Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ослабли задні гідравлічні гальма на велосипеді. Як налаштувати ободниє гальма на велосипеді.

  1. Дії, необхідні для перевірки і налаштування гальм
  2. Налаштування v brake ободних гальм
  3. V-Brake - регулювання гальм на велосипеді відео
  4. Як налаштувати дискові гальма на велосипеди, виставляємо правильно гальмівні колодки
  5. Як поставити на велосипед дискові гальма?
  6. Гальма «ві-брейк»: характеристики, як налаштувати і поміняти
  7. Кліщовий, Кантільоверниє і ножний гальма
  8. Задній дисковий гальмо: особливості, настройка і заміна запчастин
  9. установка
  10. Налаштування

Наша сеть партнеров Banwar

Щомісяця перевіряйте знос гальмівних колодок. Якщо глибина канавок на поверхні колодки менше 2 мм (1 мм для V-гальм), замініть колодки. Колодки, товщина яких менше 1,0 мм, також підлягають заміні.

Регулювання зазору між гальмівними колодками і ободом

1. Поверніть регулювальний гвинт.

У більшості систем V-типу (рис. 28) і консольного типу (рис. 30) регулювальний гвинт розташовується на важелі. У системах кліщового типу (рис. 29) регулювальний гвинт знаходиться на самому гальмі.

Щоб збільшити зазор, поверніть регулятор за годинниковою стрілкою. Щоб зменшити зазор, поверніть регулятор проти годинникової стрілки.

2. Якщо гальмівні колодки не вдається правильно відрегулювати, звільніть затискної болт троса і знову підключіть трос.

Центрування V-гальма і консольного гальма

1. Повертайте центрувальні гвинт (рис. 28 і 30) з невеликим кроком.

2. Якщо у гальма два центровочних гвинта, відрегулюйте загальне натяг пружини під час центрування гальма.

Регулювання положення колодок ободного гальма

1. Послабте затискної болт гальмівної колодки.

2. Вирівняйте гальмівні колодки, як показано на рис. 5. Закрутіть затискні болти з відповідним зусиллям:

• Кліщові гальма: 40-60 фунт * дюйм (4,5-6,8 Н * м)

• Консольні і V-гальма: 70-80 фунт * дюйм (7,9-9 Н * м)

3. Відрегулювавши гальма, огляньте їх. Потягніть за важелі. Переконайтеся, що тросик не проходить вільно через затиск, і що колодки притискаються до обода під прямим кутом і не стосуються шини.

Вирівнювання гідравлічного дискового гальма

2. Повністю витягніть важіль і затягніть болти з моментом 100-110 фунт * дюйм (11,3-1 2,4 Н * м).

Вирівнювання механічного дискового гальма

Ця процедура складається з трьох частин.

Регулювання зазору між правою гальмівною колодкою і диском

1. Поверніть регулювальний гвинт нерухомою колодки (рис. 31).

2. Якщо колодки не вдається правильно відрегулювати таким способом, прочитайте інструкції розділу «Регулювання зазору між лівою гальмівною колодкою і диском», а потім знову відрегулюйте праву колодку.

Регулювання зазору між лівою гальмівною колодкою і диском

1. Поверніть регулювальний гвинт троса: для збільшення зазору - за годинниковою стрілкою, для зменшення зазору - проти годинникової стрілки.

2. Якщо колодки не вдається правильно відрегулювати, звільніть затискної болт троса і знову підключіть трос. Затягніть затискний болт троса з моментом 50-70 фунт * дюйм (5,7-7,9 Н * м).

3. Закінчивши регулювання, загорніть контргайку за годинниковою стрілкою, щоб регулювання не порушувалася.

Вирівнювання гальма щодо диска

1. Послабте болти кріплення гальм.

2. Просуньте лист тонкого картону або паперу між правою гальмівною колодкою і диском.

3. Повністю витягніть важіль і затягніть болти з моментом 100-110 фунт * дюйм (11,3-12,4 Н * м).

Зняття колодок дискового гальма

1. Зніміть колесо.

2. Зніміть колодку, тримаючи її пальцями або плоскогубцями за виступ.

Вимкнення гальма для зняття колеса

• Для більшості кліщових гальм: підніміть важіль вимикання гальма в положення UP. Для включення гальма поверніть важіль в положення DOWN.

• Для важелів Campagnolo: натисніть

кнопку вимикання, розташовану вгорі важеля. Злегка потягніть за важіль і натисніть на кнопку так, щоб втопити її врівень з самим важелем. Відпустіть важіль.

• Для консольних гальм:

звільніть від проводу. Однією рукою притисніть гальмівні колодки до обода. Іншою рукою витягніть свинцевий наконечник проводу з вилки на гальмівному важелі. Відпустіть гальмівні колодки.

Для включення гальма виконайте ті ж інструкції в зворотному порядку.

• Для V-гальм:

від'єднайте трубку від важеля. Однією рукою притисніть колодки до обода. Іншою рукою витягніть трубку в сторону від важеля і підійміть її. Відпустіть гальмівні колодки.

Для включення гальма виконайте ті ж інструкції в зворотному порядку.

• Для внутрішніх або барабанних гальм:

Щоб зняти заднє колесо, спочатку від'єднайте тросики перемикача і гальма.

Щоб від'єднати трос гальма, відведіть важіль утримувача троса вперед, а затискної болт троса відхиліть назад, щоб він здався в отворі власника.

Витягніть затискної болт через отвір. Посуньте обмежувач троса вперед, щоб зняти його з важеля. Відпустіть болт з вушком.

Щоб від'єднати трос перемикача, переведіть важіль перемикача на першу передачу. Витягніть сорочку троса з фіксатора. Загорніть затискної болт троса так, щоб шайба стала врівень зі шліцом в сполучної муфті задньої зірочки . Зніміть трос.


Своєчасна регулювання гальм допоможе уникнути вам неприємностей

Т ормозія на сучасних велосипедах бувають двох типів - ободниє і дискові. Від того, яка гальмівна система використовується на вашому байці, буде залежати те, як відрегулювати гальма на велосипеді. Як правило, гальмо Не потрібно часто, але бувають випадки коли його регулювання просто необхідна. Адже надійний гальмо - це запорука вашої безпеки.

Найчастіше настройка гальм на велосипеді означає, що вам потрібно розташувати гальмівні колодки на необхідній відстані від обода або диска і симетрично один до одного. Також, може знадобитися підтягти трос або налаштувати гальмівну ручку.

Дії, необхідні для перевірки і налаштування гальм

Щомісяця перевіряйте знос гальмівних колодок

Налаштування дискових гальм на велосипеді відрізняється від настройки ободних, тому що використовуються різні колодки і обертові частини. Тому розглянемо ці системи окремо.

Налаштування v brake ободних гальм

В даний час на гірських велосипедах широко використовується гальмівна система v-brake, тому ми розповімо на її прикладі, як здійснюється регулювання гальм велосипеда у випадку з ободним гальмом. Налаштування інших ободних гальм робиться аналогічно. Відмінність полягатиме лише в тому, що болтики і гвинтики, які потрібно покрутити, можуть перебувати в інших місцях. А підхід у всьому один (навіть у випадку з дисковими гальмами).

Отже, основне правило - колодки повинні бути паралельні обода. Зазор між колодкою і ободом повинен бути 1 мм. І обидві колодки повинні розташовуватися симетрично.

V-Brake - регулювання гальм на велосипеді відео

Невелика інструкція, як цього досягти.

  1. Знаходимо гайку з шестигранником, яка фіксує колодки, послаблюємо її і виставляємо потрібним чином. Для цього натискаємо на гальмо, дивимося, як колодка стосується обода при натисканні і при необхідності зрушує (після того, як відпустили гальмо). Колодка може рухатися як вгору вниз, так і на потрібний кут, тому ви маєте можливість виставити її потрібним чином. Головне зрозуміти суть.
  2. Регулюємо відстань колодки щодо обода. Відстань між правою колодкою і ободом і між лівою колодкою і ободом має бути однаковим. Воно має дорівнювати 1-3 мм в залежності від вашого велосипеда. При цьому вже при мінімальному натисканні ручки має відбуватися гальмування. Тобто не повинно бути так, що ви натиснули ручку наполовину, а колесо ще не зупиняється, і тільки при повному натисканні відбувається гальмування!
  3. І наостанок потрібно обов'язково перевірити дію відрегульованих гальм на ділі. Для початку можна це зробити при піднятому одному колесі потім іншому. Але далі обов'язково перевірити в реальних умовах. (Іноді колесо в повітрі гальмує, а сідайте за кермо, натискаєте ручку і їдете далі!) Тому, проїжджаєте 5 метрів, натискаєте на гальмо і перевіряєте всі умови, про які говорилося вище. Якщо при натисканні ручки на 50% (до керма) гальмо спрацьовує, вітаємо! Ви все зробили правильно!

Вдалих покатушек власникам ободних гальм!

Як налаштувати дискові гальма на велосипеди, виставляємо правильно гальмівні колодки

Регулювання і настройка дискових гальм на велосипеді відео

Регулювання дискових гальм на велосипеді проводиться в основному за рахунок підтягування гальмівного троса, але не тільки. Заміна колодок на велосипеді необхідна коли вони ще не повністю стираються і, як правило, колодки дискових гальм стираються довше, ніж ободних. Гідравлічні гальма в міру стирання колодок здатні самостійно налаштовуватися. Але в разі гідравлічного гальма закритого типу потрібно регулювати і їх (зазвичай для цього передбачені спеціальні вентилі).

Регулювання механічних дискових гальм на велосипеді найчастіше супроводжується натягом троса, щоб забезпечити надійне гальмування. Відстань між колодкою і диском повинно бути 0,2-0,4 мм. І колодки, як і в випадку з ободнимі гальмами повинні розташовуватися на однаковій відстані від диска. Тому після того, як ви натягніть трос, перевірте розташування гальмівних колодок.

Для настройки положення колодок щодо гальмівного диска передбачені спеціальні болти. Підкручуючи їх, ви можете помітити, як рухається ваша колодка. Виставте потрібну відстань від колодки до диска. Перевірте, щоб при обертанні колеса колодки не чіпляли диск. Адже зазор 0,3 мм дуже маленький, і потрібно бути уважніше. Ну і звичайно, перевірте, щоб вами виставленого зазору було досить для гальмування колеса.

Регулювання дискових гальм велосипеда повинна обов'язково супроводжуватися перевіркою в реальних умовах їзди. Прокатаєтеся по рівній місцевості кілька метрів, щоб визначити, чи надійно працює ваш гальмо. Не забувайте, що якщо до цього ви чіпляли ручкою кермо, то зараз все може значно змінитися. Будьте уважні і обережні! Занадто різке гальмування після настройки може бути для вас сюрпризом!

Тепер і ви можете з задоволенням їхати в тривалу і не тільки подорож на своєму байку!

Як поставити на велосипед дискові гальма?

Часто буває так, що купуєш дорогу річ, а потім виходить така ж, тільки з новою «фішечки». Ось і з велосипедом так само - купив собі великий, катаєшся, все подобається, потім бачиш як раптом все частіше і частіше у твоїх друзів або «випадкових проїжджих» з'являються великі з дисковими гальмами. І ти замислюєшся - чи можлива установка дискових гальм на велосипед твого типу? І взагалі, чи варто воно того? Спробуємо відповісти на твої питання.

Дискові гальма передбачає установку на колесі гальмівного диска. Тому потрібно прикинути, чи є на втулках твоїх коліс можливість кріплення диска. Крім того, на вилку і раму ззаду встановлюються супорти, тому там має бути по парі отворів для їх кріплення. По хорошому, перед покупкою дискових гальм потрібно проконсультуватися у менеджерів магазину, чи підійдуть вони на ваш велосипед. Зазвичай в веломагазинах працюють грамотні фахівці або є свої майстри, які безкоштовно підкажуть який гальмо підійде вашій велосипеду. При можливості установки майстра за окрему плату можуть встановити дискові гальма на ваш велосипед.

Якщо ви вибрали механічний дисковий гальмо, і у вас вже стоять відповідні гальмівні ручки, то можна їх залишити. Тільки перевірте, щоб троси не були на кінцях розпущені. Якщо ж ви кілька років не міняли троси, краще їх замінити для нових гальм, тому що всередину сорочок потрапляє пил, бруд, що може створювати тертя. Раз вже міняти гальмівну систему, так грунтовно. Замініть троси і сорочки.

У разі, якщо ваш вибір припав на плавну гідравліку, вам потрібно буде повністю знімати все гальма, і встановлювати нові ручки і прокладати гідролінії. На деяких рамах передбачені напрямні, в які можна розташувати гідролінії. Не поспішайте викидати старий гальмо. Якщо вам не вдасться налаштувати гідравліку, або станеться якась поломка далеко від міста, він може вас здорово врятувати.

Раз вже ми заговорили про гальма, то можемо ще на противагу поговорити про те, як досягти максимальної швидкості свого велосипеда в статті

Гальмівна система на велосипеді, як і автомобілі, відповідає за безпеку людини на ньому і оточуючих людей. Традиційно сучасні моделі оснащуються передніми і задніми гальмами. Виняток становлять «СССРоподобние» дорожні моделі з вбудованим барабанним гальмом у втулці і велосіпеди- «Фіксікі» без вільного ходу з одним ободним гальмом. Правда, останні моделі спочатку були придумані без гальм: правильно зупинити такий велосипед може тільки досвідчений їздець.

Гальма між собою різняться за конструкцією, але суть у них одна - уповільнити колесо. За типом впливу системи на сучасних велосипедах діляться на наступні види:

  • ободниє;
  • барабанні;
  • дискові (або роторні).

Перші розташовані всередині втулки заднього колеса і ставляться на дорожні або планетарні моделі. Ободниє впливають на спеціально підготовлену гальмівну поверхню ободів коліс за допомогою колодок. Дискові мають самостійну гальмівну поверхню, жорстко зчеплену з колесом. Всі ці відмінності докладно висвітлимо в нашій статті.

Згодом і гальмівну систему відвідують неполадки - велосипед погано гальмує, а в особливих випадках вузол відмовляє. Важливо підтримувати в хорошому стані обидва гальма, проте задній потребує особливого догляду - їм найчастіше користується левова частка велосипедистів, відповідно його знос ймовірніше. Про те, як відрегулювати і починають задній гальмо V-brake, кліщ або диск, дізнаємося негайно.

Гальма «ві-брейк»: характеристики, як налаштувати і поміняти

Задній v-brake - ободной гальмо, закріплений на пір'ї велосипеда через спеціальні кріплення. На важелях кріпляться колодки, які впливають на обід колеса при гальмуванні. Щоб зупинити велосипед за допомогою заднього v-brake, натискаємо ручку на кермі праворуч. Через трос (протягнуть по рамі) відбувається стиснення важелів, колодки торкаються до колеса.

Так працює нова або тільки що відрегульована система. Згодом з векторними гальмами відбувається наступне:

  • знос гальмівних колодок;
  • ослаблення троса;
  • нещільне закріплення важелів на рамі;
  • тріщини в сорочці, розрив троса.

Звідси два наслідки - або якість гальмування сильно погіршується навіть в суху погоду (а ободниє, навіть на 100% справні, гірше поводяться під час дощу), або вони зовсім не працюють.

При підозрах на неполадки гальма необхідно його перевірити для початку:

  1. Підняти і розкрутити заднє колесо.
  2. Стиснути гальмівну ручку. На знос колодок вкажуть свист і прокручування колеса навіть на максимальній силі затиску.
  3. На ослабленому тросі і пошкодженої сорочці колодки не будуть миттєво спрацьовувати на натискання і відскакувати при відпуску ручки.
  4. Приступити до регулювання або ремонту.

Регулювання гальм v-brake - проста і домашня процедура, за 10 - 15 хвилин цілком здійсненна:
1. Налаштувати гальмівну ручку: послабити болт кріплення на кермі і повернути кріплення так, щоб рука була в зручному положенні. Це перший крок на шляху до безпечного використання гальмівної системи.

2. Затягнути кріплення дуг на пір'ї. Згодом з'єднання можуть розбовтатися, тому - нерівномірне притискання колодок і швидкий знос.

3. Зняти накладки і оглянути їх на знос. Сильно зрізані кути на виробах говорять про значну виробленні, їх міняємо.

4. Встановити і налаштувати гальмівні колодки. Дуже важливо виставити їх правильне положення. За допомогою шайб, які утворюють щось на зразок шарніра, можна наблизити до обода один край колодки і віддалити інший. Для колодок без картриджів правильно встановлювати всю поверхню паралельно обода. У випадку з картриджними накладками передня частина у напрямку осі обертання повинна бути ближче задньої:

5. Підтягти або послабити трос на важелях. Обережно, не перетягуємо трос! Навіщо це потрібно? Справа в тому, що дуги з колодками повинні спрацьовувати відразу ж при натисканні і скиданні.


6. Виставити відстані між колодками і ободом. Наближення і віддалення здійснюється за допомогою цієї невигадливій гайки:


7. Синхронізувати колодки - при натисканні на ручку вони повинні одночасно торкатися обода. Зробити це можна за допомогою гвинтів-натяжителей пружин (знаходяться на нижніх кінцях важелів). Посиленням або ослабленням натяжений колодок добиваємося однакового зіткнення їх з обох сторін.

Налаштування аналогічна на будь-якому швидкісному велосипеді , Де встановлені обідні векторні гальма.

Кліщовий, Кантільоверниє і ножний гальма

Пліч-о-пліч з ві-брейками йдуть і інші типи ободних гальм - кліщів і кантільоверамі. Їх конструкції (в порівнянні з v-brake) представлені на фото нижче:


Особливості кліщових гальм. В робочому стані векторна система відчуває двостороннє стиснення за рахунок витягування троса. На кліщах все трохи по-іншому: при натисканні на гальмівну ручку трос тягне вгору тільки одну дугу. За рахунок рухомого закріплення одночасно повертається друга дуга (бічна тяга). Як результат - колодки одночасно притискають колесо. Задні кліщі кріпляться до спеціальної перемичці між пір'ям рами, або в отвір під крило.


На що ставлять. Їх можна зустріти на дорожніх моделях в якості доповнення до основної барабанної гальмівній системі (про це трохи пізніше) на будь-якому шосейному велосипеді і фікс-байках (міні-кліщі). Ефективність кліщового гальма нижче, ніж у векторного. Саме тому вони вибули з широкого продажу і ставляться лише на моделі гоночного типу.

Особливості ремонту. У загальному випадку техобслуговування таке ж, як і у v-brake. Різниця в тому, що розбирати всю деталь не потрібно - досить зняти її з кріплення рами. Підтягування здійснюється за допомогою нижнього гвинта, через який проходить кінець троса. Відстань між колодками можна регулювати тільки натягом троса - чим воно більше, тим ближче дуги один до одного.

Справа на малюнку бачимо кантилевер, або «натяжна гальмо». Особливо органічно він поводиться на задньому колесі - там він і тримався довго, поки його не витіснили v-brake.

Особливості консолей. Повністю відкриті, чи не забиваються брудом, елементарні в обслуговуванні. За ефективністю вони поступаються векторних - сила гальмування і модуляція нижче. Закріплюються на пір'ї рами (якщо говорити про задніх) за допомогою спеціальних вушок по аналогії з векторними. Це означає, що на велосипеді з v-brake можна встановити кантілевери і навпаки.

Обслуговування. Натяг налаштовується за допомогою двох тросів - провідного і тягового. Для наочності:


Відстань між колодками регулюється за допомогою бічних гвинтів на закріплених рухомих корпусах.

Де зустрічаються. Кантілевери можуть бути встановлені на будь-який тип велосипеда, де є вушка під v-brake - на швидкісному шляховику, МТБ і гібриді. І хоча цей тип гальм дещо відійшов у минуле, його можна побачити у вільному продажу.

І, нарешті, старий добрий ножні гальма. Офіційна назва його - барабанний, а все тому, що гальмівні колодки за рахунок затискного зусилля прикладаються до обертається синхронно з колесом барабану. Механізм вбудований в задню втулку велосипеда і приводиться в дію зворотним ходом педалей.


Внутрішній устрій втулки з ножним гальмом
Внутрішній устрій втулки з ножним гальмом

Як відбувається гальмування:

  1. За рахунок руху педалями назад зірочка приймає фіксоване положення.
  2. Колесо не "тікає» завдяки кріпленню через важіль до пера рами.
  3. Вал, прокручуючи, стопориться і змушує колодки розтискати, за рахунок чого вони зчіплюються з барабаном.
  4. При відпуску педалей колодки повертаються на місце. Рух вала зірки нехай більше не стопориться. Колодки знаходяться в складеному стані.

Вважається, що ефективність гальма дорожнього велосипеда вкрай низька. З цим можна погодитися, але лише частково. Він повністю поступається, скажімо, дисковим гальмівних систем і частково v-brake лише тому, що вектори ставляться і спереду, і ззаду, а барабан - в єдиному екземплярі.

Барабани до обслуговування взагалі невибагливі і можуть працювати роками. Єдине, що потрібно, - це періодична мастило, підтягування втулки і заміна болта гальмівного важеля зовні. А ось полагодити їх буде проблематично - вироблення і відсутність окремих запчастин у продажу. Простіше купити нову аналогічну втулку.

Оцінка ножного і барабанного гальма (В порівнянні) за п'ятибальною шкалою:

Характеристики Барабанні V-brake Сила гальмування 3 - 4 5 Модуляція 3 5 Вага 3 4 Навантаження на обід 5 1 - 2 Тертя і навантаження на механізми 1 - 2 5 Ремонт 5 3 - 4 Зовнішній вигляд 5 4

* Тлумачення: 5 - дуже добре, без проблем, 1 - погано.

Барабан сильно впливає на колесо: стінки втулки, спиці і, відповідно, обід. Все це призводить до перегріву на тривалих ділянках гальмування, зламу спиць і викривлення обода. Якщо все це зібрати разом, то перспектива використання барабана не радує. Однак не варто турбуватися - адже ножні системи ставляться тільки на сіті-байках бюджетного класу, а вони призначені тільки для стандартної їзди по асфальту без сильних перевантажень.

Задній дисковий гальмо: особливості, настройка і заміна запчастин

Дискові гальма на велосипеді - сучасна модифікація, яка встановлюється на гірських і гібридних велосипедах . Закріплюється на спеціальне посадкове місце втулки. Запчастини дискового гальма:

  • диск - гальмівна поверхню;
  • калліпер;
  • колодка;
  • адаптер;
  • трос і приводний ручка.

Тросові дискові гальма називаються механічними - зусилля на калліпер передаються так само, як на скоби кліща і v-brake. Крім механічних, існують і гідравлічні системи. При натисканні на ручку з циліндрів за допомогою поршнів в гідролінію (замість троса) виштовхується рідина, за рахунок якої відбувається притискання колодки до ротора (диску).

Диски можуть відрізнятися за діаметрами, від цього залежить ефективність гальмування. Чим він більший і, відповідно, площа поверхні ротора, тим менше часу буде потрібно на зупинку велосипеда.

Розміри дисків в мм, відповідні дисципліни:

  • 140 - стандартні поїздки на МТБ;
  • 160 - звичайний МТБ для бездоріжжя;
  • 180 - фрірайд;
  • 200 - фрірайд і даунхіл;
  • 220 - даунхіл.

Оцінка дискових гальм в порівнянні з ободнимі:

Характеристики Ротор v-brake Сила гальмування 5 3 - 4 Модуляція 5 3 - 4 Ремонт, обслуговування, установка 3 5 Чутливість до вісімок 5 1 Навантаження на колесо 2: 3 Вага 3 4 Цена 3 5 Суму 26 балів 25 +/- 1 бал

Поставити і відрегулювати роторний гальмо складніше, ніж ободной. Вага у нього буде більше, що обмежує установку тільки на важких велосипедах. Плюс до всього вартість всього комплекту і окремих запчастин вище, що сильно позначиться при переході з ві-брейка на диск.

Особливості установки:

  • точне вирівнювання гальмівної лінії по рамі;
  • використання адаптера під калліпер на задні пір'я;
  • мінімальна відстань від колодки до поверхні диска.


Схема роторних гальм і вирівнювання по двох вимірах
Схема роторних гальм і вирівнювання по двох вимірах


Як правильно зробити регулювання дискового гальма:

Мета цих операцій - домогтися оптимального натягу приводного троса і виставити відстань від колодки до ротора.

Гальмівна система - основа безпеки при русі на велосипеді. Незалежно від їх типу - барабанні, обідні або дискові - важливо підтримувати їх в справному стані і вчасно регулювати.

Гальма v-brake можуть працювати не гірше, а в залежності від моделі навіть краще дискових і при правильному налаштуванні і хороших гальмівних колодках так воно і буде. Їх конструкція дозволяє регулювати колодки практично в будь-якій площині, чого не доб'єшся на Кантільоверниє і кліщових гальмах, так само, як і v-brake є ободнимі. Коштують вони набагато дешевше дискових гальм, важать значно менше і настройка гальм v-brake проста.

установка

Заміна колодок виробляється коли їх поверхня зітреться до рівня канавок для відтоку бруду (є на всіх колодках v-brake). Тобто робоча поверхня стає абсолютно рівною. Причому якщо це сталося тільки з одного краю колодки, це говорить про те, що вони були неправильно встановлені. І їх знову ж треба замінити.

Розкрийте гальмо, звівши гальмівні важелі рукою і вийнявши з паза металевий дугоподібний наконечник, з якого виходить трос (див. Малюнок)

Якщо ви ставите прості нові колодки, то головне надіньте в потрібній послідовності всі прокладки і шайби з яких складається кріплення колодок (див Якщо ви ставите прості нові колодки, то головне надіньте в потрібній послідовності всі прокладки і шайби з яких складається кріплення колодок (див. Малюнок) А краще якщо ви запишіть або зарісуете послідовність, в якій вони у вас були. Іноді колодки бувають лівий та правий. Це завжди вказано на самих колодках. Не переплутайте!

Картріджниє колодки змінюються ще простіше. Вони мають металеву основу і змінюється тільки гумова накладка. Для це вийміть фіксує шплінт, який закріплює накладку в колодці і висуньте гумову накладку. Шплінт щоб не загубити, він не завжди йде в комплекті з новими колодками. Вставте нові накладки і зафіксуйте шплинтом. Чи не переплутайте ліву і праву (див. Малюнок) Інакше не зможете їх закріпити.

Після заміни колодок, гальма потрібно налаштувати.

Налаштування

Принцип роботи ободних гальм зрозумілий думаю кожному - 2 гальмівні колодки, розташовані навпроти один одного паралельно колесу, між ними знаходиться обід. При натисканні на ручку гальма колодки стискають обід, зупиняючи колесо. Механізм приводиться в дію за допомогою тросової тяги.

Щоб гальма працювали без збоїв потрібно стежити за цілісністю троса. Якщо його обплетення десь розплелися або стався розрив хоча б одного волокна, тросик слід замінити. Важливо щоб тросик вільно ходив в сорочці. І стежте щоб у вас не було.

Основа хорошої роботи гальм складається в правильному прижатии колодок гальм до обода колеса Основа хорошої роботи гальм складається в правильному прижатии колодок гальм до обода колеса. Регулюється це кріпленням колодок, який складається з набору алюмінієвих прокладок і гайки на осі. Цей набір дає можливість закріпити колодку під потрібним кутом. А для цього потрібно розслабити гайку на кожній колодці і сильно затиснути гальмо. Розмістіть колодки так, щоб вони були горизонтально, торкалися до обода всією поверхнею, але не зачіпали покришку (див. Малюнок). І затіните акуратно гайки, не знизивши положення колодки. Це справедливо для колодок з картриджами. Для звичайних колодок потрібно щоб по горизонталі до обода спочатку притискалася задня частина колодки (див. Нижче)

Крім цього потрібно дивитися щоб гальмівні важелі сходилися однаково. Це регулюється хрестоподібним гвинтом натягу пружини біля основи важеля.

Якщо коли ви натискаєте на гальма один важіль ходить слабо, то гвинт на цьому важелі слід трохи закрутити, занадто легко - відкрутити.

Інструкція

щоб відрегулювати гідравлічну систему , Встановіть ротор на колісну втулку, і затягніть його болтами з ексцентриком. Прикрутите перехідник, бажано використовуючи фіксатор різьби. Прикручуючи калипер не затягуйте шестигранники, щоб він плавав. Натисніть на ручку гальма і переконайтеся, що колодки виводяться на однакову відстань. Після того, як ротор затисне, калипер сам стане на місце, переконайтеся в цьому, посмикав колесо, намагаючись прокрутити його в обох напрямках. Тільки після цього рівномірно затягніть кріпильні болти калипера.

Гальмівні колодки підведіть до ротора на робочу відстань. Для цього 20-30 разів різко натисніть на гальма. Після цього перейдіть колесо. У тому випадку, коли ротор треться об колодку, звільніть калипер і трохи посуньте його в сторону цієї колодки. Якщо ж тре по обом колодкам, викрутити трохи шестигранник на гальмівній ручці. Підтягніть всі болти і перевірте роботу гальм.

для регулювання механічних гальм , Встановіть ротор на втулку, а колесо на місце, затягнувши його болтами. Прикрутите перехідник, зафіксувавши різьблення. Каліпер прикручуєте в повному обсязі, а як в попередньому пункті. Потім, нерухому колодку висуньте на підлогу обороту регулювального гвинта.

Притисніть пальцем калипер, щоб поверхня внутрішньої колодки збіглася з площиною ротора. По черзі прикрутите кріпильні болти калипера, при цьому площина колодки не повинна стати під кутом. Затягніть обидва шестигранника, і відкрутіть пів обороту регулювального болта. Прокручуємо колесо, і перевіряємо зазори між колодками і ротором візуально і по звуку.

Якщо ротор тре, регулювальним болтом відсуньте від нього колодку. У разі якщо гальма нормально не вичавлювати, тим же болтом присуньте колодку до ротора, але стежте, щоб між ними не було контакту. Прокрутіть важіль, до якого прикріплюється тросик, притискаючи колодку, яка рухається. Ротор при цьому повинен трохи зміститися до нерухомої колодці. Встановіть сорочку і трос, щоб зовнішня колодка була притиснута. Затягніть кріплення троса, якщо після цього колодки труть, відрегулюйте їх притискну силу болтом на ручці.

Автомобілі вітчизняного виробництва відрізняються однією характерною особливістю: після пробігу від десяти до тридцяти тисяч кілометрів у них починають відмовляти гальма на задньої осі . Особливість, яка, кажучи відверто, не дуже тішить автомобілістів. А якщо керування автомобілем здійснюється в зимовий період, та ще на слизькій дорозі, то подібний розподіл гальмівних сил (коли "передок" вже зриватися на юз, а "задок" ще й не починав пригальмовувати), пряма загроза скоєння ДТП.

вам Знадоби

  • - гайковий ключ на 10 мм,
  • - гайковий ключ на 19 мм.

Як поставити на велосипед дискові гальма?
І ти замислюєшся - чи можлива установка дискових гальм на велосипед твого типу?
І взагалі, чи варто воно того?
Навіщо це потрібно?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов