Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ось чому не потрібно прогрівати двигун в машині взимку

  1. Прогрівання двигуна взимку може зменшити його ресурс Ось оптимальна схема прогріву двигуна: Відео...
  2. Чи не зашкодить рух на непрогрітій машині гідропідсилювачу?
  3. Можливо ради не прогрівати будь-які автомобілі - це чийсь змова?
  4. Чому варто прогріти двигун хоча б недовго?

Прогрівання двигуна взимку може зменшити його ресурс

Наша сеть партнеров Banwar

Прогрівання двигуна взимку може зменшити його ресурс

Ось оптимальна схема прогріву двигуна: Відео

У зимовий сезон здоровий глузд підказує нам, що, перш ніж вирушити в дорогу на автомобілі, ми спочатку повинні запустити двигун і дати йому попрацювати на холостому ходу, т. Е. До тих пір, поки мотор не прогріється. Але чи дійсно це потрібно? На цей рахунок існує багато різних думок, про що автолюбителі люблять довго просторікувати і сперечатися годинами. А насправді питання автомобілістами ставиться цікавий: чи потрібно прогрівати холодний двигун, і особливо в зимовий період часу? Виявляється, всупереч поширеній думці, існує конкретна відповідь: сам прогрів холодного двигуна перед поїздкою ніяк не продовжує термін його служби. Ви здивовані?

Дивіться також: Прогрів холодного двигуна: Альтернативна думка

Прочитавши цю статтю, ви будете знати, що тривалий прогрів двигуна в зимовий час може привести до нестачі мастила всередині блоку двигуна, а в результаті частого прогріву двигуна взимку ви можете значно знизити його ресурс через зменшення якості мастила внутрішніх компонентів силового агрегату.

Якщо пояснити в двох словах, то двигун внутрішнього згоряння працює з використанням поршнів, які, в свою чергу, стискають повітряно-паливну суміш (суміш повітря і палива) для подальшого її займання свічкою запалювання в камері згоряння. Займання палива - це малоконтрольованої міні-вибух всередині камери згоряння, в результаті якого вивільняється енергія, як раз і «живить» і приводить у рух внутрішні компоненти в двигуні.

Займання палива - це малоконтрольованої міні-вибух всередині камери згоряння, в результаті якого вивільняється енергія, як раз і «живить» і приводить у рух внутрішні компоненти в двигуні

Коли двигун холодний, у бензину менше шансів випаровуватися в достатній кількості. Відповідно, виходить, що при холодному моторі (наприклад, після нічної стоянки автомобіля на вулиці в мороз) паливна суміш може виявитися не зовсім придатною для її оптимального займання.

Сучасні двигуни з електронним уприскуванням палива мають різні датчики, які, в залежності від температури двигуна і від температури на вулиці, подають сигнал блоку управління двигуном на додатковий впорскування палива в камеру згоряння. Тобто, по суті, якщо в холодну пору року бензин випаровується погано, то електроніка сучасного автомобіля автоматично подає на холодний двигун в камеру згоряння більше палива. І це буде відбуватися до тих пір, поки двигун не прогріється до + 4-5 градусів.

У підсумку виходить, що під час прогріву на холостому ходу двигуна в камеру згоряння потрапляє більше палива, ніж потрібно тоді, коли мотор знаходиться в прогрітому стані. Таким чином, на думку провідних автомобільних інженерів-фахівців, вся додаткова порція палива осідає на стінках циліндрів двигуна і може призвести до подальшого вимивання моторного масла. Хочемо нагадати, що бензин, будучи прекрасним розчинником, при запуску холодного двигуна починає швидко вимивати саму мастило двигуна зі стінок циліндрів. Правда, з багатьма тут можна погодитися, що протягом короткого прогріву двигуна на холостому ходу цей процес навряд чи може скоротити ресурс самого двигуна. Але якщо регулярно прогрівати сучасний автомобіль як раніше, по-старому, то протягом тривалого періоду часу через постійну нестачу всередині двигуна моторного масла ресурс його служби може істотно скоротитися.

Наприклад, від нестачі мастила в холодному двигуні страждають в першу чергу поршневі кільця і ​​самі стінки циліндрів. Адже через те, що зайвий бензин, по суті, миттєво розчиняє моторне масло , Збільшується вироблення стінок циліндрів і поршневих кілець.

Крім усього не варто забувати, що через збільшену подачі палива при прогріванні двигуна істотно зростає витрата пального.

Ось чому більшість автовиробників радять в сучасних автомобілях не прогрівати двигун тривалий час. Наприклад, багато автомобільних компаній рекомендують водіям прогрівати автомобіль прямо на ходу на невеликих оборотах, а далі, як тільки мотор прогріється до 4 градусів, електроніка автоматично перемкне впорскування палива в камеру згоряння двигуна на нормальне його значення. До речі, візьміть на замітку, саме з цього моменту в машині також знизиться підвищена витрата палива, який зазвичай відзначається відразу після запуску холодного двигуна.

Зверніть також увагу, що холостий хід насправді повільніше прогріває двигун. Набагато швидше мотор може прогрітися на ходу, в русі. Причому варто відзначити, що навіть якщо через кілька хвилин після запуску холодного двигуна всередину салону машини почне надходити тепле повітря, це ще не означає, що двигун автомобіля почав швидко прогріватися.

Дивіться також: 27 питань автомобілістів про холод

Ідеальним, на думку багатьох інженерів, є наступний алгоритм: запустити холодний двигун, дати йому попрацювати 1-2 хвилини (в цей час можна очистити машину від льоду і снігу) і тільки потім, на невеликих оборотах, вирушати в дорогу. Правда, треба враховувати погодні умови: якщо на вулиці сильний мороз (більше -10 градусів), то прогрів мотора на холостому ходу бажано збільшити як мінімум удвічі.

Таким чином, з усього вищесказаного стає зрозуміло, що не варто беззастережно прислухатися до поради автовиробників, деякі з яких в своїх рекомендаціях нерідко заявляють, що двигун взагалі не потрібно прогрівати. Просто потрібно пам'ятати, що рушати відразу після запуску автомобіля в зимовий час може викликати в мотора зайвим навантаженням.

Але й затягувати холостий хід двигуна під час прогріву також не варто. Ми вже сказали, що для цього достатньо 1-2 хвилини (при невеликому морозі), потім можна плавно і повільно рушати, рухаючись на невеликих оборотах. Для повного прогріву двигуна автомобіля під час руху, в залежності від температури повітря, буде потрібно всього в середньому від 5 до 15 хвилин.

Звідки ж узявся міф, що перед поїздкою потрібно завжди прогрівати двигун до робочої температури?

Звідки ж узявся міф, що перед поїздкою потрібно завжди прогрівати двигун до робочої температури

Прогрівання двигуна до робочої температури в минулі роки був обов'язковий для всіх автомобілів, оснащених карбюраторної системою впорскування. Нагадаємо, що карбюратор в старих машинах змішував бензин і повітря, створюючи, тим самим, паливну суміш для двигуна. На жаль, карбюратор не мав датчиків, які є сьогодні у всіх сучасних автомобілях з електронною системою уприскування. Відповідно, через відсутність датчиків в карбюраторних машинах під час прогріву автомобіля кількість палива, змішуваного з киснем, які не регулювалося. В результаті, щоб вирушити в дорогу на старій машині в зимовий час, необхідно було повністю прогріти мотор до робочої температури.

Ось чому до цих пір існує стійкий міф, що всі автомобілі (навіть нові) неодмінно потрібно повністю прогрівати перед експлуатацією взимку.

Але якщо ви не є власником старої карбюраторної машини, то вам немає ніякої необхідності повністю прогрівати свій автомобіль перед поїздкою. Найкраще буде, якщо ви після запуску двигуна дасте йому кілька хвилин, щоб набрати невелику температуру, а далі вже підете в дорогу.

Чи не зашкодить рух на непрогрітій машині гідропідсилювачу?

Чи не зашкодить рух на непрогрітій машині гідропідсилювачу

А як бути з гідропідсилювачем? Адже він також використовує мастило для роботи рульового підсилювача і на морозі теж має властивість замерзати. Як бути, якщо довго автомобіль прогрівати не можна, а їхати з непрогрітим гідропідсилювачем теж небезпечно?

Насправді це не є проблемою, оскільки трансмісійне масло гідропідсилювача прогрівається дуже швидко. Так, звичайно, в першу хвилину після запуску холодної машини взимку кермо буде дуже важким, адже в гідропідсилювачі при холоді масло буде густе. Але після того як ви рушить з місця і проїдете всього 1-2 хвилини, рульове колесо стане легким і трансмісійне масло гідропідсилювача повністю прогріється.

Єдине, в перші хвилини руху машини вам не варто робити рульовим колесом різких рухів, треба бути обережним, так як кермо в цей час буде важким. До речі, якщо ви будете довго гріти автомобіль на холостому ходу, то не розраховуйте на швидкий прогрів рідини в гідропідсилювачі. Особливо тоді, коли під час прогріву ви не рухаєте кермом. Справа тут в тому, що через відсутність руху рульового колеса насос гідропідсилювача не качає потрібну кількість рідини і, відповідно, сам процес прогріву трансмісійного масла гідропідсилювача буде йти дуже повільно.

Можливо ради не прогрівати будь-які автомобілі - це чийсь змова?

Можливо ради не прогрівати будь-які автомобілі - це чийсь змова

Існує думка (особливо серед багатьох автолюбителів, а не серед професіоналів), що рекомендації автовиробників з приводу необов'язкового прогріву двигуна після його запуску - це не що інше, як глобальну змову самих автовиробників, спрямований проти всіх автовласників транспортних засобів з метою зменшення термінів володіння автомобілями з -за передчасного виходу з ладу самих силових агрегатів. Звичайно ж, ця версія не витримує ніякої критики.

Подумайте гарненько, навіщо це виробникам автомобілів? Навіть якщо допустити, що їм це якраз і було потрібно, то навряд чи таким чином вони намагалися б зменшити ресурс у своїй автопродукції. Адже існує безліч інших, причому менш помітних, способів скоротити ресурс пробігу автомобілів.

Дивіться також: Чим відрізняється бензиновий двигун від дизельного

А деякі з автомобілістів вважають, що подібні ради не прогрівати двигун в зимовий час багато автовиробників в своїх інструкціях дають під тиском екологів та інших відповідних державних служб. Адже не секрет, що автомобіль на холостому ходу виділяє в атмосферу найбільше шкідливих речовин в порівнянні з тим, коли знаходиться в русі під навантаженням.

Саме з цієї самої причини в наші дні, на думку багатьох, автокомпанії-виробники радять водіям не гріти свою машину в зимову пору року.

На відміну від теорії змови самих автовиробників, ця версія все ж не позбавлена ​​сенсу, хоча теж явно претендує на чергову байку щодо глобальної змови.

На відміну від теорії змови самих автовиробників, ця версія все ж не позбавлена ​​сенсу, хоча теж явно претендує на чергову байку щодо глобальної змови

Так, ніхто вже не приховує, що всі автовиробники вже як мінімум 10 років перебувають під величезним тиском екологів і різних контролюючих служб, які час від часу посилюють екологічні норми в автопромисловості. Природно, що всі автомобільні компанії змушені пристосовуватися і підлаштовуватися під нові суворі екологічні норми і тим самим змінювати свої випускаються в світло автомобілі. Нерідко всі ці заходи призводять до погіршення якості автомашин.

Але все ж це не означає, що рекомендації автовиробників не прогрівається двигун в зимовий період часу безпосередньо пов'язані з екологічними нормами. Тут все набагато складніше, ніж бачиться спочатку.

Хоча ми, як і багато хто з вас, теж не згодні з тим, що двигун в зимовий час взагалі не потрібно прогрівати. Як ми вже вище сказали, мотор в будь-якому випадку потребує первісному прогріванні на холостому ходу. Але тільки не тривалий час. Якщо, звичайно, мова не йде про сильному морозі, коли час прогріву на холостому ходу повинно бути, безумовно, збільшено.

Чому варто прогріти двигун хоча б недовго?

Чому варто прогріти двигун хоча б недовго

А хоча б тому, що в сучасних інжекторних двигунах, як і в карбюраторних, між внутрішніми металевими компонентами двигуна є певні теплові зазори. Наприклад, існує певний теплової зазор між поршнями і циліндрами, також і між іншими компонентами мотора.

Дивіться також: Як довго служить повітряний фільтр

Після запуску двигуна вони, природно, приходять в регламентовані для цієї конструкції норми, тому двигун не буде так сильно зношуватися і «тягнути» в навантаження на холодну. Та до того ж і інших компонентів автомобіля потрібно дати певний час приробитися, розігнати масло. Стосується це не тільки трансмісії або маточин коліс, а реально за все металевого «організму» автомобіля. Непотрібних частин в ньому немає! Ви ж не хочете вбити їх завчасно? Отож! Тому прогрівайте, і щоб із вами щастя!

Чи не зашкодить рух на непрогрітій машині гідропідсилювачу?
Можливо ради не прогрівати будь-які автомобілі - це чийсь змова?
Чому варто прогріти двигун хоча б недовго?
Але чи дійсно це потрібно?
А насправді питання автомобілістами ставиться цікавий: чи потрібно прогрівати холодний двигун, і особливо в зимовий період часу?
Ви здивовані?
Звідки ж узявся міф, що перед поїздкою потрібно завжди прогрівати двигун до робочої температури?
Чи не зашкодить рух на непрогрітій машині гідропідсилювачу?
А як бути з гідропідсилювачем?
Як бути, якщо довго автомобіль прогрівати не можна, а їхати з непрогрітим гідропідсилювачем теж небезпечно?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов