Наша сеть партнеров Banwar
Люди в 2018 році воліють кросовери іншим типам транспортних засобів. На цих великих автомобілях зручніше перевозити пасажирів, в них міститься більше речей, якщо в цьому є необхідність, тому багато хто не може встояти перед покупкою великого позашляховика, ігноруючи легкові седани і інші кузова і версії легкових автомобілів.
Велика машина створює ілюзію гарного захисту. Насправді в реальності це далеко не так. Чи не кожний транспортний засіб однаково захищає пасажирів. Перш ніж йти до автодилеру і купувати новий позашляховик, ви повинні дізнатися, наскільки добре чи погано деякі з них тримаються під час аварії.
Інститут страхування безпеки дорожнього руху, або IIHS , Нещодавно знищив вісім різних моделей позашляховиків в ім'я отримання інформації про рівень захисту від аварії для передніх пасажирів. Рівнів оцінок, за якими інститут IIHS розглядає захист транспортних засобів (наскільки добре автомобіль витримує краш-тести), як зазвичай, чотири: хороший, прийнятний, маргінальний і поганий.
Шість з восьми середньорозмірних позашляховиків удостоїлися одного з двох вищих рейтингів за проходження випробування інституту при зіткненні з нерухомим перешкодою малого перекриття з боку пасажира. Два інших - 2018 Jeep Grand Cherokee і 2018 Ford Explorer - отримали найнижчий рейтинг випробувань (Poor) - поганий. Після перегляду відео легко зрозуміти, чому.
Невеликий тест на перекриття з боку пасажира імітує удар транспортного засобу про дерево, стовп або інший автомобіль на швидкості 64 кілометри в годину, при цьому зіткнення відбувається при контакті чверті передньої частини автомобіля. Відзначимо, що IIHS тільки недавно почав робити тест на стороні пасажира в спробах змусити автовиробників дати переднім пасажирам такий самий захист, як і водієві. Як виявилося, передні пасажири піддавалися більшій небезпеці, оскільки всі автовиробники, за рідкісним винятком, не «морочилися» з приводу посилення конструкції з правого боку.
Дивіться також: Топ-10 нових краш-тестів IIHS на стороні переднього пасажира
З восьми середньорозмірних позашляховиків IIHS, що протаранили випробувальний об'єкт з малим перекриттям з боку пасажира, 2019 Kia Sorento, 2018 Volkswagen Atlas і 2018 GMC Acadia отримали найвищу загальну оцінку, відмінну від точки зору захисту пасажира. У 2018 Toyota Highlander, 2018 Nissan Pathfinder і 2018 Honda Pilot прийнятний рейтинг. На «трієчку» ніхто не «здався», але зате тести кросоверів виявили відразу двох аутсайдерів: Grand Cherokee і Explorer. Пасажири в цих автомобілях якщо і виживуть, то отримають множинні травми. Це результат твердої «двійки»!
Офіційно IIHS оголосила, що позашляховик Explorer отримав поганий рейтинг, «тому що його структура була серйозно скомпрометована» в тесті. Ось що може трапитися з справжніми пасажирами Explorer в такій катастрофі, за даними IIHS:
Вторгнення всередину салону досягло 15 дюймів (28 см) в нижній стійці дверної петлі і 13 дюймів (33 см) на верхній стійці дверей і приладової панелі. Дверний поріг зрушився на 6 дюймів (15 см) в сторону манекена. Дані, зняті за допомогою манекена, показали високу ймовірність травм правого стегна в реальній аварії тієї ж ступеня тяжкості, а також можливість травм лівої гомілки.
Explorer також погано пройшов структурний випробування з боку водія, тим самим заробивши лише «помірний» рейтинг в загальному тестуванні. Ford пообіцяв переглянути силову структуру моделі Explorer і запевнив, що нова модель поліпшить невелику захист від перекриття з обох сторін.
Дивіться також: Рейтинг безпеки автомобілів 2018 року
У Гранд Черокі, незважаючи на схожу низьку оцінку, ситуація була кращою. Переміщень всередину салону елементів конструкції було менше. Однак серйозних травм, як вважають в IIHS, пасажиру все одно не уникнути:
Jeep Grand Cherokee отримав максимальне входження конструкції на 10 дюймів (25 см) в районі нижньої дверної петлі стійки. Але більш тривожним було те, що сталося з головою пасажирського манекена: вона сильно вдарилася об приладову панель через передню подушку безпеки. Потім що не розгорнувся бічна подушка безпеки, а передні праві двері відчинилися, розлетівшись на фрагменти під час відскоку від перешкоди. Дані з манекена вказали, що права нога травмована досить серйозно, голова також отримала травми.