Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

П'ять фігур на капоті автомобілів

  1. Святий Христофор, небеса і заливна пробка
  2. Лебедина пісня
  3. вождь шестициліндрових
  4. Хижаки і парнокопитні
  5. дух екстазу
  6. Епілог

Наша сеть партнеров Banwar

У 1990-х, коли з-за розпалися кордонів раптом хлинули перші іномарки, автомобільні злодії (сиріч, «конокради») почали вдосконалювати свої прийоми викрадення, та й перелік інтересів дворової шпани поповнився збиранням дивовижних значків. Відкручувати пластмасові логотипи з радіаторних грат іноземних машин, а то і зовсім зривати їх з капотів, було хвилинною справою, і дуже скоро бляшкам VW, Opel, Ford і Renault вже ніхто не дивувався. Зате фірмовий знак Mercedes-Benz високо цінувався в будь-якій компанії: він був гарний, та до того ж відлитий з металу і хромований - хлопці носили його на ланцюжку, як почесний трофей, адже пильні господарі рідкісних тоді «Меринів» легко могли відкрутити за нього голову . У буквальному сенсі.

Н про навіть досконалі форми цієї трипроменевою зірки тьмяніють з тими фігурами, що встановлювалися на капоти авто в середині минулого століття. Нам, пострадянським дітям 1990-х, і тут дісталися огризки західної культури. Напевно, це на краще - адже володіння шикарно деталізованої фігуркою на носі Cadillac або Buick могло запросто приректи на вбивство. Може бути, не одне. Зате тепер можна оглянути манірну епоху автомобільного арт-деко без будь-якої шкоди для здоров'я. Ну хіба що у автора цих рядків почнеться напад рясного слиновиділення ...

Святий Христофор, небеса і заливна пробка

Насправді, звичка прикрашати особистий транспорт різними статуями виходить не з примхи, а почуття більш глибокого - страху. На кого, наприклад, сподівалися відважні моряки-першовідкривачі, йдучи «за край землі»? Один на одного, ясна річ. А ще на бога, заступником якого в морських подорожах вважався Святий Христофор. Його-то профіль і висікали теслі на носах перших кораблів далекого плавання - в великій надії, що «божество» вкаже морякам шлях додому. Навіть коли океани стали більш-менш вивчені і розкреслені маршрутами, мореплавці все так же залишалися самої забобонною публікою в світі. Стверджувати на носі нового судна різьблену фігуру стало традицією. За часів Ост-Індської кампанії дерев'яні святі змінилися на статуї оголених дівчат або гордих тварин, а пірати могли похвалитися зображенням страшних чудовиськ.

За часів Ост-Індської кампанії дерев'яні святі змінилися на статуї оголених дівчат або гордих тварин, а пірати могли похвалитися зображенням страшних чудовиськ

Літак мсьє Гінемер і перші проспекти седанета Hispano-Suiza, випущені в його честь

На зорі ХХ століття, коли загадки цього світу стали танути, як віск з палаючої свічки, дерев'яні шхуни і галеони зникли, як клас. На їх місце прийшли суцільнометалеві кораблі. Цим фігури на носі опинилися без потреби - у них були свої відзнаки. Однак пофанфароніть ефектним малюнком не цуралися льотчики Першої світової, вони ж аеронавти нового часу. Малю на полотняних бортах своїх біпланів зірки, пікові тузи та інше, вони могли здалеку оголосити про свою появу ворога. Необстріляних курсантів це змушувало ретируватися, примножуючи славу знаменитих асів. Она, до речі, зіграла погану службу капітану французької ескадрильї Жоржу Гінемер, який хоч і мав на своєму рахунку 53 збитих літака, а на мушку якомусь необстріляних пройдисвітові попався, і був такий ...

1/5

Скульптор на прізвище Базин, що виконував замовлення гера Біркігта, ...

2/5

... підійшов до справи з усім участю: ...

3/5

... перші версії лелеки були відлиті з опущеною в знак жалоби головою.

4/5

У міру розвитку марки ...

5/5

... птах дивилася вперед з усе більшою охотою

Будучи ревним ельзасці, Гінемер навіть в небі носив символ своєї батьківщини - розправив крила лелеки. Незабаром цей малюнок, за прикладом свого капітана, перейняла вся ескадрилья, а відтак їхні стали називати «Лелеки». А швейцарський промисловець Марк Біркігт, засновник фірми Hispano-Suiza, виробляв мотори для їх літаків SPAD. Ці алюмінієві V-подібні 12-циліндрові агрегати потужністю до 235 л. с. стояли на більшій частині винищувачів Антанти (близько 50 тисяч), і після підписання мирного договору їх надлишки просто нікуди було дівати. Тоді герр Біркігт вирішив пристосувати їх для нових автомобілів марки Hispano-Suiza, що свого часу захоплювали самого короля Іспанії Альфонсо XIII. Для відродження бренду це було як не можна до речі - його фаетони успішно конкурували з Rolls-Royce, похвалитися чим міг не кожен виробник. Ось тільки Марк вніс в їхній вигляд особливий стилістичний штрих, замовивши у скульптора нікельовану статуетку летить лелеки, що вінчала собою пробку на баку радіатора - в пам'ять про хороброго капітана Гінемер, з яким йому вдалося подружитися. Такими авто Hispano-Suiza випускалися до самого кінця (1935 р).

Якщо приклад Hispano-Suiza 1919 го року - не крапка відліку в застосуванні фігурок на носі машини автопромисловців, то вже точно одна з найбільш знакових подій в цьому питанні. Та й потім, чи знає автомобільний світ більш зворушливу епітафію, ніж ширяє над радіатором лелека?

Лебедина пісня

Хотів того Марк Біркігт, чи ні, але фірма Hispano-Suiza, відкривши філію у Франції, стала своєрідним законодавцем автомобільної моди. Багато дорівнювали на «французькі Роллс-Ройс», виняткові по дизайну, виконання, ходових якостей, і, звичайно, ціною. Більш того, оснащувати автомобіль «голої» кришкою радіатора вважалося моветоном, і виробники почали креативити, хто на що здатний. З практичного боку це було навіть зручно: киплячий мотор набагато легше було охолодити, обертаючи рельєфну фігурку, що вінчала собою довгий ніс кузова-торпедо, ніж плоску кришку. У побуті навіть назву для них з'явилося особливе - «маскоти» (фр. «Mascotte»), яка означала оберіг, який приносив удачу.

1/2

Емблема у вигляді чаплі, яку створив Джон Хешін-молодший, використовувалася марками Cadillac і LaSalle з 1930 по 1932 рр. Ця скульптура претендує на звання самого витонченого автомобільного Маскота з коли-небудь створених.

2/2

Крім чудового дизайну, вона відрізняється значними розмірами: висота чаплі від лап до кінчиків крил досягає 15 см.

Вишуканими орнітологічними Маскота, крім Hispano-Suiza, славилися такі бренди, як Packard і Studebaker. Хижого орла на капоті також «пригрів» і німецький Adler. Але останній був надто незграбний і непоказний, а ось перші два пестили погляд. Витонченими вигинами своєї птиці особливо радував Packard.
Вперше її об'ємне зображення було поміщено на радіаторах серії «Six» в 1929 році. Акція, правда, не несла в собі ніякого наслідування, а один тільки траур. Роком раніше, в 1928-м, помер Джеймс Уорд Паккард, засновник і перший президент Packard Motor Car Corporation. Емблемою своєї компанії він затвердив старовинний англійський герб з пеліканом в центрі. Цей птах, відлита в латуні, і вшановувала пам'ять знаменитого промисловця практично на всіх наступних моделях Packard, аж до скасування марки в 1958 році.

1/4

У 1939 в стані Packard Motor Car Corporation вирували неабиякі пристрасті. Інститут геральдики США, більш ретельно вивчивши зображену на гербі марки птицю, визнав, що це не пелікан, а баклан.

2/4

Ця поправка була узаконена усіма необхідними документами, так що керівництву Packard довелося її визнати.

3/4

Аж до 1951 року носові фігури на машинах називалися «бакланів», що дуже дратувало покупців і постійних клієнтів.

4/4

Протягом багатьох років вони писали листи, щоб Маскота повернули його «законне» назву, і не заспокоїлися, поки статуя знову НЕ нарекли «Пеліканом».

Насправді, скульптор зробив досить умовне зображення пелікана - в його інтерпретації це істота виглядало точь-в-точь як лебідь. Птах з витонченим вигином довгої шиї не надто відповідала істині, зате була набагато гарніше хижака з величезним зобом. Та й покупцям ця скульптура припала до смаку, так що незабаром нею оснащувався весь модельний ряд бренду. Офіційний герб Packard замінив птахів на капотах авто лише в передостанній рік існування бренду.

Під час роботи над ескізами майбутнього Маскота дизайнери Packard Motor Car Corporation зважилися на зухвалий трюк: кожен зобразив птаха в різній позі. Коли це справа пішла в серію і «змова» була розкрита, міняти нічого не стали. Просто для кожної моделі з'явився «свій» лебідь з особливим вигином шиї і розмахом крил. Так автомобілі Packard дали колекціонерам ще один привід для істерики.

вождь шестициліндрових

У США Понтіак називають не тільки автомобільну марку, але ще і міста в штатах Іллінойс, Індіана та Мічиган. А все тому, що оне ім'я колись належало вождю Оттава - племені корінних американських індіанців. Саме Понтіак, незадоволений правлінням англійських колонізаторів, підняв повстання серед свого народу і, об'єднавшись з французами, здобув перемогу в серії кровопролитних боїв (1762-1764 рр.). В результаті цих дій на всій території від гір Аппалачів до річки Міссісіпі з'явилася зона резервацій, на яких білим досі заборонено селитися і купувати землі.

1/6

Еволюція образу легендарного Понтіак. Як видно, Вождь шестициліндрових пережив не один десяток метаморфоз.

2/6

Еволюція образу легендарного Понтіак. Як видно, Вождь шестициліндрових пережив не один десяток метаморфоз.

3/6

Еволюція образу легендарного Понтіак. Як видно, Вождь шестициліндрових пережив не один десяток метаморфоз.

4/6

Еволюція образу легендарного Понтіак. Як видно, Вождь шестициліндрових пережив не один десяток метаморфоз.

5/6

Еволюція образу легендарного Понтіак. Як видно, Вождь шестициліндрових пережив не один десяток метаморфоз.

6/6

Еволюція образу легендарного Понтіак. Як видно, Вождь шестициліндрових пережив не один десяток метаморфоз.

Одіозна особистість Понтіак міцно засіла у свідомості американців. Можливо, зараз про нього щось знають лише одиниці, зате на початку ХХ століття його образ був одним із символів цивільних свобод. Тому радіаторні кришки автомобілів марки Pontiac, починаючи з найперших моделей, прикрашав колоритний бюст індіанця в пір'яний уборі.

З 1926 року це декоративне лиття представляло собою натуралистичное зображення з явними рисами портретної схожості. На один такий ретельно спрацьований «набалдашник» могло йти до трьох фунтів металу - небувала марнотратство за сучасними мірками. Звичайно, з часом навіть виробники машин преміум-класу навчилися економити, і образ Понтіак зазнав значних метаморфоз, але до 1951 року раз у раз йому вдалося зберегти свою значущість і колорит. Навіть стилізований під локомотив індіанець виглядав вражаюче.

1/11

Навіть масивне капотноє прикраса у вигляді реактивного літака на моделях 1955-1956 років можна було при бажанні увінчати пластмасовою головою індіанця, яка світилася в темряві завдяки підведеної до неї маленької лампочки.

2/11

Навіть масивне капотноє прикраса у вигляді реактивного літака на моделях 1955-1956 років можна було при бажанні увінчати пластмасовою головою індіанця, яка світилася в темряві завдяки підведеної до неї маленької лампочки.

3/11

Навіть масивне капотноє прикраса у вигляді реактивного літака на моделях 1955-1956 років можна було при бажанні увінчати пластмасовою головою індіанця, яка світилася в темряві завдяки підведеної до неї маленької лампочки.

4/11

Навіть масивне капотноє прикраса у вигляді реактивного літака на моделях 1955-1956 років можна було при бажанні увінчати пластмасовою головою індіанця, яка світилася в темряві завдяки підведеної до неї маленької лампочки.

5/11

Навіть масивне капотноє прикраса у вигляді реактивного літака на моделях 1955-1956 років можна було при бажанні увінчати пластмасовою головою індіанця, яка світилася в темряві завдяки підведеної до неї маленької лампочки.

6/11

Навіть масивне капотноє прикраса у вигляді реактивного літака на моделях 1955-1956 років можна було при бажанні увінчати пластмасовою головою індіанця, яка світилася в темряві завдяки підведеної до неї маленької лампочки.

7/11

Навіть масивне капотноє прикраса у вигляді реактивного літака на моделях 1955-1956 років можна було при бажанні увінчати пластмасовою головою індіанця, яка світилася в темряві завдяки підведеної до неї маленької лампочки.

8/11

Навіть масивне капотноє прикраса у вигляді реактивного літака на моделях 1955-1956 років можна було при бажанні увінчати пластмасовою головою індіанця, яка світилася в темряві завдяки підведеної до неї маленької лампочки.

9/11

Навіть масивне капотноє прикраса у вигляді реактивного літака на моделях 1955-1956 років можна було при бажанні увінчати пластмасовою головою індіанця, яка світилася в темряві завдяки підведеної до неї маленької лампочки.

10/11

Навіть масивне капотноє прикраса у вигляді реактивного літака на моделях 1955-1956 років можна було при бажанні увінчати пластмасовою головою індіанця, яка світилася в темряві завдяки підведеної до неї маленької лампочки.

11/11

Навіть масивне капотноє прикраса у вигляді реактивного літака на моделях 1955-1956 років можна було при бажанні увінчати пластмасовою головою індіанця, яка світилася в темряві завдяки підведеної до неї маленької лампочки.

Тотальна «Індіана» фігурок Pontiac тривала до 1957 року і навіть перетворилася на свого роду хобі для штатних дизайнерів компанії. За весь цей час по їх ескізами були відлиті десятки, якщо не сотні варіацій видатного образу. Але після глобальної модернізації бренду і переходу його автомобілів на V-подібні «вісімки», рекламки, на яких був зображений «Вождь шестициліндрових», втратили своє значення. Литі бюсти незабаром замінили банальним шильдиками, що на додачу заощадило Pontiac не одну тонну металу.

Поміщати на ніс автомобіля бюст одного з фольклорних героїв - цікава практика: і виглядає стильно, і думки змушує працювати. Дивно, що ніхто з радянських інженерів не додумався поставити кудлату голову Карла Маркса на капот «серійника» з АЗЛК.

Хижаки і парнокопитні

Якщо в наші дні продукція компанії Jaguar - предмет рефлексії морально нестійких підлітків, то в роки свого становлення ця компанія ризикувала залишитися взагалі без клієнтів. В першу чергу через назву. Грайлива вивіска Swallow Sidecar (англ. «Коляска-ластівка») не мала до себе солідну публіку. Добре, що автомагнат Вільям Лайонс ще до Другої світової усвідомив якщо не грайливість в назві своєї фірми, то політичний скандал - стилізована емблема з подвійною «ес» недвозначно натякала на зловісну абревіатуру SS. Чи не рятував положення навіть силует легковажної ластівки. Щоб не розгубити всіх клієнтів, бренду терміново потрібно було міняти імідж.

1/6

Довоєнна емблема стрибаючого ягуара, що прикрашала капот Jaguar Mark I, була виконана більш крупно і докладно деталізована.

2/6

Однак сер Вільям хотів збільшити «кут атаки» у оригінальній фігурки, тому в першій партії під основу емблеми підставлявся металевий клин.

3/6

А потім кішка отримала більш схематичну, «класичну» форму.

Замовлення на нову фігурку радіаторної пробки отримав скульптор Гордон Кросбі. Спочатку він багато думав про жвавих парнокопитних, але побачивши хижі вигини моделей SS90 і SS100, а також почувши роботу їх двигунів, він змінив свою думку на користь хижаків. Незабаром на капоті цих машин до стрибка виготовити грізна кішка - ягуар.

Перша офіційна емблема з атакуючим ягуаром з'явилася в 1935 році. Концепт виявився настільки вдалим, що зберігся до наших днів практично без змін. Слідом за емблемою пішов черга і назви фірми. З легкої руки Кросбі «ластівка-коляска» була замінена на милозвучна Jaguar Cars. До речі, нову емблему, виконану з латуні і покриту сріблом, клієнтам пропонували у вигляді додаткової опції за ціною £ 2,5 за штуку.

1/3

Здається, що статуетку «оскаженілого» слона, що з'явилася на автомобілях Bugatti Type 41 La Royal в тридцяті роки, виліпили, щоб підкреслити потужні габарити авто ...

2/3

... проте дійсний мотив криється в сімейній драмі: Етторе Бугатті встановив її в пам'ять про брата Рембрандта - рано померлого скульптора-анімаліста, на піку кар'єри створив бронзову статуетку «Слон в цирку».

3/3

Образ тваринного прижився, і фірма досі використовує його в декорі своїх авто.

Приблизно в той же час американський автовиробник Dodge був зайнятий пошуком відповідного логотипу. Замовлення довірили відомому скульптору, професору мистецтв Мічиганського Університету, Авард Фербенкс. У минулому він непогано виліпив Маскота русалки для Chrysler, за що отримав розкішний седан Chrysler Royal 8, який жоден викладач в той час дозволити собі не міг. Грунтовно простудіювавши книги по анатомії тварин і запасшись глиною, Фернбекс взявся за роботу. Кілька днів він не виходив зі своєї майстерні, звівши справжній парад хижаків. Але цим керівництво компанії переконати не вдалося. Їх увагу привернули фігурки гірських баранів, які скульптор зліпив заради втіхи. Професор став підігрівати інтерес до тварин, розповідаючи, що вони справжні майстри плутати сліди і не бояться навіть лютих мисливців. Цей факт виявився найкращою рекомендацією для майбутнього Маскота, і незабаром гарцюють баранці прикрасили собою капоти новеньких Дожів.

1/6

У 1932 році Dodge випускає кабріолет серії DL.

2/6

Капот цього витонченого авто в прикрашає фігурка барана (англ. «Ram»), виконана в модній стилістиці арт-деко.

3/6

Однак починаючи з 2010-го вона стала ексклюзивним символом для RAM Trucks.

4/6

Поруч з ним - радянська Газель, предмет полювання для всієї шпани 1960-их.

Ще одна знаменита парнокопитна відсвічувало з капотів вітчизняного автопрому. Так-так, мова про граціозному олені, прикрасив капот ГАЗ-12, а потім і Волги. Перша така фігурка була відлита в 1950 році. Майстер, який виконував цю роботу, Лев Єремєєв, був заводським модельником, і мудрувати з емблемою не став, скопіювавши тварина з червленого поля на гербі міста Нижній Новгород (він же Горький). Ці хромовані маскоти доводили деяких громадян до істерики - одні страшно бажали їх зіпхнути з капотів, іншим було просто страшно. Адже на свої роги такий олень посадив чимало зазевавшихся перехожих. Незабаром через часті травм пішоходів об'ємну фігурку виробник замінив безпечної «краплею», гладкою і обтічної.

Тварини в геральдиці - завжди правильний вибір, особливо якщо мова йде про ототожнення з автомобілем. Потужні, люті, стрімкі, витончені - всі ці якості легко відобразити представнику земної фауни. А якщо в країні є недостатнім рівень патріотизму, потрібно просто зняти трофейне авто у фільмі ( «Кавказька полонянка»), замінити на ньому Маскота, і народна любов всім забезпечена.

дух екстазу

Найвідомішою постаттю на капоті в історії автомобілів була і залишається «Летюча леді», створена британським скульптором Чарльзом Сайксом. Леді ця, до речі, нікуди летіти не збиралася. У первинному варіанті, створеним в 1910 році для Rolls-Royce Silver Ghost лорда Джона Едварда Скотта-Монтегю, моделлю послужила якась Елінор Торнтон. Дівиця була секретаркою головного редактора журналу Car Illustrated, і, за сумісництвом, «музою» вищезазначеного лорда. Так що статуетка зображала молоду жінку, приклавши до вуст палець, і називалася The Whisper ( «Шепіт»).

1/3

Перші партії статуеток відливали з бабіту (сплав на основі свинцю), більш пізні - з бронзи та інших металів з подальшим покриттям нікелем або хромом.

2/3

Спеціально замовлені статуетки виготовляли зі срібла і золота.

3/3

Цікаво, що з 1911 року Дух екстазу практично не змінився, хоча сьогодні їх існує 11 різних версій фігурки, незначно відрізняються один від одного.

Незабаром після цього керуючий директор Rolls-Royce Motor Cars Клод Джонсон звернувся до Сайкса з повторним проханням. На цей раз він хотів отримати універсальне статуя на радіатор, змінити яке було б не можна. Справа в тому, що керівництво «Роллса» занадто турбувалося про репутацію марки, але змушене було спостерігати, як її клієнти в нападах «натхнення», ліплять на капот відверту похабщину, відлиту за індивідуальними замовленнями.

1/3

У сучасних «Роллс» фірмовий маскот - все одно, що фамільна цінність, вміщена в банківську комірку.

2/3

У будь-який момент її можна заховати в спеціальній ніші, причому для цього навіть заводити машину не треба.

Сайкс узяв за основу статуетку Торнтон і зобразив її відповідно до ідеалом бренду, тобто одягненої в туніку вільного крою. Під поривами невидимого вітру тканину щільно облягала стан дівчини і клубочився за її плечима у вигляді крил. Вийшла непогана стилізація образу Ніки, давньогрецької богині перемоги. Знавці кулуарної життя лондонської богеми тут же охрестили статуетку «Еллі в нічній сорочці», тому що були в курсі постільних сцен Торнтон і її лорда .... Зате керівництво Rolls-Royce залишилося досить результатом, так що фігура вирушила в серійне виробництво. Цей маскот пропонувався в якості додаткової опції і коштував неабияк, але людям він настільки подобався, що навіть увійшов в історію.

Дух екстазу - ще один романтичний реверанс в суворому світі автомобілів. Сама Елінор загинула в Середземному морі в 1915 році, на пароплаві «Персія», потоплений німецьким підводним човном біля берегів Криту. На згадку про неї все Роллс-Ройс баронів Монтегю прикрашалися початковим варіантом фігурки, «Пошепки» (всього їх було виготовлено чотири примірники).

Епілог

Починаючи з 1960-х років минулого століття такі фігури втратили всяку функціональність і стали зникати. У 1968 році жорстко закріплені додаткові елементи на капоті були заборонені в США, директива Європейської Ради 74/483 / EEC поставила їх поза законом і на іншій стороні Атлантики. Тільки люксові і преміальні автобренди продовжують оснащувати свої машини давніми статуями, вигадуючи пружинні кріплення і інші механізми, які поглинають енергію при зіткненні. А основна маса сучасних автомобілістів вже й гадки не має про значення слова «маскот». Ще одна славна автомобільна традиція канула в Лету. Знову.

Знову

На кого, наприклад, сподівалися відважні моряки-першовідкривачі, йдучи «за край землі»?
Та й потім, чи знає автомобільний світ більш зворушливу епітафію, ніж ширяє над радіатором лелека?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов