Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

П'ять метрів розкоші і могутності | Офіційний дилер Nissan в Дніпрі - NISSAN Центр Дніпро "Сингл Авто»

Коротка довідка: Ніссан Патрол - старша модель в лінійці позашляховиків Nissan.Поєднує легендарну прохідність попередніх поколінь з комфортом і зовнішністю люкс-класу, які були додані в сьомому поколінні моделі.

Наша сеть партнеров Banwar

Позашляховик був наданий мені компанією Ніссан Мотор Україна під напуття особливо не ризикувати зайвий раз і берегти на бездоріжжі :) Адже ремонтувати, якщо що, їм, а не мені. Каюсь, я захопився і трохи пошкодив автомобіль. Про це та про мої враження - в цьому звіті.

Патрол - величезний п'ятиметровий танк, за розмірами поступається хіба що Toyota Sequoia. Легковики і міські кросовери на його тлі здаються іграшковими і звалюють з займаної смуги, не чекаючи миготіння фарами :)

Легковики і міські кросовери на його тлі здаються іграшковими і звалюють з займаної смуги, не чекаючи миготіння фарами :)

5,16 метрів в довжину, 1,99 метра завширшки і 1,94 у висоту - фактично малогабаритна, але дуже шикарно обставлена ​​квартира. Причому вся ця довжина досягається за рахунок колісної бази в 3075 мм, а передній і задній звіси з позашляхового короткі.

Причому вся ця довжина досягається за рахунок колісної бази в 3075 мм, а передній і задній звіси з позашляхового короткі

Не менш позашляховим є і кліренс в 273мм, що забезпечує тритонний танку гідну прохідність (наприклад максимальна глибина броду - 70см). Але про бездоріжжя все-таки пізніше, повернемося в місто.

До габаритам Патрол звикаєш дуже швидко, метрів через 500, причому досвід водіння великих машин значення не має, перевірено на водія Mazda 6. Зорієнтуватися допомагають короткі звіси (де кінчається капот, там кінчається і авто), висока посадка (добре видно все, що навколо відбувається), величезні лопухи-дзеркала (причому на тілі цього танка вони здаються крихітними, насправді вони великі). І звичайно "помічники" - автомобіль обвішаний датчиками, які безперервно сканують навколишній простір, повідомляють про наближення перешкоди праворуч або ліворуч світловими сигналами, а при спробі перебудуватися в зайнятий ряд - писком. Також відслідковується відстань до попереду автомобіля, що йде, і якщо воно починає різко скорочуватися - пищить зумер, а через секунду включається система гальмування.

На парковці ці ж датчики використовуються як парктроніки, плюс до них приєднуються камери кругового огляду.

На парковці ці ж датчики використовуються як парктроніки, плюс до них приєднуються камери кругового огляду

Є ще одна оригінальна фішка - допомога при паркуванні. Є ще одна оригінальна фішка - допомога при паркуванні a_s_k_e_t не полінувався і зняв ролик про те, як вона працює.


посилання на ютуб

Так що паркувати Патрол простіше, ніж його молодшого брата Nissan Pathfinder, у якого немає парктроников, ні помічників, і камера тільки одна - заднього виду.

Раз вже дійшло до порівняння з Пасфайндера, варто відзначити, що їздити на Патрол помітно комфортніше. Ще даються взнаки геометрія (довшою і ширшою база, більше колеса), і фізика (більше вага) і очевидно дорожча і комфортна підвіска. Дрібні і середні ями Патрол ковтає взагалі непомітно, великі відчуваються, але струсу кузова мінімальні і ніякого натяку на пробій підвіски немає. Ідеальний автомобіль для українських "доріг". Просто тиснеш на газ, і на швидкості 100 км / год пролітаєш там, де седани повільно перевалюються з ями в яму. Пасфайндер теж так вміє, але трясе в ньому помітно сильніше.

Позначається і наявність в Патрол електропідсилювача керма - автомобіль легко управляється, удари 20 "коліс не відбиваються поштовхами в кермо, загальне відчуття - підвіска окремо, а салон окремо. Сприяє цьому і прекрасна звукоізоляція - включений на холостому ходу двигун просто не чутно, а удари коліс по ямах звучать приглушено, як би "видали". Незважаючи на розміри і вагу, крен Кухов в поворотах практично відсутні - за цим стежить гідравлічна система обмеження коливань кузова. Взагалі комфорт і керованість Патрол нагадує седани бізнес-класу, і тільки більш помітна розгойдування видає позашляховик - все-таки високий центр ваги грає свою роль.

До речі, про двигун - Nissan Patrol поставляється з одним типом двигуна - 5.6-літровим атмосферним бензиновим V8, що розвиває дику потужність в 405 коней і крутний момент 560Нм. Цієї потужності для тритонки позашляховика вистачає з надлишком, до сотні він прискорюється за 6.6 секунд (!), А завдяки масі і комфортності швидкість в 180 км / ч на Бориспільській трасі взагалі не відчувається, тільки по спідометрі розумієш, що ти вже летиш.

), А завдяки масі і комфортності швидкість в 180 км / ч на Бориспільській трасі взагалі не відчувається, тільки по спідометрі розумієш, що ти вже летиш

Зрозуміло, двигун цей вельми ненажерливий, на фото вище середня витрата 18л / 100км. Але потрібно врахувати, що я тестував Патрол в режимі місто / бездоріжжя, а так мало хто їздить щодня. У більш звичному режимі місто / траса витрата буде триматися в районі 15 літрів, що не так вже й багато для такого великого авто. У будь-якому випадку, для покупця люкс-автомобіля за 100 тис. Доларів, витрата палива - останній за важливістю параметр.

До такого потужному двигуну додається 7-ступінчастий автомат, що перемикає передачі абсолютно непомітно. На селекторі є і ручний режим, але кому він потрібен :)

Раз вже ми повернулися в салон, поговоримо про нього. Бежева шкіра, пластик під дерево, безліч підстаканників, ніш, розеток - все красиво, зручно і комфортно. Водійське крісло регулюється вперед-назад, вгору-вниз, нахил спинки, нахил сидіння і нарешті регулювання бічної підтримки. Космос! Пасажирське сидіння не поступається за можливостями. Плюс обидва крісла мають підігрів і вентиляцію.

Кермо теж оснащений підігрівом і регулюваннями по висоті і по вильоту. Так що водій будь-якої комплекції зможе з комфортом влаштуватися і померти від щастя. Це я язвлю, тому що помітив на попередньому фото шерсть свого кота. Зараза така, його шерсть вже півсвіту зі мною об'їздила, неможливо позбутися.

Також в розпорядженні водія і пасажира гігантський бардачок:

Також в розпорядженні водія і пасажира гігантський бардачок:

і не менш гігантські карти дверей, в яких стоїть акваріум з бегемотом легко губиться літрова пляшка води.

і не менш гігантські карти дверей, в яких стоїть акваріум з бегемотом легко губиться літрова пляшка води

Другий ряд по комфорту не поступається першому - багато місця в ногах, по ширині вільно поміщаються три дорослих людини.

Другий ряд по комфорту не поступається першому - багато місця в ногах, по ширині вільно поміщаються три дорослих людини

Підігрів сидінь і окремий клімат-контроль у другого ряду теж є. Крім того, цікаво реалізована система повітряних дефлекторів над вікнами: коли вони спрямовані вниз, повітряний потік створює теплову завісу - як в дверях торгових центрів. У спеку вона заважає тепла від нагрітого вікна проходити в салон. При цьому холодне повітря дме не в обличчя пасажирові, а в підлогу, що безпечніше для здоров'я.

При цьому холодне повітря дме не в обличчя пасажирові, а в підлогу, що безпечніше для здоров'я

Ще пасажирам другого ряду доступний бокс з холодильником і ТВ-екрани, вмонтовані в підголовники сидінь.

Ще пасажирам другого ряду доступний бокс з холодильником і ТВ-екрани, вмонтовані в підголовники сидінь

Зрозуміло, у такого великого і сімейного універсала є третій ряд сидінь. Він менш комфортний, але теж вміщує трьох пасажирів, тобто Ніссан Патрол офіційно восьмимісний автомобіль.

Він менш комфортний, але теж вміщує трьох пасажирів, тобто Ніссан Патрол офіційно восьмимісний автомобіль

Для того, щоб потрапити на третій ряд, потрібно відкинути крісло другого ряду.

Для того, щоб потрапити на третій ряд, потрібно відкинути крісло другого ряду

При піднятому третьому ряді обсяг багажника становить 550 літрів - це більше, ніж у багатьох міських малолітражок. Можна впихнути досить великий чемодан, ну а мої рюкзачки бовтаються в такому просторі вільно.

Можна впихнути досить великий чемодан, ну а мої рюкзачки бовтаються в такому просторі вільно

При складеному третьому ряді (тобто в стандартному режимі) обсяг зростає до 1500 літрів.

При складеному третьому ряді (тобто в стандартному режимі) обсяг зростає до 1500 літрів

А якщо скласти другий ряд (складається в рівну підлогу), то в отриманих 3170 літрах можна одночасно спати, перевозити холодильник і трошки грати в гольф.

До речі, багажник відкривається і закривається без застосування насильства - за допомогою кнопок на кузові і брелоку, і сервомоторів.

Звук. У салоні 12 динаміків і сабвуфер системи Bose, і завдяки гарній шумоізоляції звучання близько до ідеалу. Решта мультимедіа-система виглядає і працює стандартно для автомобілів Nissan: навігація з докладною картою України і Європи (я перевіряв), блютус для Hands-Free і програвання музики прямо з айфона, музика з флешки, адресна книга, голосовий набір і ще стопітцот радощів для техногіков :)

Ніссан Патрол сьомого покоління випускається з 2010 року, а в 2013-му він пройшов через рестайлінг і ряд доробок. Так що вся ця численна електроніка налагоджена і не глючить, як у деяких.

Ну що, набридло вам про начинку читати? .. Ок, вмовити, вирушаємо на бездоріжжі:

Незважаючи на згущаються хмари, дощ так і не пішов і жодної, навіть самої завалящої калюжі на трасі не було, тому перевірити поведінку Патрол в грязі ми не змогли. Може воно й на краще, тому що стічна шосейна гума для справжнього бездоріжжя не призначена, а будь-яке "несправжнє" бездоріжжя Патрол долає поплёвивая набік - за рахунок інших своїх переваг:

+ Рама. Не дивлячись на гламурну зовнішність, Патрол залишився справжнім рамним позашляховиком.
+ Кліренс. 273мм - це дуже гідні цифри, хоча звичайно довга база трохи змазує цю перевагу. Ще більше збільшити кліренс можна заміною штатної гуми на "тракторну".
+ Блокування центрального і заднього диференціалів. Зараз багато виробників позашляховиків відмовляються від блокування заднього Діффа на користь "електронної імітації", але у Патрол все по-чесному.
+ Понижаюча передача, примножує і без того поганий крутний момент на коефіцієнт 2,679. Можна легко висмикувати застрягли в болоті трактора.
- Пружинна незалежна підвіска. Для бездоріжжя це мінус, тому що у незалежної підвіски гірше артикуляція, але для шосе незалежна підвіска - величезний плюс до керованості.

Судячи по набору параметрів - Патрол залишився все тим же старим добрим всюдиходом. Просто завдяки його люксовому глянцевому кузову вже мало кому захочеться заганяти його в болото (подряпати машину за $ 100 тисяч - це боляче!), І мало кому захочеться різати цей кузов болгаркою, щоб встановити на нього наприклад лебідку або шноркель. Максимум - 35-дюймові колеса і силовий обвіс, на цьому оффроад-тюнінг Патрол закінчується. В гуглі трапляються тільки тюнінгованих Патрол попередніх моделей, а на новий - не піднімається рука :)

Так, я знову відволікся. Вище мотоцикліст, крім загальної крутизни фото, демонструє крутість пагорбів, якими утикана траса на аеродромі. Для того щоб перестрибувати з вершини на вершину, підйом пагорба повинен бути градусів так 45. Спуск у пагорбів такий же крутий, вершина маленька, так що не всякий позашляховик зможе тут проїхати, не сівши на пузо. На цьому фото теж добре видно крутизна підйому:

На цьому фото теж добре видно крутизна підйому:

Для порівняння ми зібрали на одній трасі три "пройдисвіта" різного класу, ваги і розміру: Nissan Patrol, Misubishi Pajero (2009) і Subaru Forester (2006). Різниця в розмірах наочно:

Різниця в розмірах наочно:

Найскладніше на пагорбах було Форестеру - довгий передній звис і невеликий кліренс змушували його переміщатися поповзом, але до його честі він ніде не застряг. Паджеро підтвердив репутацію всюдихода і не поспішаючи подолав усі перешкоди. Ну а Патрол їх взагалі не помітив і проїхав, як по асфальту, включаючи "яму", в яку не ризикнули сунутися решта учасників тесту. Цю "яму" ви бачили на фото вище - саме над нею пролітає мотоцикліст. Два пагорби, висотою півтора метра, між ними яма глибиною відповідно метра півтора (якщо міряти від вершини пагорба) і шириною метра три.

Два пагорби, висотою півтора метра, між ними яма глибиною відповідно метра півтора (якщо міряти від вершини пагорба) і шириною метра три

Тільки спустився з першого пагорба - і впираєшся носом у другій, а підняти ніс не вийде - зад ще не спустився зі першого пагорба, машина-то побільше трьох метрів буде.

Шкода, я не зміг зняти проходження цієї чортової ями, тому що був за кермом Патрол. І саме в ній я злегка пом'яв задній бампер, коли постало між пагорбами і, стривожений криками всіх парктроников відразу, вирішив було повернутися назад :) Ну там реально злегка пластик погнувся, навіть не луснув - сподіваюся в Ніссан Мотор Україна мене пробачать.

Але він пройшов! Проходження всіх перешкод на Патрол викликало бурхливе захоплення у мене і у пасажирів - тим більше, що я навіть не включав позашляховий режим. Селектор був виставлений на Auto, диференціали не заблоковані, поніжайка не включена - а він їде!

Селектор був виставлений на Auto, диференціали не заблоковані, поніжайка не включена - а він їде

Для бездоріжжя у Патрол є встановлені режими, що змінюють характер роботи двигуна і коробки передач. Наприклад, якщо включити режим Sand ( "Пісок"), реакція на педаль газу стане плавною, а в разі пробуксовки система "придушить" обороти, щоб запобігти закопування автомобіля. Але мені навіть не довелося скористатися цим режимом, тому що на полігоні не було такого пухкого піску, як наприклад на пляжі.

Зате на аеродромі була грунтовка - звичайна така сільська грунтовка зі середніми ямами і вибоїнами. По ній Патрол летів 100 км / год і відчував себе абсолютно впевнено - ні кидків з боку в бік, ні розгойдування кузова - йде як по рейках. Довга база і непробивна енергоємна підвіска рулять.

Підсумуємо, тим більше що фотки скінчилися.

Патрол - РІЧ. Але дорога. За 100 тисяч доларів він можеть робити все - відвезти вас в будь-якому напрямку, не дивлячись на отсуствіє доріг; з комфортом і швидкістю промчати вас і по автобанах і по нашим "дорогам"; кожен день возити в школу і на роботу велику сім'ю або невелику весілля; бити понти перед бізнес-партнерами, у яких такий тачки немає (на жаль, але це все ще важливий фактор); і просто дарувати вам насолоду від щоденного водіння.

Ну що, набридло вам про начинку читати?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов