Наша сеть партнеров Banwar
Якщо під час руху на автомобілях марки Mitsubishi, будь то Lancer X або Outlander III / XL, обладнаних вариаторной трансмісією, на дисплеї бортового комп'ютера з'являється напис «Slow Down», а сам автомобіль переходить в аварійний режим, який при цьому супроводжується зниженням тяги і слабким реагуванням на дії водія, варто звернути увагу на таку проблему як, перегрів варіатора.
Основні несправності варіатора під час експлуатації:
- перегрів;
- Значний знос підшипників конусів;
- Порушення в роботі шківів;
В першу чергу перегрів cvt відбувається через те, що забивається радіатор охолодження варіатора Мітсубісі.
Якщо вчасно не провести повноцінне професійне обслуговування, то можуть виникнути проблеми з трансмісією. Може знадобитися не тільки дорога заміна радіатора CVT, а й ремонт самої коробки варіатора.
Обслуговування варіатора Міцубісі в автосервісі
Насамперед при перегріванні автоматичної трансмісії проводиться чистка та мийка радіатора CVT. При цьому він демонтується з автомобіля, оглядається на наявність пошкоджень і якісно промиваються соти радіатора від внутрішніх забруднень.
Щоб знизити ймовірність перегріву варіатора, важливо дотримуватися вимог по зміні масла. Заміна масла АКПП на Міцубісі Лансер і Аутландер виробляють приблизно кожні 90 тис. Км або за станом рідини.
Заміна масла в коробці CVT може проводитися частково - слив через пробку з подальшою доливкою нового масла до рівня. В даному випадку витрачається близько 5 літрів нового масла. Ми ж рекомендуємо робити заміну масла в АКПП шляхом повного заміщення спеціальним апаратом, з витратою 15-20 літрів.
Крім заміни масла проводиться також і заміна фільтрів (грубої і тонкої очистки). Більш детально про заміну фільтрів можна ознайомитися тут .
Останньою операцією при обслуговуванні варіатора у Мітсубісі є обнуління в блоці управління CVT параметра «ступеня розкладання масла».