Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Основні недоліки Опель Інсигнії з пробігом (OPEL Insignia)

  1. двигуни
  2. Трансмісія
  3. Ходова частина Опель Інсигнії
  4. салон
  5. підсумок:

Наша сеть партнеров Banwar

Опель Інсигнії (Opel Insignia) - автомобіль, на який компанія «General Motors» робила величезну ставку, так як він повинен був замінити, дуже популярну на той час, Вектру. Коли Інсигнії тільки з'явилася на ринку, то відразу ж викликала фурор своєю яскравою революційної зовнішністю. У той час це був справжній прорив в автомобілебудуванні, але варто відзначити, що вона актуальна і по сьогоднішній день. В Європі, дана модель в кузові "універсал", вважалася однією з найбільш затребуваних, а її продажу били всі рекорди. А ось, як йдуть справи з надійністю уживаної Опель Інсигнії і на що звернути увагу перед покупкою, я розповім Вам в цій статті.

Трохи історії:

Дебют Опель Інсигнії відбувся в 2008 році на автошоу в Лондоні, а, вже в наступному році, стартували офіційні продажі в СНД. Спочатку автомобіль пропонувався тільки в кузові седан, трохи пізніше з'явилися хетчбек і універсал. Також, автомобіль має і повнопривідну версію, в якій крутний момент на задню вісь передається за допомогою електромагнітної муфти «Haldex 4». Інсигнії вийшов досить масивним автомобілем, тому, розробниками довелося докласти чимало зусиль, щоб знизити аеродинамічний опір і рівень шуму від потоку повітря при русі авто. У 2013 році на автошоу у Франкфурті відбулася прем'єра рестайлінгової версії автомобіля. Зовні новинка мало чим відрізнялася від своєї попередниці, а ось інтер'єр зазнав набагато більше змін. Так, зокрема, на центральній консолі з'явилася нова аудіосистема з сенсорним дисплеєм і сенсорні кнопки управління електрообладнанням салону, також, була змінена і панель приладів.

Так, зокрема, на центральній консолі з'явилася нова аудіосистема з сенсорним дисплеєм і сенсорні кнопки управління електрообладнанням салону, також, була змінена і панель приладів

Метал і лакофарбове покриття досить хорошої якості, і, якщо відколи на кузові і з'являються, то іржею вони не покриваються досить довго. Єдине місце, де дуже швидко може з'явитися корозія, це місця кріплення петель на двері. З недоліків кузовного обладнання можна виділити: перебої в роботі задніх парктроников і недовговічність замку багажника. Також, заслуговують критики і дзеркала, так як в дощову погоду і сльоту в них практично нічого не видно.

двигуни

Опель Інсигнії може комплектуватися наступними силовими агрегатами: бензинові - атмосферники 1.6 (115 к.с.), 1.8 (140), турбо мотори 1.4 (140 к.с.) 1.6 (180 к.с.), 2.0 (220 і 249) ; дизельні - 2.0 (110, 130, 160 і 195 к.с.). Також є і заряджена версія 2.8 (325 к.с.), якій присвоєно індекс «OPC», відразу хочу зазначити, що від покупки б \ у авто з таким двигуном краще відмовитися. Двигун 1.6 мабуть один з найнадійніших, простих і невибагливих силових агрегатів в лінійці. Даний мотор застосовується практично на всіх марках компанії «GM». Мінус цього атмосферника в тому, що у нього занадто мало потужності для такого великого автомобіля, як результат, власникам доводиться постійно «розкручувати» мотор, чим суттєво зменшують його ресурс. До переваг можна віднести недороге обслуговування і ремонт.

Мотор 1.8 також не поганий, але у нього є невиліковна болячка - некоректна робота термостата, через якого двигун дуже часто перегрівається, а це, як відомо, тягне за собою серйозні поломки і дорогий ремонт. Самим поширений серед турбированних двигунів це 1.6. Даний силовий агрегат поєднує в собі достатню потужність, невелика витрата палива і невисокий транспортний податок. Також, цей двигун вважається одним з найнадійніших в лінійці. Самим ненадійним серед турбированних моторів зарекомендував себе двигун 2.0. До його поширеним проблемам можна віднести: розтягнення ланцюга ГРМ, частий відмова дросельної заслінки і паливного насоса, невеликий ресурс поршневої групи. Турбіна на всіх моторах дуже витривала, але, якщо їй буде потрібно заміна доведеться розщедритися на 600-700 у.о.

Дизельні мотори дуже популярні в Європі, так як вони дуже економічні (середня витрата в місті 6.0-6.5, траса 4-4.5 літра на сотню). Але, в наших реаліях даний двигун має дуже багато негативних відгуків. І тут справа радше не в надійності силового агрегату, а в якості солярки, яку продають на наших заправках. Основні проблеми дизельних моторів - виходить з ладу клапана EGR, форсунки, ТНВД, натягувач приводного ременя (деренчить), також досить швидко забивається каталізатор. На найпотужнішому моторі коштують пьезофорсунками і дві турбіни, тут, як правило, сюрпризи підносять форсунки (починають текти). Але якщо заправлятися тільки на перевірених АЗС і вчасно проходити ТО (раз в 7-8 тис. Км), то дизельний мотор може прослужити без дорогого ремонту 250-300 тис. Км. Якщо на автомобілі раптово пропала потужність, зверніть увагу на патрубок клапана компресора, скоріше за все він спав і його потрібно встановити на місце.

Перед покупкою Опель Інсигнії з Європи обов'язково проводите повну діагностику, так як там ці машини за 3-4 роки проходять по 200-250 тис. Км, а у нас часто-густо їх продають з пробігом 80-120 тис. Км.

Трансмісія

Опель Інсигнії може комплектуватися шестиступінчастою механікою і автоматичною коробкою передач з такою ж кількістю передач. Самою безпроблемною зарекомендувала себе механічна коробка передач, при правильній експлуатації і належному обслуговуванні вона може прослужити понад 300000 км. Єдине, що може в ній потурбувати так це зчеплення - його ресурс 100-120 тис. Км. А ось до АКПП претензії, на жаль, є. Так, зокрема, власники нарікають на часті збої електроніки (перепрошивка вирішує проблему, але не завжди надовго) і швидкий перегрів коробки. Також, є нарікання і на надійність окремих елементів трансмісії. Найчастіше викликають питання поточні сальники півосей, а ближче до 150000 км може попросити заміни гідроблок. Ресурс АКПП безпосередньо залежить від потужності двигуна і чим потужніший мотор, тим менше рядків служби трансмісії.

Ходова частина Опель Інсигнії

Дана модель оснащена повністю незалежною підвіскою - попереду Макферсон, ззаду -многоричажка. У дорогих комплектаціях автомобіль може оснащуватися підвіскою з електронним управлінням «Flex Raid», яку в машинах, з великим пробігом, краще уникати. Звичайна підвіска у Опель Інсигнії дуже витривала і здатна виходити без серйозного ремонту 100-150 тис. Км. На багатьох автомобілях, ні з того ні з сього, загоряється індикатор несправності ABS, як правило, проблема не в самому датчику, а в його проведенні (переломлюється чи перетирається). Найчастіше турбують стійки стабілізатора, в середньому, раз в 30-50 тис. Км; кожні 80-100 тис. км, доводиться міняти втулки стабілізатора, ступичні підшипники і кульові опори. Амортизатори, сайлентблоки, важелі, опорні підшипники здатні прослужити до 150000 км.

На відміну від підвіски рульове управління в рідкісних випадках виходжує більше 100000 км без ремонту. Найчастіше потрібна заміна рульової рейки, також, досить часто трапляються протікання шланга гідропідсилювача керма. Гальмівні колодки змінюються раз в 40-50 тис. Км, диски - 70-80 тис. Км.

салон

Якість оздоблювальних матеріалів салону Опель Інсигнії не викликає ніяких нарікань, єдине за що можна покритикувати салон це за слабку шумоізоляцію. А ось з надійністю електрообладнання не все так добре, як хотілося б, особливо на дорестайлінгових версіях. З найпоширеніших проблем можна виділити: часті збої кліматичної системи і аудіосистеми, мимовільне спрацьовування склоочисників, некоректна робота склопідйомників і електронного стоянкового гальма.

підсумок:

Опель Інсигнії - досить надійний і економічний автомобіль, з хорошим співвідношенням «ціна-якість», який, на жаль, дуже сильно недооцінюють наші автолюбителі. Але, як і у більшості автомобілів, є і проблемні комплектації, тому, якщо, захочете купувати машину з турбованим двигуном 2.0, АКПП і підвіскою Flex Ride, то не лайте потім якість і не кажіть, що кожна машина з часом стає Опелем.

перевагиНедоліки

Сучасний дизайн

Збої в електроніці

місткий салон

Слабка шумоізоляція Великий вибір силових агрегатів Жорстка підвіска

надійна підвіска

Маленький дорожній просвіт (160 мм)

Якщо Ви є власником даної моделі автомобіля, будь ласка, опишіть проблеми, з якими Вам довелося зіткнутися за час експлуатації авто. Можливо, саме Ваш відгук допоможе читачам нашого сайту при виборі машини.

З повагою, редакція АвтоАвеню

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов