Наша сеть партнеров Banwar
Основний бойовий танк Type 96 (ZTZ96) розроблений на основі експортного танка Type 85-IIM. Спочатку варіант для НВАК отримав позначення Type 88C або ZTZ88C. У зв'язку з фінансовою скрутою серійне виробництво основних бойових танків Type 88C для китайської армії було розпочато тільки в 1997 році, а їх позначення змінилося на Type 96. Випуск танків здійснюється на військовому заводі № 617 в Баотоу - основному китайському танковому підприємстві. За повідомленням китайського військового керівництва, танки Type 96 поряд з новітніми Type 99 становитимуть основу бронетанкових частин Народно-визвольної армії Китаю в першій чверті XXI століття.
За своєю конструкцією і зовнішнім виглядом танк Type 96 практично повністю ідентичний танку Type 85-IIM останньої серії, що надійшов на озброєння пакистанської армії, і має практично ті ж бойові і технічні характеристики. Головні відмінності полягають в установці могутнішого двигуна, вдосконаленою СУО і збільшеною на 1,5 т бойової маси.
Основний бойовий танк Type 96 Танк Type 96, як і його попередник, має комбіноване багатошарове бронювання в лобовій проекції і озброєний 125-мм гладкоствольною гарматою з автоматом заряджання. Допоміжне озброєння включає 12.7-мм зенітний кулемет W-85 і спарений з гарматою 7.62-мм кулемет Type 86, а також по шість спарених блоків димових гранатометів по бортах вежі. У СУО входить двухплоскостной стабілізатор озброєння, комбіновані приціли командира і навідника, балістичний обчислювач, панель управління, набір датчиків і лазерний далекомір. Невеликою відмінністю є відсутність додаткового приладу спостереження у навідника.
Танк оснащений усіма сучасними системами і обладнанням: приладами нічного бачення, УКХ радіостанцією "889В" (дальність зв'язку 20-25 км), системою колективної захисту екіпажу від ЗМУ, швидкодіючим протипожежним обладнанням.
На танку встановлений форсований дизельний двигун рідинного охолодження потужністю 1000 л, с .. що дозволило збільшити максимальну швидкість руху, Двигун є подальшим удосконаленням китайського танкового дизеля 12150L7-BW і таким чином, продовжує лінію радянського дизеля В-54. Разом з трансмісією він утворює єдиний силовий блок, що дозволяє здійснювати його швидку заміну в польових умовах, Трансмісія - механічна планетарна, аналогічна трансмісії танка Type 88. Ходова частина і компоновка МТО в свою чергу аналогічні таким у танка Type 85-IIM.
модифікації
Type 96G - Type 96 з встановленими блоками додаткової броні. Блоки кріпляться на лобові деталі вежі, верхній лобовий лист корпусу і по поверхні баштовій кошика.
Вперше публічно ці танки були показані на військовому параді в Пекіні 1 жовтня 1999 року. Спочатку танки Type 96 надходили на озброєння елітних танкових з'єднань, таких як 6-а бронетанкова дивізія 38-ї армійської групи Пекінського військового округу і 8-а бронетанкова дивізія 26-ї армійської групи Цзінаньського військового округу. Починаючи з 2005 року, коли було випущено вже понад 1500 таких машин, вони почали замінювати списуються старі танки виробництва 1960-1970-х років в інших танкових з'єднаннях.
ТАКТИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТАНКА Type 96
БОЕВАЯ МАСА, т: 42,5.
ЕКІПАЖ, чол .: 3,
РОЗМІРИ, мм: довжина - 10 280. ширина - 3372, висота по даху вежі - 2300, кліренс - 480.
ОЗБРОЄННЯ: 1 гармата калібру 125 мм. 1 кулемет «86» калібру 7,62 мм. 1 зенітний кулемет W-85 калібру 12,7 мм, 12 установок для запуску димових гранат.
Боєкомплект: 42 пострілу, 2250 патронів калібру 7.62 мм. 500 патронів калібру 12,7 мм.
Автомат заряджання: електромеханічний, з постійним кутом заряджання.
СТАБІЛІЗАТОР ОЗБРОЄННЯ: двухплоскостной електрогідравлічний.
Прилади прицілювання: перископний комбінований приціл навідника з лазерним далекоміром, перископний комбінований приціл-прилад спостереження командира.
БРОНЮВАННЯ, мм: протиснарядне комбіноване.
ДВИГУН: NORINCO. 12-циліндровий дизельний чотиритактний V-подібний рідинного охолодження з турбонаддувом; мошность 1000 л.с. (735 кВт) при 2000 об / хв.
Трансмісія: механічна планетарна (5 + 1).
Ходова частина: шість двоскатних обрезиненних опорних ковзанок на борт, три підтримують ковзанки, провідне колесо заднього розташування зі знімними зубчастими вінцями (зачеплення цевочное). спрямовуючого колеса; підвіска індивідуальна торсіонна з гідравлічними амортизаторами на 1-, 2-, 5- і 6-м вузлах підвіски; гусениця з РМШ послідовного типу, обрезиненной біговою доріжкою і гумовими подушками.
ШВИДКІСТЬ МАКС., Км / год: 65.
ЗАПАС ХОДУ, км: 500.
Долати перешкоди: кут підйому. град. - 30; ширина рову, м - 2.7; висота стінки, м - 0,8; глибина броду, м - 1.4 (з ОПВТ - 5 м).
ЗАСОБИ ЗВ'ЯЗКУ; радіостанція Туре 889В і переговорний пристрій VIC-8.