Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Освоєння свердловин компресором


Наша сеть партнеров Banwar

Зниження тиску на забій з метою виклику припливу з допомогою компресора є одним з найбільш поширених способів. Цей спосіб дозволяє виробляти виклик припливу при встановленому на гирлі обладнанні і створювати значні депресії на пласт різко або плавно.

Залежно від глибини свердловини, міцності колон і наявності обладнання зниження тиску на забій здійснюють різними технологічними прийомами: витісненням (заміною) частини рідини, що знаходиться в свердловині, газом; зміною напрямку потоку стисненого газу; застосуванням пускових отворів і клапанів; нагнітанням в свердловину «газових пачок»; аерування рідини; промиванням піною. Кожен з цих прийомів здійснюється за своєю технологічною схемою. При цьому слід враховувати, що Правила безпеки в нафтовій і газовій промисловості (ПБ 08-624-03) забороняють зниження рівня рідини в експлуатаційній колоні з використанням повітря

Цей спосіб знайшов найбільш широке поширення при освоєнні фонтанних і полуфонтанних. У свердловину спускається колона НКТ, а гирло обладнується фонтанної арматурою. До міжтрубному просторі приєднується нагнітальний трубопровід від пересувного компресора.

При нагнітанні газу рідина в міжтрубномупросторі відтісняється до черевика НКТ або до пускового отвори в НКТ, зробленого заздалегідь на відповідній глибині. Газ, потрапляючи в НКТ, разгазірует рідина в них. В результаті тиск на забої сильно знижується. Регулюючи витрату газу (повітря), можна змінювати щільність газорідинної суміші в трубах, а отже, тиск на забої Pз. При Pз <Pпл починається приплив, і свердловина переходить на фонтанний або газліфтний режим роботи.

освоєння свердловина свабірованія компресор

Після випробувань та отримання стійкого припливу свердловина перекладається на стаціонарний режим роботи.

Освоєння ведеться з безперервним контролем параметрів процесу при герметизированном гирлі свердловини. Тому цей спосіб найбільш безпечний і дозволяє швидко отримати значні депресії на пласт, що особливо важливо для ефективного очищення привибійної зони свердловини. Однак застосування компресорного способу освоєння обмежена в свердловинах, пробурених у не стійких колекторах. У деяких районах виникає необхідність освоєння свердловин глибиною 4500 - 5500 м, а збільшення глибини також обмежує використання компресорного способу.

Для більш повного використання пластової енергії, виносу рідини з вибою і можливих промивок свердловин башмак НКТ опускають до верхніх перфораційних отворів. Щоб відтіснити рівень рідини до черевика НКТ, особливо при великих глибинах, потрібні компресори, розвиваючі тиск у кілька десятків мегапаскалей. Це ускладнює освоєння. Тому в колоні труб на заздалегідь певній глибині роблять так зване пусковий отвір (пускові муфти або пусковий клапан).

Опускається в міжтрубномупросторі рівень рідини оголює цей отвір, що нагнітається газ надходить через нього в НКТ і разгазірует стовп рідини вище отвору. Якщо тиск всередині НКТ на рівні отвору після розгазування позначити Р1, то забійні тиск Рс дорівнюватиме

(4)

де Н - глибина забою (до верхніх перфораций); L - глибина пускового отвору; ρ1 - щільність свердловини рідини; β - середній кут кривизни свердловини. Забійні тиск до нагнітання газу одно

(5)

Віднімаючи з (5) (6), знайдемо депресію на пласт

(6)

Чим більше тиск, що розвивається компресором, тим на більшій глибині L може бути передбачено пусковий отвір або башмак НКТ, а отже, більше? Р при інших рівних умовах.

Однак зі збільшенням L збільшується і Р1, яке, взагалі кажучи, залежить від витрати газу, але воно не може бути знижено менш ніж до 7 - 10% від гідростатичного тиску, що визначається перших складових в (2.4).

Тому для освоєння глибоких свердловин потрібні компресори, розвиваючі високий тиск. У момент відтискування рівня рідини до черевика НКТ або пусковому отвору тиск в міжтрубному просторі, а отже, і на виході компресора максимально. У міру розгазування рідини в НКТ тиск pi (всередині НКТ на рівні отвору) буде знижуватися і тиск на забій падати. Тому процес освоєння розраховують на цей, так би мовити, критичний момент.

В цьому випадку насосно-компресорні труби спускають на глибину 750-800 м, виходячи з того, що гідростатичний тиск стовпа рідини і опір руху її та газу не перевищували 8 МПа (робочий тиск компресора УКП-80). В кільцеве простір компресором нагнітають газ, що витісняє рідина в колону НКТ. Нагнітання газу продовжують до повного витіснення рідини в інтервалі спуску НКТ. Якщо свердловина не почала фонтанувати, а рівень рідини піднімається повільно, то доспускают НКТ на певну глибину або до покрівлі пласта.

В умовах подачі компресора УКП-80 (витрата до 8 м3 / хв) час продавкі стисненого газу при випробуваннях свердловин збільшується. Це найбільше проявляється під час випробування глибоко залягають шарів з низькими пластовими тисками, коли потрібно значне зниження рівня рідини в свердловині.

Зазначений метод поступового занурення НКТ з періодичної продувкою газом має такі недоліки: 1) під час чергового нарощування труб можливі фонтанні прояви; 2) пускові тиску, що виникають перед продавкі, можуть викликати поглинання рідини в пласт; 3) свердловина може почати працювати до того, як черевик НКТ досягне фільтраційних отворів.


Date: 2016-02-19; view: 2926; Порушення авторських прав

Сподобалася сторінка? Лайкні для друзів:
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов