Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

П'ять видатних кастом-проектів Джорджа Барріса

  1. ікона стимпанка
  2. Сильний пікап
  3. пляжний транспорт
  4. СуперВен
  5. Стиль і швидкість
  6. Епілог

Наша сеть партнеров Banwar

У 1951 році автомобільний ринок США не міг запропонувати Сему і Джорджу Барріс нічого путнього, тому свою першу машину вони «викроїли» собі самі. Купивши новенький Mercury, ці механіки-самоучки виконали з ним таке, що і в страшному сні не наснилося б добропорядного американцеві. Мало того, що вони «зачопілі» (занизили) дах купе, так ще і відрубали від неї значну частину в середині. Виглядало це несподівано, тільки на комерційний успіх претендувало навряд чи. Однак вже через пару тижнів в дверях майстерні виник людина, пристрасно бажав отримати таку ж «полутаргу». А потім любителі ексклюзиву обложили Барріс «по-важкої» ...

Про сновові сучасного кастомайзинга, змішання різних стилів, Джордж Барріс заклав ще в своїх перших проектах. Поєднуючи непоєднуване, він домагався такого естетичного ефекту в своїх автомобілях, що люди готові були віддати за них свої душі. Геніальний інженер, художник і постановник шоу, Джордж Барріс працював не тільки на випередження свого часу - він також відповідав за повсюдну еволюцію кузовних майстерень в повноцінні кастом-ательє. Репутація цієї людини так велика, що продовжує впливати на автомобільний світ навіть після його смерті. Щоб ще раз вшанувати талант містера Барріса , Ми б хотіли представити тобі, дорогий читачу, кілька дивовижних проектів з його величезної спадщини.

ікона стимпанка

Сучасні дизайнери і автори коміксів зовсім не придумують нові авто, працюючи в стилі «стімпанк». Для цього чудово підходять машини 50-х років, якими рясніють старі фотографії. Кон`юнктурники перелицьовують дизайн «детройтського бароко», а художники-екстремали надихаються роботами Джорджа Барріса. Тому що саме вони максимально близькі до тих автомобілів, на яких переміщувалися б люди, застопорилися людство на рубежі XIX і XX століть. У всякому разі, так думають багато ілюстратори, що робить Барріса відповідальним не тільки за винахід авторського стилю в будівництві кузовів. Виявляється, «батько кастомайзинга» нафантазував «декорацій» ще й на цілий напрямок в мистецтві: картини, книги, комікси, присвячені стімпанк, - все це несе на собі печатку його рук.

1/7

Гладка зовнішність приховувала в Hirohata Merc справжнє «чудовисько Франкенштейна»: радіаторна решітка тут була нарощена за рахунок додаткових зубів від Chevrolet; передню оптику Барріс запозичив від Ford 52 ', а задню - від Lincoln Capri; колеса були оснащені традиційними для Cadillac ковпаками-сомбреро.

2/7

Гладка зовнішність приховувала в Hirohata Merc справжнє «чудовисько Франкенштейна»: радіаторна решітка тут була нарощена за рахунок додаткових зубів від Chevrolet; передню оптику Барріс запозичив від Ford 52 ', а задню - від Lincoln Capri; колеса були оснащені традиційними для Cadillac ковпаками-сомбреро.

3/7

Гладка зовнішність приховувала в Hirohata Merc справжнє «чудовисько Франкенштейна»: радіаторна решітка тут була нарощена за рахунок додаткових зубів від Chevrolet; передню оптику Барріс запозичив від Ford 52 ', а задню - від Lincoln Capri; колеса були оснащені традиційними для Cadillac ковпаками-сомбреро.

4/7

Гладка зовнішність приховувала в Hirohata Merc справжнє «чудовисько Франкенштейна»: радіаторна решітка тут була нарощена за рахунок додаткових зубів від Chevrolet; передню оптику Барріс запозичив від Ford 52 ', а задню - від Lincoln Capri; колеса були оснащені традиційними для Cadillac ковпаками-сомбреро.

5/7

Гладка зовнішність приховувала в Hirohata Merc справжнє «чудовисько Франкенштейна»: радіаторна решітка тут була нарощена за рахунок додаткових зубів від Chevrolet; передню оптику Барріс запозичив від Ford 52 ', а задню - від Lincoln Capri; колеса були оснащені традиційними для Cadillac ковпаками-сомбреро.

6/7

Гладка зовнішність приховувала в Hirohata Merc справжнє «чудовисько Франкенштейна»: радіаторна решітка тут була нарощена за рахунок додаткових зубів від Chevrolet; передню оптику Барріс запозичив від Ford 52 ', а задню - від Lincoln Capri; колеса були оснащені традиційними для Cadillac ковпаками-сомбреро.

7/7

Гладка зовнішність приховувала в Hirohata Merc справжнє «чудовисько Франкенштейна»: радіаторна решітка тут була нарощена за рахунок додаткових зубів від Chevrolet; передню оптику Барріс запозичив від Ford 52 ', а задню - від Lincoln Capri; колеса були оснащені традиційними для Cadillac ковпаками-сомбреро.

Одним з найбільш знаменитих проектів такого роду став Hirohata Merc. Це була поліпшена копія того «топ-чопа», який брати Барріс зробили для особистого користування. Замовником виступив якийсь Боб Хірохата, в честь якого і назвали автомобіль.

Донором для Hirohata Merc виявилося точно таке ж купе Mercury 51 '. Чому донором? Вся справа в тому, що на залізному тілі цієї машини не знайшлося навіть квадратного дюйма, що не піддалося змінам. Кожна лінія кузова, кожен кут були згладжені настільки, що були природним продовженням штрихів попередніх. Разючий контраст у вигляді авто являли колісні арки: відкриті передні і глухі задні, що разом із заниженою підвіскою викликали ефект «лопнув очі» - саме до тих пір люди готові були дивитися на Hirohata Merc. Навіть непоказний основний колір, блідо-зелений, повторений аерографом 30 разів, зробив автомобіль схожим на фантастичний льодяник. Чи варто говорити, що на виставці Motorama 1952 не було автомобіля притягательнее?

1/3

Кастом-кар Hirohata Merc міняв власників кілька разів. У 1955 році він знявся в голлівудській картині «Running Wild», а потім довгі роки використовувався як «everyday-car», і навіть кілька разів перефарбовувався. В результаті машина дісталася Petersen Auto Museum, де їй повернули первісний вигляд.

2/3

Кастом-кар Hirohata Merc міняв власників кілька разів. У 1955 році він знявся в голлівудській картині «Running Wild», а потім довгі роки використовувався як «everyday-car», і навіть кілька разів перефарбовувався. В результаті машина дісталася Petersen Auto Museum, де їй повернули первісний вигляд.

3/3

Кастом-кар Hirohata Merc міняв власників кілька разів. У 1955 році він знявся в голлівудській картині «Running Wild», а потім довгі роки використовувався як «everyday-car», і навіть кілька разів перефарбовувався. В результаті машина дісталася Petersen Auto Museum, де їй повернули первісний вигляд.

особливості:

Крім того, що Джордж Барріс плювати хотів на стилістичні стандарти в автобізнесі, він ще і з мовними зворотами надходив дуже вже вільно. Поєднувати непоєднуване було його улюбленою грою. Так, помістивши під капот Hirohata Merc замість оригінального двигуна Mercury більш потужний агрегат від Cadillac, Барріс позаочі назвав проект «Mercillac». За цією ж схемою на світ з'явилися такі «гібриди», як Fordillacs і Studillacs. Тобто автомобіль містера Хірохати не тільки був самим ексклюзивним в своєму часі, а й був прабатьком цілого класу сленгових слів.

Сильний пікап

Після блискучого показу Hirohata Merс поїхав в захід разом з його власником, і Барріс раптом усвідомив, що не має на руках жодного шоу-кара. Це не скасовувало слави, пошани і поваги, які він з братом заслужив своїми роботами, але для залучення багатих клієнтів потрібно було щось ще, свого роду наживка, побачивши яку естети-любителів не покинули б Джорджа без персонального «шматочка щастя». Подібну функцію майстер поклав на проект Kopper Kart.

1/6

Основним кольором корпусу машини був перлинно-білий. Руді вставки були нарочито яскравими, виправдовуючи назву Kopper Kart (англ. Copper - «мідний»). Покриття обода решітки радіатора і фар імітувало іржу.

2/6

Основним кольором корпусу машини був перлинно-білий. Руді вставки були нарочито яскравими, виправдовуючи назву Kopper Kart (англ. Copper - «мідний»). Покриття обода решітки радіатора і фар імітувало іржу.

3/6

Основним кольором корпусу машини був перлинно-білий. Руді вставки були нарочито яскравими, виправдовуючи назву Kopper Kart (англ. Copper - «мідний»). Покриття обода решітки радіатора і фар імітувало іржу.

4/6

Основним кольором корпусу машини був перлинно-білий. Руді вставки були нарочито яскравими, виправдовуючи назву Kopper Kart (англ. Copper - «мідний»). Покриття обода решітки радіатора і фар імітувало іржу.

5/6

Основним кольором корпусу машини був перлинно-білий. Руді вставки були нарочито яскравими, виправдовуючи назву Kopper Kart (англ. Copper - «мідний»). Покриття обода решітки радіатора і фар імітувало іржу.

6/6

Основним кольором корпусу машини був перлинно-білий. Руді вставки були нарочито яскравими, виправдовуючи назву Kopper Kart (англ. Copper - «мідний»). Покриття обода решітки радіатора і фар імітувало іржу.

Ідея була проста: взяти утилітарний пікап і переробити його таким чином, щоб навіть дрімучий реднек не надумав би возити на нім гній. Створення такої машини зайняло кілька років, і вперше Джордж продемонстрував її можливості лише в 1956-му. На той час Сем пішов з бізнесу, і ательє з Barris Brother's Custom Shop змінило вивіску на Barris Kustom Industries. Не минула улюблена гра слів і новий проект Джорджа - Kopper Kart. Спочатку назва ідентифікувало в ньому «мідну візок», але замінивши літери «С» на «К» на початку слів, Барріс отримав неперекладним фразу.

Спочатку назва ідентифікувало в ньому «мідну візок», але замінивши літери «С» на «К» на початку слів, Барріс отримав неперекладним фразу

У пікапі Chevrolet 55 'кастомайзер звів нанівець практичну функціональність, щоб підкреслити його естетичні якості. Для цього підвіска машини була занижена на 14 дюймів, дах урізана на 4 дюйма, а вантажна платформа - задер наглухо. У ній розмістився додатковий паливний бак. Під капотом також був проведений ряд серйозних модифікацій, наприклад, форсований 6-циліндровий двигун. Всі кузовні виштамповки, молдинги та інший декор були зроблені вручну. Також в салоні авто були встановлені фонограф і портативний телевізор.

особливості:

Барріс використовував Kopper Kart в якості особистого транспорту до 1960 року. Роз'їжджаючи в цьому «вантажівці» по околицях Лос-Анджелеса, він рекламував себе і свій бізнес. Машина викликала бурю захоплення у перехожих, так що коли Джордж розмістив оголошення в журналі Motor Trend, покупці себе чекати не змусили. В середині 60-х слід машини загубився - на радість наслідувачам. Нині Kopper Kart є одним з небагатьох творінь Д. Барріса, що не пережили свого творця.

пляжний транспорт

Будь-яке, навіть саме нудне заняття можна перетворити в розвагу. Дана аксіома лягла в основу багатьох кастом-проектів Барріса. На кой ляд, наприклад, тягти на собі важкенну дошку для серфінгу, якщо можна цей процес моторизовані? Але Джордж не був би самим собою, якби не перетворив нехитро візок в зарозумілий і дивовижний транспорт.

Але Джордж не був би самим собою, якби не перетворив нехитро візок в зарозумілий і дивовижний транспорт

Як декор цього баггі Джордж використовував старовинні «тюдоровского» ліхтарі - так і бачу розімлілих британських аристократів, що вибралися на прогулянку за кермом Surf Woody ...

По суті, Surf Woody був справжнім автомобілем марки Barris Kustom Industries, якби она існувала. Але виробничих потужностей у Барріс не було, що, втім, не заважало Джорджу будувати машини з підручних матеріалів. Чи не для обвалу ринку, а швидше за все, заради втіхи, він сконструював авторський пляжний баггі, який був настільки вдалий, що годився і для серійного виробництва.

Як декор для цього баггі Джордж використовував старовинні «тюдоровского» ліхтарі - так і бачу розімлілих британських аристократів, що вибралися на прогулянку за кермом Surf Woody ...

Рама Surf Woody була зварена з алюмінієвих трубок перетином ⅝. Листова платформа кріпилася до неї на восьми болтах. Бічні панелі з гавайського горіха служили одночасно і частиною корпусу, і прикрасою. Крісла для екіпажу були зроблені у вигляді пари шезлонгів, а функцію паливного бака виконував пивний бочонок на 11 галонів.

1/3

Як декор для цього баггі Джордж використовував старовинні «тюдоровского» ліхтарі - так і бачу розімлілих британських аристократів, що вибралися на прогулянку за кермом Surf Woody ...

2/3

Як декор для цього баггі Джордж використовував старовинні «тюдоровского» ліхтарі - так і бачу розімлілих британських аристократів, що вибралися на прогулянку за кермом Surf Woody ...

3/3

Як декор для цього баггі Джордж використовував старовинні «тюдоровского» ліхтарі - так і бачу розімлілих британських аристократів, що вибралися на прогулянку за кермом Surf Woody ...

Єдиним неавторської елементом в оснащенні Surf Woody виявився двигун від Ford Cobra з повітряним охолодженням. Агрегатувався він з АКПП Hurst Dual-Gate. У цьому баггі також були встановлені незалежна підвіска і дискові гальма Airhert на передніх колесах. Подвійні «Драгово» сліки дали баггі надшироку колію - 66 дюймів спереду і 87 дюймів ззаду, що дозволяло пропахати навіть самий пухкий пісок в пошуках кращого пляжу. Самі «серфи» розташовувалися на даху.

особливості:

У світі авторських переробок Surf Woody був подібний до антилопу - про нього говорили всі, але мало хто його бачив. Барріс побудував цю машинку в 1965 році, і з тих пір її слід загубився в незліченній низці власників. У наші неспокійні дні, коли будь-який ексклюзив являє собою антикварну цінність, цей баггі і раніше вважається загубленим.

СуперВен

Після тріумфальних рейтингів Batmobile , В який Барріс перекроїв нефотогенічна Lincoln Futura, перед батьком кастомайзинга сама собою вишикувалася дорога з жовтої цегли, яка призвела його до Голлівуду. Виконуючи замовлення для різних фільмів, а також тих акторів, хто міг оплатити його послуги, Джордж не забував майструвати що-небудь для душі. Так, в 1966-му він взявся модифікувати Dodge Sportsman Van. Цей проект Барріс не збирався відкладати в довгий ящик, так як передбачав, що незабаром утилітарні «буханця» увійдуть в моду - кожен буде кроїти на що здатний, і самому майстрові займатися цим стане нецікаво.

1/6

Пускає в хід цей апарат 318-кубовий двигун V8, агрегований механічною коробкою передач.

2/6

Пускає в хід цей апарат 318-кубовий двигун V8, агрегований механічною коробкою передач.

3/6

Пускає в хід цей апарат 318-кубовий двигун V8, агрегований механічною коробкою передач.

4/6

Пускає в хід цей апарат 318-кубовий двигун V8, агрегований механічною коробкою передач.

5/6

Пускає в хід цей апарат 318-кубовий двигун V8, агрегований механічною коробкою передач.

6/6

Пускає в хід цей апарат 318-кубовий двигун V8, агрегований механічною коробкою передач.

Джордж закінчив проект до 1969 року, напередодні Літа Любові, і знову випередив події. «Хіпповозкі» VW Transporter в порівнянні з цим футуристичний концептом здавалися такими ж безнадійними, як букет несвіжих ромашок на першому побаченні. Барріс зробив свій Dodge практично симетричним, чому кабіну з кормою легко було переплутати. Двері в цьому авто були відсутні як клас, що лише посилювало плутанину. Їх функції виконували ... скла: V-подібне лобове і панорамне бічне. Так, всередину потрапити було не так-то просто, зате інтер'єр міг побалувати гостя обертається круглим ліжком, телевізором, затишними люстрами і глухий плюшевої драпіруванням. Барріс і ім'я такого мінівену придумав відповідне: Love Machine. Хоча замість популярного тоді рок-н-ролу ця «машина любові» сповідувала іншу релігію, диско, про що свідчив підвішений до стелі дзеркальна куля. Але ж модною вона стане дуже і дуже нескоро.

Звичайно, настільки яскравий автомобіль чекала не менш насичена кар'єра в кіно і на телебаченні. У серіалі «Supervan» (1977 р) йому була відведена роль головної зірки на ім'я «Vandora». Як антуражу він знімався в таких фільмах, як «Solar Crisis», «Sea Quest» та «Back in the Future II», а також в TV-стрічці «Condor». Разом з яка прийшла популярністю змінилося і ім'я моделі. Всі стали кликати її SuperVan.

особливості:

У 90-х слід «кінозірки» загубився, але в 2003 році він виник в Бредфорд, штат Онтаріо. Місцева Гільдія реставраторів автомобілів взялася за відновлення цього кастом-проекту. Коли всі роботи були завершені, SuperVan зробив невеликий вояж по Канаді, а після був виставлений на продаж в колекційної галереї Barrett-Jackson, де його оцінили в $ 63 000.

Стиль і швидкість

Винаходити дивовижні штуки - завдання для не для людей зі слабкими нервами, особливо якщо у тебе в замовників ходять ексцентрики з Голлівуду і фріки-промисловці. І все ж, незважаючи на те, що левова частка замовлень йшла на плюшеві автомобільчики або гротескні об'єкти, Джордж Барріс в своїй творчості любив «пограти м'язами». Для цього підходив будь-який «масл-кар», бо «батько кастомайзинга» міг поліпшити навіть зразок технічного і дизайнерського досконалості.

1/8

У комплектацію Oldsmobile Toronado за версією Джорджа Барріса входить: гідропідсилювач керма і гальм, гідравлічна трансмісія, електричні склопідйомники, кондиціонер, передні крісла з обертовим механізмом.

2/8

У комплектацію Oldsmobile Toronado за версією Джорджа Барріса входить: гідропідсилювач керма і гальм, гідравлічна трансмісія, електричні склопідйомники, кондиціонер, передні крісла з обертовим механізмом.

3/8

У комплектацію Oldsmobile Toronado за версією Джорджа Барріса входить: гідропідсилювач керма і гальм, гідравлічна трансмісія, електричні склопідйомники, кондиціонер, передні крісла з обертовим механізмом.

4/8

У комплектацію Oldsmobile Toronado за версією Джорджа Барріса входить: гідропідсилювач керма і гальм, гідравлічна трансмісія, електричні склопідйомники, кондиціонер, передні крісла з обертовим механізмом.

5/8

У комплектацію Oldsmobile Toronado за версією Джорджа Барріса входить: гідропідсилювач керма і гальм, гідравлічна трансмісія, електричні склопідйомники, кондиціонер, передні крісла з обертовим механізмом.

6/8

У комплектацію Oldsmobile Toronado за версією Джорджа Барріса входить: гідропідсилювач керма і гальм, гідравлічна трансмісія, електричні склопідйомники, кондиціонер, передні крісла з обертовим механізмом.

7/8

У комплектацію Oldsmobile Toronado за версією Джорджа Барріса входить: гідропідсилювач керма і гальм, гідравлічна трансмісія, електричні склопідйомники, кондиціонер, передні крісла з обертовим механізмом.

8/8

У комплектацію Oldsmobile Toronado за версією Джорджа Барріса входить: гідропідсилювач керма і гальм, гідравлічна трансмісія, електричні склопідйомники, кондиціонер, передні крісла з обертовим механізмом.

Одним з найвідоміших його творів стала серія модифікованих купе Oldsmobile Toronado 67 '. Замовником тоді виступила корпорація Canada's Imperial Oil, яка побажала викотити на виставку в Монреалі кілька дійсно унікальних автомобілів. Щоб надати моделям відповідний вид, Барріс серйозно «подшаманіть» їх передню і задню частину, а також розширив колісні арки, обсипавши все це справа кілограмами хрому. Нескінченно довгі вигини Toronado отримав не тільки за рахунок вигадливого рельєфу корпусу, а й завдяки збільшеній до 134 дюймів колісній базі.

З тієї ж причини салон купе міг успішно конкурувати з лімузином, адже напівкруглий диван, шафа з міні-баром і офісний столик наявні далеко не в кожному легковому автомобілі. Експерти вважають Oldsmobile Toronado якщо не кращим кастом-проектом Д. Барріса, то входять в їх першу десятку. Всього було побудовано чотири такі машини. В наші дні вартість кожної коливається від $ 99 000 до $ 260. 000.

Іншим зразком «екстремальної моди» є родстер Dodge Daroo I. Джордж створив його в рамках партнерської угоди, укладеної з Barris Kustom Industries автомобільним концерном Chrysler. З отриманої для експериментів серійної моделі Dart Барріс створив «найрадикальніше авто, побудоване на платформі A-body». Так представники концерну заявили на Женевському автосалоні 1968, і ніхто не наважився з ними в цьому посперечатися.

1/5

Dodge Daroo I у всій красі

2/5

Dodge Daroo I у всій красі

3/5

Dodge Daroo I у всій красі

4/5

У «дротиків» існував також потворний брат-близнюк, Dodge Daroo II, який зробив інший дизайнер на прізвище Браунлі. У роботі він дотримувався загальної ідеї Барріса, але інтерпретував її по-своєму. У підсумку концепт не прийшов і десятої частки успіху свого попередника.

5/5

У «дротиків» існував також потворний брат-близнюк, Dodge Daroo II, який зробив інший дизайнер на прізвище Браунлі. У роботі він дотримувався загальної ідеї Барріса, але інтерпретував її по-своєму. У підсумку концепт не прийшов і десятої частки успіху свого попередника.

Використовуючи традиційні прийоми на кшталт усічення верхніх площин і підвіски, Барріс вдалося випробувати ряд нових фішок. Замовник хотів, щоб цей проект був свого роду стилізацією дротика, що летить в ціль. Для цього Джордж відповідним чином підрихтував Daroo I «фізіономію», а бічні стекла-спойлери імітували «оперення». З мотором на 383 кубічних дюйма (6,3 літра) цей «дротик» прагнув до мети швидше вітру, в чому не раз переконувалися тест-пілоти Chrysler. Інтер'єр цього родстера, включаючи крісла, приладову панель і навіть елементи декору, був виготовлений на замовлення декількома спеціалізованими ательє. Кінцевий результат настільки сподобався замовнику, що концерн продовжив термін його участі в провідних автосалонах світу ще на рік - тобто Chrysler два сезони поспіль виставляв Dodge Daroo I як ексклюзивної новинки! Подібні прецеденти трапляються нечасто і дорого коштують!

Особливості:

Автомобілі рівня Daroo I і Toronado 67 'виділялися навіть серед м'язистих концептів. Але, на відміну від виробів брендових виробників, які і мотор не в кожен кузов трудилися поставити, виставкові екземпляри Джорджа Барріса завжди були готові до пробігу. За це Джон Траволта і зізнався «батькові кастомайзинга», що вважає їх схожими на диких звірів.

Епілог

У численних біографіях і нарисах, присвячених Джорджу Барріс, велика частина акцентів розставлена ​​на те, що це - людина «self-made», тобто яка зробила себе сама. Безсумнівно, видатні таланти і особливе естетичне сприйняття предмета піднесли кар'єру містера Барріса на запаморочливу висоту. Він на особистому прикладі став втіленням Американської Мрії - явища, якого, можливо, ніколи й не існувало насправді. Але не варто забувати, що він ще створював чудові, зухвалі, видатні, унікальні, стрімкі, соковиті автомобілі (навіть чортову хмару автомобілів), які назавжди змінили обличчя нашої з тобою, читачу, насправді. Полум'яне Viva! таким героям.

Чому донором?
Чи варто говорити, що на виставці Motorama 1952 не було автомобіля притягательнее?
На кой ляд, наприклад, тягти на собі важкенну дошку для серфінгу, якщо можна цей процес моторизовані?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов