Наша сеть партнеров Banwar
Шкода Фабія 2 - одна з найуспішніших моделей Чеського бренду. Цей невеликий, економічний і комфортний автомобіль визнаний одним з найкращих варіантів для повсякденного пересування по місту. Існує думка, що маленький автомобіль підходить тільки для жінок, але у великих містах, де машин з кожним роком стає все більше, компактні і верткі машини набирають все більше популярності і серед чоловіків, і Шкода Фабія 2 - одна з них. Тому, сьогодні ми вирішили перевірити, як йдуть справи з надійністю у цього автомобіля, і, на що звернути особливу увагу купуючи це авто в старому стані.
Трішки історії:
Дебют Шкода Фабія відбувся в рамках міжнародного автосалону у Франкфурті в 1999 році. Дана модель замінила на ринку раніше випускається модель Шкода Феліція. Автомобіль випускався в трьох модифікаціях - хетчбек, седан і комбі. Шкода Фабія другого покоління дебютувала на автошоу в Женеві, в цьому ж році почалася серійна збірка. Збирали автомобіль на заводах в Чехії, Індії, Боснії і Герцеговині, Китаї, а також в Україні та Росії. Друге покоління Фабії було доступно тільки в двох типах кузова - хетчбек і комбі. Дизайн другого покоління Фабії виконаний в тій же стилістиці, що і Шкода Румстер .
У порівнянні з попереднім поколінням, Фабія 2 істотно додала в розмірах, незважаючи на те, що побудовані вони на одній платформі. У 2010 році на ринку з'явилася рестайлінговая версія автомобіля, основними відмінностями якої, від дорестайлинговой версії, стали: змінена грати радіатора, передній бампер і передня оптика, також, в лінійці силових агрегатів з'явилися мотори сімейства TSI. У другому поколінні Шкода Фабія встановлюються адаптивні фари, а внутрішня поверхня, що відбиває була замінена на розсіюють лінзу. В кінці 2014 року на Паризькому автосалоні відбулася прем'єра третього покоління автомобіля.
Кузов Шкоди Фабії 2 непогано протистоїть тискові рудої хвороби. А ось, на якість лакофарбового покриття є нарікання. Так, наприклад, в місцях сколів (особливо на порогах і передніх арках), з часом, фарба спучується і відвалюється шматками. Також, є претензії і до надійності зовнішнього електрообладнання. Найчастіше власникам завдає клопоту електропривод двірників, і, якщо він вийшов з ладу, доведеться міняти трапецію. Нерідко, відбувається збій в роботі омивача заднього скла, часто дану проблему власники вирішують самостійно - поправивши на місце провернув форсунку або зрушивши привід. Якщо в багажнику з'явилася вода, потрібно герметизація всіх вентиляційних отворів і отворів під ліхтарі.
двигуни
Шкода Фабія 2 комплектувалася такими силовими агрегатами: бензинові 1.2 (60, 70 к.с.), 1.4 (86, 180 к.с.), 1.6 (105 к.с.); TSI 1.2 (88, 105 к.с.), 1.6 (90, 105 к.с.); дизельні 1.2 (75 к.с.) 1.4 (69, 80 к.с.), 1.9 (105 к.с.). Вибираючи автомобіль цієї моделі потрібно знати, що, чим більше об'єм двигуна Ви виберете, тим менше проблем з ним буде в подальшому. Найоптимальнішим варіантом, в плані динаміки і надійності, вважається силовий агрегат об'ємом 1.6 літра, але, і у нього є незначні недоліки. Однією з найпоширеніших болячок даного мотора є відмова датчика положення дросельної заслінки. Чи не славиться своїм великим ресурсом і помпа, щоб не опинитися в неприємній ситуації її слід міняти одночасно з ременем і роликами ГРМ.
Мотор 1.2 оснащений ланцюговим приводом ГРМ, ресурс ланцюга досить маленький, близько 100000 км, а її заміна виллється в чималеньку копійку. Потрібно відзначити, що якщо ланцюг проскочить і загне клапана, то доведеться міняти двигун, так як він неремонтоздатність. Також, до недоліків даного двигуна можна віднести невелику потужність, текти прокладки головки циліндрів і сальників. У моторів 1.2 і 1.6 TSI після 100000 км збільшується витрата масла.
Власники автомобілів з атмосферним мотором 1.4 відзначають проблеми з холодним запуском і тривалий прогрів силового агрегату. Чи не славляться своєю надійністю і котушки запалювання. Варто відзначити, що всі бензинові двигуни вимогливі до якості палива. Дизельні двигуни - велика рідкість для нашого ринку, але, по тим екземплярам, які експлуатуються у нас, можна сказати, що вони надійні, але тільки за умови, що автомобіль буде заправлятися якісної соляркою (при використанні неякісного палива, в першу чергу страждають паливні форсунки ).
Трансмісія
Шкода Фабія 2 оснащувалася: механічною і автоматичною трансмісією, а також семиступінчастим роботом DSG. Самою безпроблемною зарекомендувала себе механіка. Але, і у неї є свій недолік - невеликий ресурс підшипників первинного вала (130-150 тис. Км). Сигналом про необхідність заміни послужить своєрідний рокіт в районі коробки. Приблизно стільки ж прослужить і комплект зчеплення. Досить непогано зарекомендувала себе і автоматична трансмісія, при правильному обслуговуванні (заміна масла кожні 60000 км) і дбайливої експлуатації прослужить без ремонту 150-200 тис. Км (після потрібна заміна гидроблока). Про надійність роботизованою коробки DSG вже сказано досить багато, і, на жаль, відгуки тільки негативні, тому, від покупки уживаного автомобіля з такою трансмісією - краще відмовитися.
Особливості ходової Шкода Фабія 2 з пробігом
Шкода Фабія 2 оснащена напівзалежної підвіскою: спереду Макферсон, ззаду - напівзалежна балка. Такий альянс не дає завидною керованості і комфорту, в той же час, витрати на обслуговування не можуть не радувати. Якщо говорити про ресурс підвіски, то назвати її «не вбивати» складно. Стійки і втулки стабілізатора вважаються витратним матеріалом, їх ресурс при дбайливої експлуатації, не перевищує 30-40 тис. Км. Строк служби сайлентблоков, ступичні підшипників (змінюються в зборі з маточиною), кульових опор і наконечників рульових тяг рідко перевищує 80 тис. Км. Приблизно раз в 100000 км доведеться міняти амортизатори, опорні підшипники (на дорестайлінгових версіях ходять 40-70 тис. Км, але можуть заскріпеть і після 10000 км) і кермові тяги. Незважаючи на невелику вагу машини, гальмівні колодки ходять досить мало - 30-40 тис. Км, диски - в два рази довше.
салон
Незважаючи на невисоку вартість автомобіля, варто відзначити непогану якість оздоблювальних матеріалів салону і шумоізоляції. Якщо говорити про електрообладнання салону, то, незважаючи на те, що автомобіль не має великої кількості електроніки сюрпризи вона підносить досить часто. Найчастіше відбуваються збої з системою підігріву сидінь, центрального замка (перестає реагувати на брелок), також, можуть призводити до аварії концевики капота і багажника, склопідйомники і вентилятор печі (після виключення запалення грубка продовжує працювати).
підсумок:
Шкода Фабія 2 - якісний європейський автомобіль, який підкуповує своєю репутацією надійного і недорогого в обслуговуванні автомобіля. Фабія другого покоління має багато переваг, але не обійшлося і без істотних недоліків, незважаючи на це, можна впевнено сказати, що дана модель є однією з найбільш вдалих в «B-класі».
переваги:
- Невеликий витрата палива.
- Якісні матеріали обробки салону.
- Невисока вартість запчастин і обслуговування.
недоліки:
- Слабке лакофарбове покриття.
- Жорстка підвіска.
- Ненадійність електроустаткування салону.
АвтоАвеню