- Переваги та недоліки ДАТ / ДТВ і ДМРВ ДМРВ ДАТ і ДТВ Ціна від 3 000 рублів 900 + 700 рублів Відгук...
- Установка ДАТ і ДТВ на ВАЗ
- Як підключити ДАТ і ДТВ
- Прошивка ДАТ і ДТВ
Переваги та недоліки ДАТ / ДТВ і ДМРВ
Наша сеть партнеров Banwar
ДМРВ ДАТ і ДТВ Ціна від 3 000 рублів 900 + 700 рублів Відгук на педаль газу Залежить від прошивки (див. Опитування в кінці статті) Термін служби Обмежений На весь термін служби автомобіля Норми токсичності Євро 4,5 Євро 3 з працею Затримку можна простежити по відео:
Буде потрібно для заміни
Вимоги до ЕБУ (електронний блок керування двигуном):
- ─ Січень 5.1 2112-1411020-41;
- ─ Січень 5.1 2111-1411020-61.
Непоганий варіант - Січень 7.2. На нього є безкоштовна прошивка J7ESA, на якій можна легко організувати ДАТ. Січень-5 2111-71,2112-71 і ЕБУ від BOSCH не можуть працювати з ДАТ. В цьому випадку рекомендується замінити ЕБУ (ціна від 3000 рублів).
Датчик абсолютного тиску (ДАТ або МАП-сенсор):
- ─ Найчастіше це датчик від Газелі (виробництво Калуга), каталожний номер 45.3829 або 745.3829;
- ─ VW AG 03D906 051 Siemens SME 5WK96930-R (наявність вбудованого датчика температури повітря на впуску).
Датчик температури повітря (ДТВ):
- ─ від Ниви, каталожний номер 21214-1413110;
- ─ від Daewoo Nexia 25037223;
- ─ ДТОЖ ВАЗ (для турбіни потрібно доопрацювати).
Також буде потрібно:
- ─ Роз'єм датчика швидкості (для ДАТ);
- ─ Роз'єм датчика температури охолоджуючої рідини (для ДТВ);
- ─ Шланг вакуумний і трійник;
- ─ Провід близько 2,5 метрів;
- ─ Клеми типу «ліра».
Установка ДАТ і ДТВ на ВАЗ
ДАТ боїться вібрацій, тому закріплюємо його на моторному щиті. Встановлюємо його роз'ємом вниз, щоб виключити можливість скупчування в ньому конденсату і вологи. Підключаємо ДАТ до трубки регулятора тиску палива через трійник, або до ресивера.
ДТВ в можна закріпити:
- ─ в корпусі повітряного фільтра;
- ─ в патрубку після корпусу повітряного фільтра;
- ─ в корпус ДМРВ.
Як підключити ДАТ і ДТВ
Протягнути дроти від ЕБУ (з салону) до датчиків, через технологічний отвір біля вакуумного підсилювача гальм. Порядок підключення проводів до ДТВ не важливий, а ДАТ має терморегулятори, яка вказана на корпусі. Підключаємо по схемі:
Якщо в 44 гнізді є провід - відключаємо його. Відключати дроти з 12 і 30 контактів не можна, дроти від датчиків припаюємо до них.
Прошивка ДАТ і ДТВ
Після заміни ДМРВ на ДАТ і ДТВ необхідно перекалібрувати прошивку ЕБУ , Тому що для нових датчиків повинні використовуватися інші тарировки. Приклад прошивок для ЕБУ Я5.1 без ДМРВ: J5LS (J5 Light Sport), J5SPT0005 (J7SPT0005).
Як налаштувати прошивку на відео:
Підсумок: отримуємо високу надійність, але збільшену затримку при натисканні на педаль газу. На атмосферному двигуні система з ДМРВ буде більш краща, тому що володіє більшою точністю вимірювання, а застосування ДАТ і ДТВ на серійному двигуні недоцільно. А як вважаєте Ви, чи варто переходити з ДМРВ на ДАТ і ДТВ на стоковому моторі без тюнінгу?
До речі, а ви знаєте, як комплексно доопрацювати атмосферний двигун і що дає установка розрізний шестерні на ВАЗ?
Чи є сенс переходити з ДМРВ на ДАТ і ДТВ на двигуні без доробок?
Ваш відгук про роботу ДАТ і ДТВ на стоковому моторі:
Чи змінилося час відгуку педалі газу при переході на ДАТ і ДТВ?
Джерело фото:Ключові слова:
А як вважаєте Ви, чи варто переходити з ДМРВ на ДАТ і ДТВ на стоковому моторі без тюнінгу?Чи є сенс переходити з ДМРВ на ДАТ і ДТВ на двигуні без доробок?