Наша сеть партнеров Banwar
Мазда 6 другого покоління, на початку продажів, була однією з найбільш затребуваних машин у своєму класі. За більшістю параметрів, власники дуже хвалять цей автомобіль, але, як відомо, машин без мінусів зовсім - не буває. А ось які вони і на що звернути увагу перед покупкою Мазда 6 з пробігом, зараз і спробуємо з'ясувати.
Трішки історії:
Мазда 6 другого покоління відзначила свій світовий дебют в 2007 році, на автосалоні у Франкфурті. Як і у попереднього покоління, доступні три модифікації кузова - седан, хетчбек і універсал, а ось заряджену версію MPS, після зняття з виробництва в 2007 році, вирішили не відновлювати. Модель була побудована на новій платформі GH - модернізована версія платформи GG, на якій було побудовано перше покоління Мазда 6. Машина отримала подовжену колісну базу і збільшені габарити кузова, що дозволило закріпитися в престижному бізнес-класі. У 2009 році, на Північноамериканському ринку, з'явилася своя версія Мазди 6, яка відрізнялася від Європейсько-Азіатської трохи більшими габаритами кузова, подовженою колісною базою і трохи іншим дизайном інтер'єру. У 2010 році, в рамках Паризького автосалону, Японський виробник представив пережила рестайлінг модель. Після якого, у шістки, з'явилися: нові грати радіатора, поліпшена передня і задня оптика, також трохи змінився інтер'єр. Третє, і останнє на сьогоднішній день покоління Мазда 6 , Було представлено влітку 2012 року і випускається по сьогоднішній день.
Лакофарбове покриття, як і у більшості Японських автомобілів, дуже слабке і вимагає до себе особливої уваги і догляду (багато власників усувають цей недолік обклеюванням кузова вінілової плівкою). Як у багатьох конкурентів, кузов автомобіля непогано чинить опір появі корозії, в місцях сколів фарби з часом з'являються жучки, але якщо вчасно вжити заходів - до серйозних наслідків це не приведе. Варто відзначити, що кузовні деталі на даний автомобіль дуже дорогі, тому на багатьох автомобілях, які брали участь в ДТП, встановлені неоригінальні деталі. Також, не дешево обійдеться і заміна передньої оптики (оригінал обійдеться в 300 у.е). Якщо в передніх фарах встановлені ксенонові лампи з автокорректором, стежте, щоб перед запуском двигуна, колеса стояли прямо, інакше можна оплавити плафон. Коду будете оглядати автомобіль, обов'язково подивіться на пороги і днище, справа в тому, що машина має не великий дорожній просвіт, через це неакуратні власники їх нерідко гнуть.
Друге покоління Мазда 6 оснащувалося чотирма бензиновими двигунами - 1.8 (120 к.с.), 2.0 (147 к.с.), 2.5 (170 к.с.) і 3.7 (273 к.с.), також було і два дизельних мотора об'ємом 2.0 і 2.2 літра. В основному, на вторинному ринку зустрічаються автомобілі з бензиновими двигунами 1.8, 2.0 і 2.5, що стосується надійності, то проблем до них практично немає. Всі силові агрегати оснащені ланцюговим приводом ГРМ, даний вузол досить надійний і не вимагає до себе особливої уваги (заміна потрібно після 200000 км). Один з моментів, який потрібно буде зробити, це на пробігу в 120000 км - відрегулювати клапана. На цьому ж пробігу, належить заміна приводного ременя і чистка дросельної заслінки.
Для автолюбителів, які шукають автомобіль з якимись спортивними задатками, мотора 1.8 і 2.0 буде мало, здавалося б, можна взяти двигун об'ємом 2.5, але такий силовий агрегат дуже сильно вдарить по кишені витратами на паливо (витрата палива 13 - 15 літрів на сотню) . Оптимальним варіантом для покупки - буде автомобіль з мотором 2.0 - розгін від 0 до 100 за 10 секунд, а витрата палива - не перевищує 11 літрів на 100 км у міському циклі. Про надійність дизельних силових агрегатів - сказати нічого, тому що машини з такими моторами офіційно у нас не продавалися, а по тим, що були завезені з-за кордону з дуже великими пробігами, зробити об'єктивні висновки неможливо.
Для всіх Мазда 6, на вибір пропонувалися чотири види трансмісій - п'яти-і шестиступінчаста механіка і два типи АКПП з аналогічною кількістю передач. При підборі автомобіля з пробігом, не варто забувати, що шестиступінчастою механікою оснащувалися не всі силові агрегати, користувачі машин з мотором 1.8 - задовольняються лише пятискоростной. Власники Мазда 6 з механічною коробкою передач досить часто скаржаться на чіткість її роботи. Наприклад, при переході з першої на другу - передача включається не дуже чітко, проблему допоможе вирішити тільки заміна синхронізаторів. Справедливості заради, варто відзначити, що нечіткі перемикання ніяк не впливають на надійність роботи трансмісії. Зчеплення має ресурс 100 - 120 тис. Км пробігу. На сайті виробника вказано, що масло в коробці розраховане на весь термін експлуатації і міняти його не потрібно, але багато фахівців автосервісів рекомендують міняти його раз в 60000 км. Якщо говорити про автоматичній коробці передач, то Мазда 6 - це той унікальний випадок, коли у АКПП немає ніяких недоліків.
А ось з електрикою у автомобіля не все так добре, як хотілося б. Власники нерідко скаржаться на постійні збої аудіосистеми і центрального замка. Також, що не славляться своєю надійністю оригінальні лампочки передніх фар, і здавалося, даний недолік не істотний, але лампочки з таким цоколем - велика рідкість. На машинах, які постійно «ночують на вулиці», через не зовсім вдалого розташування, підгниває масовий провід, в результаті - з'являються проблеми з запуском двигуна.
Ходові якості Мазди 6 з пробігом.
Підвіска Мазди 6 стійко переносить всі тяготи пересування по вітчизняних дорогах, при цьому, багато компонентів спокійно виходжують більше 100000 км, за винятком пари елементів. І якщо Ви купите б / у автомобіль, в якому ще не ремонтувалася підвіска, будьте готові вкласти в даний вузол досить велику суму грошей. Наприклад, передній важіль у дилерів буде коштувати 230 у.е. Найчастіше, виходять з ладу ступичні підшипники, на 30 - 40 тис. Км, стійки і втулки стабілізатора - 50 - 60 тис. Км.
Велика половини власників дорестайлінгових автомобілів лаяли рульову рейку, так як після покупки машини (буквально після 30000 км пробігу), рейка починала стукати. Джерелом шуму служить втулка, яка схильна до швидкого зносу. І після звернення до дилера, по гарантії рейку не змінювали, а просто збільшували кількість мастила або міняли втулку, яка рідко доглядала до 40000 км. Коли гарантія закінчувалася, даний ремонт обходився власникам в 500 у.о. (Нова рейка коштує більше 1500 у.о.). Більш спритні власники робили аналог втулки під замовлення, і з такими втулками рейка ходить понад 150000 км. На цьому ж пробігу доведеться поміняти і кермові наконечники.
підсумок:
Мазда 6 - надійний автомобіль, і велика частина власників, без будь-яких сумнівів, підтвердять мої слова. Більшість власників цієї моделі - молодь, яка любить влаштовувати «гонки на світлофорі», але не відповідально підходить до обслуговування автомобіля. Тому до вибору машини потрібно поставитися дуже серйозно, щоб не довелося дорого платити за свій вибір.
переваги:
- Дизайн.
- Надійні силові агрегати і КПП.
- Місткий салон.
- Відмінна керованість.
- Якість звучання штатної аудіо системи.
недоліки:
- Слабке лакофарбове покриття.
- Рульова рейка.
- Вартість ремонту.
- Шумоізоляція.
- Невеликий дорожній просвіт.
Якщо ви є або були власником даної марки автомобіля, будь ласка поділіться своїм досвідом, вказавши сильні і слабкі сторони авто. Можливо, саме ваш відгук допоможе іншим правильно вибрати б / у автомобіль .
АвтоАвеню