Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Перемикання швидкостей на Велосипеді

  1. Пристрій перемикання швидкостей велосипедів
  2. Як правильно перемикати швидкості на велосипеді
  3. Розташування ланцюга на швидкісному велосипеді
  4. Оптимальний діапазон передач на велосипеді

Наша сеть партнеров Banwar

більшість сучасних велосипедів обладнані швидкісними трансмісіями і новачкам часом дуже важко розібратися як правильно міняти передачі на їх велосипедах. В догонку, наш менталітет змушує прочитати інструкцію тільки після того, як пристрій зламано. У цій статті ми розглянемо основні правила і рекомендації по переключенню швидкостей, а також торкнемося теми догляду за системою перемикання і почнемо з азів - пристрої системи перемикання швидкостей на велосипеді.

Пристрій перемикання швидкостей велосипедів

Велосипедна трансмісія - це, мабуть, один з найскладніших механічних вузлів. Ну і звичайно ж найважливіший, адже саме він надає руху велосипед, передаючи зусилля ніг через педалі, шатуни, зірочки і ланцюг до заднього колеса. Не важливо скільки швидкостей на велосипеді, ви повинні знати пристрій їх перемикання, хоча б для того, щоб правильно вимовити назву потрібної деталі в веломагазині . Отже, системи перемикання бувають двох видів:

  1. одношвидкісні
  2. багатошвідкісні

З першим пунктом все просто, ми маємо класичний склад елементів: передня + задня зірка, а між ними ланцюг. Від розміру шестерень (кількості зубів) буде залежати те, з яким коефіцієнтом конвертуються зусилля ваших ніг щоб передати їх на заднє колесо. Найчастіше виробники використовують середні значення, щоб велосипедист на одношвидкісному байці відчував себе впевнено по рівних ділянках, йому вистачало сил підкорити невеликий підйом і трохи розігнатися зі спуску. Якщо співвідношення його не влаштовує, можна збільшити або зменшити кількість зуб на одній з зірочок, тим самим забезпечивши оптимальне навантаження.

Багатошвидкісні трансмісії відрізняються набагато більш широким діапазоном передач, доступним для наїзника в одному або декількох рухах пальців рук. Наявність вибору швидкостей дає можливість зробити їзду динамічніше, швидше і цікавіше. Так що там, швидкісні велосипеди дозволяють їхати там, де і пішки важко підніматися, а також розігнатися практично як автомобіль (нехай короткий проміжок часу). Велосипеди зі швидкостями мають набагато більш складну будову і вимагають особливої ​​підготовки до управління.

Розглянемо склад трансмісії на велосипеді зі швидкостями: передні зірки, передній перемикач, ланцюг, задні зірки, задній перемикач і найголовніше - ручки перемикання передач велосипеда. Крім того, варто згадати такі крихітні, але дуже важливі елементи як троси і сорочки (дроти в топових версіях), з їх допомогою руху ваших пальців передаються на перемикачі швидкостей. Крім кількості швидкостей, розрізняють також і по влаштуванню системи перемикання: планетарна (шестерні різного діаметра знаходяться всередині задньої втулки або кареточного вузлі велосипеда), або класичний мультіспід, де всі вузли видно назовні.


Як правильно перемикати швидкості на велосипеді

Скільки б швидкостей не було у вашого байка, вам обов'язково потрібно знати як правильно ними користуватися, щоб продовжити ресурс компонентів трансмісії і їзда не перетворилася в нічний кошмар з трісками або проскакування ланцюга. Важливо пам'ятати кілька правил, які допоможуть зробити перемикання передач легким, а головне безпечним.

  1. Вивчіть трансмісію свого велосипеда - ви повинні знати скільки у вас всього передач; яка кількість зірочок знаходиться попереду, а яке ззаду; куди потрібно рухати ручки перемикання щоб відбувалося збільшення або зниження навантаження.
  2. Обертання педалей - це обов'язкова умова для того щоб швидкість переключилася. Недостатньо просто натиснути або повернути рукоятку, важливо зробити один повноцінний оборот передніх педалей, щоб ланцюг зайняла обрану вами зірку попереду або позаду.
  3. Зміна передач відбудеться тільки в тому випадку, коли до педалей не докладає або подається мінімальне навантаження. Навіть найдорожчий перемикач не здатний зрушити ланцюг на сусідню зірочку, якщо ви з усіх сил тисніть НЕ педалі. Тому тренуйтеся робити це серед рівних ділянок, і з часом зможете міняти передачі навіть в найскладніших умовах.
  4. Слідкуйте за технічним станом системи перемикання вашого велосипеда. Коли вузли не зношені, вчасно змащені, а перемикачі налаштовані, тоді зміна передач відбувається в одну мить.
  5. Пам'ятайте, головне якомога більше їздити на велосипеді використовуючи систему перемикання передач. Вироблена м'язова пам'ять дозволить міняти передачі не дивлячись на трансмісію або індикатори на кермі легкими рухами пальців без скрипів і інших неприємностей.

Стаття в тему: Самостійна настройка заднього перемикача

Розташування ланцюга на швидкісному велосипеді

Положення велосипедної ланцюга на певних шестерінках також має деякі особливості, які впливають на чіткість перемикання швидкостей і довговічність деталей трансмісії. Кілька дуже корисних порад: ніколи не використовуйте найменшу зірку спереду і найменшу ззаду. Те ж саме стосується до великої зірці попереду і великий зірці позаду. Якщо ви нехтуєте даними рекомендаціями, в трансмісії створюється так званий перекіс ланцюга, який негативно позначиться не тільки на її довговічності, але і ККД велосипедиста. Справа в тому що при сильному перекосі ланцюга, ланки надають згубний вплив на зуби передніх / задніх зірок, загинаючи або зализуючи їх в одну зі сторін. Також при неправильно обраному співвідношенні зірок будуть розбовтуватися з'єднання між пинами і ланками ланцюга прискорюючи її знос. Що стосується ККД, то він знижується через збільшення тертя між елементами трансмісії, хоч і не суттєво.


Оптимальний діапазон передач на велосипеді

Залежно від підготовки велосипедиста або рельєфу за яким їздить велосипед, ви використовуєте якийсь певний набір співвідношень передніх і задніх зірок, що призводить до їх прискореного зносу. Якщо ви ніколи не вмикаєте хоча б 50% з існуючих на вашому велосипеді швидкостей, варто задуматися про оптимізацію не тільки їх кількості, але і передавального відношення. Наприклад, ваш велосипед має передніми зірками з розрахунком 22/32/42, а ззаду касета 12-32. При цьому ви найчастіше включаєте попереду шестерні 22 і 32, а ззаду тільки середні зірочки. У такому випадку варто задуматися про зміну касети на модель з меншою кількістю зубів на великій стороні. Наприклад, модифікація 11-28 або 11-25. У такому випадку замість 3х зірочок ззаду, ви станете використовувати як мінімум 5-6, адже навантаження між сусідніми передачами буде не так відчутна як на версії 11-32.

Те ж саме можна зробити з передніми зірками, але крім зменшення їх розміру, ви можете зменшити кількість швидкостей, прибравши 1 або навіть 2 зірки. Крім оптимізації навантаження і більш раціонального використання деталей трансмісії, ви трохи знизите вагу велосипеда;). У випадку з недоліком знижених передач, варто встановити набір задніх зірок із збільшеною кількістю зубів на більшій стороні або зменшити розмір передніх зірок.

Поділіться цією статтею з друзями, і пишіть свої запитання в коментарях, ми з радістю підкажемо!

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов