Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Передній або повний привід. Що краще? Розмова про кросовери і паркетниках

  1. Передній привід
  2. Повний привід
  3. Повний привід через вискомуфту (електромуфти, гідромеханічну муфту)
  4. Повний або передній?

Наша сеть партнеров Banwar

Що ж продовжуємо розмовляти про приводах автомобіля, сьогодні у нас глобальна тема, а саме - що краще і що вибрати передній або повний привід для паркетника або кроссовера? Як ми з вами знаємо там він не зовсім чесний, тобто не постійний і часто не має жорсткої блокуванням диференціалу, тобто ви не можете вручну його заблокувати, підключається тільки після того як передня вісь почне буксувати. І ось виникає абсолютно справедливе питання - «а чи треба або ж передній осі вистачить позаочі?». Тут все не однозначно, давайте розбиратися ...

Тут все не однозначно, давайте розбиратися


Що ж, говорити взагалі - що повний привід це погано, я не буду! Все ж я вважаю - що зовсім навпаки, це навіть добре! Є великі і важкі автомобілі, де він працює постійно, що набагато покращує прохідність. Є і не дуже великі авто, середнього класу «С», іноді «D», де він також постійний або жорстко підключаємо (що покращує і прохідність і керованість при певних умовах), але ось паркетники або кросовери, це зовсім інше. Повний привід у них, на жаль, зараз став надбанням маркетологів і ділків, тобто вам намагаються довести що ось вони чотири колеса «копають» а в підсумку виходить зовсім все не так. У цій статті я постараюся розвінчати всі міфи, але для кращого розуміння потрібно розповісти про кожен тип, і думаю варто почати з переднього.

Передній привід

Як то ми вже говорили - передній або задній привід Про цю тему теж чимало «копій зламалося», але там принцип розмови інший все ж одна відома вісь або спереду, або ззаду, сьогодні ж суть питання інша.

Передній привід дуже простий в будові, причому його зараз практично довели до досконалості, тобто він може ходити дуже і дуже довго без будь-яких поломок.

пристрій:

  • двигун
  • Прикріплена до двигуна коробка передач з диференціалом, найчастіше в одному корпусі
  • Від коробки (диференціала) йдуть дві осі з ШРУС . З кожного боку по два шруса (внутрішній і зовнішній)
  • Ці ШРУС підходять до передніх коліс через спеціальні маточини.

Крутний момент передається від двигуна - трансмісії - осях - колесам. Саме так наводиться передньопривідний автомобіль в рух.

Варто зазначити що трансмісійних рідин тут не багато, в самій коробці ось і все, як правило інші сполуки сухі (ну або майже сухі, все ж під пильовиками в шрусом є мастило, але там її реально мізер і вона не змінюється). Це нам говорить про те, що можна взагалі не стежити за цією конструкцією. Звичайно все ж я вам раджу дивитися за пильовиками , Адже якщо вони порвуться то незабаром вийде з ладу і шарнір, але повірте найближчі 70 - 80 000 км це можна і не робити. Якщо виробник серйозний, то пильовики можуть ходити і по 150 - 200 000 км.

Якщо виробник серйозний, то пильовики можуть ходити і по 150 - 200 000 км

Задня підвіска в передньому приводі НЕ несемо ніякого смислового навантаження, тобто це банальна «підтримка для коліс», практично немає ніякої ваги, вона тут легка (або балка, або «многоричажка»). І що не менш важливо, задня частина практично не вимагає обслуговування, ну якщо тільки гальмівні колодки міняти.

Повний привід

Навіть повний привід через вискомуфту, має набагато складнішу будову (я вже мовчу про постійні). Тут більше частин, які крутяться (більшу частину часу) в холосту, є вже два мости, а не один, також з'являються карданний вал і задня вісь вже не другорядна.

пристрій:

  • двигун
  • Коробка передач, яка може бути поєднана з переднім диференціалом. Однак передній диференціал може бути винесено окремо
  • Передня вісь з ШРУС на передні колеса
  • Міжосьовий диференціал, він також може бути в одному корпусі з коробкою, але може бути і окремо (все залежить від конструкції)
  • Роздавальна коробка.
  • Задній кардан для передачі крутного моменту заднього мосту
  • Вискомуфта або електромуфти (гидромеханическая) для автоматичного підключення заднього моста
  • Задній міст. Може бути зроблений в литому корпусі, з якого виходять дві півосі до задніх колеса. Але зараз найчастіше від заднього диференціала йдуть також дві осі зі ШРУС, за аналогією з передньою віссю.

Але зараз найчастіше від заднього диференціала йдуть також дві осі зі ШРУС, за аналогією з передньою віссю

Як ви можете бачити, будова набагато складніше! Тут з'являється ще два диференціала, міжосьовий і задній, також є роздавальна коробка, віськомуфти та інше. Все це додає у вазі автомобілю мінімум 100 кг, а можливо і більше. Також тут є багато частин, які «крутяться» в маслі, і за ними реально потрібно стежити. Деякі виробники рекомендують міняти в них трансмісійне масло. Якщо потече будь-якої сальник, то може вийти з ладу цілий вузол. Я думаю все це розуміють, але знову ж таки все думають раз у мене є повний привід, то я на якомусь паркетнике або кросовері, на RAV4 або тому ж Duster, просто стану підкорювачем бездоріжжя - «що мені УАЗ, я сам як УАЗ» ! АЛЕ реально так це?

Повний привід через вискомуфту (електромуфти, гідромеханічну муфту)

НУ що ж ось ми і підійшли до найцікавішого, для кого ж повний привід таких кросоверів, де він може застосовуватися? Для багатьох це означає - що відразу можна їхати в ліс по гриби і ягоди, що можна бороти таке бездоріжжя, що так би мовити «по двері»! Хлопці зупиніться, на кросовери і паркетниках повний привід дуже умовний, я б навіть сказав «міський» він не призначений для серйозних випробувань бездоріжжям.

Чому? Так просто не розрахований для цього. Найчастіше на багатьох кроссоверах він підключається через вискомуфту або електромуфти

  • Вискомуфта, про неї ми вже говорили (можете детально почитати ось тут ). Передає крутний момент посредствам спеціальної рідини, укладеної в корпусі віськомуфти. Коли одна вісь починає буксувати, то рідина швидко твердне, тим самим замикаючи задню вісь і підключаючи її. Мінуси такого приводу, що його практично не можливо включити самому або заблокувати задній диференціал на роботу. ТІЛЬКИ ПІСЛЯ пробуксовки. Тому ефективність такого повного приводу, досить низька.

Тому ефективність такого повного приводу, досить низька

  • Електромагнітна муфта. Як стає зрозуміло, робота відбувається трохи по-іншому. Тут немає спеціальної рідини, зате є електромагніти, які замикають або розмикають диски при подачі напруги на них, тим самим підключається або відключається повний привід. Ця муфта суха, в ній немає ніяких масел, це і добре і погано. Добре в тому що не потрібно стежити за течею сальників і міняти рідину. Погано - ця муфта швидко перегрівається. Підключення повного приводу відбувається після того як передній привід буксує, зазвичай після другого обертання переднього колеса. У деяких автомобілях обладнаних таким вузлом є примусове блокування, тобто ви фізично можете заблокувати задню вісь. Начебто ось воно РІШЕННЯ, контроль же набагато краще, ніж у віськомуфти, ОДНАК Є ВЕЛИКА ЛОЖКА ДЬОГТЮ. Такий привід дуже швидко перегрівається і вимикається, якщо на вискомуфта ви можете досить довго буксувати, то ось електромагнітна муфта, відключиться вже після 3 - 5 хвилин пробуксували. Також вони швидше виходять з ладу через високих температур, як стверджують фахівці - просто горять.

Також вони швидше виходять з ладу через високих температур, як стверджують фахівці - просто горять

  • Гідромеханічна муфта. Дуже схожа конструкція з електромагнітним варіантом. Однак тут диски змикаються за рахунок тиску масла. Усередині стоїть насос який створює тиск для їх стискання або разжіманія. Насоси зараз також можуть бути з електричним приводом, раніше був механічний.

Власне такі конструкції застосовуються на великій кількості кросоверів або паркетників, тут іншого знайти - дуже і дуже складно.

Повний або передній?

Як бачите назвати такі повні приводу - повноцінний, як то язик не повертається! Для чого вони заточені. Знаєте, якось розмовляв з «досвідченим» механіком з приводу таких автоматичних підключень, і ось що він мені сказав - «сунутися в навіть (середню бруд) на таких машинах буде накладно, вони просто не розраховані для цього бездоріжжя, не думайте що ви купили автомобіль за прохідності схожий з нашим УАЗ, ЦЕ РІЗНІ КЛАСИ! Особливо якщо у вас автоматична коробка передач, адже вона також може досить швидко перегріватися (з механікою все трохи краще). Ці авто розраховані максимум на боротьбу з засніжених двором в місті взимку, ну або з парою неглибоких калюж по дорозі на дачу »

Це знаєте як лопата у вас в багажнику або сусід пасажир - що я маю на увазі? На передньопривідному автомобілі вам потрібно буде трохи очистити колію попереду (за допомогою лопати), ну або попросити сусіда-пасажира, щоб він вас трохи підштовхнув. А ось такий підключається повнопривідний автомобіль, зможе вибратися сам. Добре? Звісно так! АЛЕ варто за це переплачувати?

Якщо розібрати передній і повний варіанти, вам варто подумати, а де і як ви пересуваєтеся? Також варто врахувати, що повнопривідний автомобіль:

  • Коштує дорожче.
  • Комплектації з повним приводом йдуть як мінімум «середні» і «топові», тобто в «стандарті» ви його не знайдете.
  • Автомобіль важить більше
  • Більше вібрацій. Тому як більше вузлів крутиться.
  • Обслуговування коштує дорожче
  • Більше крутяться елементів, що зменшує ресурс
  • Витрата палива більше
  • Скромні можливості цього повнопривідного авто

Власне якщо ви 100% міський житель, сніг в містах прибирають, виїжджаєте на дачу де є не зовсім комфортні кілька метрів бруду - ТО БРАТИ ТАКИЙ ПОВНИЙ ПРИВІД, ЯК Я ВВАЖАЮ ЦЕ переплати, ТАК І НЕ ПОТРІБЕН ВІН!

Якщо ви житель сільської місцевості, асфальт ви бачили тільки по телевізору, а сніг завалює так що на тракторі складно пересуватися - ОН ВАМ ТАКОЖ НЕ ДОПОМОЖЕ! Тут потрібно дивитися більш агресивну техніку, можливо на рамі. ТАК хоча б той же УАЗ, буде практичніше.

Повний привід у кросоверів і прокатників, це не зовсім те, що ви чекаєте - УЖ повірте. Це скоріше виверт маркетологів, а не повнопривідний авто в розумінні «підкорювача бездоріжжя». Звичайно, користь від нього є (наприклад, живете поруч з містом, взимку начебто чистять дороги але не завжди), але вона настільки не така вже суттєва, що віддавати на 100 - 200 000 рублів більше, як я вважаю - Безглуздо. ТАК ще й обслуговувати такий авто ДОРОЖЧЕ! Якщо врахувати всі плюс і мінуси, то особисто я б не купив! Хоча у вас можуть бути інші думки, пишіть в коментарях.

Зараз невелике відео.

А тепер як зазвичай голосування - ви купили б паркетник з повним (підключається) приводом або ж з переднім.

НА цьому закінчую, думаю мій матеріал був вам корисний. Щиро ваш АВТОБЛОГГЕР.

(7

голосів, середній: 4,14 з 5)

Що ж продовжуємо розмовляти про приводах автомобіля, сьогодні у нас глобальна тема, а саме - що краще і що вибрати передній або повний привід для паркетника або кроссовера?
І ось виникає абсолютно справедливе питання - «а чи треба або ж передній осі вистачить позаочі?
АЛЕ реально так це?
Чому?
Повний або передній?
Добре?
АЛЕ варто за це переплачувати?
Якщо розібрати передній і повний варіанти, вам варто подумати, а де і як ви пересуваєтеся?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов