- призначення
- Принцип роботи
- діагностика несправності
- Відсутність герметичності мембрани
- Несправність пружини або клапана
- Наближений аналог оригінального регулятора тиску палива
- посилання
Наша сеть партнеров Banwar
Регулятор тиску палива знаходиться на рампі форсунок, між форсунками першого і другого циліндра, з'єднується вакуумним шлангом через трійник з впускним колектором другого і третього циліндрів, а також для відведення надлишків палива підключений шлангом до баку.
Номер регулятора тиску палива: 16740-MBW-J32
призначення
Так як кількість палива, що впорскується має залежати тільки від тривалості упорскування - часу відкритого стану форсунки, то різниця між тиском палива в паливній рампі і тиском у впускний трубі (перепад тиску на форсунках) повинна залишатися незмінною - саме для цього служить регулятор тиску палива. Він пропускає надлишки палива назад в бак.
Принцип роботи
Усередині регулятор тиску палива розділений мембраною на дві камери: паливну і пружинну. З одного боку на мембрану діє тиск палива, що подається в камеру через впускний отвір, а з іншого боку тиск пружини і тиск у впускному колекторі (розрядження). Коли сила тиску палива перевищить силу пружини, клапан регулятора відкриється і пропустить таку кількість палива, яке необхідно для відновлення рівноваги на мембрані. Пружинна камера пневматично пов'язана з впускним колектором двигуна за дросельною заслінкою, по-цьому розрідження в колекторі діє і в пружинної камері, а співвідношення тисків на мембрані залишається таким же, як і на форсунках. Воно залежить тільки від сили пружини і площі мембрани і, отже, залишається постійним.
діагностика несправності
Існує кілька причин некоректної роботи регулятора тиску палива:
- Відсутність герметичності мембрани;
- Втрата пружності пружини;
- Заклинювання клапана.
Відсутність герметичності мембрани
Симптомами відсутності герметичності мембрани регулятора тиску палива можуть бути:
- Підвищений витрата палива;
- Свічки з сильним чорним нагаром в другому або третьому циліндрах;
- Нерівномірний (повільніший) нагрів труб другого або третього циліндрів випускного колектора.
В основному неполадки регулятора тиску пов'язані з втратою герметичності мембрани, що розділяє регулятор на дві камери, в слідстві чого з'являється пропуск палива через вакуумний шланг в перший і / або третій циліндри.
Перевірити герметичність мембрани регулятора тиску палива в Honda CBR600F4i просто - необхідно підняти бак і від'єднати вакуумний шланг від регулятора, після чого включити запалювання і переконатися, що паливний насос накачав необхідний тиск і вимкнувся. У разі відсутності герметичності мембрани, на трубці, від якої був від'єднаний вакуумний шланг, з'являться сліди палива, отже регулятор підлягає заміні.
Несправність пружини або клапана
Крім втрати герметичності мембрани, неполадки в роботі регулятора можуть бути викликані втратою пружності пружини, а також заклинюванням клапана.
Згодом пружина може просісти і перестати створювати потрібне зусилля, в результаті частина палива буде спрямовуватися назад в бак, знижуючи тиск у паливній рампі і викликаючи недолік палива, в слідстві чого двигун буде втрачати потужність.
Також може відбуватися підклинювання клапана, в цьому випадку тиск у паливній рамці буде мінятися не закономірно, через що може спостерігатися нестійка робота двигуна, смикання при розгоні.
На жаль такі несправності в даній моделі регулятора діагностувати досить важко, по-цьому можна вдатися до заміни регулятора на завідомо справний і протестувати роботу двигуна.
Наближений аналог оригінального регулятора тиску палива
Тимчасової заміною оригінальному регулятору тиску палива для Honda CBR600F4i з доробками може послужити регулятор від Деу / Шевроле Ланос, номер деталі 96334068, за ціною близько 690 рублів (2014 рік).
Для монтажу на рампу необхідно:
- Зрізати штуцер з О-рингом, який повинен був заходити в паливну рампу;
- Рассверлить вуха кріплення і вирізати їх торці;
- Використовувати болти М6 кріплення трохи довше, ніж оригінальні, з шайбами.
Болти кріплення регулятора затягуються із зусиллям 10 Нм. Після установки на рампу необхідно відразу перевірити герметичність з'єднання.
Автор даного експерименту із заміни регулятора експлуатував аналог протягом декількох тижнів і проблем не виявив, крім того, що при запуску доводиться крутити стартером більше звичайного, імовірно через те, що "аналог налаштований на більш низький тиск і після зупинки двигуна, тиск в системі падає нижче ніж треба ".
посилання
- Honder - автор фотографій і основних моментів вирішення проблеми з регулятором тиску палива;
- джерело фотографій від Honder;
- cbrforum.com - обговорення неполадок регулятора тиску на іноземному форумі.