Наша сеть партнеров Banwar
11 лютого 2011, 10:48 Переглядів:
Екомобіль. Варто на третину дорожче однотоплівного аналога, але споживає набагато менше бензину і не завдає шкоди навколишньому середовищу. Фото: А. Іскрицька.
Автомобілі з гібридним двигуном - використовують в якості джерела живлення одночасно і рідке паливо, і електрику - для України є екзотикою, і особливого попиту на них немає, на відміну від Японії та США , Де він щорічно подвоюється. В очах споживачів за океаном такі якості гібридів, як економія палива і збереження екології, є важливими, а ось для нашого покупця ці цінності не так важливі. По-перше, такі авто коштують дорожче аналогів, по-друге, наші люди бояться, що гібрид потребує особливого (а, значить, дорогому) обслуговуванні. Плюс ніхто толком не знає, як такі авто працюють - чи не буде проблем?
Фотогалерея Honda CR-Z: гібридний екомобіль
ДИЗАЙН, КОМФОРТ І ЕРГОНОМІКА
Посадку в салон зручної назвати складно: автомобіль низький і незручно сідати навіть водієві середнього зросту, а довгоногий взагалі ризикує зачепити коліном виступаючу передню панель. Але після 2-3-х днів їзди цих особливостей не помічаєш.
Передня консоль нагадує, як і в хетчбек Honda Civic, пульт управління зорельотом. Причому всі системи згруповані навколо водія, а пасажир може розважитися хіба що налаштуванням магнітоли. Кермо регулюється і по висоті, і по вильоту, але друга настройка явно зайва: європейцеві середнього зросту зручно, тільки якщо максимально потягнути його на себе.
Прилади. Сама панель нагадує пульт управління зорельотом
По центру щитка приладів - цифрове табло спідометра, але сама шкала тахометра - аналогова, а швидкість висвічується у вигляді цифр. Цікаво, що підсвічування панелі приладів змінюється в залежності від обраного швидкісного режиму. В економічному вона заспокійливого зеленого кольору, в нормальному - нейтрально-синя, а в спортивному до синього світіння додається вогненно-червоний ободок. Ліворуч і праворуч розташовані індикатори поточного заряду батареї, датчики витрати і залишку палива, а також екран бортового комп'ютера.
Посадка. Для довгоногого водія не дуже зручна. Фото: А. Іскрицька
Зручні, в міру жорсткі шкіряні передні крісла з "чіпким" покриттям відмінно розподіляють навантаження і добре тримають водія і переднього пасажира в поворотах. Але людям з великою комплекцією (вище 185 см росту і 100 кг ваги) тут тісно. Ззаду влаштуватися дорослій людині складно: низько нависає дах і ніде поставити ноги (Honda спочатку вказала для CR-Z посадкову формулу "2 + 2" - для двох дорослих і двох дітей).
ПОДВІЙНИЙ ГІБРИД
Драйв. У спортивному режимі з'являється міць спорткара. Фото: А. Іскрицька
Якихось складнощів зі стартом не виникло, але є нюанс. Так, спочатку потрібно повернути ключ запалювання, потім обов'язково вичавити зчеплення і тільки після цього натиснути кнопку "старт", інакше авто не заведеться. На панелі приладів відразу загоряється напис Normal: авто їде в середньому режимі як по розгону, так і по витраті палива. Варто активувати режим Sport, як машина перетворюється в швидкого звіра, який з риком наздоганяє жертву - плетуться на швидкості 60 в крайньому лівому ряду чайника - і, незважаючи на невеликий полуторалітровий мотор, гідно конкурує з більш потужними сусідами по ряду. Але якщо натиснути кнопку "Еко", машина втрачає швидкість: довгі передачі, статечний розгін. У екорежіме для економічності спочатку включається електромотор, бензиновий двигун хіба що наздоганяє електричний, а індикатор-помічник на панелі приладів постійно нагадує про те, що потрібно рухатися на підвищеній передачі. Сама коробка, до речі, 6-ступінчаста, причому шосту можна включати вже при 60-ти.
Головний недолік у всіх режимах - шумновато. Друге зауваження - витрата палива виявився не таким вже і маленьким. Так, при русі по міських пробках він складає майже 7 літрів на сотню, а таких показників можна досягти і без електросистем. Але по трасі, в економрежіме авто витрачає всього 4,5-5 літрів - перевірено. Фактично авто є подвійним гібридом - може бути і спортивно-ненажерливим, і економічно-повільним.
ОСОБЛИВОСТІ КЕРОВАНОСТІ
Парковка. За рахунок високої оглядовості паркуватися заднім ходом просто. Фото: А. Іскрицька
У будь-якому з трьох режимів Honda задіє систему короткочасної зупинки двигуна Start / Stop: призупинився на світлофорі, перевів важіль коробки перемикання передач в нейтральне положення - і ... мотор глухне. Але варто вичавити зчеплення, як він одразу вмикається. Правда, з невідомої причини, cрабативает ця функція не завжди. Крім того, ми виявили несподіваний недолік системи: варто двигуну відключитися, як з вентиляційних каналів дме холодне повітря (обдування продовжує працювати і забирає повітря з вулиці).
Яких-небудь особливостей з батареєю під час руху не виникає. При натисканні на педаль газу індикатор показує її розряд, а при русі накатом і гальмуванні - зарядку. У будь-якому обслуговуванні або налаштування батарея не потребує.
Дуже сподобалася поведінка автомобіля на дорозі. Так, в міру жорстке шасі забезпечує відмінну керованість, однак відчуття "табуретки" при цьому не виникає навіть при їзді по щедро усипаним ямами столичним дорогам.
Драйв. Кузов майже не крениться в поворотах. Фото: А. Іскрицька
Хоча на CR-Z встановлений електропідсилювач, "зворотний зв'язок" на кермі присутня, а зусилля змінюється в залежності від миттєвої швидкості.
Складно сказати, плюс це чи мінус, але авто "змушує" лихачити. Так, кожен наступний поворот хочеться проходити ще швидше, ніж попередній, благо, крен кузова навіть при різких маневрах мінімальні.
Гальма - просто блиск! АБС включається саме тоді, коли потрібно, забезпечуючи ефективну зупинку навіть на слизькому покритті.
Варто похвалити і оглядовість: великі дзеркала дозволяють відмінно відстежувати ситуацію ззаду. Переднього парктроника немає, а шкода - кордонів капота не видно і він би не завадив.
Варто відзначити непоганий, як для спортивного купе, дорожній просвіт - 150 мм, що дозволяє заїхати і з'їхати зі стандартною бровки без наслідків.
Є СЕНС В гібрид?
Якщо до керованості і комфорту автомобіля претензій немає ніяких, то є питання до його практичності. Почнемо з багажника: 214 л дозволяють покласти хіба що дві сумки. Правда, обсяг можна збільшити вдвічі, якщо скласти спинку заднього дивана, але тоді нікуди поставити дитяче автокрісло. Плюс вантажна висота неідеальна - дають про себе знати батарея, запаска і набір інструментів під підлогою. Звичайно ж, багату молодь (авто за $ 35 тис. Навіть не дуже бідний студент собі не купить) багажник не цікавить, але, нагадаємо, у CR-Z всього лише 2 місця - в нічний клуб можна взяти лише одного друга. Тоді як конкуренти CRZ, наприклад, Mini , Дозволяють їхати вчотирьох.
Багажник. Занадто малий - всього 200 л об'єму. Фото: А. Іскрицька
А якщо судити за критерієм економічності? Автомобіль, дійсно, виграє на кожних 100 кілометрів 1-2 літра палива. Але при настільки високій початковій ціні перевага це не виглядає досить переконливим - це тільки в Європі власникам гібридів дають знижки при оплаті податків.
А як у гібрида з обслуговуванням? Ціна ТО - точно така ж, як і на звичайному авто (близько тисячі грн. За заміну масла і фільтрів), а з батареєю взагалі нічого не потрібно робити. Плюс на неї дають 5-річну гарантію. Але скільки буде коштувати ремонт, якщо в авто в'їдуть ззаду?
Прикріплений файл:
Прикріплений файл
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "Переваги та недоліки Honda CR-Z". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"
АВТОР:
Бовсуновський Владислав
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Плюс ніхто толком не знає, як такі авто працюють - чи не буде проблем?Є СЕНС В гібрид?
А як у гібрида з обслуговуванням?
Але скільки буде коштувати ремонт, якщо в авто в'їдуть ззаду?