Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ознаки заміни пружини підвіски. Чи потрібно міняти пружини при заміні амортизаторів (стійок). Розберемо також задню підвіску. Призначення пружин і амортизаторів

  1. Як визначити несправність пружини підвіски?
  2. Як поміняти пружини?
  3. Для чого призначені пружини авто?
  4. Чи потрібно міняти пружини при заміні амортизаторів?
  5. Установка нової пружини на поперечний важіль

Наша сеть партнеров Banwar

підвіска траспортного засобу - складний механізм, в основі якого міститься безліч важливих вузлів і деталей. Кожен з елементів виконує індивідуальну задачу, але загальна мета у системи одна - забезпечити коректність роботи підвіски і підвищити рівень комфорту при поїздках на автомобілі.

Головне призначення пружини - компенсувати нерівності дороги шляхом гасіння коливань і поштовхів, що виникають в процесі руху. Пружина стискається і розтягується, і цього достатньо для забезпечення плавності руху, підвищеного комфорту і збільшення безпеки поїздок на машині.


Але якщо менше відскік робить поїздку приємною і плюшевої, навіщо ви хочете її збільшити
Але якщо менше відскік робить поїздку приємною і плюшевої, навіщо ви хочете її збільшити? Відповідь полягає в тому, що, оскільки занадто мало відскоків зменшує тягу - колесо відштовхується назад щодо неконтрольованим чином, що може привести до пропуску і, отже, до втрати приводу.

Щоб зробити речі трохи легше, ось коротке керівництво. Дія удару є суворим з надто великим опором рухові, і повне переміщення підвіски не може бути використано. Велосипед відчуває себе нестійким і неконтрольованим, коли підвіска переміщається через повний стік, ламаючи тягу, коли він Погосов по землі.

Але, конструктивна простота - ще не гарантія тривалого терміну служби. Згодом, пружини зношуються, знижується їх ефективність і зростає ризик поломки. У такій ситуації, час задуматися про установку нової деталі . Питання в тому, як проводиться заміна пружин підвіски? Що врахувати при виконанні таких робіт? Розглянемо ці моменти докладніше.

Велосипед сидить низько і дуже повільно повертається на правильну висоту, що призводить до поганої тязі і втрати приводу і суворою поїздці. Велосипед відчуває себе нервовим і невпевненим, оскільки підвіска стрибає з кожним ударом. Як ви можете збирати зараз, це тонкий баланс, щоб все виправити, і відповідь буде пробної помилкою, якщо ви збираєтеся зробити це самостійно, а не передати це фахівцеві з припинення кістки. Майте на увазі, що якщо ви зміните пружини або збільште попередню навантаження, тоді це буде схоже на те, що стиснення триває довше, так як підвіска буде в цілому більш жорсткою, тому в цьому випадку вам може знадобитися скасувати амортизацію підвіски.

Як визначити несправність пружини підвіски?

Досвідчений автолюбитель відчуває авто і своєчасно реагує на відхилення в його роботі. Це стосується і підвіски транспортного засобу. Так, зменшення кліренсу або механічне пошкодження - привід поміняти несправну пружину. Причин, які призводять до несправності, всього дві - поїздки по поганих дорогах і робота понад заявленого виробником ресурсу служби. Але згадані ознаки поломки далеко не єдині. Заміна пружин підвіски (дивіться відео нижче) може знадобитися при появі наступних проблем:

Додайте до того, що зміни в задній підвісці вплинуть на роботу передньої підвіски і навпаки, тоді ви побачите, що це складний матеріал - можливо, тому багато гонщиків ніколи не стосуються налаштувань запасу! Підвіска відчуває себе занадто важко, поїздка сувора, і подорож не використовується.

Задня частина відскоку назад, зменшіть швидкість пружини. Передні - назад відскік, падіння вилки через затискачі для зменшення кута повороту рульового колеса. Збільште попередню навантаження пружини або коефіцієнт пружини.
Задня частина   відскоку назад, зменшіть швидкість пружини
Задній - збільште стиснення, збільште попередню навантаження або швидкість пружини.

  • Перекіс машини вліво або вправо.
  • Пробої в підвісці.
  • Погіршення комфортабельності при поїздці (проявляється меншою плавності ходу).
  • Зміна кліренсу в сторону зниження.
  • Сторонні звуки в області підвіски.
  • Сильна тряска при русі і інші проблеми.

Кожен з наведених симптомів може свідчити про вихід деталі з ладу і необхідності ремонту.

Фронт - Збільшіть стиснення, збільште швидкість пружини або рівень масла. Задній - Збільшіть коефіцієнт пружини, зменшіть відскік стиснення. Фронт - Збільшіть швидкість пружини, зменшіть відскік стиснення. Задній - збільшення загасання стиснення, збільшення швидкості пружини.

Фронт - Збільшіть демпфірування стиску або рівень масла. Задня частина - збільшення демпфірування відскоку. Фронт - Збільшіть демпфірування відскоку, зменшіть демпфірування стиску, зменшіть швидкість пружини.
Фронт - Збільшіть демпфірування стиску або рівень масла
Тому, сподіваюся, цей простий гід дав вам достатньо інформації, щоб відправитися в гараж і зайнятися інструментами. Почніть з провисання, а потім візьміть велосипед на свій улюблений трек або стежку і почніть експериментувати - в гіршому випадку це зробить ваш велосипед більш легким для їзди, в кращому випадку це може навіть зробити вас кращим гонщиком.

Як поміняти пружини?

Алгоритм і особливості заміни пружин підвіски залежить від цілого ряду чинників - наявності необхідних інструментів і обладнання, застосовуваних технологій і місця проведення ремонту. Існує навіть думка, що поміняти ці елементи підвіски можна тільки на СТО, з застосуванням спеціалізованої техніки. Це не так. Всі роботи реально зробити самостійно, в умовах гаража.

Оскільки ці типи компонентів призначені для зносу, ви очікуєте заміни їх протягом життя вашого автомобіля. Однак деякі компоненти, які потребують заміни, знаходяться в сірій області. Залежно від того, як довго ви володієте автомобілем, ви ніколи не помітите скільки-небудь помітної різниці в весняному виконанні, але якщо ви заволоділи автомобілем пізніше в своєму житті, ваші пружини цілком можуть бути викликані оновленням. Джерела вашої машини працюють постійно, навіть коли ваш автомобіль припаркований.

Вони повинні ретельно працювати, коли ваш автомобіль знаходиться в дорозі, і ще важче під час енергійного водіння, або якщо у вас дуже повний автомобіль . У той час як пружини вашого автомобіля виготовлені з дуже еластичною стали, вони можуть вийти з ладу. Як правило, якщо це відбувається, це пов'язано з іншою проблемою в підвісці вашого автомобіля або через корозію в умовах, в яких ви керуєте. Якщо ви можете уникнути іржі і регулярно їздити на машині, але не зловживати, ваші заводські пружини будуть продовжувати тривалий час забезпечують гнучкий досвід водіння.

Для проведення робіт готуйте такі інструменти - кирку або лом, викрутку середніх розмірів, набір ключів (як мінімум, буде потрібно ключ на «дев'ятнадцять» і «балонник» для відкручування болтів на колесах), а також домкрат (краще - два).

Процес заміни пружин підвіски вигдядіт так:

  1. Відпустіть болтові з'єднання на задніх колесах, а далі піднімайте домкратом кожну зі сторін, з подальшою установкою будь-якої опори. Це може бути колоду, підставка або інший надійний предмет.
  2. Скручуйте болти з амортизаторних стійок , А далі - піднімайте за допомогою домкрата середню частину балки ззаду автомобіля. Скручуйте болти, після чого опускайте балку на місце і демонтуйте амортизатори. При виконанні робіт простежте, щоб гальмівний шланг мав достатню довжину. В іншому випадку, при піднятті балки, високий ризик пошкодження або розриву трубок системи.
  3. Після виконання описаних маніпуляцій, балка як би залишається в підвішеному стані, а пружини звільняються від навантаження. Тепер їх можна знімати навіть вручну. Перед заміною пружин підвіски, оглядайте опорні чашки і сідла, на факт цілісності. Так, в процесі експлуатації, опорні чашки схильні до ризику корозії, що вимагає заміни пошкодженого вузла. Сідла іржавіють в меншій мірі, але перевірити їх потрібно. При виявленні несправності, замінюйте пружини.
  4. Після проведення ревізії суміжних елементів, ставте на місце пружини, а далі піднімайте задню балку до моменту, поки не вдасться зафіксувати кріплення амортизатора, з подальшою протяжкой болтів. Врахуйте, що закручування болтів повинно проводитися під навантаженням. Для вирішення такого завдання, покладіть в багажний відсік будь-якої вантаж (наприклад, цеглу або кілька мішків з піском). Після протягання болтів на амортизаторах, ставте на місце колеса і прибирайте встановлені раніше підставки.

Якщо розглянутий алгоритм виконаний без помилок, то посадка машини піднімається на 5-6 сантиметрів, а наявні раніше проблеми з підвіскою усуваються. Таким чином, заміна пружин підвіски дозволяє не тільки заощадити на ремонті, а й отримати досвід ремонту, який стане в нагоді в майбутньому, для заміни інший пружини або при наданні допомоги менш обізнаним друзям.

Згодом пружини вашого автомобіля можуть трохи провисати. Якщо пружина повністю не спрацьовує, ви відразу ж захочете її замінити. У цьому випадку симптоми будуть значно виражені на розі автомобіля, де стався збій. Ви навіть можете почути, як підвісний дно під час жорстких поворотів.

Коли найкраще замінити пружини? Залежно від того, з ким ви питаєте, ви отримаєте відповіді, які варіюються до 250 тис. У цей момент це більш суб'єктивна міра. У додатках з більш високим пробігом може бути гарною ідеєю перевірити стан ваших розпірок або амортизаторів. Ці компоненти мають однаковий термін служби.

В умовах поганого стану доріг найбільш схильною до дії поломок стають деталі підвіски. Основними з них є амортизатори і пружини. Обговоримо питання: чи потрібно міняти пружини при заміні амортизаторів.

Для чого призначені пружини авто?

Амортизатор і пружина завжди працюють в парі,

виконуючи дві частини однієї великої завдання - забезпечення плавності ходу і керованості машини. Пружина - це пружний елемент підвіски, яка пом'якшує поштовхи і удари від їзди по нерівній дорозі. Після наїзду на перешкоду колесо відривається від землі і стає некерованим.

Завдання пружини - якомога швидше повернути його на місце, але після удару об дорогу колесо відскакує назад, і чим більше м'яка пружина - тим сильніше вона може стиснутися і поглинути більше енергії. Оскільки ця енергія витрачається дуже повільно, то коливання довго не будуть затухати, підживлюючи новими поштовхами від нерівностей на дорозі. Для вирішення цієї проблеми на допомогу приходить амортизатор, який призначений для швидкого гасіння коливань колеса шляхом перетворення в тепло коливань кузова і підвіски.

Якщо домкрат злегка стислий пружиною, відкрутіть верхню і нижню опори амортизатора і виверніть болти, щоб звільнити заслінку. На багатьох автомобілях демпфер встановлений всередині циліндричної пружини і повинен бути знищений. Щоб зняти, помістіть домкрат під маточину колеса і підійміть його досить далеко, щоб зменшити навантаження на демпфер.

Відпустіть верхню і нижню опори амортизатора і зніміть демпфер через отвір в нижній поперечної важелі. Переконайтеся, що гачки на компресорах міцно встановлені над котушками пружини. Встановіть затискачі пружинного компресора навпроти один одного на котушках. Затягніть їх, щоб стиснути пружину.

За рахунок своєї складності, амортизатор є менш надійним пристроєм , Які вимагають періодичної заміни при погіршенні якості роботи.

Чи потрібно міняти пружини при заміні амортизаторів?

Нормальна робота підвіски можлива тільки при правильному взаємодії

і повне виконання своїх функцій амортизатором і пружиною. У той час як пружини утримують масу машини, їх руху контролюються амортизаторами - відповідно вони залежать один від одного. Якщо якийсь із компонентів «не допрацьовує», то він перекладає частину роботи на «партнера». Якщо просідає пружина, то перевантажений додатковою роботою амортизатор набагато швидше виходить з ладу, а поганий амортизатор не може нормально обмежувати руху пружини і розгойдує автомобіль.

Чому втрачає свої властивості такий складний пристрій як амортизатор, більш-менш зрозуміло, але чому втрачає свої властивості пружина? Це відбувається через:

Зніміть стопорний штифт і гайку з кульового шарніра на кінці нижнього важеля , Де він підключений до рульового поворотному елементу. Використовуйте роздільник кульового шарніра, щоб від'єднати з'єднання від поворотного елемента рульового управління. Закріпіть верхній важіль за допомогою дроту, щоб уникнути натягу гальмівного шланга. Стиснення нової пружини перед установкою.

Закріпіть верхній важіль і поворотний поворотний елемент. Акуратно витягніть болт або болти опори з внутрішнього кінця важеля, використовуючи дрейф трохи меншого діаметру. Зверніть увагу на те, як встановлюються ці болти, а також з будь-яких гумових ізоляторів або чашок, встановлених у верхній частині пружини, для забезпечення повторної збірки.

  • Втоми металу в залежності від її природного зносу;
  • Пошкоджень поверхні пружини (тертя, камені, повне стиснення пружини);
  • Частою перевантаження автомобіля або подолання на швидкості нерівних ділянок дороги;
  • Корозії металу (підвищена вологість, вплив дорожньої солі).

Від стану пружини залежить і утримування дороги, і ступінь негативного впливу на амортизатори і наконечники, і гальмівні показники автомобіля - просіли пружини не можуть в достатній мірі нейтралізувати силу, що виникає при його гальмуванні.

Найбільш оптимально при заміні амортизатора також поміняти пружини, але це дорого і не так обов'язково, враховуючи що візуально неможливо визначити деякі характеристики пружин, наприклад ступінь втоми металу.

Установка нової пружини на поперечний важіль

Знову викрутити затискачі пружинного компресора з кожного боку, щоб зняти напругу. Коли все натяг пружини відпущено, зніміть пружину з нижньої поперечної важеля. Верхня котушка пружини може бути сплющена. Не забудьте встановити нову пружину таким же чином.

Верхня котушка нової пружини може відрізнятися за формою від нижньої котушки. Переконайтеся, що ви вставляєте його правою стороною вгору. Стиснути нову пружину за допомогою затискачів пружинного компресора і помістити її на нижній поперечний важіль. Переконайтеся, що нижня частина пружини встановлена ​​правильно. Підключіть кульовий шарнір нижнього поперечного важеля до осьової осі, прикрутивши гайку до упору.

Установка нових амортизаторів в комплекс зі старими, іноді початківцями іржавіти пружинами - це ремонт підвіски наполовину при укороченні терміну служби амортизаторів. При одночасній заміні амортизатора і пружини, підвіска відновиться до оригінального стану, і як додатковий бонус , Частина витрат відшкодується за рахунок економії на подвійної оплати трудозатрат.

Переконайтеся, що верхня частина пружини правильно встановлена ​​і що гумові чашки або ізолятори правильно вставлені. Підключіть внутрішні кінці важеля за допомогою болта опори. Зчеплення буде легше переробити, якщо кущі змажуть вазеліном. Знімайте затискачі пружинного компресора. Підключіть тяговий шток і кульовий шарнір, а також стабілізатор поперечної стійкості або сполучну тягу, якщо вони встановлені.

Переконайтеся, що всі гайки і болти встановлені правильно і затягнуті до потрібного моменту, рекомендованого автовиробником. При необхідності зверніться до керівництва по обслуговуванню автомобіля або вашого місцевого дилера. Використовуйте нові розділові штифти, щоб зафіксувати кріпильні гайки з кульовим шарніром.

Вибір завжди за Вами, проте, пружини ЗАВЖДИ змінюються при:

  • Поломці пружини (зазвичай вони ламаються в самому верхньому або нижньому витках);
  • Видимої корозії або пошкодженні металу;
  • Зниження висоти автомобіля (необхідно виміряти і порівняти відстань між центром колеса і краєм колісної арки на всіх чотирьох колесах);
  • Нерівномірність горизонту машини (різниця в висоті передньої і задньої частини машини);

Якщо все нормально, то допускається змінювати пружини при кожній другій заміні амортизаторів. Проте, якщо часто їздите в машині один, то при заміні амортизаторів без заміни пружин рекомендується поміняти праву і ліву пружини місцями, тому що ліва сторона буває частіше навантаженої за рахунок ваги водія.

Необхідно нагадати, що як і амортизатори, пружини змінюються парами на вісь, інакше через різного стану пружин виникне дисбаланс підвіски, що відіб'ється на керованості.

Як визначити несправність пружини підвіски?
Як поміняти пружини?
Для чого призначені пружини авто?
Чи потрібно міняти пружини при заміні амортизаторів?
Але якщо менше відскік робить поїздку приємною і плюшевої, навіщо ви хочете її збільшити?
Питання в тому, як проводиться заміна пружин підвіски?
Що врахувати при виконанні таких робіт?
Як визначити несправність пружини підвіски?
Як поміняти пружини?
Коли найкраще замінити пружини?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов