- Партія Прохорова пояснила, у чому була користь "е-мобіля"
- Партія Прохорова пояснила, у чому була користь "е-мобіля"
- Партія Прохорова пояснила, у чому була користь "е-мобіля"
Партія Прохорова пояснила, у чому була користь "е-мобіля"
Наша сеть партнеров Banwar
Д.Абрамов / Відомості
Е-мобіль: хроніка провалу
У партії "Громадянська платформа" заявили, що засновник партії Михайло Прохоров не має відношення до проекту "Е-мобіль" з тих пір, як вийшов з групи "Онексім" в 2011 р, проте додали, що проект провальним не вважають. Як сказала "РИА Новости" прес-секретар Прохорова Тетяна Кособокова, "Е-мобіль" - це "найбільша венчурна (ризикова) інвестиція, проведена в Росії за останні роки", і як венчурний проект він свою функцію виконав. У Росії "вкрай мало поширені" проекти з ризиковими інвестиціями, додала вона.
У квітні "Онексім" відмовився від "е-мобіля", оскільки "в поточній економічній ситуації його реалізація неможлива", цитує "Прайм" прес-реліз групи. Технічна документація проекту передана Науково-дослідному автомобільному і автомоторний інституту (НАМИ) на безоплатній основі. "Коммерсант" повідомив , Що відповідний договір компанія «Е-інжиніринг» підписала 3 квітня, права на проект держава отримала за 1 євро. Кособокова нагадала, що Прохоров не керує проектом з тих пір, як вийшов з бізнесу перед виборної кампанією 2011-2012 рр.
З 5 квітня на форумі порталу Сar Design обговорюється інформація про те, що співробітники ТОВ «Маруся моторс» нібито були звільнені "без виплати зарплати за останні два місяці", як вказав один з користувачів форуму. Частина з них переходить в НАМИ, додав він.
Михайло Прохоров представив три зразка гібридного автомобіля, що отримав назву "е-мобіль", - хетчбек, фургон і крос-купе - в грудні 2010 р Проектом займалася компанія, створена "ОНЕКСІМа" і "Яровит моторс" Андрія Бірюкова, що отримала назву "Е -авто ". Спочатку "ОНЕКСІМа" належав 51% в підприємстві, потім група довела свою частку в ньому до 85%. Автомобіль позиціонувався як екологічно чистий інноваційний бюджетний гібрид, який працював би на бензині або газі, а також на електродвигуні. У квітні 2011 р "е-крос-купе" протестував тодішній прем'єр-міністр Володимир Путін.
Початковий обсяг виробництва "е-мобілів" планувався в 20 000 машин в рік, було зібрано 215 000 предзаявок. Бюджет проекту оцінювався в 150 млн євро, випуск машин повинен був початися в травні 2012 р Роком раніше «Е-авто» підписала угоду з Петербургом про будівництво заводу, але терміни запуску зсувалися. У лютому глава комітету з промполітики міста Максим Мейскін говорив, що проект відкладений на невизначений термін. Джерело "Ведомостей", близький до «Е-авто», говорив, що для постановки "е-мобіля" на конвеєр потрібен партнер. За його словами, на той момент йшли переговори з двома претендентами: однією російською компанією і другий - іноземної. Як тільки буде зроблений вибір, почнеться підготовка до виробництва автомобіля, обіцяв співрозмовник видання, не назвавши терміни.
Перший заступник голови думського комітету з промисловості Володимир Гутен шкодує, що цей "амбітний і широко розпіарений" проект не був реалізований, тому що це формує "скептичне ставлення майбутніх потенційних інвесторів". "Я не хочу говорити, що гора народила мишу, хоча фізичні розміри Михайла [Прохорова] це зіставлення роблять в загальному адекватним, але мені здається, що час і було, і є, і буде дуже великих можливостей, набагато більше, ніж є на Заході , оскільки щільність і конкуренція набагато нижче (в нашій країні) ", - цитує його" РИА Новости ". Гутен вважає, що проект був під силу Прохорову, але у того "не було готовності" везти на собі цілий віз і проблем, і потенційних можливостей ", в той час як існують альтернативні напрямки, де з меншими ризиками можна отримати прибуток. Він зазначив, що найбільший бізнес, так званий олігархат, в силу своїх масштабів і бажання диверсифікувати ризики не є патріотичним і вважає за краще покупку різних клубів за кордоном тим проектам, де потрібні серйозні інвестиції на території своєї країни. Однак на завершення бе їжі депутат додав, що особисто до Прохорову у нього відношення позитивне. "Я вважаю, що це найбільш адекватний представник найбільшого бізнесу, якому не чужі і нотки патріотизму", - сказав Гутен.
Голова думського комітету з економполітики і підприємництва Ігор Руденський заявив, що ідея "е-мобіля" була хороша, але, мабуть, виявилася важкореалізовуваної. Він припустив, що автори проекту вчасно не оцінили всі перспективи і можливі складнощі.
Російська «Маруся моторс» (бренд Marussia Motors) показала перший автомобіль - спортивне купе Marussia В1 - в грудні 2008 р в Москві. Спорткар був представлений як власна розробка компанії: машина побудована на сталевий просторової рами, в ній використовується мотор V6 британської Cosworth в парі з АКПП. Друга модель компанії - B2 - повинна збиратися на заводі Valmet Automotive в Фінляндії. Запуск виробництва планувався на кінець 2012 р У квітні 2010 р «Маруся» також показувала прототип кросовера. Модель B1 повинна була бути випущена в кількості 3000 машин. Планований обсяг виробництва B2 - до 1500 машин на рік, повідомляла компанія. Дослідне виробництво компанії, конструкторське і дизайнерське бюро знаходяться в Москві. У компанії є дилерські центри в Москві, Новосибірську і Монако. З 2010 р «Маруся моторс» володіє гоночної командою в чемпіонаті Formula 1.
У 2013 р «Маруся моторс» збиралася брати участь разом з НАМИ в проекті Мінпромторгу "Кортеж", ініційованому Федеральною службою охорони і Управлінням справами президента. Йшлося про розробку і випуск лімузина для перших осіб держави, позашляховиків і мінівенів. Про бажання взяти участь у проекті заявляли також автозавод ЗіЛ і група ГАЗ.
Партія Прохорова пояснила, у чому була користь "е-мобіля"
Д.Абрамов / Відомості
Е-мобіль: хроніка провалу
У партії "Громадянська платформа" заявили, що засновник партії Михайло Прохоров не має відношення до проекту "Е-мобіль" з тих пір, як вийшов з групи "Онексім" в 2011 р, проте додали, що проект провальним не вважають. Як сказала "РИА Новости" прес-секретар Прохорова Тетяна Кособокова, "Е-мобіль" - це "найбільша венчурна (ризикова) інвестиція, проведена в Росії за останні роки", і як венчурний проект він свою функцію виконав. У Росії "вкрай мало поширені" проекти з ризиковими інвестиціями, додала вона.
У квітні "Онексім" відмовився від "е-мобіля", оскільки "в поточній економічній ситуації його реалізація неможлива", цитує "Прайм" прес-реліз групи. Технічна документація проекту передана Науково-дослідному автомобільному і автомоторний інституту (НАМИ) на безоплатній основі. "Коммерсант" повідомив , Що відповідний договір компанія «Е-інжиніринг» підписала 3 квітня, права на проект держава отримала за 1 євро. Кособокова нагадала, що Прохоров не керує проектом з тих пір, як вийшов з бізнесу перед виборної кампанією 2011-2012 рр.
З 5 квітня на форумі порталу Сar Design обговорюється інформація про те, що співробітники ТОВ «Маруся моторс» нібито були звільнені "без виплати зарплати за останні два місяці", як вказав один з користувачів форуму. Частина з них переходить в НАМИ, додав він.
Михайло Прохоров представив три зразка гібридного автомобіля, що отримав назву "е-мобіль", - хетчбек, фургон і крос-купе - в грудні 2010 р Проектом займалася компанія, створена "ОНЕКСІМа" і "Яровит моторс" Андрія Бірюкова, що отримала назву "Е -авто ". Спочатку "ОНЕКСІМа" належав 51% в підприємстві, потім група довела свою частку в ньому до 85%. Автомобіль позиціонувався як екологічно чистий інноваційний бюджетний гібрид, який працював би на бензині або газі, а також на електродвигуні. У квітні 2011 р "е-крос-купе" протестував тодішній прем'єр-міністр Володимир Путін.
Початковий обсяг виробництва "е-мобілів" планувався в 20 000 машин в рік, було зібрано 215 000 предзаявок. Бюджет проекту оцінювався в 150 млн євро, випуск машин повинен був початися в травні 2012 р Роком раніше «Е-авто» підписала угоду з Петербургом про будівництво заводу, але терміни запуску зсувалися. У лютому глава комітету з промполітики міста Максим Мейскін говорив, що проект відкладений на невизначений термін. Джерело "Ведомостей", близький до «Е-авто», говорив, що для постановки "е-мобіля" на конвеєр потрібен партнер. За його словами, на той момент йшли переговори з двома претендентами: однією російською компанією і другий - іноземної. Як тільки буде зроблений вибір, почнеться підготовка до виробництва автомобіля, обіцяв співрозмовник видання, не назвавши терміни.
Перший заступник голови думського комітету з промисловості Володимир Гутен шкодує, що цей "амбітний і широко розпіарений" проект не був реалізований, тому що це формує "скептичне ставлення майбутніх потенційних інвесторів". "Я не хочу говорити, що гора народила мишу, хоча фізичні розміри Михайла [Прохорова] це зіставлення роблять в загальному адекватним, але мені здається, що час і було, і є, і буде дуже великих можливостей, набагато більше, ніж є на Заході , оскільки щільність і конкуренція набагато нижче (в нашій країні) ", - цитує його" РИА Новости ". Гутен вважає, що проект був під силу Прохорову, але у того "не було готовності" везти на собі цілий віз і проблем, і потенційних можливостей ", в той час як існують альтернативні напрямки, де з меншими ризиками можна отримати прибуток. Він зазначив, що найбільший бізнес, так званий олігархат, в силу своїх масштабів і бажання диверсифікувати ризики не є патріотичним і вважає за краще покупку різних клубів за кордоном тим проектам, де потрібні серйозні інвестиції на території своєї країни. Однак на завершення бе їжі депутат додав, що особисто до Прохорову у нього відношення позитивне. "Я вважаю, що це найбільш адекватний представник найбільшого бізнесу, якому не чужі і нотки патріотизму", - сказав Гутен.
Голова думського комітету з економполітики і підприємництва Ігор Руденський заявив, що ідея "е-мобіля" була хороша, але, мабуть, виявилася важкореалізовуваної. Він припустив, що автори проекту вчасно не оцінили всі перспективи і можливі складнощі.
Російська «Маруся моторс» (бренд Marussia Motors) показала перший автомобіль - спортивне купе Marussia В1 - в грудні 2008 р в Москві. Спорткар був представлений як власна розробка компанії: машина побудована на сталевий просторової рами, в ній використовується мотор V6 британської Cosworth в парі з АКПП. Друга модель компанії - B2 - повинна збиратися на заводі Valmet Automotive в Фінляндії. Запуск виробництва планувався на кінець 2012 р У квітні 2010 р «Маруся» також показувала прототип кросовера. Модель B1 повинна була бути випущена в кількості 3000 машин. Планований обсяг виробництва B2 - до 1500 машин на рік, повідомляла компанія. Дослідне виробництво компанії, конструкторське і дизайнерське бюро знаходяться в Москві. У компанії є дилерські центри в Москві, Новосибірську і Монако. З 2010 р «Маруся моторс» володіє гоночної командою в чемпіонаті Formula 1.
У 2013 р «Маруся моторс» збиралася брати участь разом з НАМИ в проекті Мінпромторгу "Кортеж", ініційованому Федеральною службою охорони і Управлінням справами президента. Йшлося про розробку і випуск лімузина для перших осіб держави, позашляховиків і мінівенів. Про бажання взяти участь у проекті заявляли також автозавод ЗіЛ і група ГАЗ.
Партія Прохорова пояснила, у чому була користь "е-мобіля"
Д.Абрамов / Відомості
Е-мобіль: хроніка провалу
У партії "Громадянська платформа" заявили, що засновник партії Михайло Прохоров не має відношення до проекту "Е-мобіль" з тих пір, як вийшов з групи "Онексім" в 2011 р, проте додали, що проект провальним не вважають. Як сказала "РИА Новости" прес-секретар Прохорова Тетяна Кособокова, "Е-мобіль" - це "найбільша венчурна (ризикова) інвестиція, проведена в Росії за останні роки", і як венчурний проект він свою функцію виконав. У Росії "вкрай мало поширені" проекти з ризиковими інвестиціями, додала вона.
У квітні "Онексім" відмовився від "е-мобіля", оскільки "в поточній економічній ситуації його реалізація неможлива", цитує "Прайм" прес-реліз групи. Технічна документація проекту передана Науково-дослідному автомобільному і автомоторний інституту (НАМИ) на безоплатній основі. "Коммерсант" повідомив , Що відповідний договір компанія «Е-інжиніринг» підписала 3 квітня, права на проект держава отримала за 1 євро. Кособокова нагадала, що Прохоров не керує проектом з тих пір, як вийшов з бізнесу перед виборної кампанією 2011-2012 рр.
З 5 квітня на форумі порталу Сar Design обговорюється інформація про те, що співробітники ТОВ «Маруся моторс» нібито були звільнені "без виплати зарплати за останні два місяці", як вказав один з користувачів форуму. Частина з них переходить в НАМИ, додав він.
Михайло Прохоров представив три зразка гібридного автомобіля, що отримав назву "е-мобіль", - хетчбек, фургон і крос-купе - в грудні 2010 р Проектом займалася компанія, створена "ОНЕКСІМа" і "Яровит моторс" Андрія Бірюкова, що отримала назву "Е -авто ". Спочатку "ОНЕКСІМа" належав 51% в підприємстві, потім група довела свою частку в ньому до 85%. Автомобіль позиціонувався як екологічно чистий інноваційний бюджетний гібрид, який працював би на бензині або газі, а також на електродвигуні. У квітні 2011 р "е-крос-купе" протестував тодішній прем'єр-міністр Володимир Путін.
Початковий обсяг виробництва "е-мобілів" планувався в 20 000 машин в рік, було зібрано 215 000 предзаявок. Бюджет проекту оцінювався в 150 млн євро, випуск машин повинен був початися в травні 2012 р Роком раніше «Е-авто» підписала угоду з Петербургом про будівництво заводу, але терміни запуску зсувалися. У лютому глава комітету з промполітики міста Максим Мейскін говорив, що проект відкладений на невизначений термін. Джерело "Ведомостей", близький до «Е-авто», говорив, що для постановки "е-мобіля" на конвеєр потрібен партнер. За його словами, на той момент йшли переговори з двома претендентами: однією російською компанією і другий - іноземної. Як тільки буде зроблений вибір, почнеться підготовка до виробництва автомобіля, обіцяв співрозмовник видання, не назвавши терміни.
Перший заступник голови думського комітету з промисловості Володимир Гутен шкодує, що цей "амбітний і широко розпіарений" проект не був реалізований, тому що це формує "скептичне ставлення майбутніх потенційних інвесторів". "Я не хочу говорити, що гора народила мишу, хоча фізичні розміри Михайла [Прохорова] це зіставлення роблять в загальному адекватним, але мені здається, що час і було, і є, і буде дуже великих можливостей, набагато більше, ніж є на Заході , оскільки щільність і конкуренція набагато нижче (в нашій країні) ", - цитує його" РИА Новости ". Гутен вважає, що проект був під силу Прохорову, але у того "не було готовності" везти на собі цілий віз і проблем, і потенційних можливостей ", в той час як існують альтернативні напрямки, де з меншими ризиками можна отримати прибуток. Він зазначив, що найбільший бізнес, так званий олігархат, в силу своїх масштабів і бажання диверсифікувати ризики не є патріотичним і вважає за краще покупку різних клубів за кордоном тим проектам, де потрібні серйозні інвестиції на території своєї країни. Однак на завершення бе їжі депутат додав, що особисто до Прохорову у нього відношення позитивне. "Я вважаю, що це найбільш адекватний представник найбільшого бізнесу, якому не чужі і нотки патріотизму", - сказав Гутен.
Голова думського комітету з економполітики і підприємництва Ігор Руденський заявив, що ідея "е-мобіля" була хороша, але, мабуть, виявилася важкореалізовуваної. Він припустив, що автори проекту вчасно не оцінили всі перспективи і можливі складнощі.
Російська «Маруся моторс» (бренд Marussia Motors) показала перший автомобіль - спортивне купе Marussia В1 - в грудні 2008 р в Москві. Спорткар був представлений як власна розробка компанії: машина побудована на сталевий просторової рами, в ній використовується мотор V6 британської Cosworth в парі з АКПП. Друга модель компанії - B2 - повинна збиратися на заводі Valmet Automotive в Фінляндії. Запуск виробництва планувався на кінець 2012 р У квітні 2010 р «Маруся» також показувала прототип кросовера. Модель B1 повинна була бути випущена в кількості 3000 машин. Планований обсяг виробництва B2 - до 1500 машин на рік, повідомляла компанія. Дослідне виробництво компанії, конструкторське і дизайнерське бюро знаходяться в Москві. У компанії є дилерські центри в Москві, Новосибірську і Монако. З 2010 р «Маруся моторс» володіє гоночної командою в чемпіонаті Formula 1.
У 2013 р «Маруся моторс» збиралася брати участь разом з НАМИ в проекті Мінпромторгу "Кортеж", ініційованому Федеральною службою охорони і Управлінням справами президента. Йшлося про розробку і випуск лімузина для перших осіб держави, позашляховиків і мінівенів. Про бажання взяти участь у проекті заявляли також автозавод ЗіЛ і група ГАЗ.