Наша сеть партнеров Banwar
Перехідна рамка Лада Веста - нагальність, необхідність?
Такі часи. На тлі розростання економічної кризи популярність продукції вітчизняного автопрому зростає пропорційно падінню ринку продажів нових автомобілів взагалі. Треба відзначити, що рівень якості нашої техніки постійно зростає, при тому, що зростання цін, завдяки внутрішнім курсом рубля відстає від зарубіжних аналогів. Lada Vesta одна з новинок автопрому, початок продажів припало на кінець 2015 року. Проте, по початку навіть утворилася нестача автомобілів у дилерів, так як попит сильно випереджав пропозицію. Однак, нас цікавить зовсім не це. Наша специфіка - автомобільний звук і все, що його доповнює.
Для початку варто зафіксувати, що Vesta спочатку йшла в 3-х комплектаціях Classic, Comfort, Luxe. У базовій комплектації аудиоподготовка начисто відсутній (магнітоли немає, замість неї заглушка, передніх і задніх динаміків немає, дроти для підключення магнітоли є стандартний 16-піновий ISO роз'єм , Дроти для підключення колонок в дверях є), і через меншої вартості, ця комплектація найбільш популярна сьогодні. У комплектації Комфорт ви отримуєте штатну акустику, радіо з блютуз, антену. Максимальна комплектація Люкс передбачає повноцінний навігаційний центр з 7-дюймовим дисплеєм, без DVD-приводу. Однак остання опція автоматично збільшує вартість автомобіля більш ніж на 20 тис. Рублів і тому не користується популярністю.
Перехідна рамка Лада Веста дозволяє встановити в якості головного пристрою стандартну магнітолу розміру 2 ДІН . Рамка магнітоли лада веста зроблена з якісного пластику, повністю повторює форму і розміри настановної шахти в панелі автомобіля. Розмір отвору дорівнює 173.5 х 98 мм, варто це враховувати при підборі магнітоли. Є ще один момент, який важливий на наш погляд, з цієї ж причини у штатної мультимедіа немає DVD, глибина ресивера, який ви можете запхати в гніздо не повинна перевищувати в ідеалі 140 мм, інакше він упреться в контейнер, який розташований в торпедо. У магнітол з диском глибина зазвичай дорівнює 150 мм, тому, напевно, кращим варіантом буде бездисковий апарат, припустимо Swat CHR-4100 (Чисто мультимедіа) або Swat CHR-4220 (З навігацією).
Ще один цікавий момент, про який необхідно згадати. Він стосується штатних динаміків Lada Vesta. В штатній комплектації це 16-см колонки Nissan з потужністю 20 ват (негусто), по суті варіант найпростішої з можливою акустики. Для заміни, на жаль, недостатньо одних динаміків, тому що штатні динаміки кріпляться на три отвори (японська тема). Тому знадобиться швидше за все не тільки перехідна рамка Лада Веста, але і проставки під динаміки Lada Vesta модель Intro RFR-916 (фронт і задні двері). Разом з проставкамі в комплекті ви отримаєте спеціальні перехідники для підключення до штатної проводки (там роз'єм знову ж нестандартний від рено), є варіант просто зрізати фішки, але це може не сподобається дилера у якого ви брали автомобіль, краще не ризикувати.
* УВАГА! Отвір під установку панелі магнітоли: 173.5 х 98 мм
** Рамка має спеціальні напрямні у вигляді контейнера для зручної установки магнітоли
*** УВАГА! Усередині торпеди LADA Vesta, де встановлюється магнітола є контейнер, який може обмежувати глибину встановлюється магнітоли. Рекомендована глибина - до 140мм
Перехідна рамка Лада Веста - нагальність, необхідність?