Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ознаки пробитою прокладки ГБЦ

  1. Причини поломки і як перевірити прокладку ГБЦ
  2. Ознаки пробитою прокладки ГБЦ
  3. Як міняти прокладку головки блоку циліндрів правильно
  4. Чи потрібно протягувати ГБЦ після заміни прокладки
  5. Металева або паронітові прокладка ГБЦ: що краще
  6. Поради та рекомендації

Наша сеть партнеров Banwar

За герметичність з'єднання блоку циліндрів і головки блоку циліндрів відповідає прокладка ГБЦ. Зазначена прокладка дозволяє реалізувати герметизацію камери згоряння і каналів сорочки охолодження, по яких рухається рідина, що охолоджує. Прокладка може бути виготовлена ​​з тонкого металу. Другим доступним варіантом є армований пароніт, який додатково має металеву окантовку в тих місцях, де в прокладанні виконані отвори під камеру згоряння.

Прогар або пробою прокладки головки блоку циліндрів являє собою серйозну і досить поширену несправність. Цілком очевидною відповіддю на питання, чи можна їздити з пробитою прокладкою ГБЦ, є необхідність термінового ремонту. Слід додати, що при незначній втраті герметичності пересуватися своїм ходом на автомобілі можна, але подібний дефект бажано усунути в терміновому порядку. У тому випадку, якщо сильно пробило прокладку ГБЦ і явно помітні ознаки поломки, експлуатація ДВС заборонена.

Причини поломки і як перевірити прокладку ГБЦ

Причини поломки і як перевірити прокладку ГБЦ

Наслідки для двигуна можуть бути згубними навіть при короткочасній їзді на авто із зазначеною проблемою. У разі ігнорування пробою прокладки головки блоку циліндрів навіть після невеликого пробігу виникає необхідність капітального ремонту.

Зазначена поломка може виникнути як в бензиновому, так і в дизельному двигуні, в агрегаті з турбонаддувом або атмосферному варіанті. Пробій прокладки вимагає правильної та своєчасної діагностики. Вказати на проблему на ранній стадії може підвищення витрати палива, утруднений пуск двигуна і нестійка його робота, зниження потужності ДВС, падіння рівня охолоджуючої рідини в розширювальному бачку, низька компресія в циліндрах.

Найбільш частими причинами пробою або прогара прокладки головки блоку циліндрів є:

  • перегрів двигуна;
  • неправильна установка при заміні прокладки;
  • наслідки мощностного тюнінгу ДВС;
  • що не відповідає нормам зусилля затяжки болтів ГБЦ;
  • їзда на бензині низької якості, яка супроводжується детонацією ;

Перегрів двигуна є основною причиною пробою прокладки головки блоку циліндрів. Виникає перегрів мотора з різних причин, починаючи від несправності системи охолодження і закінчуючи такими явищами, як детонація двигуна або краплинне запалювання . Як металеві (азбестові) прокладки, так і паронітові в таких умовах зазвичай не витримують зростаючої температури під час перегріву і прогорають. Після такого прогара міцність прокладки стає менше і її видуває.

Примітно те, що серед непрямих ознак прогоріла прокладки гбц в ряді випадків відзначено зростання температури двигуна, тобто перегрів. Пробій окантовки камери згоряння на прокладці призводить до того, що розпечені гази прориваються в систему охолодження двигуна і перегрівають антифриз. Виходить, перегрів мотора часто виводить прокладку з ладу, а далі пробою прокладки провокує підвищення температури двигуна.

У списку наслідків перегріву силового агрегату також відзначається викривлення головки блоку циліндрів, а точніше її площині. У побуті зустрічається визначення «ГБЦ повело». Найчастіше веде головку блоку від перегріву в тому випадку, якщо матеріалом її виготовлення є алюмінієвий сплав. Відзначимо, що головки з чавуну більш стійкі до високої температури, хоча в ряді випадків можуть виникнути тріщини. Якщо головку повело, тоді подібне викривлення усувається за допомогою шліфування. З метою профілактичного заходу (без необхідності) шліфування головки блоку циліндрів не рекомендується.

Ознаки пробитою прокладки ГБЦ

Ознаки пробитою прокладки ГБЦ

Якщо прогоріла прокладка ГБЦ або її пробило, тоді в списку основних симптомів подібної несправності відзначені:

  • прорив газів або патьоки в області стику головки з блоком циліндрів;
  • поява емульсії в системі змащення двигуна;
  • двигун починає диміти білим димом;
  • попадання масла і / або відпрацьованих газів в систему охолодження двигуна;

У тому випадку, якщо вихлопні гази прориваються в місці, де головка блоку стикується з блоком циліндрів, тоді це явна ознака пробитою прокладки ГБЦ. Дане явище також супроводжується значним підвищенням шуму під час роботи двигуна. Помітний вихід відпрацьованих газів назовні через пробиту прокладку зустрічається не часто, при цьому діагностується досить легко. У разі розриву зовнішньої оболонки прокладки на зовнішніх поверхнях мотора в місці з'єднання головки і блоку також можуть проявитися патьоки ОЖ або моторного масла. Серед ознак, які вимагають більш ретельного огляду, виділяють:

  1. Поява коричнево-білої піни на масляному щупі, а також біла емульсія на кришці маслозаливной горловини вказує на те, що охолоджуюча рідина проникає в систему змащення двигуна . ОЖ може потрапляти в масляну систему двома шляхами: через прокладку головки блоку циліндрів, а також в разі появи тріщини в блоці циліндрів. Рідина з системи охолодження розріджує моторне масло, що призводить до істотного погіршення його захисних властивостей.
  2. Якщо двигун постійно димить густим білим димом (після прогріву і виходу на робочі температури), тоді висока ймовірність потрапляння охолоджувальної рідини в циліндри силового агрегату. Відбувається це через те, що рідина проходить в розрив прокладки між каналом сорочки охолодження двигуна і камерою згоряння силового агрегату. Рівень ОЖ в розширювальному бачку при цьому знижується, так як частина рідини випаровується в процесі роботи мотора. Відзначимо, що на ранній стадії двигун часто працює стійко, охолоджуюча рідина йде повільно, але через деякий час дефект стає більш серйозним. В окремих випадках рясне потрапляння ОЖ в циліндри може привести до гідроударів, так як в складі антифризу або тосола в системі охолодження знаходиться близько 40-50% дистильованої води.
  3. Наявність масляних плям, які помітні на поверхні ОЖ після відкручування кришки розширювального бачка, а також сліди моторного масла в радіаторі системи охолодження часто вказують на проблеми з прокладкою ГБЦ. Проникнення вихлопних газів в систему охолодження можна визначити за освітою бульбашок, які постійно видно в розширювальному бачку або радіаторі під час роботи ДВС. Таке вирування ОЖ виступає ознакою негерметичність прокладки.

Складніше діагностувати пробою або простріл прокладки головки блоку циліндрів в тому випадку, якщо дефект локалізується між циліндрами. Якщо прогоріла прокладка ГБЦ, симптоми в цьому випадку зовні можуть не проявлятися, а сама проблема супроводжується тільки непрямими ознаками: підвищується витрата пального, двигун працює нестійкий і троїть, відзначається падіння потужності.

Варто додати, що в разі прогара прокладки головки блоку між камерами згоряння може відбуватися змішування відпрацьованих газів і паливно-повітряної суміші в суміжних циліндрах. Найчастіше несправність проявляється у вигляді нестійкої роботи холодного мотора, яка нормалізується після прогріву. Зазначені збої в роботі ДВС можуть бути викликані різними неполадками. Що стосується перевірки прокладки, то для точної діагностики необхідно зробити виміри компресії двигуна. Якщо відзначається схоже за показниками падіння компресії в сусідніх циліндрах, тоді цілком імовірний дефект прокладки ГБЦ.

Як міняти прокладку головки блоку циліндрів правильно

Як міняти прокладку головки блоку циліндрів правильно

Почнемо з того, що зняття головки блоку циліндрів на деяких моторах є складною і трудомісткою процедурою, яка вимагає зливу технічні рідини, демонтажу окремих агрегатів і вузлів. При заміні прокладки ГБЦ необхідно переконатися в тому, що головка має максимально рівну площину прилягання до блоку циліндрів.

На прилеглих поверхнях не допускається наявність бруду, глибоких подряпин і інших дефектів. Якщо головка блоку шліфувалася, тоді необхідно окремо враховувати товщину знятого шару з прилеглої поверхні.

В обов'язковому порядку необхідно дотримуватися рекомендовану послідовність і зусилля під час затяжки болтів ГБЦ. Для отримання точних даних завод-виготовлювач двигуна і виробники прокладок головки блоку циліндрів надають схему, по якій необхідно виробляти затяжку кріплень. Також вказується рекомендований зусилля (момент) затягування. Додамо, що при заміні прокладки ГБЦ рекомендується також замінити болти кріплення. Після викручування при подальшій затягуванні з належним зусиллям старі шпильки не витримують навантаження, в результаті чого болт ламається.

У тому випадку, якщо шпилька ГБЦ обламалися, але прокладка не прогоріла, тоді відламану частина необхідно викрутити. Після цього болт в обов'язковому порядку змінюється на новий. Для видалення зламаного болта можна скористатися простим способом, який передбачає приварювання за допомогою зварювання до залишку болта металевої трубки. Зазначена трубка повинна мати менший діаметр порівняно з болтом. Трубка прикладається до зламаної шпильці і обварюється зсередини. На верхню частину трубки можна також наварити гайку, після чого без особливих труднощів вдається викрутити зламану шпильку.

Чи потрібно протягувати ГБЦ після заміни прокладки

Чи потрібно протягувати ГБЦ після заміни прокладки

Як вже було сказано вище, в процесі заміни прокладки підвищена увага приділяється болтів кріплення, а також правильності затягування. Головку необхідно затягувати тільки з рекомендованим зусиллям за чітко визначеною схемою (послідовності). Перетяжка або недостатнє затягування є неприпустимими.

Перетягнуті болти ГБЦ можуть привести до того, що станеться відрив головки кріпильного болта. Втрата притискного зусилля означатиме, що головка блоку не прилягає досить щільно, відбувається втрата герметичності і прокладку знову пробиває.

Що стосується протягання ГБЦ після заміни прокладки, дану процедуру бажано провести після кількох десятків кілометрів пробігу. Водій на протязі цього часу зобов'язаний уважно стежити за двигуном і його роботою. Мотор з новою прокладкою повинен стійко працювати у всіх режимах, вихлоп повинен бути чистим, робоча температура двигуна не перевищувати допустиму.

Головку потрібно обов'язково протягнути в тому випадку, їли помічені патьоки в області стику з блоком циліндрів. Для цього необхідно скористатися динамометричним ключем і зробити затяжку з тим зусиллям, яке рекомендується виробником автомобіля для протягання головки на конкретному двигуні.

Металева або паронітові прокладка ГБЦ: що краще

Металева або паронітові прокладка ГБЦ: що краще

Багато автолюбителів задаються питанням, яка прокладка гбц краще, металева або паронітові. За твердженнями фахівців і автомеханіків, металева прокладка головки блоку циліндрів здатна витримати великі навантаження порівняно з прокладкою з армованого паронита. Особливо це стосується двигунів з турбонаддувом і форсованих ДВС , На яких швидко продуває паронітові прокладки ГБЦ після установки.

Якщо двигун атмосферне, знаходиться в стокової комплектації і не планується його тюнінг, тоді цілком підходящим варіантом стає метало-паронітові прокладка. Більш того, незаперечною перевагою такої прокладки виступає здатність трохи згладжувати дрібні нюанси і нерівності прилеглої поверхні.

Також необхідно додати, що між групами отворів в прокладках стінки дуже тонкі. З цієї причини на термін служби металевих або паронітових прокладок в першу чергу впливає правильність і точність під час установки, а вже потім матеріал виготовлення. Результатом неправильної установки стає те, що прокладка швидко прогорає, після заміни прокладки ГБЦ машина не заводиться або голосно стукають поршнів. Останній випадок більш характерний для дизельних двигунів, коли поршень може зачіпати кромку прокладки .

Поради та рекомендації

Якщо діагностика показала, що прокладка головки блоку прогоріла, тоді подальша експлуатація автомобіля вкрай не рекомендується. Можливі наслідки для двигуна і витрати на їх усунення можуть виявитися в десятки разів більше в порівнянні з тим, скільки коштує прокладка головки блоку циліндрів і робота по її заміні. На різні моделі автомобілів вартість прокладки може становити від 15 до 50 у.о. Кріпильні болти в середньому обійдуться в 10-20 у.о.

Окремо варто звернути увагу на питання, чи можна використовувати прокладку гбц повторно. Однозначним відповідь не може бути навіть в тому випадку, якщо прокладка знаходиться в ідеальному стані. Як показує практика, в разі необхідності зняття ГБЦ краще зробити профілактичну заміну прокладки і кріплень.

Наостанок додамо, що підвищена увага необхідно приділити якості прокладки. З урахуванням складності та обсягу робіт по демонтажу головки блоку циліндрів краще відразу купити фірмову оригінальну прокладку або аналог відомого виробника, ніж повторно знімати головку через 10-15 тис. Км. Купівля прокладки належної якості буде повністю виправдана навіть при обліку більш високу вартість (на 25-50%) у порівнянні з більш доступними за ціною бюджетними варіантами в групі подібних виробів.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов