Наша сеть партнеров Banwar
Паливна система Вольво fh12, двигун D12D.
Паливо всмоктується паливним насосом (1) через сітчастий фільтр (2) на датчику рівня палива в баку, через електричний паливний насос (3) в корпусі паливного фільтра. Якщо двигун обладнаний фільтром попереднього очищення (4) і водороздільники (5), паливо проходить також через них. Паливо потім проходить через охолоджувальну спіраль блоку управління (6) до перепускному клапану (7), де паливо з бака змішується зі зворотним потоком палива з паливного каналу головки циліндрів (8) і надходить далі до сторони всмоктування паливного насоса. Паливний насос наганяє паливо в паливний фільтр через головний фільтр (9) до поздовжнього паливному каналу головки циліндрів. Цей канал забезпечує кожен насос-форсунку (10) паливом через кільцеподібну канавку навколо кожного інжектора в голівці циліндрів. Пропускний клапан (7) управляє тиском в системі подачі палива до інжекторам. Безповоротний клапан (11), розташований в електричному паливному насосі (3), запобігає повернення палива в бак при виключенні двигуна.
У паливному насосі (1) є два клапана: Запобіжний клапан (12) дозволяє паливу текти назад до сторони всмоктування в разі занадто високого тиску, наприклад, коли паливний фільтр забитий. Безповоротний клапан (13) відкривається при роботі електричного паливного насоса (3).
Електричний паливний насос (3) використовується в двох випадках: Випуск повітря з паливної системи, наприклад, після заміни паливних фільтрів.
Злив води з водного сепаратора.
Електричний насос активується в обох випадках за допомогою вимикача (14) на панелі приладів.
Випуск повітря з паливної системи
При натисканні вимикача (14) електричний паливний насос включається і працює близько 5 хвилин. Випуск повітря починається при заповненні паливної системи і збільшення тиску. При цьому повітря виштовхується через паливну лінію (15) і повітряний вентиляційний клапан (16) вниз до паливного баку через зворотну лінію (17).
Зливання води:
Для зливу води з водного сепаратора необхідно виконання наступних умов:
Датчик (18) у водному сепараторі показує високий рівень води
автомобіль нерухомий
двигун зупинений
Ключ запалювання в положенні їзда
Використовується гальмо стоянки
При натисканні вимикача (14) зливний клапан (19) відкривається і випускає воду. У той же час включається паливний насос для того, щоб вигнати воду і перешкодити потраплянню повітря в паливну систему. Злив води займає приблизно 20 секунд.
Зливний ніпель (20) розташований на корпусі паливного фільтра. Ніпель використовується при зливі палива з системи, наприклад, при заміні насоса-форсунки. На корпусі паливного фільтра знаходиться також датчик тиску (21) для вимірювання тиску подачі після паливного фільтра. Код несправності відображається на панелі інструментів, якщо тиск подачі менше, ніж значення, наведене в переліку кодів несправностей. В якості додаткової приналежності може бути присутнім підігрівач палива (22). Він установленв нижній частині водного сепаратора. Усе види паливних систем застосовуваних Volvo Group описані за цим посиланням. Дізнатися про системі охолодження двигуна D12D можна тут. Сисетми управління двигуном , Про неї говоримо в цій статті.