Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

П'ятнадцять паркетників - що вибрати?

Наша сеть партнеров Banwar

Майже два десятка автомобілів підвищеної прохідності протестували наші редакційні випробувачі за минулий рік. Вибравши 15 машин, найбільш актуальних для казанської аудиторії, ми пропонуємо короткий і максимально чесне резюме по кожному автомобілю. Деякі моделі, такі як, наприклад, Porsche Cayenne Turbo в огляд не включені. Сподіваємося, що наш погляд на паркетники будуть корисні всім любителям автомобілів. Читайте і вибирайте. Майже два десятка автомобілів підвищеної прохідності протестували наші редакційні випробувачі за минулий рік

Skoda Yeti (від 699 тисяч рублів)

Один з найбільш збалансованих позашляховиків. Він відрізняється типово «фольксвагеновской» ергономікою, відмінно слухається керма, має не кисільні, але все ж досить комфортну підвіску і хороше співвідношення зовнішніх габаритів до просторості салону.

З мінусів - труднощі вибору комплектації. Найдоступніші версії з мотором 1.2 TSI (105 к.с.) бувають тільки передньопривідними, зате можуть комплектуватися семиступінчастим автоматом DSG. Більш потужні версії 1.8 TSI (152 к.с.) навпроти мають повний привід, але поставляються тільки з механічною коробкою передач. Поєднання щодо потужного двигуна, повного приводу і автомата можна отримати з 140-сильним дизелем, але мінімальна ціна - 1,119 млн руб. При цьому комбінація 1.8-літрового турбомотора і механіки сподобається не всім - динаміка чудова, але до педалі зчеплення треба пристосуватися, а на низьких оборотах мотор, буває, чахне, хоча в середньому діапазоні «відстрілює» будь здоров.

8-літрового турбомотора і механіки сподобається не всім - динаміка чудова, але до педалі зчеплення треба пристосуватися, а на низьких оборотах мотор, буває, чахне, хоча в середньому діапазоні «відстрілює» будь здоров

У Yeti відносно короткі звіси, просвіт 180 мм і система імітації блокування диференціалів, пригальмовує колесо, що буксує (на автомобілях з ESP). Повнопривідні версії підключають задні колеса через муфту Haldex, і по паркетним мірками Yeti вельми здатний на помірному «вседорожье».

Багажник у нього аж ніяк не рекордний - позначається компактність автомобіля, а в якості «милиці» - лише докатка. Зате місця на другому ряду на диво багато, і ефект підкреслюється великою площею скління. Однак задні сидіння жорсткуваті, їх спинки встановлені вертикально, а скласти їх врівень з підлогою не виходить.

Під час економтеста на Yeti 1.2 при русі по трасі зі швидкістю 70-80 км / год нам вдалося показати середня витрата на рівні 6.3 л / 100 км, що виявилося трохи гірше очікувань.

В цілому ж це один з кращих міських паркетників для тих, хто шукає більш прохідну і практичну альтернативу гольф-класснику.

Peugeot 3008 (від 769 тисяч рублів)

Перший компактний кросовер Peugeot буває тільки передньопривідним, тому хтось зараховує його до класу хетчбеків гольф-класу. Проте, збільшений просвіт і висока посадка за кермом наділяють "Пижик" первинними ознаками паркетна. Крім того, за рахунок енергоємної підвіски він дозволяє нестися по вибоїнах на непристойно високій швидкості. Версії з механічною коробкою передач мають «шайбу» вибору «позашляхових» режимів, що дозволяє змінювати налаштування органів управління і роботи ESP. Peugeot 3008 - це компроміс між звичайною легковиком і кросовером.

Оздоблення салону виглядає дорожче, ніж у багатьох конкурентів, посадка за кермом досить затишна, а багажник нехай не дуже великий, але функціональний. Пол має три рівні регулювання по висоті, спинки сидінь складаються в рівну площадку, на відкинутою нижній стулці п'ятої двері можна сидіти, під підлогою - повнорозмірна запаска, а з фішок - самопідзаряджатися ліхтарик. За рахунок високого салону і більш вертикальної посадки при скромній габаритної довжині Peugeot 3008 ширшими порівнянних автомобілів гольф-класу.

Під час зимового тесту ми переконалися, що автомобіль теплий, є повітроводи для пасажирів другого ряду, а клімат-контроль працює адекватно.

Побудований на платформі 308 кросовер відрізняється дуже точною і інтуїтивної керованістю, хоча на кермо сильніше, ніж хотілося б, передається пульс дороги. 1,6-літровий турбомотор (156 к.с.) в поєднанні з шестиступінчастою «автоматом» забезпечує відмінну динаміку розгону у всіх режимах. В якості альтернативи - безнаддувний мотор 1.6 (120 к.с.), але лише в поєднанні з механічною коробкою передач.

Peugeot пропонує для 3008 кілька цікавих опцій, на зразок мініекранчіка для дублювання показань спідометра або скляного даху.

Як і Yeti, він являє собою альтернативу хетчбека гольф-класу, виграючи у них за рахунок трохи більшого просвіту, енергоємної підвіски і високої посадки за кермом. Радимо придивитися до нього жінкам.

Kia Sportage 2010 року (від 829,9 тисячі рублів)

Як і Peugeot 3008, Kia Sportage - не самий здатний «пройдисвіт». Нехай у нього є версії з повним приводом, але просвіт в 172 мм, пластикове оперення «передка» і виступаючі нижче порогів елементи вихлопної системи на маломальской бездоріжжі змушують бути обережним, як на звичайному легковику. Крім того, підвіска не дуже енергоємна, так що ралійні спурти по грунту - не для нього. У більш-менш доступних версіях Sportage передньопривідний, а ціна за «всеведущность» починається від мільйона рублів.

Напевно, це головний мінус автомобіля, в іншому ж він радикально додав в порівнянні з попередником. Він став солідніше на ходу, а по їздовому комфорту не поступається визнаним фаворитам класу. Управління Sportage зрозуміло для водія, кермо точний і позбавлений від паразитних моментів і вібрацій - ознака класу. Можливостям вибору комплектації позаздрять інші «японці»: нам, наприклад, дуже сподобався мультифункціональний дисплей, на який можна виводити дані системи навігації, магнітоли, клімат-контролю або зображення з камери заднього виду. Пластик салону жестковат, але ергономіка хороша, а зібрано все акуратно. Нарешті, Sportage гарний і фотогенічний, і в яскравому кольорі виглядає, як іміджевий автомобіль.

Ми тестували версію з 136-сильним дизелем і 6-ступінчастим автоматом. Зауважимо, що «Спортаж» отримав дефорсировать версію 184-сильного дизеля для родинного Hyundai ix35, однак і в місті, і на трасі втрати майже півсотні коней не відчувається - дизель чудовий! Гостра педаль газу, впевнені спринти на міських швидкостях, адекватна тяга на обгонах. У дизельних Sportage два мінуси - ціна (від 1,160 млн рублів) і торохтіння на малому ходу.

Альтернативою є 2-літровий бензиновий мотор (150 л.с.), який ми пробували на ix35 в парі з «автоматом» - тоді він здався слабеньким, але, можливо, справа в налаштуваннях коробки передач, які у Kia і Hyundai можуть відрізнятися.

Sportage приємно здивував компонуванням салону. Величезний багажник з повнорозмірною запаскою під підлогою і на рідкість просторі задні сидіння підкорили нас, особливо з урахуванням невеликої довжини автомобіля - менше 4,5 метра.

Що в сумі? Sportage, не маючи позашляхових амбіцій, хороший на твердих покриттях і дуже практичний, а якщо додати до цього актуальну зовнішність ... Не дивно, що на вулицях міста їх все більше і більше.

Toyota RAV4 (від 899 тисяч рублів)

Після недавнього рестайлінгу RAV4 став статусніше на вигляд, і тепер його можна замовити у версії з переднім приводом, що позитивно позначилося на базову ціну, або в подовженому варіанті, колісна база якого на 100 мм більше стандартної.

У будь-якому випадку RAV4 - один з найбільш містких автомобілів в класі. Простір для задніх пасажирів підкріплюється зручними м'якими сидіннями з можливістю регулювання. Багажник великий, а двері з навішеним на неї повнорозмірним запасним колесом відкриваються убік. Під підлогою багажника - місце для дріб'язку.

Під підлогою багажника - місце для дріб'язку

На ходу автомобіль залишив неоднозначні враження. З одного боку - жестковато, з іншого - він чутливий до шорсткого асфальту, на якому салон наповнюється настирливим гулом. 2-літровий мотор (158 л.с.) в парі в варіатором забезпечує прийнятну динаміку, але при інтенсивних розгонах занадто часто забирається в зону високих оборотів - це характерно для багатьох автомобілів з безступінчатими трансмісіями.

Зате на рівному асфальті автомобіль пливе куди більш розмірено, а інтер'єр - один з найпривабливіших і «живих» в класі.

У повнопривідних версіях задні колеса підключаються електромагнітною муфтою, і роблять це досить своєчасно, однак не варто старатися на бездоріжжі - муфта не любить «насильства». В цілому, RAV4 - типовий паркетник, і це не дивно - саме він є родоначальником жанру «недо-джипів». У минулі роки він був одним з найдорожчих в класі, але зараз за рахунок подорожчання конкурентів «Рафік» потрапив в середню цінову нішу - так, повнопривідний варіант можна купити за суму менше мільйона рублів, і при інших рівних RAV4 дешевше деяких корейських конкурентів.

Hyundai ix35 (від 899,9 тисячі рублів)

В арсеналі у Hyundai ix35 є чудовий 187-сильний дизель, з яким динаміка автомобіля стає майже ураганної. Проблема в тому, що коштує такий ix35 - від 1,336 млн рублів. Другий варіант дизеля - 136-сильний, як у Kia Sportage, і він подобається нам не менше: тяговітий, чуйний, неголосний. Ціна - від 1,22 млн руб.

Але все-таки основний попит доводиться на ix35 з 2-літровими 150-сильними бензиновими моторами. Ми тестували таку машину з шестиступінчастим автоматом, і враження від динаміки, м'яко кажучи, середні: двигун реве, але розганяється автомобіль через не хочу. Швидше за все, винен алгоритм роботи «автомата».

Плавність ходу, інформативність керма, керованість - за цими параметрами Hyundai не гірше, і не краще середньостатистичного паркетника: можна попрідіраться, але в цілому - непогано. Головне, що, зрівнявшись за ціною з японцями і європейцями, він наздогнав їх і по їздових відчуттях.

Hyundai ix35 порадував практичністю - у нього місткий і зручний багажник, а спинки задніх сидінь можна швидко розкласти в рівну підлогу. Місця на другому ряду більше, ніж, наприклад, в пропорційних седанах.

А ще він вражає списком опцій: камера заднього виду, оптітронниє прилади, електричний ручник. Марка Hyundai перестала бути синонімом невибагливого автомобіля.

Прохідність? Знову ж в законах жанру: рясні звіси, не дуже великий проміжок, не дуже «чіпка» муфта приводу, не сама інтелектуальна ESP - в результаті, на офф-роад не тягне. Це машина для асфальту, хоча в порівнянні з родинним Kia Sportage геометрична прохідність все ж трохи краще.

Peugeot 4007 / Citroen C-Crosser (від 919 тисяч рублів)

Два брата-близнюка, несхожі з особи, побудовані на платформі Mitsubishi Outlander XL, і головна відмінність «французів» - можливість замовити автомобіль з семиместной компонуванням, але на місці запаски тоді буде докатка. Для дорослих третій ряд затісний, дитяче сидіння сюди встане не всяке, так що основне його призначення - позаштатні ситуації.

У будь-якому випадку обидва автомобілі відрізняються підвищеною місткістю салону: просторий другий ряд, значний багажник, достатня ширина. При цьому «французи» доступніше багатьох куди більш тісних однокласників, так що тим, у кого в пріоритеті габарити салону, C-Crosser / 4007 - цікавий варіант.

Однак розплата за вигідне співвідношення ціни до місткості - економія на дрібницях. Жорсткий пластик, пластмасові уступи замість дверних ручок, слизька шкіра керма, відсутність його регулювання по вильоту і зручностей на другому ряду (навіть повітропроводів немає). Схема трансформації салону несучасна - вимагає занадто великих зусиль. Втім, ці нюанси важливі для прискіпливих, а C-Crosser і 4007, мабуть, орієнтовані на людей простіше.

Їздовий комфорт також не ідеальний, в першу чергу через якість шумоізоляції. Багато власників нарікають на жорсткість автомобілів, проте тряска дістає лише на нерівній дорозі, припустимо, кам'янистому путівці. У штатних режимах віброкомфорт прийнятний, але від лідерів класу все одно далеко.

Все це компенсується непоганою динамікою. Найбільш популярні моделі з 2,4-літровими моторами (170 к.с.) і варіаторами, які добре працюють разом - коробка, приміром, не заганяє мотор в верхню зону шкали тахометра при будь-якому розгоні, а крутить двигун пропорційно натискання на газ. І автомобіль добре рулится - для настільки місткого паркетника, навіть занадто добре.

Тепер обидва автомобілі доступні в передньопривідних версіях з 2-літровими моторами (147 к.с.). Доплата за повний привід порівняно гуманна - 60 тисяч рублів, але для базових версій він не доступний, так що найдешевший варіант 4WD обійдеться в 1,054 млн руб. Автомобілі з більш потужними моторами йдуть тільки в повноприводному виконанні. Прайс-листи на обидві моделі ідентичні.

Прайс-листи на обидві моделі ідентичні

C-Crosser і 4007 не можна віднести до серйозних пройдисвітам: просвіт не дуже великий, колісна база - довга, муфта повного приводу і варіатор не люблять режими буксування і їзди з граничним навантаженням - перегріваються. Та й ходи підвісок замалі - на пересеченке чутні брязкіт. Правильніше сказати, що обидва автомобілі - це повнопривідні вседорожні універсали.

Їхній головний козир - в поєднанні якостей. Просторі, динамічні, але при цьому не занадто дорогі, вони є відмінним варіантом для тих, хто бере паркетник на всі випадки життя: шафа на дачу, сім'ю з дачі, всією сім'єю на море ...

Suzuki Grand Vitara (від 949 тисяч)

Насправді «Велика Вітара» має тридверну версію з 1.6-літровим, яка коштує від 810 тис рублів, але в силу специфічності попит на неї невеликий. Адже паркетник в Росії купують люди практичні, семейние.Пятідверная Grand Vitara - єдиний кросовер на нашому ринку, що має не тільки знижувальну передачу, а й блокування міжосьового диференціала, а головне - постійний повний привід (у більшості паркетників - автоматично підключається). Укупі з 200-міліметровим просвітом Grand Vitara відрізняється підвищеною прохідністю, і на зледенілих горах або пухкому снігу дасть фору переважній більшості позашляховиків. Втім, переоцінювати її можливості не варто: під час тесту перший раз ми «засадили» Grand Vitara в раскисшей бруду через дорожні шин, другий раз автомобіль «завис» у абсолютно нешкідливе місці в «діагональної позі» - в повітрі теліпалося ліве переднє і право заднє колеса. Блокування «центру» в цьому випадку не рятує, а ESP з імітацією міжколісних блокувань у Vitara немає (та й взагалі ESP для базових версій недоступна). Проте для городянина її позашляхового досить позаочі.

Vitara має порівняно просторі задні сидіння, а багажник нехай не дуже великий, зате крісла другого ряду при складанні звільняють рівну підлогу. П'ята двері відкриваються убік разом з кофром повнорозмірного запасного колеса. Нинішня Vitara дебютувала в 2004 році, так що інтер'єр здається прісним, а пластик - жорстким, хоча сидіти цілком зручно.

На вибір пропонується аж три мотора (не рахуючи 1.6 для трехдверки) - 2.0 л (140 к.с.), 2.4 л (169 к.с.) і 3,2 л (233 к.с.) Останній ставить Vitara з ряду он в низці основних конкурентів, потужність яких рідко перевищує 200 л.с .. Причому, топова «Вітара» коштує від 1,212 млн руб.

Проблема менш потужних версій - скромна динаміка. Атмосферні мотори 2.0 і 2.4 л - аж ніяк не чемпіони в категорії «еластичність», так що тягати важку і повнопривідну «Вітара» їм нелегко, а автомати (опція) - лише чотириступінчасті, і динаміка розгону вже не заводить. Чи не «Нива» звичайно, але і не «Тігуан».

Їде Vitara без іскорки, але і без явних нарікань: підвіска не тряска, хоча часом пхається на великих нерівностях, шумоізоляція непогана, керованість - адекватна. Коротше кажучи, для «бебі-джипа» гідні їздові якості і комфорт.

KIA Sorento (від 959 тисяч рублів)

Приваблива базова ціна на увазі лише передній привід, а повнопривідні KIA Sorento коштують від 1,149 млн руб. І все ж з урахуванням його місткості - цілком розумна ціна.

На відміну від попередника новий Sorento - автомобіль з несучим кузовом, проте за загальними габаритам він близький до предку. На жаль, від нього дістався і високий рівень підлоги, що ускладнює посадку. Місткість салону - на п'ять балів: це стосується і другого ряду, і багажника, в який входить кубометр вантажу. У дорогих комплектаціях автомобіль може бути семимісцевим. Ергономіка хороша, і головна претензія до місця водія - надто широкі підстави передніх стійок. Салон виглядає сучасним і не дешево.

Найбільш популярні версії нового «Соренто» - з 2.4 літровим бензиновим мотором (170 к.с.) і шестиступінчастим автоматом - саме таку ми і тестували. Динаміка не екстремальна, але цілком достатня, а головне - зручна в користуванні завдяки непомітній роботі автомата. З точки зору абсолютних цифр розгону краще 2,2-літровий дизель (190 к.с.), проте ціна в цьому випадку стартує від 1,249 млн рублів (1,399 млн на версії з автоматом).

З точки зору комфорту поїздкі Sorento суперечлівій: в салоні тихо, проти підвіска Занадто скрупульозно Звітує про дорожню мелочевке, пронізуючі кузов непріємнімі вібраціямі. Зато порівняно жорсткий підвіска и точність керма наділяють Sorento непоганий керованістю. У межі автомобіль схильний до заметів, тому ми не рекомендуємо купувати його в недорогий комплектації без ESP.

По прохідності Sorento - паркетник і не більше того: просвіт в 190 мм, довга база і повний привід виключають серйозний офф-роад.

Його головний конкурент - Mitsubishi Outlander XL і соплатформенніка (C-Crosser і 4007), і Sorento близький до них як за споживчими якостями, так і за ціною, тому вибір буде обумовлений нюансами.

Ford Kuga (від 990 тисяч рублів)

Kuga - це гарячий хетч серед кросоверів. Чого вартий яскрава зовнішність і сухорляві пропорції: приємно подивитися. І їде він також: 200-сильний турбомотор забезпечує впевнену динаміку розгону, а рулится Kuga в кращих традиціях фордовцев - охоче і точно. Молодим сподобається.

Розплата за це: чутливість до нерівностей і геометрична скупість салону: на другому ряду «Куга» тісніше багатьох конкурентів, а багажник ... знову ж як у гарячого хетча - всього 360 літрів. Крім того, запаски немає як такої - для позашляховика це суттєвий мінус.

Втім, у внедорожной категорії Kuga ні на що і не претендує: просвіт - невеликий, автомат душить двигун, позашляхових режимів немає, ESP не дозволяє блокувати колеса, що буксують. Kuga - асфальтовий звір.

Kuga - асфальтовий звір

Зате на тверді він хороший: дозволяє швидко прискорюватися, впевнено обганяти, надійно пише дуги поворотів. В деякому сенсі «Куга» стоїть осібно від більшості сімейно орієнтованих паркетників.

Примітно, що найбільш доступні Kuga пропонуються з 2-літровими дизелями (140 к.с. або 163 к.с.) - зазвичай за дизель, навпаки, потрібно доплата. Втім, живому характеру «Куги» більше підходить бензиновий мотор від хот-хетча Focus ST. Але у дизеля свої плюси: він помітно економічніше ненового 2,5-літрового турбодвигуна, а в парі з механікою злегка збільшує позашляхові можливості «Куги». Базова версія комплектується переднім приводом, а повнопривідні машини коштують від 1,11 млн рублів.

«Куга» має ряд корисних опцій, на зразок лобового скла з підігрівом або заводського передпускового підігрівача.

В цілому до Kuga варто придивитися молодим і азартним водіям, для яких не так важливі вантажопасажирські можливості, але хочеться хорошої динаміки на будь-яких дорогах.

Volkswagen Tiguan (від 995 тисяч рублів)

У його зовнішності немає властивої більшості паркетників важкий або епатажності, та й салон «від Гольфа" не кожного заводить. І він доріг - від 995 тисяч рублів коштує версія з 1.4-літровим мотором (150 к.с.) і «механікою», але така комбінація сподобається не кожному: мотор «наддутого» механічним нагнітачем і турбіною, і тим не менш змушує клацати передачі досить часто. А якщо брати 2-літровий агрегат (170 к.с.), «Тігго» коштує від 1,197 млн ​​руб. Є й версія з дизелем (140 к.с.) - від 1,248 млн руб. Для любителів пускати пил в очі «Тігуан» - не кращий варіант.

Але в іншому складно причепитися. Еталонна ергономіка має на увазі навіть такі дрібниці, як пороги, які не бруднять штани при посадці. Він зроблений за принципом «сів і поїхав» - звикаєш за пару хвилин. З 2-літровим мотором і «автоматом» головне враження від їзди - дивовижна легкість, з якою йому даються будь-які маневри: розгони, гальмування, переставки, повороти ... Наклей шильдик GTi і будеш недалекий від істини.

Наклей шильдик GTi і будеш недалекий від істини

Конструктивно Tiguan близький до Yeti, але довше його, а задні сидіння зручніше за рахунок іншого профілю і можливостей регулювання. Багажник трохи більше «Шкодовського» і має ідеальну прямокутну форму: шкода що під підлогою тільки докатка. Підвіска здається жестковатой, хоча до цього швидко звикаєш: трусить, але не дратує.

На бездоріжжі Tiguan поводиться майже як Yeti, хоча на вибоїнах досить легко вивішує колеса - вибиратися з «діагональних» пасток допомагає ESP. Для тих, хто мріє про Touareg, але не досяг фінансової зрілості, у Tiguan є схожа зовні версія Track & Field зі скошеними бамперами. В цьому випадку геометрична прохідність стає близькою до такої у Renault Koleos - одного з відмінників класу «по геометрії». Всі версії Tiguan - повнопривідні.

Ймовірно, Tiguan - кращий вибір для тих, хто хоче паркетник, але при цьому не готовий поступитися легковими звичками звичайних хетч. Tiguan якраз такий.

Renault Koleos (від 999 тисяч рублів)

Якщо потрібен «паркетник», яка не розгубиться на помірному бездоріжжі - то ось він. Скошені бампера забезпечують позашляхові кути в'їзду і з'їзду, просвіт - понад 20 см, повний привід - уже в базі. Ні, ні, це не позашляховик (і навіть не «Гранд Вітара»), але в порівнянні з багатьма однокласниками автомобіль вельми здатний.

Koleos підкорює типовою для Renault м'якою і енергоємної підвіскою, і хоч в місті, хоч на утрамбованої второстепенке дозволяє гнати без побоювання растрясти себе або пасажирів. Втім, на хвилястому профілі може з'явитися качка, так що м'яка підвіска має і зворотну сторону. Шумоізоляція хороша - Koleos є одним з найбільш тихих в класі.

2,5-літровий мотор «Колеос» (171 к.с.) наділяє автомобіль дуже непоганою динамікою розгону, і нам здалося, що характером автомобіля більше підходить версія з варіатором: машина прискорюється передбачувано, м'яко, напористо. А ось «механічний» Koleos швидше напружував різкістю, з якої схоплюється зчеплення, і неадекватно бадьорими стартами з місця - майже гарячий хетчбек. Напевно, можна звикнути, але спочатку дратувало. Крім бензинового мотора, можна вибрати 150-сильний дизель, який йде в парі з шестиступінчастою «автоматом» і коштує ненабагато дорожче бензинової версії - від 1,159 млн руб.

Крім бензинового мотора, можна вибрати 150-сильний дизель, який йде в парі з шестиступінчастою «автоматом» і коштує ненабагато дорожче бензинової версії - від 1,159 млн руб

Місця на другому ряду - як в типовому автомобілі гольф-класу. Зате «карго-відсік» дуже практичний: важку поклажу можна спочатку поставити на відкидний борт п'ятої двері і пропхати вперед по слизькій обшивці, під якою - повнорозмірна запаска. У спинці задніх сидінь є люк для довгомірів, а взагалі їх можна скласти зовсім, отримавши рівний вантажний майданчик. Для зовсім вже «довгих мерів» є можливість перекинути спинку переднього пасажирського сидіння. Салон рясніє «тайничков» і місцями для дріб'язку.

Koleos дистанціюється від активного водія: легковат кермо, неідеальна настройка педалей, м'яка підвіска не сприяють впевненості при різких маневрах або на швидких дугах гірських завитків. Зате по прямій, навіть з неідеальним асфальтом, Koleos дозволяє нестися прямо-таки в кавалерійському темпі. Але це на любителя: в цілому, він має в своєму розпорядженні скоріше до неспішної їзди з запасом на помилку.

Він спроектований і збирається в Кореї, і східні нотки відчуваються в дизайні, але по звичках «Колеос» - типовий француз. Хороший вибір для людей з будиночком в селі або любителям подорожувати сім'єю.

Honda Pilot (від 1,732 млн руб)

Великий автомобіль - ось головне враження від «Пілота». За місткості він дійсно перевершує більшість конкурентів: ширина салону така, що з водійського місця неможливо дотягнутися до пасажирського бардачка. На другому ряду - лімузин комфорт, а третій ряд сидінь - тримісний, причому, навіть і не тісний. У підсумку, Pilot - один з небагатьох автомобілів, здатний брати на борт 8 осіб з комфортом. Додайте до цього трансформований салон, масу потайних боксів, електропривод кришки багажника і отримаєте один з самих практичних автомобілів на ринку. Шкода лише, що з водійського місця салон суб'єктивно дешевих: пластик жестковатий, дисплей - монохромний, кнопок на центральній консолі - чотири десятки. Загалом, на преміум-сегмент ще не тягне.

Загалом, на преміум-сегмент ще не тягне

А ще Pilot імпозантний, як справжній «внедор» - такого хочеться дати дорогу! Динаміка розгону належна, за що окреме спасибі - логічного автомату. Плавність ходу, можливо, неідеальна, але в цілому непогано. Реакції на кермо - під стать зовнішності, які не різкі, але і не зовсім вже сонні. Великий машині - широку дорогу: Pilot відмінно підходить для дальнобоя. У місті, з іншого боку, допомагають добре видимі габарити і камера заднього виду, монітор якої вбудований в салонне дзеркало.

У сумі виходить вельми цікавий автомобіль для тих, хто ще не відчуває сил замахнутися на преміум, а в якості пріоритетів виставляє місткість салону і комфорт для пасажирів.

Toyota Highlander (від 1,757 млн рублів)

Незважаючи на статусну зовнішність, Toyota Highlander - швидше, паркетник, хоча один з небагатьох з постійним повним приводом. Правда, все три диференціала вільні, а ESP не вміє імітувати їх блокування. Понижувальної передачі немає, просвіт - 206 мм, так що на лаври Land Cruiser Prado або звичайного «Крузака» Highlander не претендує. Трохи перевершуючи «Прадика» по довжині, наш герой вже і нижче старшого брата, тому вживу виглядає не таким «джіпістим».

Він сподобався нам рівнем комфорту: їде м'яко, тихо, і при цьому напористо - 273-сильний бензиновий мотор в парі з 5-ступінчастим «автоматом» прискорює машину навіть з часткою спортивного азарту. Голос двигуна пробивається на високих оборотах, але в іншому шумоізоляція відмінна, включаючи захист від «піскоструминних» звуків по днищу і колісних арках. Крім того, він напрочуд передбачувано рулится, що не лякаючи водія млявістю реакцій, характерною для багатьох американізованих паркетників. На Корост перемерзлі грунту вразила енергоємність підвіски.

На Корост перемерзлі грунту вразила енергоємність підвіски

«Хайлендер» місткий, і вже в базі має семимісний салон, склавши останній ряд якого можна отримати хороший багажник, а якщо перекинути спинки другого ряду - то і шикарну вантажну площадку «під европоддон». Пасажири другого ряду мають не тільки дефлектори системи вентиляції, а й свій пульт управління клімат-контролем.

До Росії «Хайлендер» поставляється тільки в багатих комплектаціях з повним приводом, потужним бензиновим мотором і автоматом. Багато клієнтів скаржаться на відсутність версій без «наворотів», адже «Хайлендер» добре підходить на роль універсального сімейного автомобіля. Крім того, засмучує відсутність версій з дизелем, якими можуть похвалитися багато конкурентів.

В іншому Highlander виглядає попаданням в точку: він приверне увагу тих, хто вже переріс Toyota RAV4, але не хоче платити за позашляхові амбіції Land Cruiser Prado, віддаючи перевагу над ними асфальтову керованість і комфорт.

KIA Mohave (від 1,780 млн рублів)

На жаль, в даний час Mohave доступний лише з потужним дизелем і в багатющій комплектації, що позначилося на ціні, яка робить заявку мало не на преміум-сегмент. Ймовірно, зроблено це, щоб виключити внутрішню конкуренцію з новим Sorento, топові версії якого коштують від 1,6 млн рублів.

Якщо абстрагуватися від ціни, Mohave - один з найбільш вражаючих корейських автомобілів, на яких нам доводилося їздити. І головне враження: божевільна тяга 3-літрового дизеля потужністю 250 к.с. - він вважається одним з кращих агрегатів в своєму сегменті. В результаті великий і місткий Mohave легкий і невимушений на розгонах, ніж також сприяє логічна робота «автомата».

Автомобіль прекрасно укомплектований: камери заднього виду, маса електроприводів з пам'яттю (ними забезпечений навіть педальний вузол), ESP, 6 подушок безпеки, дво- або трьохзонний клімат-контроль і багато іншого. У салоні є відчуття якості: може бути, він позбавлений оригінальності, але залишає враження сбітості, довговічності.

При довжині майже 4,9 метра Mohave відрізняється підвищеною місткістю на другому ряду, а в найдорожчій комплектації має семимісний салон, причому «гальорка» хоч і тісний, але для перевезення дітей підійде. Причому навіть в семимісцевому варіанті у автомобіля залишається нехай невеликий, але багажник (350 літрів - це рази в два більше, ніж у багатьох семимісних конкурентів).

Управляється автомобіль мляво, а підвіска могла б бути і помягче, враховуючи проамериканську орієнтацію Mohave, зате шумоізоляція дуже непогана. На ньому приємно їхати не поспішаючи, але на обгонах або стартах зі світлофорів завдяки дизелю Mohave здається легше, ніж він є насправді.

По прохідності Mohave - проміжна ланка між паркетниками і справжніми пройдисвітами, але ближче все-таки до перших. У нього просвіт в 217 мм, повний привід і знижує передача з відношенням 2,4, так що для буксирування причепів і штурму зледенілих або жіжістих ділянок він підходить цілком (особливо, якщо взути його в «правильні» шини).

На жаль, цінова політика Kia така, що Mohave небезпечно наблизився до куди більш іменитим конкурентам, на зразок Volkswagen Touareg або Toyota Land Cruiser Prado, тому залишається нішевим продуктом для тих, кому потрібна машина з багатим вмістом, але в невибагливою «обгортці».

Що в сумі?
Прохідність?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов