Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ознаки швидкої загибелі дизельного двигуна.

  1. Який двигун краще: дизельний або бензиновий?
  2. Ознаки швидкої загибелі дизеля.
  3. Наростаючий «тракторний» шум.
  4. Димлення на перегазовках.
  5. Як же визначити, чи скоро буде потрібен ремонт дизельного двигуна?
  6. Форсунки «плюються» соляркою.
  7. Дизель часто перегрівається.
  8. Падіння тяги і потужності.
  9. Утруднений пуск при свідомо справною електриці.
  10. «Дізелінг» дизеля.

Наша сеть партнеров Banwar

двигун Ні, не той самий Він Дізель, якого тепер зараховують до товариства ЛГБТ двигун Ні, не той самий Він Дізель, якого тепер зараховують до товариства ЛГБТ. Йдеться про дизельному двигуні. Винайдений більше ста років тому австрійським інженером Рудольфом Дизелем для роботи на вугільного пилу, двигун із займанням від стиснення отримав велике визнання у всьому світі завдяки своїй тяговитости і економічності. У автомобільну середу дизель прийшов не відразу ймовірно через те, що перші дизельні двигуни могли розвивати занадто малі обороти і годилися хіба що на привід для фабричного верстата, електростанції або гребних гвинтів судна.

Дизельні двигуни безперервно вдосконалювалися, і згодом, їх стали встановлювати на трактори і великовантажні автомобілі. Справжній дизельний бум припав на нафтова криза 70-х - 80-х років минулого століття, коли в багатьох країнах серйозно перейнялися вартістю бензину і стрімко погіршенням екологічної ситуації в мегаполісах. Це і стало точкою відліку для масової появи дизельних двигунів на легкових автомобілях.

В СРСР на численних з'їздах КПРС неодноразово піднімалося питання про дизелізації парку легкових автомобілів, інженери проектували малолітражні дизельні двигуни. Правда, в масове виробництво вони так і не пішли. Майже половина випускаються в ті роки легкових автомобілів японських і європейських марок оснащувалася дизельними двигунами. Багато з них до цих пір колесять по дорогах Росії та СНД.

Який двигун краще: дизельний або бензиновий?

Спори з цього питання не вщухають донині. Безумовно, дизель має низку багатьох безперечних переваг. Але, поряд з високим крутним моментом і паливною економічністю, дизелі більш гучні, розвивають порівняно низьку потужність, складніше в ремонті і налаштуванні. І все-таки багато шанувальників дизельної тяги готові миритися з цими недоліками заради витрати 4-5 літрів солярки на сотню кілометрів.

Ознаки швидкої загибелі дизеля.

Через конструктивну схожість багатьох вузлів і агрегатів з бензиновими двигунами, деякі ознаки зносу дизельного багато в чому схожі. Але є і специфічні, які проявляються лише на дизелях. Нижче описані основні ознаки насувається капітального ремонту дизеля, а також способів їх виявлення на ранній стадії.

Наростаючий «тракторний» шум.

Розмірене «тракторне» рокотання - це вічний супутник авто з дизельним двигуном. Саме так «звучить» паливна апаратура, серцем якої є паливний насос високого тиску (ТНВД). І будь-яка зміна в його звучанні свідчить про наростаюче несправності. Досвідчений водій відразу ж почує ці зміни і з'ясує, з чим вони пов'язані. Виявлення стукотів і шумів, що доносяться від кривошипно-шатунного і газорозподільного механізмів, а також підшипників різних вузлів дизеля проводиться тим же методом, що і на бензиновому двигуні. Для цих цілей бажано використовувати спеціальний електронний або акустичний стетоскоп з щупом для зручності доступу до різних точок двигуна. Будь-які сторонні шуми в двигуні і його агрегатах - дуже вагомий привід для його повної діагностики.

Димлення на перегазовках.

Підвищена димність дизеля вимірюється спеціальним оптичним приладом. Причини сильного димленія можуть бути настільки різноманітні, що можуть бути як наслідком низької якості солярки (високий вміст парафінів), порушення регулювання клапанів, паливної апаратури, поломки, залягання та сильному зношенні поршневих кілець. Що стосується дизеля, то диміння димлению - різниця. Одна справа, коли димить дизель перевантаженого КамАЗа, а інша - коли димить BMW X5.

Як же визначити, чи скоро буде потрібен ремонт дизельного двигуна?

Один з найпростіших способів - оцінити димлення при перегазовке. Для цього треба запустити двигун, прогріти його до робочої температури. Потім кілька разів натиснути на педаль подачі палива і відпустивши її почекати, коли відновляться холості оберти. Легкі клуби сажі для старого дизеля є нормою.

Густий чорний дим - ознака неправильної роботи паливної апаратури або поганої якості палива. Насторожити повинен білястий або сизуватий дим з характерним різким запахом паленої гуми. Сизий димок, що виходить з вихлопної труби навіть після встановлення холостих обертів - ймовірний ознака того, що ваш дизель «їсть» моторне масло. У ряді випадків це можна вилікувати заміною синтетики на більш якісну напівсинтетику. Але, в більшості випадків, як і в бензиновому силовому агрегаті, можуть бути винні маслос'емниє ковпачки і поршневі кільця.

Форсунки «плюються» соляркою.

Солярка розпорошується в циліндри дизеля під дуже високим тиском. Будь-яке порушення уприскування тягне за собою порушення в роботі всього дизеля. Якщо з якоїсь причини форсунка не може здійснити впорскування необхідної порції палива, то для скидання тиску в паливній магістралі є спеціальний клапан, який відкриваючись, відводить надлишки палива в зливну магістраль.

Один з найбільш доступних способів перевірки паливної апаратури дизеля - визначення кількості солярки, що стікає від форсунок в «обратку». Для цього необхідно взяти кілька двадцатікубових медичних шприців за кількістю циліндрів. Потім, висунути поршень у кожного з шприців, а самі шприци приєднати до зливним патрубкам форсунок, після чого запустити дизель і дати попрацювати йому на холостих обертах 5 - 7 хвилин. Після чого виміряти кількість солярки, що потрапила в кожен шприц. У нормі в кожному шприці повинно бути не більше 5 мл дизельного палива. Великі показники можуть свідчити про засмічення голок форсунок, а також про інші несправності системи упорскування.

Дизель часто перегрівається.

Взагалі, дизельний двигун не можна назвати чемпіоном по виділенню надлишкового тепла. Про це знають багато власників дизельних авто, особливо в умовах суворої і холодної зими. У деяких випадках навіть гостро стоїть проблема обігріву салону. Щоб перегріти дизель навіть в спеку - треба постаратися. Проте - якщо стрілка показника температури охолоджувальної рідини прагне до позначки 120 С, є привід задуматися. Перегрів дизеля загрожує перекаліваніем компресійних кілець, декомпресією і як наслідок - повна втрата працездатності. У будь-якому випадку, якщо дизель часто перегрівається при свідомо справному термостаті, чистому радіаторі і рекомендованої марки охолоджуючої рідини, є серйозний привід для діагностики.

Падіння тяги і потужності.

масло Сучасні дизельні двигуни з показниками потужності поступаються бензиновим аналогам зовсім небагато масло Сучасні дизельні двигуни з показниками потужності поступаються бензиновим аналогам зовсім небагато. При цьому мають більшу тяговитостью і економічні. Падіння потужності і тяги дизеля - далеко неоднозначний показник. Справа в тому, що механізм займання солярки багато в чому відрізняється від займання бензину. Солярка - набагато більш примхливий вид палива.

«Правильна» швидкість її горіння в дизелі залежить від безлічі факторів: температури, тиску і навіть вологості навколишнього повітря. Наприклад, при підйомі на великі висоти, де висловлено сильне розрідження повітря і низький атмосферний тиск, втрата потужності дизелів буде більш вираженою, ніж бензинових двигунів. Також, потужність і тяга дизеля багато в чому залежить і від якості палива. Це особливо помітно при низьких температурах.

Але, крім усього, зниження тяги і потужності може бути наслідком втрати компресії або несправності паливної апаратури. І якщо двигун перестав розвивати необхідну потужність без впливу заморозків або заміни палива, - це і є привід для повної діагностики, щоб уникнути швидкої його загибелі.

Утруднений пуск при свідомо справною електриці.

Якщо дизельний двигун пускається дуже неохоче, акумулятор заряджений, свічки розжарювання справні, а на вулиці при цьому - літо, то варто серйозно задуматися про повну перевірку його паливної апаратури. Для виявлення причини утрудненого пуску для початку слід спробувати прокрутити колінчастий вал дизеля вручну. Якщо при цьому колінчастий вал дизеля провертається з дуже великим зусиллям, при цьому відомо, що капітальний ремонт був давно, а компресійні кільця не змінювалися, тоді у вас є вагомий привід відвідати СТО, причому добиратися до місця ремонту краще за все не своїм ходом, а на буксирі або евакуаторі.

«Дізелінг» дизеля.

За цією грою слів ховається досить серйозна проблема, що виявляється в триваючих спалахи в циліндрах дизеля після припинення подачі палива. У деяких випадках це може привести до того, що дизель починає йти «в рознос», випалюючи моторне масло. Легкий «дізелінг» проявляється в тому, що двигун продовжує кілька секунд працювати після відключення подачі палива. Причин може бути декілька: несправні клапани форсунок, порушення температурного режиму дизеля внаслідок різних причин, сильна закоксованность поршнів і головки блоку циліндрів, зниження компресії та ін. В будь-якому випадку, продовження спалахів в циліндрах після припинення подачі палива - це серйозний сигнал для власника. Своєчасне виявлення і усунення причин дізелінга врятують вас від розчарувань і більш серйозних витрат на ремонт.

Який двигун краще: дизельний або бензиновий?
Як же визначити, чи скоро буде потрібен ремонт дизельного двигуна?
Який двигун краще: дизельний або бензиновий?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов