Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Останні з могікан: нині випускаються мотори V12

  1. Aston Martin V12 (DB11)
  2. Audi W12 (A8L)
  3. Toyota V12 (Century, Century Royal)
  4. Bentley W12 (Continental GT, Continental Supersports, Bentayga)
  5. BMW V12 (M760Li)
  6. Ferrari V12 (FF, F12 Berlinetta / F12TDF, LaFerrari, GTC4 Lusso, 812 Superfast)
  7. Lamborghini V12 (Aventador и модіфікації, Centenario)
  8. Mercedes-Benz / Mercedes-AMG V12 (S600, S600 Maybach, S650 Maybach, AMG S65, AMG G65, AMG SL65)
  9. Rolls-Royce V12 (Phantom, Wraith, Ghost, Dawn)

Наша сеть партнеров Banwar

Сучасні тенденції двигунобудування орієнтовані на екологію і ефективність. Під натиском все посилюються екологічних норм автомобільні компанії максимально уніфікують свої мотори, зменшують кількість циліндрів і робочий об'єм, збільшують ступінь стиснення, навіть в бюджетному сегменті впроваджують турбонаддув і використовують різні «хитрощі» на кшталт безпосереднього вприскування, регулювання фаз газорозподілу, впуску та випуску із змінною геометрією . Але, на щастя, все ще існує цілий ряд автовиробників, які і до цього дня вірні гаслу «F..ck fuel economy!» І продовжують випуск багатолітрових двигунів «королівської» конфігурації V12. Дром вибрав найкрутіші на сьогоднішній день мотори.

Aston Martin V12 (DB11)

Тоді як багато автомобільних компаній об'єднуються в альянси для випуску масових моделей, створюють спільні платформи, силові агрегати, та й по дизайну часом відрізняються тільки емблемою і обробкою, британці з Aston Martin розробили власний мотор V12!

Тоді як багато автомобільних компаній об'єднуються в альянси для випуску масових моделей, створюють спільні платформи, силові агрегати, та й по дизайну часом відрізняються тільки емблемою і обробкою, британці з Aston Martin розробили власний мотор V12

Гордість мотористів Aston Martin - двигун V12 Twin Turbo власної конструкції під капотом флагманського DB11

Те, що попередній 12-циліндровий атмосферний двигун об'ємом 5,9 л, розроблений в кінці 1990-х у співпраці з Ford, потребує оновлення, стало ясно ще кілька років тому. В основі мотора, який став базовим для британських суперкарів 2000-х років і встановлювався на різні моделі, починаючи з DB7 V12 Vantage і закінчуючи V12 Zagato, лежав агрегат Ford Duratec V6. Логічно було припустити, що після закінчення співпраці з американським концерном фірма знайде нового технічного партнера. Дійсно, мотори V8 для сучасних моделей поставляє Mercedes-Benz AMG. Однак при будівництві «топового» двигуна V12 англійські конструктори вирішили піти своїм шляхом і створили з нуля новий 5,2-літровий бітурбомотор, потужністю 608 кінських сил і з максимальним обертовим моментом 700 Нм, який доступний з самих низів - з 1750 об / хв. Випробування двигуна проводилися на стендах в Бріксуорте, по сусідству з базою чемпіона останніх років у Формулі 1 команди Mercedes-AMG. Агрегат складається з тисячі шістсот шістьдесят-сім окремих частин, збирається вручну і встановлюється на саму заряджену версію спорткара Aston Martin DB11.

розвал циліндрів

Кут розвалу блоку циліндрів - це кут між площинами, що проходять через осі циліндрів лівого і правого ряду двигуна. Для зменшення вібрацій, зниження центру ваги, скорочення габаритів і маси двигуна в V-образних моторах застосовуються різні кути розвалу. Найбільш поширеними конфігураціями є V-подібні мотори з кутами в 45, 60, 90 і 120 градусів, а найбільш збалансованою конфігурацією вважається V12, який представляє собою симбіоз двох врівноважених R6.

Audi W12 (A8L)

Коли на початку 2000-х концерн VW випустив невелику серію Passat B5 з двигуном W8, мало хто міг припустити, що цей складний, дорогий і досить ненажерливий агрегат стане основою для флагманських моторів «топових» автомобілів концерну. Інженери Volkswagen давно експериментували з V-подібними моторами з малим кутом розвалу. Наприклад, двигунами VR6 оснащувалися навіть недорогі Golf, Sharan, Corrado, Vento ... Зібравши дані і переконавшись у перспективності технології, в 2001 році концерн випустив перший серійний W12 і встановив його на лімітовану (750 штук) серію Audi A8 D2. Той двигун, об'ємом 6,0 л і потужністю 450 кінських сил, заклав базис для багатоциліндрових моторів, що випускаються і понині.

Той двигун, об'ємом 6,0 л і потужністю 450 кінських сил, заклав базис для багатоциліндрових моторів, що випускаються і понині

Компонування досить компактного W-образного 12-циліндрового мотора дозволила Audi спочатку (c 2001 роки) встановлювати флагманський двигун в парі з повним приводом. Для порівняння - в BMW повний привід з дюжиною циліндрів змогли «одружити» лише в 2016 році, а у Mercedes-Benz всі автомобілі з V12, крім Gelandewagen, до сих пір задньопривідні

Сьогоднішній W12 в Audi A8L D4f зберіг вірність колишній конфігурації і як і раніше не має наддуву. Результатом збільшеного до 6,3 л робочого об'єму, нової системи упорскування і боротьби із зайвою вагою стали 500 кінських сил і 625 Нм крутного моменту. Для представницького седана потужність і момент - це не тільки елемент статусу і божественний звук, але ще і необхідність: броньованому за вищим класом B7 Audi A8L Security без тяги W12 не обійтися.

даунсайзінг

Даунсайзінг двигунів - загальна тенденція зменшення робочого об'єму нових моторів при збереженні або навіть поліпшення динамічних характеристик щодо попередніх. Зменшується кількість циліндрів, об'єм двигуна поряд з одночасним впровадженням турбонаддува і різного роду високотехнологічних сучасних систем. Двигуни меншого обсягу - більш екологічно дружні та економічні. Зворотною стороною є зниження надійності і довговічності таких агрегатів.

Toyota V12 (Century, Century Royal)

Приклад японського підходу до створення V12 - мотор 1GZ-FE. Могутній атмосферне V12 об'ємом 5,0 л - єдиний в Японії двигун подібної конфігурації для серійної машини. Він був створений в 1997 році як флагманський мотор для державного автомобіля імператора Японії, Toyota Century другого покоління . Згідно ієрархії виробника, Century - винятковий автомобіль для японського ринку, який вважається навіть більш престижним, ніж Lexus LS. Однак Century не розглядається як символ розкоші або надмірності - на відміну, наприклад, від Rolls-Royce або Maybach - скоріше, як показник наполегливої ​​праці володаря подібної машини. Спеціальна версія - Century Royal для імператора Японії - являє собою збільшену версію звичайного седана Century (довжина - понад 6 м, ширина - більше 2 м), і на неї не поширюються японські обмеження по габаритах. Але прем'єр-міністр країни пересувається на автомобілі, зовні практично ідентичному серійного.

Але прем'єр-міністр країни пересувається на автомобілі, зовні практично ідентичному серійного

Класичні форми Toyota Century незмінні вже кілька десятиліть. Консерватизм в абсолюті - це про японських інженерів і конструкторів. Вузли та агрегати автомобіля модернізують лише на догоду безпеки і екології, інших причин для інновацій і бути не може, коли мова йде про машину вищого класу на внутрішньому японському ринку.

Дивують скромні для такого агрегату показники: мотор розвиває всього 280 л.с. і 481 Нм, а єдина модернізація в 2005 році була пов'язана з посиленням екологічних стандартів і навіть трохи погіршила динамічні характеристики.

Дмитро Онищенко

Доктор технічних наук, професор МГТУ ім. Баумана

Під натиском сучасних екологічних норм, а також з огляду на природне прагнення до зниження витрати палива, об'ємні багатоциліндрові атмосферні двигуни поступаються місцем наддувним моторам меншого робочого об'єму, але з порівнянними характеристиками потужності. При цьому обсяг викидів шкідливих речовин і витрата палива знижуються. На користь менших моторів грають і масогабаритні показники: вони банально легше і компактніше. Сьогодні мотори розвиваються навіть не в сторону наявності наддуву, а в бік його ступінчастості і всережимного регулювання. Уже зараз є серійні автомобільні двигуни з двоступінчастим і багатоступеневим турбонаддувом.

Щоб хоча б якось адаптувати існуючі мотори V12 до екологічним вимогам і сучасним вимогам по витраті палива, інженери застосовують системи, що відключають частину циліндрів при малих навантаженнях, безпосереднє уприскування палива, регулюють фази газорозподілу і величину ходу клапана, збільшують ступінь стиснення. До речі, концептуально розроблялися двигуни із змінною ступенем стиснення. Таким чином, цей параметр ставав конструктивним, а регулювальним. У підсумку в сучасних умовах 12-циліндровий двигун відверто рідкісний. Попит на нього обмежений максимальними комплектаціями представницьких автомобілів або ліченого числа спорткарів. У переліку достоїнств 12-циліндровим мотором звук, імідж і інженерно-кінематична врівноваженість (особливо для V12 з кутом розвалу в 60 градусів). W12 може похвалитися зручністю компонування (він компактніше V12) і встати в підкапотному просторі перпендикулярно. Але йому властива і інженерна складність - підвищене навантаження на шатунних шийку, особливо коли на одну доводиться по три шатуна.

Bentley W12 (Continental GT, Continental Supersports, Bentayga)

Після переходу британської фірми Bentley під крило VAG перед німецькими конструкторами стояло завдання проектування принципово нового автомобіля замість стрімко застарілих моделей. Такою моделлю став Continental GT, створений на платформі VW Phaeton. Дебют розкішного чотиримісного купе припав на 2003 рік. Під капот новинки встановили значно модернізований 6,0-літровий W-подібний двигун від Audi A8L, який отримав два турбонагнетателя і інтеркулер. Віддача зросла до 560 кінських сил і 650 Нм при 1600 об / хв. При цьому знаменита компанія з Крю регулярно випускає все більш і більш потужні модифікації, в основі яких - все той же двигун. У 2007 році на Continental GT Speed ​​мотор форсували до 610 к.с і 750 Нм. У 2009 році на купе Continental GT Supersports він розвивав вже 630 к.с. і 800 Нм. Покоління 2010-го модельного року в базі видавало 575 к.с. і 700 Нм, а у версії Speed ​​625 або 635 сил. Недавно анонсований Continental GT Supersports видає вже 710 кінських сил і цілих 1017 Нм!

Недавно анонсований Continental GT Supersports видає вже 710 кінських сил і цілих 1017 Нм

Найпотужніший на даний момент Bentley - стильне купе Continental Supersports 2017 модельного року - доповнили штрихами, що підкреслюють одночасно спортивність і аристократичність. Але найголовніша «доопрацювання» - форсований до 710 к.с. двигун W12: збільшення склало 150 к.с.

Багато експертів пророкували швидкий кінець епохи W12 на машинах британського концерну, коли в 2012 році в лінійці двигунів з'явився відносно легкий 4,0-літровий V8, практично не поступається могутньому побратимові в ефективності. Але поява Bentayga, а також анонс Continental GT нового покоління з мотором подібної конфігурації заявляють: Bentley і W12 гідно продовжують англійські традиції багатолітрових 12-циліндровим двигуном.

компонування

Компонування двигуна - базовий параметр, що визначає архітектуру ДВС. Від компонування двигуна залежить схема розташування циліндрів. При рядної конфігурації (R або in-line - малюнок 1) все циліндри розташовані в одній площині. Нині така застосовується для невеликої кількості циліндрів - 2, 3, 4, 5 або 6. V-подібна конфігурація є циліндри, розташовані в двох площинах, скомпоновані під кутом від 45 до 180 градусів (малюнок 2). Окремі випадки V-образного двигуна - лінійка моторів VR з малим кутом розвалу (рисунок 3), оппозитная конфігурація з кутом розвалу в 180 градусів (малюнок 4) і W-образна компоновка, що реалізується або як три ряди циліндрів з великим кутом розвалу (рисунок 5 ), або як два об'єднаних VR-двигуна (рисунок 6).

BMW V12 (M760Li)

12-циліндрові мотори баварського концерну в цьому році відзначають своє тридцятиріччя. Саме в BMW створили перший в післявоєнній Німеччині V12, провівши фурор на ринку люксових седанів: до цього двигун з дюжиною циліндрів не асоціювався із представницьким автомобілем і був долею спортивних купе. Успіх агрегату з заводським позначенням М70 (300 к.с., 450 Нм), який встановили на BMW 7 series E32 і BMW 8 series E31, привів до переоцінки цінностей, створювати аналогічні двигуни кинулися конкуренти по Великій трійці, і сьогодні жоден німецький флагманський седан преміум-сегмента неможливо уявити без подібного мотора. Ідеологія V12 знайшла своє продовження в наступних агрегатах М73 і N73, якими оснащувалися не тільки флагманські седани і купе BMW, але і перейшов під крило баварського виробника Rolls-Royce.

Ідеологія V12 знайшла своє продовження в наступних агрегатах М73 і N73, якими оснащувалися не тільки флагманські седани і купе BMW, але і перейшов під крило баварського виробника Rolls-Royce

Новинка від баварського концерну - найпотужніший серійний BMW M760Li G12 - серйозно відрізняється від попередників і конструктивно, і ідеологічно. Повний привід, божевільна віддача мотора, оснащеного нагнітачами, і характерна для моделей М-серій зовнішність дозволяє припускати, що в наступній генерації 7 series буде виділена окрема модель BMW M7 - як конкурент Audi S8 і Mercedes-AMG S63 / S65, і більш звична BMW -760Li з акцентом на комфорт і модернізацію підрозділу Security

Нинішній силовий агрегат з заводським індексом N74 дебютував в 2008 році на BMW 760 F01 / F02 / F03. Незважаючи на те, що двигун був розроблений з нуля, він зберіг деяку наступність з мотором минулого покоління. Основним нововведенням стало впровадження двох турбонагнітачів, після чого Twin Turbo V12 став видавати 544 к.с. і 750 Нм. Після збільшення обсягу до 6,6 л (індекс змінився на N74B66TU) мотор серйозно додав у ефективності - 608 к.с. і 800 Нм - що дозволило зрівнятися за потужністю з W12, який встановлюють під капот Bentley Bentayga!

модульні мотори

Модульні мотори BMW - лінійка бензинових і дизельних 3-, 4- і 6 циліндрових агрегатів нового модульного сімейства з уніфікованими компонентами і однаковим об'ємом кожного циліндра в 0,5 л. До безперечних достоїнств такого рішення відносять серйозне скорочення витрат на виробництво і можливість складання моторів різної конфігурації і системи харчування на одній лінії. Крім того, внаслідок вдалого співвідношення площі стінок камери згоряння і її обсягу, циліндри об'ємом в 500 см³ мають найбільший ККД. Минуле різноманітність потужних характеристик і економічність не постраждають: в залежності від моделі автомобіля, типу двигуна і конфігурації інженери відповідним чином налаштовують наддув і керуючу електроніку.

Ferrari V12 (FF, F12 Berlinetta / F12TDF, LaFerrari, GTC4 Lusso, 812 Superfast)

Визнані гуру моторів з дюжиною циліндрів - італійські мотористи з Ferrari - за свою 70-річну історію створили стільки чудових агрегатів в конфігурації V12, що їм вчасно присвятити окрему статтю. Незважаючи на те, що багато конкурентів на ринку суперкарів йдуть від багатоциліндрових двигунів, застосовують гібридні установки і (або) турбонаддув, дорожнє підрозділ Ferrari не просто вірно V-подібної конфігурації з 12 циліндрами, а до сих пір будує атмосферні сучасні мотори!

Незважаючи на те, що багато конкурентів на ринку суперкарів йдуть від багатоциліндрових двигунів, застосовують гібридні установки і (або) турбонаддув, дорожнє підрозділ Ferrari не просто вірно V-подібної конфігурації з 12 циліндрами, а до сих пір будує атмосферні сучасні мотори

V12 від Ferrari цікавий тим, що італійські конструктори примудряються інтегрувати цей величезний двигун в абсолютно різні компонування. Так, у LaFerrari двигун розташований позаду водія, а у 812 (на фото) - перед водієм. Чи не виникає проблем і з повноприводними модифікаціями: можна згадати про моделі FF і GTC4 Lusso

Нинішній флагман італійського концерну - двигун F140 - дебютував ще в 2002 році на моделі Enzo і став найпотужнішим (6.0 л, 660 к.с.) атмосферним двигуном для автомобілів з допуском на дороги загального користування. Концепція мотора з кутом розвалу в 65 градусів не змінилася і до цього дня, а славні традиції через 15 років продовжує модель 812 Superfast з оновленою версією цього агрегату F140 GA. Ця силова установка при обсязі 6,5 л вражає своєю віддачею в 800 кінських сил! Чи треба говорити, що на даний момент це найпотужніший безнаддувний двигун в світі?

Мотори V12 в Формулі 1

З 1989 до 2000 року регламент «Королеви автоспорту» не забороняв використання атмосферних 12-циліндровим двигуном. Причому впровадження порівняно важких 3,5-літрових безнаддувних моторів повинно було приборкати зростання швидкостей, що забрав не один десяток життів в турбоери Формули 1. Потужності дійсно впали чи не в півтора рази: якщо 1,5-літрові V6-турбо в сезоні 1987 року навіть в гоночної конфігурації видавали близько 900 кінських сил (а в кваліфікації більше 1000 л.с.!), то потужність атмосферних V12 в сезоні 1989 року становила близько 600 сил. Остаточний захід двигунів цікавить нас конфігурації в Першій Формулі настав в 1994-му: хоча регламент F1 і дозволяв використовувати мотори такої конфігурації з зменшеним до 3,0 л робочим об'ємом аж до 2000 року, більшість мотористів вважали за краще заздалегідь підготуватися до переходу на 3,0- літрові V10.

Lamborghini V12 (Aventador и модіфікації, Centenario)

Родовід «12-горшкових» моторів Lamborghini ведеться ще з 1963 року: на дебютній для марки концептуальної моделі 350 GTV був встановлений саме такий мотор. Від моменту заснування і до наших днів флагманом Lamborghini завжди був автомобіль, оснащений V12. Нинішній двигун представили в 2011 році разом з моделлю Aventador. Він по праву є гордістю італійських конструкторів: розроблений з нуля 6,5-літровий V12 зберіг традиційну для попередників конфігурацію з кутом розвалу в 60 градусів, значно схуд (важить всього 235 кг) і в момент дебюту видавав 700 кінських сил і 690 Нм при 5500 об / хв.

Він по праву є гордістю італійських конструкторів: розроблений з нуля 6,5-літровий V12 зберіг традиційну для попередників конфігурацію з кутом розвалу в 60 градусів, значно схуд (важить всього 235 кг) і в момент дебюту видавав 700 кінських сил і 690 Нм при 5500 об / хв

Якщо і можна собі уявити більш відчайдушних противників турбонаддува, ніж Ferrari, то далеко за прикладом ходити не доведеться: це двигуністи з Lamborghini. У Ferrari мають багатий досвід конструювання різних двигунів і часом навіть пропонують покупцеві вибрати, яким мотором оснастити ту чи іншу модель. Lamborghini ж із заводу виходять тільки з безнаддувний двигунами

Як і їх закляті «друзі» з Ferrari, в Lamborghini не мають наміру оснащувати свої флагманські мотори наддувом і в майбутньому, таку заяву зробив керівник Lamborghini Стефано Доменікалі під час презентації рестайлінгового Aventador S (на фото) в січні 2017 го. Квінтесенцією цієї ідеї став найпотужніший на даний момент автомобіль італійського виробника - створений на платформі Aventador лімітованим тиражем в 40 екземплярів Centenario з мотором потужністю 770 кінських сил.

Mercedes-Benz / Mercedes-AMG V12 (S600, S600 Maybach, S650 Maybach, AMG S65, AMG G65, AMG SL65)

Історія могутніх моторів Mercedes-Benz почалася в 1990 році. У прагненні не допустити технічної переваги конкурентів з BMW штутгартских інженери створили мотор з індексом М120, серце легендарного «шестисотого» Мерседеса. Саме з цим двигуном пов'язано і ще одна знакова подія - початок співпраці з італійським виробником гіперкарів Pagani, що продовжується і до цього дня.

Саме з цим двигуном пов'язано і ще одна знакова подія - початок співпраці з італійським виробником гіперкарів Pagani, що продовжується і до цього дня

Гравірування з іменем майстра під трипроменевою зіркою - відмінна риса моторів AMG. 12-циліндрові модифікації здавна виділяються відповідним шильдиком на крилі або задній стійці

Сучасна версія двигуна 6.0 V12 має позначення M279. Він дебютував в 2012 році на Mercedes-Benz SL65 AMG в кузові R231 (на фото). Мотор отримав більш продуктивні турбокомпресори, модернізовані головки циліндрів і новий блок управління, що дозволило підвищити потужність до 630 кінських сил, а момент до 1000 Нм. Сьогодні найпотужніші Mercedes-AMG (G65 W463f, S65 Coupe C217, S65 Coupe A217, S65 Limousine V222 і вищезгаданий SL65 R231f) оснащуються таким мотором. Незважаючи на те, що сучасний 4,0-літровий V8 BiTurbo від Mercedes-Benz AMG впритул наблизився за характеристиками до свого об'ємнішому і багатоциліндрові побратимові, в Mercedes не поспішають відправляти флагмана на спокій. Одна з причин такого рішення - використання V12 на флагманських седанах Mercedes-Benz і Mercedes-Maybach. У версіях S600 цей мотор трохи менш потужний (530 к.с.), зате крива крутного моменту (800 Нм) зрушена вниз для кращої тяги на низах, що дуже корисно для броньованих автомобілів . До речі, Mercedes-Maybach S600 Guard - єдиний в світі легковий автомобіль, який має клас захисту VR10! Крім того, в концерні вже анонсували роботи над повним приводом для модифікацій з V12. Поки таке поєднання є тільки для G-klasse.

Єдиний в історії серійний 12-циліндровий турбодизель на Audi Q7 V12TDI

Інженери VAG не втрималися від спокуси продемонструвати гоночні напрацювання в серійному автомобілі. Причому мова йде про дизельному двигуні, а його носієм став повнорозмірний позашляховик! Після безроздільного домінування в гонках на витривалість на початку 2000-х років Audi представила революційний прототип R10 TDi з турбодизелем V12, а після тріумфу на гоночних трасах в 2006-2008 роках адаптувала двигун для дорожнього автомобіля. Так в 2008 році з'явився серійний Audi Q7 V12TDi. Ідеальний з точки зору балансу кут розвалу в 60 градусів, робочий об'єм в 6,0 л, 500 кінських сил і 1000 Нм моменту ... Вражаючі характеристики дозволили позашляховику побити всі рекорди для серійних дизельних автомобілів. Але технічно складний і дорогий Q7 V12TDI прожив на конвеєрі лише до 2012 року. У минулому році в серію пішов наступник дизельного монстра - Audi SQ7 - але вже з турбодизелем більш звичною конфігурації V8 (435 к.с. і 900 Нм).

Rolls-Royce V12 (Phantom, Wraith, Ghost, Dawn)

Якщо сучасні Bentley перебувають під крилом концерну Volkswagen, то Rolls-Royce користуються технологіями BMW. До недавнього часу в лінійці британського флагмана був атмосферне флагман - Phantom VII, але презентація моделі восьмого покоління затвердила то, що і раніше було секретом Полішинеля: новинка отримає мотор V12 з турбонаддувом.

До недавнього часу в лінійці британського флагмана був атмосферне флагман - Phantom VII, але презентація моделі восьмого покоління затвердила то, що і раніше було секретом Полішинеля: новинка отримає мотор V12 з турбонаддувом

Найдорожчий, байдужий до витрати палива і будь-яку економію бренд - Rolls-Royce - вірний традиціям. Багато технічних рішень, які на перший погляд здаються спірними і навіть нераціональними, зведені в культ: Багатолітровий двигун - одне з таких

В основі всіх моделей Rolls-Royce тепер один і той же двигун BMW V12 BiTurbo N74B66, що відрізняється лише злегка збільшеним робочим об'ємом (до традиційно британських 6,75 л), іншим програмним забезпеченням та іншими незначними змінами. Потужність зросла з 453 к.с. до 571 к.с. в порівнянні з атмосферним мотором попереднього Phantom, а момент з 720 до 900 Нм. Новий мотор і нова платформа автомобіля восьмого покоління явно зроблені на перспективу: дебютний кросовер марки - Cullinan - буде сконструйований на цій основі. Втім, і без позашляховика заможним шанувальникам марки є з чого вибрати. Виробник регулярно підігріває інтерес випуском лімітованих версій, періодично оновлюючи не тільки зовнішність, а й допрацьовує технічну сторону. Так, найпотужніший автомобіль фірми, 632-сильний Wraith після дебюту в 2013 році вже встиг пережити оновлення і обзавестися як мінімум 8-ю спеціальними заводськими серіями. Дебютував у 2009 році Ghost оновився в 2014-му (потужність мотора залишилася незмінною - 571 к.с., зате момент збільшився на 40 Нм до 820 Нм). Більш потужним двигуном, як і спеціальним оформленням, може похвалитися Ghost Black Badge (612 к.с. / 840 Нм).

Вітчизняний V12 проекту «Кортеж»

З моменту старту амбітного проекту зі створення автомобіля для голови держави і в пресі, і в обговореннях в інтернеті раз у раз проглядали скептичні настрої: мовляв, знову вся начинка буде імпортна, а російським зроблять тільки назва. Однак розробка одного з ключових компонентів флагмана вітчизняного автомобілебудування - велетенського мотора V12 - вже йде повним ходом в НАМИ. Двигун робочим об'ємом в 6,6 л, з безпосереднім уприскуванням палива і чотирма (!) Турбінами, згідно заявленим характеристикам, можливо, стане одним з найпотужніших в світі V12. Його віддача повинна скласти 856 кінських сил і 1000 Нм крутного моменту: такими показниками не можуть похвалитися ні Ferrari, ні Lamborghini, ні Mercedes-Benz. Втім, агрегат ще не пішов у серію і проходить випробування, а тому радіти передчасно. Тестові зразки автомобіля і двигунів вже відчувають. Поява на публіці очікується не раніше першого кварталу 2018 року. Але не викликає сумнівів, що неофіційна мета проекту - створити машину до інавгурації президента в 2018 році.

Технології двигунобудування розвиваються дуже активно, даунсайзінг крокує по Планеті. Майже всі автовиробники намагаються звести до мінімуму кількість циліндрів і максимально зменшити робочий об'єм. Але саме наявність мотора V12 досі сприймається як символ високого статусу і небувалою розкоші, як перепустку до вищої автомобільну лігу.

Чи треба говорити, що на даний момент це найпотужніший безнаддувний двигун в світі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов