- призначення
- Головні вузли
- можливі поломки
- Тяга автомобіля в сторону
- знос шин
- Перевірка підвіски
- доопрацювання підвіски
Наша сеть партнеров Banwar
Розглянемо, як влаштована передня підвіска ВАЗ 2110, наскільки вона відповідає сучасним стандартам, виконання яких функцій забезпечує, і якого уваги до себе вимагає.
призначення
Перш за все, вона призначена для кріплення коліс, а також покликана забезпечувати амортизацію за все переду автомобіля, його стійкості на дорозі під час їзди, можливість ряду регулювань коліс, а саме - по осі повороту (кутку її поздовжнього нахилу) сходженню, розвалу.
Схема передньої підвіски ВАЗ 2110 в зборі
Головні вузли
Поговоримо про її пристрій. Найголовніший елемент передньої підвіски - її стійка (гідравлічна телескопічна) - незамінна в справі амортизації, тобто - забезпечення комфортної їзди, без особливої тряски (наскільки це взагалі можливо) по купинах і вибоїнах наших доріг. Саме завдяки стійці, а вірніше - її поворотного кулака з верхнім болтом, оснащеним ексцентриковими шайбою і паском, забезпечується можливість змінювати розвал колеса.
Телескопічна стійка передньої підвіски ВАЗ 2110
На стійці встановлюються:
- Спеціальна пружина;
- Буфер, що обмежує хід стиснення, виготовлений з поліуретану;
- Верхня опора. Її пристрій таке: вона прикріплена до стійки, до якої кріпиться бризговики самоконтряшиїся гайками. Тому, якщо ви будете робити ремонт своїми руками, не пропустіть цей момент - не можна використовувати звичайні гайки;
- Підшипник, що дає можливість для повертання стійки спільно з колесами;
- Амортизатор, в якому для кращої роботи встановлені пружина і плунжер.
Кульова опора об'єднує нижні частини: поворотний кулак і важіль. Поздовжні розтяжки, нижні важелі, опори, які має поперечина, між собою з'єднують резинометаллические шарніри. За допомогою спеціальних шайб стає можливою регулювання поздовжнього нахилу осі повороту. Радіально-завзятий, що не регульований підшипник зміцнює маточини коліс.
Кульова опора ВАЗ 2110
Поперечина - це штанга, з якої з'єднані нижні важелі. Посередині вона прикріплена до кузова, у чому їй допомагають гумові подушки.
Таке, коротко, пристрій передньої підвіски. А зараз розглянемо можливі несправності, які можна в одних випадках - усунути своїми руками, в інших - краще звернутися до фахівців.
Поперечина ВАЗ 2110
можливі поломки
стук
Якщо під час руху ви чуєте стук в передній підвісці, то головними причинами можуть бути:
- Несправності в стійці;
- Ослабли болти, можливо, зносилися розтяжки або подушки, якими обладнано поперечина;
- Ослаб кріплення до кузова;
- Зруйнувалися гумові частини, при цьому стукіт має явно виражений «металевий» звук;
- Стукає «знічена», а то й зламана пружина;
- Знос шарнірів;
- Стук через дисбаланс коліс.
В принципі, в будь-якому з перерахованих випадків може допомогти ремонт передньої підвіски ВАЗ 2110, виконаний своїми руками, в ході якого потрібно замінити зношену деталь або (в останньому варіанті причин, за якими чується стукіт) - отбалансировать колесо.
Тяга автомобіля в сторону
Автомобіль «веде» в сторону при русі прямо. Серед причин такої несправності можуть бути:
- Кожна пружина має власну ступінь стиснення. В такому випадку пружина, яка втратила пружність, повинна бути замінена;
- У шинах різне тиск. Перевіряємо і виправляємо;
- Зруйнований гумовий елемент у одній з опор стійок. При цьому також чується характерний стукіт під час руху. Проблема вирішується заміною цього елемента;
- Порушені кути установки коліс. З цією несправністю може бути пов'язаний підвищений знос шин. Якщо самі не впораєтеся, краще доручити цю справу фахівцям.
знос шин
Це може бути пов'язано як з неправильною їздою (лихі розгони, гальмування, перевищення допустимого навантаження машини), так і з іншими причинами:
- порушеннями кутів установки коліс;
- великим зносом шарнірів;
- дисбалансом коліс.
Перевірка підвіски
Знаючи значення і пристрій підвіски, ви зможете при кожному огляді машини на ямі (естакаді) і техобслуговуванні перевіряти її стан. Особливу увагу приділіть станом захисних чохлів на кульових шарнірах. Огляньте, чи не з'явилися від тряски і ударів по вибоїнах на підвісці деформації, тріщини або вм'ятини.
Обов'язково перевіряйте стан всіх гумових і гумово деталей, а також кульового шарніра кожного колеса. Пам'ятайте: вчасно помічена і усунена несправність - значно менше зло, ніж ремонт тоді, коли вже все розвалюється.
доопрацювання підвіски
Багато власників ВАЗ 2110, не вважають заводську підвіску ідеальної, і роблять її тюнінг, для поліпшення стійкості і керованості на дорозі.
Оцініть статтю: Поділіться з друзями!