Наша сеть партнеров Banwar
Плавають обороти, прискорення з провалом, недостатня потужність або погана динаміка
Для прикладу тут вкладено відео-аудіо файл з прикладом неправильної роботи двигуна В 5234Т
Прояв несправності на двигуні У 5234Т (справедливо і для інших типів двигунів):
- Підвищений витрата палива 15-16л на 100км
- Показання MAF = 17-19 кг / год
- Час упорскування (відкриття форсунки) 3,5-3,6 мс
- УОЗ = 5 град
- СО 1,2
- Запах вихлопу нагадує розчинник синтетичний.
- Плавають боротися ХХ на холодну, при температурі за бортом від 0 град і нижче.
- Нерівна робота двигуна на ХХ в установішемся режимі.
- Динаміка недостатня, недостатня потужність двигуна.
- Прискорення з провалом потужності.
Причина несправності неправильна установка розподіл валів, помилка всього на один зуб.
В результаті:
- Рівні обертів двигуна в режимі ХХ в усьому діапазоні температур навколишнього повітря.
- MAF = 12 кг / год
- Час упорскування 2,6 мс
- СО = 0,4
- Вихлоп не пахне розчинником.
- Витрата палива в нормі (магістраль 120-130км / ч = 10 л, місто з пробками 11-12 л)
- Повернулася колишня динаміка.
Така проблема-якщо їздити в спокійному режимі, то все нормально. Варто розкрутити двигун до 5-6 тис. Оборотів авто перестає тримати обороти після скидання газу і може навіть стихнути. Якщо заглушити, а потім знову завести двигун -обороти в нормі до наступної "розкрутки".
Вольво 850 92г. Заздалегідь дякую
відповідь:
Причини: багато бруду в баку плаває, насос паливний добігає кінця свого ресурсу або потенціометр дросельної заслінки несправний (в це поняття включена і несправність його проводки
З конференції БОВІСТА
Н едавно зіткнувся з проблемою: при швидкості більше 80 кмч різко натискаю на газ, прискорення виходить з провалами і ривками. Поміняли свічки, фільтр паливний і повітряний, результат нульовий. Хто допоможе розібратися? PS пробіг 104 тис.км.
Упала продуктивність паливного насоса. Причини: забруднення приймальні сітки, несправність (знос, забруднення) самого насоса, обидві причини відразу (найімовірніше). Новий насос поставляється з сіткою. Рекомендуємо зняти і промити бак, інакше новий насос протягне менше першого (бруду в баку всёбольше і більше).
З конференції Бовіста
У мене автомобіль VOLVO 1992 року двигун B5204S пробіг 230 тис. Все було нормально, але місяці 3 тому став глухнути двигун на холостому ходу. Несправність то була то немає. Поміняв регулятор холостого ходу, на жаль відразу не допомогло, а через місяць несправність начебто перестала виявлятися сама собою. Але недавно почалися проблеми з роботою двигуна при натисканні на педаль газу. Двигун не набирає обертів, таке враження, що він взагалі не реагує на натиснення педалі газу, а потім поступово починає їх набирати. Несправність теж була плаваючою, то з'являлася, то зникала. Ну а зовсім недавно знову про п али холості оберти, зате стало все нормально з набором оборотов.А вчора раптом завів машину спробував виїхати з Гаражан не зміг тисну на газ а двигун обороти не набирає намагаюся рушити глухне. Дещо як раскрутчіваю його намагаюся рушити і не можу. Проводив діагностику на колодці в А2, але світлодіод дає 1 + 1 1. Намагався перевірити датчики распредвала, коленвала і дросельної заслінки, але не знаю точно їх параметрів, а при прозвонке вони начебто працюють. Свічки нові. Запалювання в порядку. Дуже прошу Вас, як фахівців допоможіть будь ласка радою, що мені робити.
З повагою, Олександр.
відповідь:
Шановний Олександр!
Якщо Ви впевнені, що система запалювання справна, тобто кришка розподільника, його бігунок, високовольтні дроти, котушка (точніше весь агрегат) запалювання, рекомендуємо заміряти тиск палива в системі - 2.8-3.0 кг / см2 на будь-якому режимі роботи двигуна. Крім того, можна перевірити продуктивність насоса при робочому тиску - роз'єднати зворотний бензопровід і направити в ємність частина трубки від двигуна: за 30 сек. роботи насоса повинно витекти не менше 300 мл бензину. Причиною зниження продуктивності насоса можуть бути: засмічення паливного фільтра, приймальні сітки насоса в баку, смятие бензопроводу під днищем астомобіля, падіння напруги живлення на насосі (окислення і подгара контактів реле і з'єднань проводки до насоса), і, нарешті, несправність самого насоса.
З конференції Бовіста
Горить помилка лямбда. Погана динаміка.
Які можуть бути причини цього?
Спасибі за допомогу !
Знайшлася причина всіх бід, неправильні фази газорозподілу, відразу ж було виправлено і все встало на свої місця!
Проведено діагностику, все працює, як годиться, включаючи й зонди!
Були ще виявлення два підсосу повітря, що теж негайно виправили.
Хто допоможе розібратися?
Які можуть бути причини цього?