Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Основні датчики сигналізації, відкриття дверей, удару, руху

  1. Основні датчики сигналізації, датчики відкриття дверей, капота і багажника, датчик удару і датчик руху,...
  2. Датчики відкриття капота і багажника.
  3. Датчики удару.
  4. Датчик руху (інфрачервоний датчик).
  5. Датчик об'єму або мікрохвильовій датчик.
  6. Датчик положення.
  7. Датчик гойдання автомобіля.
  8. Датчик пошкодження скла.
  9. Датчик падіння напруги бортової мережі.
  10. Датчики переміщення.
  11. Схожі статті:

Наша сеть партнеров Banwar

Воістину велике розмаїття датчиків, що застосовуються в комплектах автосигналізацій . Згадати все датчики і розглянути принцип дії кожного просто неможливо. Тому зупинимося на тих, які найбільш часто входять в системи охорони початкового, бюджетного та середнього рівнів.

Основні датчики сигналізації, датчики відкриття дверей, капота і багажника, датчик удару і датчик руху, датчик об'єму.
Датчики відкриття дверей.

Ці пристрої спрацьовують, якщо в режимі охорони відкривається хоча б одна з дверей автомобіля. Зазвичай датчики підключаються паралельно - до одного дроту.

Датчики відкриття капота і багажника.

Власне, та ж історія, що і з дверима. Тільки датчики капота і багажника розрізняються розмірами і формою. У деяких автосигналізація початкового рівня вони підключаються паралельно з датчиками дверей. Оскільки система в силу своєї уніфікованості і дешевизни не передбачає наявності окремих проводів для датчиків капота і багажника.

До речі, датчик відкриття капота слід встановлювати таким чином, щоб до йде від нього проводу не можна було підібратися зовні. Слід сказати, що саме так багато машин були викрадені. Злочинці просто перекушували кусачками цей провід.

Датчики удару.

Бувають двох видів: одне і дворівневим, і в залежності від цього можуть мати різну чутливість. Однорівневий датчик удару реагує переважно на силу удару, достатню для того, щоб, наприклад, розбити скло.

Дворівневий датчик спрацьовує і при набагато меншій силі удару, але при цьому відправляє системі лише попереджувальний сигнал. У разі виникнення повторного приводу для занепокоєння цей датчик вже посилає сигнал для спрацьовування сирени і інших функцій оповіщення про небезпеку. Тому він і називається дворівневим.

Варто зауважити, що в автосигналізація початкового, а іноді і бюджетного рівня датчик удару буває вбудований в центральний блок управління, тобто знаходиться всередині нього. Тому в такому випадку слід встановлювати блок управління таким чином, щоб він мав безпосередній контакт з кузовом.

І не потрібно підкладати ніяких прокладок і ущільнювачів, тому як вони будуть гасити вібрацію кузова і датчик її просто не помітить. Природно, якщо датчик йде окремо від центрального блоку управління, то і його потрібно кріпити безпосередньо до металу кузова машини. До речі, ідеальне місце для датчика удару - перегородка, що розділяє моторний відсік та салон.

Але якщо тут завадить штатна звукоізоляція, можна встановити його і в іншому місці. Головна умова - це метал. А тому ні в якому разі не йдіть поширеній думці, що датчик удару найкраще кріпити на пластик приладової панелі. Це цілковита нісенітниця!

По-перше, при зміні температури повітря, особливо взимку або жарким літом, пластик панелі приладів і метал кузова машини по-різному реагують на такі зміни і розміри змінюють теж по-різному. У випадку з металом процес проходить непомітно, пластик ж може деформуватися, чому з'являється тріск (напевно не раз звертали увагу на це). Цей тріск для датчика удару буде не чим іншим, як вібрацією, від чого він обов'язково спрацює.

По-друге, якщо в машині розіб'ють скло, датчик, навпаки, може промовчати, бо вібрація від удару передасться металу кузова, а до панелі приладів може і не дійти. Якщо тільки скло посиплеться в салон.

Датчик руху (інфрачервоний датчик).

Колись безмірно популярне пристрій. Сьогодні лише марна «примочка» дешевих автосигналізацій , Яка нерідко просто дратує. Датчик руху являє собою невеликий циліндр з отвором і якоюсь подобою лінзи з одного боку. Встановлюють його, як правило, на передні стійки близько лобового скла. Реагує датчик на будь-які зміни в зоні дії.

Зверніть увагу - на зміни, а не на те, що саме їх створює. Тому головний недолік даного пристрою - нескінченні помилкові спрацьовування. Уявіть собі, влітку муха залетіла в салон машини, що трапляється постійно. Вона і стане предметом уваги датчика руху, який буде на неї реагувати виттям сирени. А господар автомобіля буде ламати голову, в чому ж справа.

Крім того, при сильних перепадах температур датчик руху також може спрацьовувати без приводу. Наприклад, літнім днем ​​машина нагрівається, вночі починає остигати, так само як і взимку, - ефект той же. Метал остигає швидко, внаслідок чого відбуваються певні зміни в зоні чутливості датчика, і він на них неодмінно реагує. І навіть коли випадає роса, він не може залишитися «байдужим».

З цих причин багато сучасних виробники охоронних систем і відмовилися від датчиків руху. Але, повторюся, в деяких сигнализациях він все ж таки присутня, так що будьте уважні при виборі.

Датчик об'єму або мікрохвильовій датчик.

Цей пристрій прийшло на зміну вищеописаного датчику руху і, на відміну від нього, не реагує на мух, росу і перепади температури, тому користується у виробників автосигналізацій все більшою популярністю. Також можна налаштувати зону його чутливості.

А ще датчики обсягу бувають багатозонними (або багаторівневими). Найчастіше зустрічаються дворівневі пристрою. У них, як і у дворівневих датчиків удару, один сигнал є попереджуючим, а другий змушує спрацьовувати систему оповіщення.

Залежно від принципу роботи систем сигналізації, від її виробника і навіть від фантазії установника іноді встановлюють відразу декілька датчиків об'єму - не тільки в салон, але і під капот, і в багажник. Вони переважно однорівневі.

Але буває і так, що їх єдиний сигнал призначений для попередження окремого датчика оповіщення, який в залежності від налаштувань після певної кількості попереджувальних сигналів спрацює і активує систему оповіщення.

Але це вже задоволення не з дешевих, тому при установці сигналізацій бюджетного і середнього рівня переважно використовують один дворівневий датчик об'єму, який, до речі, нерідко доводиться купувати на додаток до системи, тому що в її комплект він не входить.

У системах ж початкового рівня він майже не застосовується, так як у виготовленні такої продукції весь процес спрямований на її здешевлення, а не на підвищення якості. Тільки в рідкісних випадках в дешевих системах виробником передбачений окремий роз'єм для датчика обсягу.

До речі, незважаючи на незаперечні переваги перед датчиком удару, датчик об'єму має деякі недоліки. Було б дивно, якби їх не було. По-перше, це, звичайно, висока ціна. По-друге, в разі зниження температури повітря чутливість датчика обсягу збільшується, що ускладнює його правильну настройку.

Якраз саме з цієї причини взимку велика ймовірність помилкових спрацьовувань. По-третє, під час проливного дощу, коли по склу тече вода, датчик на неї реагує і спрацьовує. Що стосується установки датчика обсягу, то його місце - поруч з центральним плафоном освітлення салону.

Але часто він виявляється в абсолютно інших місцях - під консоллю близько важеля стоянкового гальма, під панеллю приладів або де-небудь ще. Адже для установки його туди, куди належить, потрібно постаратися: зняти оббивку стелі, що дуже непросто зробити, бо як нерідко доводиться знімати скла.

Тому пристрій і виявляється там, де в принципі не здатне правильно працювати, тому що його неможливо як слід налаштувати. Адже приладова панель, консоль близько ручника зроблені з пластмаси, яка, як відомо, прозора для мікрохвиль. А вони шукають на своєму шляху металеві предмети, які є для них своєрідним «екраном».

Тому або простежте за тим, де опиниться датчик об'єму після установки системи охорони, або не чекайте від нього коректної роботи, якщо установники «прибудують» його під сидіння, в двері, під приладову панель або під консоль поруч з ручником.

Датчик положення.

Цей пристрій використовується вкрай рідко і тільки в дешевих автосигналізація. Але, незважаючи на це, заслуговує на те, щоб про нього згадали і розповіли. В одному з американських фільмів сигналізацію нейтралізували, піднявши автомобіль в повітря за допомогою вертольота. Якраз робота датчика положення - відреагувати на подібну маніпуляцію.

Тобто такий датчик необхідний в разі, якщо злочинці, наприклад, вирішили зняти колеса з машини і змінили для цього її положення - одним словом, піддомкратити. В такому випадку датчик положення спрацює і сигналізація сповістить про те, що трапилося господаря авто. Слід сказати, що застосовується цей датчик рідко ще й з тієї причини, що коштує чималих грошей.

Датчик гойдання автомобіля.

Це колись досить популярне пристрій було присутнє майже в кожній охоронній системі в обов'язковому порядку. Але в наш час воно не користується особливим авторитетом у виробників, тому що ті ж функції фактично покладено на дворівневі датчики удару.

Однак якщо в системі встановлено однорівневий датчик удару, то датчик гойдання прекрасно його доповнить. Таке поєднання пристроїв зручно тим, що набагато більш чутливий датчик удару можна активувати тільки на ніч, а датчик гойдання -тримати включеним постійно. При цьому навіть вдень датчик гойдання не дозволить зняти з машини колеса або інші деталі, а також в разі спроби викрадення злегка підняти машину, щоб знизу підібратися до потрібних проводів.

Датчик пошкодження скла.

Цей пристрій також називають датчиком, що реагує на розбивання скла. Звичайно, сьогодні це вже кілька застаріле пристосування, оскільки і його функції виконує датчик удару.

Крім того, в роботі розглядаються датчики ненадійні і нестабільні. Судіть самі, пристрій у вигляді приладу мікрофонного типу реагує на характерний звук розбивання скла і може спрацювати навіть від звуку розбитого неподалік від машини пляшки. Якщо знизити поріг чутливості, датчик не буде працювати зовсім. Хоча, якщо його грамотно відрегулювати, він цілком може виявитися корисним.

Датчик падіння напруги бортової мережі.

Він просто необхідний для запобігання викрадення машини, так як реагує на будь-які скачки напруги бортовий мережі, в тому числі коли в проводку автомобіля намагаються впровадити стороннє пристрій для відключення сигналізації.

Датчики переміщення.

Це одне з новітніх пристроїв, які застосовуються в сучасних автомобільних охоронних комплексах. Датчик переміщення буває одне і двохкоординатним і контролює зміна положення машини в просторі. Залежно від координатної відповідно в одному - поздовжньому - напрямку або в двох - поздовжньому і поперечному.

Цей датчик просто ідеальний. Він не реагує на вібрації проїжджаючих повз машин і на інші подібні прояви, тому помилкові спрацьовування просто виключені. Прилад працює виключно за своїм прямим призначенням. Відправляє сигнал тривоги центрального блоку управління в відповідь на будь-які спроби поцупити машину на буксирі або занурити її на евакуатор.

За матеріалами книги «Як уникнути викрадення. Системи безпеки автомобіля ».
Н. Г. Єреміч.

Схожі статті:

  • Правила поведінки водія при скоєнні дорожньо-транспортної пригоди ДТП, юридичні аспекти і поради.
  • Радіоприйом в автомобілі, радіомовлення, діапазони мовлення радіо, УКХ, FM, стереофоническое радіомовлення в УКХ-діапазоні.
  • Правила поведінки водія при розгляді справи про адміністративне правопорушення, юридичні аспекти і поради.
  • Режими роботи маршрутних бортових комп'ютерів Multitronics RIF-500, RI-500, RI-500V, SE-50V, SL-50V.
  • Звинувачення водія в перевищенні швидкості руху, міфи і реальність, юридичні аспекти і поради.
  • Основні функції автосигналізацій, режими Valet і режими програмування, попередження про спробу проникнення в автомобіль.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов