  2. Компоненти, упаковані в упаковку автоконцерну (групи виробників)
  3. Ну і, справедливості заради, що були у вжитку запчастини (за умови, що вдалося ідентифікувати їх початкову оригінальність)

Як можна ідентифікувати оригінальну запчастину?

  1. Оригінальні запчастини обов'язково упаковані в фірмову упаковку концерну-виробника автомобіля
  2. Всередині упаковки можуть бути деталі від різних заводів з відповідним клеймом - це нормально, але важливо не переплутати їх з підробками (про це мова піде трохи нижче)

Що таке «неоригінал»

Ну а тепер розглянемо величезний пласт запчастин, який іменується жаданим для багатьох словом «неоригінал». Ми вже засвоїли, що у кожного автовиробника є безліч постачальників деталей, а часто однакові вузли навіть виробляють різні заводи-виробники. Для росіян, наприклад, вже не секрет, що складальні цехи всередині країни використовують для збирання деталі виробництва російських заводів. І це не особливо тільки нашої «локалізації виробництва», а світова практика. Тому професіонали ринку запчастин знають зі свого досвіду, запчастини яких виробників можуть бути встановлені на авто в якості оригінальних і упаковані в оригінальну упаковку «для продажу в магазинах» в категорії aftermarket. До речі, варто відзначити, що магазини запчастин - це практично ексклюзив, існуючий тільки на території колишнього СРСР. У всьому світі обслуговування автомобілів та запчастини - це ніша автосервісів.

Отже, ми вводимо в наш активний словник новий термін - aftermarket (афтермаркет).

Це запчастини, вироблені тими ж заводами-постачальниками заводського конвеєра, але упаковані в власну упаковку і призначені для продажу через власну мережу дистриб'юторів у всіх країнах світу.

Статті / Практика

Капремонт або контракт: що робити при серйозної поломки двигуна або АКПП

Класична аргументація при такому виборі виходить з того, що контрактний агрегат краще тим, що в нього не залазили криві руки ремонтників, а агрегат після відновного ремонту стає не гірше нового. Начебто...

21.07.2016

Прийнято вважати, що ця категорія запчастин вже трохи нижче за якістю ніж ті, що поставляються на конвеєр і під упаковку автоконцерну. Але це твердження залишається на совісті виробника, оскільки у всіх різний виробничий процес (все залежить від масштабів споживання. Взяти, наприклад, свічки запалювання: завод-постачальник «конвеєра» може бути один, а ось забезпечувати світову потребу в продукції покликане безліч заводів під одним брендом в різних країнах світу. Безумовно, існує контроль якості бренду продукції, що випускається, але «конвеєрна» лінійка контролюється автоконцерном, а все інше залишається на совісті заводу.

З досвіду нам відомо, що оригінальні свічки все ж виявляються якісніше своїх «близнюків» в «рідній» упаковці. І ця закономірність, на жаль, присутня в більшості випадків - звичайно ж, не тільки зі свічками. Наприклад, завод, що забезпечує складальні конвеєри японських виробників підшипниками, знаходиться в Японії, а п'ять заводів, які забезпечують вторинний ринок цими ж підшипниками, знаходяться в Китаї (докладніше цей аспект розглянемо в категорії «дублікат»).

Наприклад, завод, що забезпечує складальні конвеєри японських виробників підшипниками, знаходиться в Японії, а п'ять заводів, які забезпечують вторинний ринок цими ж підшипниками, знаходяться в Китаї (докладніше цей аспект розглянемо в категорії «дублікат»)

Звідки береться «оригінал» в Росії?

До недавнього часу весь «оригінал» в нашу країну завозився неофіційними постачальниками, давно і щільно займають ринок продажів запчастин. І це, зрозуміло, були цілком собі справжні запчастини, але обходяться набагато дешевше, ніж в сервіс-центрах офіційних дилерів. Що ж заважає самим дилерам утримувати ціни на тому ж рівні, справедливо запитаєте ви?

Нюансів, на які дилери не в силах вплинути, тут два.

По-перше, дилерам запчастини надходять по логістичної схеми,
продиктованої концерном, а ця логіка не завжди найвдаліша в економічному плані.
По-друге, дилерів «забезпечують» тільки запчастинами на продаваний модельний ряд.

статті

Подорожчання, економія і контрафакт: як йдуть справи на ринку запчастин

Сам по собі ринок запчастин - штука досить закрита і не піддається досконалому вивченню, хоча б через чималих обсягів «сірої» та відверто контрафактної продукції. Проте, нам вдалося знайти експерта, ...

24.02.2016

«Сірі» ж гравці збуту, навпаки, добре орієнтуються в потребах ринку і задовольняють попит, пропонуючи гарну ціну. Досягається це розподіленими закупівлями. Одним з джерел найпопулярніших позицій є Об'єднані Арабські Емірати (обговорювати економічні аспекти цього феномена в цій статті ми не будемо, але справедливості заради варто помітити, що ця країна нічого не виробляє, усі запчастини дійсно оригінальні і надходять на локальні склади по офіційних каналах і контрактами ).

Сьогодні автоконцерни ведуть боротьбу за російський ринок оригінальних запчастин, що, всупереч очікуванням, не кращим чином позначиться на споживачах. Мета цієї боротьби - припинити «сірий» імпорт і продавати оригінальні компоненти виключно через власну мережу дилерів. Але чи варто настільки зациклюватися на оригінальності запчастин, коли є такий величезний вибір «неоригінал»?

Дублікати (аналоги) і "неоригінал"

Дублікати (аналоги) і неоригінал

Для простоти розуміння розділимо такі запчастини на групи, а потім розглянемо їх по черзі:

  1. Виробники aftermarket ( «конвеєрні»)
  2. Сторонні виробники (не "конвеєрні»)
  3. «Монобренд»
  4. Перепаковщікі

Перша і друга групи відрізняються досить умовно, оскільки в гонитві за ринком перші змушені знижувати витрати виробництва, щоб бути в ціновій ніші з усіма іншими існуючими конкурентами. Єдина їх перевага - це впізнаваність і розкрученість бренду. Саме через поставки на складальні конвеєри за це ім'я платити доводиться споживачам, хоча, відверто кажучи, платити не завжди виходить за відповідну якість. Справа в тому, що локалізація заводів в Китаї часто зрівнює якісні показники навіть при заявленому контролі якості. І тут на арену виходять інші гравці ринку: у іменитих брендів сьогодні вже з'являються гідні за якістю конкуренти з більш низькою споживчою ціною. Сторонні виробники, зрозуміло, продають запчастини під власним брендом.

Третя група, «монобренди» (єдиний бренд) - це тренд останніх років. Власникам будь-якого бренду вигідно представити його компанією з країни з високою репутацією виробника - Японії або Німеччині, наприклад. Такий товар буде упакований в впізнавану фірмову упаковку бренду із зазначенням країни компанії-власника бренду. Наприклад, на упаковці буде написано «Tokyo, Japan» і навіть наведено адресу. Але це зовсім не те саме, що і «Made in Japan».

Такі «монобренди» мають дуже широкий асортимент по групах деталей, на відміну від виробників вузького спрямування, а також іноді містять в асортименті абсолютно ексклюзивні позиції, які не виробляє ніхто крім них. Всі запчастини при цьому виготовляються на різних заводах, а тендер проводиться на підставі завдань за ціною або якістю. Іноді навіть одна група запчастин може проводитися на різних заводах, тому що один завод робить різну якість на різні позиції. Залежить вибір заводу-виробника від того, на який ринок з самого початку орієнтований завод (підбір матеріалів, якість обробки). Посудіть самі: зробити запчастини для умов експлуатації в Сибіру або Африці - це абсолютно різні речі.

Четверта група, перепаковщікі - це бренд, який має власну упаковку, але не розміщує замовлення на заводах, а просто уклав великі контракти з виробниками. Усередині такої упаковки знаходиться деталь цілком конкретного - іншого - виробника.

Статті / Практика

Ринок підроблених запчастин: як він влаштований і чому він не вимре

Підробки Починаючи розмову про підроблені запчастинах, варто визначити, що таке підробки взагалі і в чому їх суть. Насправді, тут все досить просто. Підробляються товари з високою ...

19.04.2016

Тут простежується повна аналогія з упаковкою «заводських» запчастин в оригінальну упаковку, але відрізняється тим, що тут всередині лежить не «конвеєрний» екземпляр. Це просто маркетингова схема поширення запчастин через власну дилерську мережу під власним ім'ям - однак тут теж часто доводиться переплачувати за бренд.

вибір

Тепер, коли ми ознайомилися з усіма варіантами, можна підвести підсумки за вибором. А він, зрозуміло, як і завжди, за вами. Якщо ви переконаний прихильник оригіналу і вважаєте, що машина повинна складатися тільки з конвеєрних деталей, то єдина порада для вас - не нарватися на підробку (контрафакт), купувати запчастини тільки у перевірених продавців або обслуговуватися у офіційних дилерів.

Якщо ж ви не хочете переплачувати за ім'я на упаковці, але прагніть купувати тільки якісний товар, зверніть увагу на дублікат aftermarket - але також не забувайте про підробки. Завжди можна попросити у продавця сертифікат на товар і почитати відгуки про бренд і продавця в інтернеті. Ну а ще не варто скидати з рахунків нові китайські бренди - правда, тут необхідно ретельно аналізувати інформацію. Зате при певному вкладенні сил можна значно економити, не втрачаючи в якості.

резюме

Ну а наостанок, резюмуючи прості аксіоми, озвучені в тексті, можна перерахувати кілька сухих фактів. Пам'ятайте:

  • Не весь оригінал так вже й оригінальний.
  • Не всі дублікати за якістю поступаються оригіналу.
  • Не всі відомі бренди краще невідомих.
  • Не всі китайські запчастини поганої якості.
  • Не у всіх ситуаціях варто економити, не у всіх випадках необхідно платити більше.
  • Завжди можна знайти альтернативний варіант.

Опитування

А ви женіться за оригіналом при обслуговуванні?

Як же бути звичайним покупцям в цій ситуації?
Що ж таке «оригінал»?
Але чи означає це, що всі ці компоненти вироблені на заводі виробника автомобіля?
Звідки береться «оригінал» в Росії?
Що ж заважає самим дилерам утримувати ціни на тому ж рівні, справедливо запитаєте ви?
Але чи варто настільки зациклюватися на оригінальності запчастин, коли є такий величезний вибір «неоригінал»?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов