Наша сеть партнеров Banwar
Ну, люблять улан-уденци «Тойоти», «Хонди» «Мітцубісі» і «Ніссан» в першу чергу за співвідношення «ціна - якість».
Про особливості ремонту ходової частини найпопулярніших марок авто розповідають фахівці «Stig-Сервіс» в Улан-Уде.
Як і у будь-якого автомобіля, у «японця» рано чи пізно настане час ремонту ходової частини. Особливо при експлуатації на російських дорогах, які своєю якістю ніколи не відрізнялися. Відповідно, чим більше будуть ушкодження ходової частини, тим дорожче обійдеться і її ремонт. Тому важливо ніколи не нехтувати регулярним технічним обслуговуванням автомобіля і проходити хоча б раз на півроку діагностику. Більшою мірою ці правила стосуються старих японських авто з роком випуску від 10 років і більше або пробігом під 150000 - 200000 і більше кілометрів.
Своєчасний ремонт підвіски включає в себе заміну пиляків, пружин та інших комплектуючих. Важливо знати і особливості моделі. Наприклад, автомобілі японського виробника, в тому числі «Тойота», відрізняються гарною якістю. Про це може свідчити хоча б те, що в Улан-Уде найбільше старих автомобілів якраз цієї марки.
Наприклад, народний бюджетний автомобіль Тойота «Королла» відрізняється прекрасними експлуатаційними властивостями. Її ремонт і обслуговування обходяться власникові недорого. Перші покоління цих авто тривалий час вважалися практично бездоганними по надійності. Але поступове ускладнення конструкції і поява все більшої кількості електроніки призвело до того, що обслуговування і ремонт стали турбуватися набагато частіше. Тому авто 90-х років і початку 2000-х і сьогодні часто зустрічаються в Улан-Уде.
Набагато краще себе показує ходова частина «Королла» з посиленою підвіскою. Найчастіше з ладу виходять амортизатори, стійки стабілізатора, сайлент-блоки важелів. Їх заміна або ремонт потрібно кожні 30 - 50 тисяч кілометрів проїзду по російських дорогах.
Більш дорогий і також популярний автомобіль в Улан-Уде - «Тойота Камрі», якщо не брати до уваги їх в старому «30-40» кузові (для якого характеристики «ходовий» більше підійдуть «королловскіе»). Найчастіша їх неприємність - втрата герметичності шланга високого тиску між насосом ГУР і рейкою. У багатьох випадках після 100000 км починають текти сальники, а після 60000 км доведеться замінити втулки і стійки стабілізаторів. Все інше проявиться лише після 100000 км. На цьому пробігу потрібно буде поставити нові кермові тяги, наконечники, сайлент-блоки на передніх і втулки на поздовжніх задніх важелях. Ресурс же амортизаторів, кульових, задніх поперечних важелів і зовсім прагне до 200000 км, але тільки при використанні оригінальних запчастин.
В цілому при діагностиці «Тойот», перш за все, слід звернути увагу на стан амортизаторів і рульової рейки. Крім того, необхідно замінювати деталі попарно, в іншому випадку проблема може знову дати про себе знати.
Якщо ж мова йде про автомобілі «Ніссан» і «Хонда», то для них характерна об'єднана конструкція задніх підшипників, так званий «маточинний вузол». Відрізняється він дорожнечею запасних частин. Як правило, виходить з ладу насамперед маточина, але міняти доводиться повну збірку. Крім того, заміна сайлент-блоків можлива тільки в комплекті з важелем, а кермові наконечники доведеться міняти разом з рульовою трапецією. Так що ремонт підвіски для «Ніссана» - це в будь-якому випадку дорогий захід.
Ходова частина Suzuki найчастіше вимагає заміни втулок стабілізатора - при подоланні найменших нерівностей підвіска починає скрипіти. Заміна втулок - це досить швидко і недорого, але якщо залишити цю проблему без уваги, можна понести набагато більші витрати.
Пам'ятайте, що якщо елементи ходової частини автомобіля вимагають заміни, то єдино вірним варіантом при заміні запчастин є покупка оригінальних запчастин, так як це найважливіша частина автомобіля, від якої залежить безпека його експлуатації. А ігнорування найменших неполадок в ходової частини може обернутися затяжним і дорогим ремонтом.
Читати далі