Наша сеть партнеров Banwar
Я писав про службу «Таксі Сатурн» - велика диспетчерська служба, яка працює більш ніж в 36 містах. В Іжевську вони працюють під вивіскою «ІП Чучалин Юрій Петрович» і розкручують тепер уже два номери: 930-373 і 311-111 (терміновий виклик).
Сама по собі служба непогана, але надто вже понтово: найдорожчі машини, найдорожчі замовлення, посадка відразу від 50 рублів - це про них. Тому у нас хто попроще - їм не дзвонять. А їздять на них такі ж понторезов, як вони самі - клерки, білі коміри, мажори і тітоньки (типу, бояться, що до них приставати в інших машинах будуть). До честі Юрія Петровича скажу, що ІП на водіїв вони теж почали оформляти найпершими - ще 2-3 роки тому. Водії, звичайно, відразу прочухал, що під одне ІП можна аж п'ять машин влаштувати. Але чисто формально до «373» було не докопатися - всі водії працевлаштовані офіційно або ВП.
Що ще примітно, таксі Сатурн в Іжевську (та й в Нижньому, Казані, Уфі, Краснодарі і в багатьох інших містах) так само надає послугу «Грузотаксі» - приймають Газельки, Потреро та інший малотонажний транспорт. Так як я недавно купив собі вантажівка під водія - то у мене стояв вибір, куди його прилаштувати. Я вирішив прилаштувати в «373» і рано вранці четверга пройшов вступний інструктаж для водіїв.
Отже, середа 14-30 - перший візит в «373» (Іжевськ, Ліхвінцева 49, будівля автосервісу Субару):
- на роботу приймаєте?
- ви самі працювати будете, або водій?
- водій
- стаж який? Три роки є?
- немає
- не піде, тільки від трьох років.
- що робити?
- влаштовуйтеся самі, а їздити буде він.
- добре, що треба?
- документи і інструктаж пройти. Інструктаж у нас централізований: в 10-00 і в 15-00 кожен день. Приходьте завтра відразу з документами.
- Ок.
У четвер приїхав раніше, заздалегідь помив машину, в 10-00 на місці. Таких як я - вантажних - набралося ще 4. Двоє на легкових (один Азер, який насилу розмовляє по російськи), ще 5 - вантажники. Сатурн в багатьох містах так само надає послуги вантажників - вони їздять на громадському транспорті, замовлення приймають на комунікатор. Так, робота в таксі Сатурн різна - вони крім усього іншого ще мікроавтобуси приймають (окрема сітка), працюють за договорами з організаціями, навіть є в деяких містах свої талони на поїздки (див. Фото).
Нас посадили в кінці великого загального залу, в якому з одного краю сидять менеджери, а в іншому навчальний клас. Стоять лавки, дошка, фотографія якоїсь Тойоти (потім я зрозумів, навіщо вона потрібна - зразок, як треба робити ранкову фотозвіт перед зміною). Прийшов манагер, роздав усім інструкцію в папках-скоросшивателях - читайте. Не буду розповідати, що там було - довго, втомитеся читати. У двох словах: працювати треба добре, норматив подачі авто не більше 8 хвилин, на очікуванні стоїмо ще 5-7 хвилин, хто не виконав замовлення без поважних причин - зміна такого відразу закривається, за матюганіе з клієнтом і диспетчером блок на 2 години, після кожного клієнта оглядати автомобіль на момент втрачених речей - і інші благі правила, які ніхто до ладу не виконує.
Поки ми читали інструкції (найскладніше було Азері - він крутив листи і не розумів по-російськи ні слова), зайшов невеликий татарчонок - хтось Радик 89127647915, оформляє дозвіл на таксі за 1000 рублів на місяць. Роздав візитки, розповів які ще є в таксі Сатурн вакансії.
Нарешті, прийшов інструктор і почалася вступна інструкція.
Друзі, давайте не будемо губитися на просторах інтернету! Я пропоную вам отримувати на емейл повідомлення про публікації моїх нових статей, таким чином ви завжди будете отримувати все нові статті. Пройдіть по посиланню , будь ласка.
Всі ми знаємо, що час це гроші, тому якщо потрібна витримка корисної інформації по темі, а читати весь сайт колись рекомендую придбати книгу « Таксі як бізнес 3: Як заробити в таксі ».
У книзі зібрана і систематизована вся інформація по тому, як заробити здаючи машину в оренду під таксі, таксуя самому або створюючи диспетчерську. Тільки досвід і практика, ніякої води.
Три роки є?
О робити?
Добре, що треба?