Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Особливості двигуна 1,5 dci для Рено Кенго

  1. опис
  2. переваги
  3. поширені проблеми
  4. обслуговування
  5. Поради

Наша сеть партнеров Banwar

Дизельні двигуни вже давно завоювали величезну популярність серед більшості автолюбителів. Завдяки особливостям конструкції вони надійніше і економічніше бензинових аналогів. Для компенсації нестачі потужності дизельні силові установки оснащуються турбонаддувом.

Автоконцерн Renault був одним з перших, хто відкрив виробництво власних малих двигунів на дизельному паливі. Перші моделі були розроблені у співпраці з інженерами Nissan і призначалися спеціально для автомобілів цих двох марок.

опис

Вперше двигун з'явився на ринку в 2001 році. На вибір покупця спочатку було доступно кілька версій потужністю від 64 до 110 к.с. Модифікації найменувати трьома цифрами після серії К9К, наприклад: 884 для Рено Дастер, 796 для Сандеро і т.д. Двигун 1,5 dci також можна встановити на автомобілі Рено Кенго, Dacia, Mercedes і Suzuki.

Двигун 1,5 dci також можна встановити на автомобілі Рено Кенго, Dacia, Mercedes і Suzuki

Двигун k9k 1.5 DCI

За конструкцією мотор є чотиритактний дизельною установкою з чотирма циліндрами і турбонаддувом. Паливна система високого тиску Common Rail розроблена компанією Delphi. Поршні обертають загальний колінчастий вал. Двигун оснащений рідинної системою охолодження з примусовою циркуляцією.

Блок з циліндрами виготовлений зі спеціального сплаву чавуну. Особлива технологія виготовлення продовжує термін експлуатації поршнів з алюмінієвого сплаву на кілька десятків тисяч кілометрів пробігу. Середня витрата палива - близько 6 літрів на 100 км по місту і на трасі. Двигун відповідає екологічним стандартам Євро 4.

переваги

Як і всі дизельні двигуни, К9К має ряд переваг в порівнянні з бензиновими установками:

Як і всі дизельні двигуни, К9К має ряд переваг в порівнянні з бензиновими установками:

  • Економічність. Завдяки технології уприскування досягається більш високий ККД. Тому значно знижується витрата палива;
  • Висока потужність. Наддувши збільшує потенціал мотора на трасі при малій витраті дизеля;
  • Екологічність. Екологічний стандарт Євро 4, введений в 2005 році, повністю відповідає викидам Рено Канго з цим мотором;
  • Надійність. Оригінальні моделі К9К відрізняються високим ступенем довговічності. Їх складові деталі при правильній експлуатації не вимагають заміни на дуже довгий проміжок пробігу.

Всі позитивні характеристики двигуна виявляються тільки при дбайливої ​​експлуатації. Дизельні установки вимагають відмінного від бензинових поведінки на дорозі. Дотримання всіх рекомендацій виробника значно підвищить довговічність мотора.

поширені проблеми

Далеко не всім покупцям везе з 1,5 dci. Багато хто нарікає на раптові поломки і дуже дорогий ремонт. Найпоширеніша проблема - проворот шатунних вкладишів та прогорание поршнів. Як правило, вона проявляється при пробігу понад 150 тис. Км. Заміна та ремонт пошкодженої деталі може обійтися дорожче самого двигуна. Головна причина проблеми - несправні форсунки.

Поломка форсунок в свою чергу є наслідком використання неякісного дизельного палива. Нерідкі випадки, коли комплектуючі Delphi виходили з ладу вже після 10 тис. Км пробігу. І це при тому, що ціна на одну форсунку доходить до 12 тис. Рублів за винятком плати за її заміну. Форсунки цієї компанії п'єзоелектричні, тобто не підлягають ремонту. Після 60 тис. Км можуть з'явитися проблеми з турбокомпресором. Вартість ремонту цієї запчастини залежить від її виду. В 1,5 dci застосовувалися турбонагнетатели двох типів: фіксованого та із змінною геометрією.

Традиційно для дизельних двигунів може зламатися клапан рециркуляції, двомасових маховик і фільтр сажа. Останнє особливо неприємно в фінансовому плані. Купівля і установка нового обійдеться мінімум в 20 - 25 тис. Рублів. Разом з цим часто виходить з ладу електроніка - датчики наддуву і положення вала.

Виходячи з усіх недоліків багато автовласників вважають цей двигун досить ризикованим вибором для покупки. Великий пробіг може сигналізувати про бажання продавця «позбудеться» від проблемної запчастини. Інші навпаки задоволені надійністю і економічністю мотора. У будь-якому випадку характеристики і термін повноцінної роботи цілком залежать від дбайливості автовласника. Використовуючи якісні мастила і паливо можна домогтися кращої продуктивності.

обслуговування

Рекомендується заливати тільки сертифіковане компанією Renault масло. Перелік масел регламентується допуском RN 0720. Він визначає найбільш безпечні види мастильних матеріалів для дизельних двигунів. До них відносяться ELF solaris DPF 5W-30 і MOTUL Specific 0720 5W-30. Якщо на моторі відсутній протівосажевий фільтр кращим вибором буде 5W-40. Заливати нове масло потрібно з періодичністю на кожні 20 - 25 тис. Км пробігу або 1 рік активного використання автомобіля.

Км пробігу або 1 рік активного використання автомобіля

Схема двигуна Renault 1.5 DCI

Дуже важливо вивірити правильний обсяг мастильної рідини в двигуні. При заміні він повинен становити не більше 4,3 літра (якщо не змінюється масляної фільтр) і до 4,5 літра (при заміні фільтра). Ремінь ГРМ бажано міняти кожні 60 тис. Км. Повітряний фільтр в умовах сільських доріг рекомендується міняти кожен раз при появі явних ознак засмічення.

Поради

При використанні будь-якого дизельного двигуна дотримуйтеся декількох правил:

  1. Підтримуйте рівень масла. Його зниження викличе масляне голодування, один з найнебезпечніших процесів для дизеля. Недолік змащення веде до швидкого зносу підшипників і виходу з ладу самого двигуна;
  2. Слідкуйте за якістю палива. Низькопробний дизель швидко виводить з ладу форсунки, що обов'язково влетить в копієчку при ремонті;
  3. Підтримуйте середні обороти. Тривала їзда на високих оборотах може привести до «перекручування» турбонаддува. Низькі обороти теж погано впливають на турбіну, тому краще за все дотримуватися середніх значень;
  4. Проводьте своєчасне техобслуговування. Заміна запчастин і масла точно в термін значно продовжує термін роботи будь-якого двигуна.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов