Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Перевірка регулятора тиску палива

  1. призначення
  2. Принцип роботи
  3. діагностика несправності
  4. Відсутність герметичності мембрани
  5. Несправність пружини або клапана
  6. Наближений аналог оригінального регулятора тиску палива
  7. посилання

Наша сеть партнеров Banwar

Регулятор тиску палива знаходиться на рампі форсунок, між форсунками першого і другого циліндра, з'єднується вакуумним шлангом через трійник з впускним колектором другого і третього циліндрів, а також для відведення надлишків палива підключений шлангом до баку.

Номер регулятора тиску палива: 16740-MBW-J32

призначення

Так як кількість палива, що впорскується має залежати тільки від тривалості упорскування - часу відкритого стану форсунки, то різниця між тиском палива в паливній рампі і тиском у впускний трубі (перепад тиску на форсунках) повинна залишатися незмінною - саме для цього служить регулятор тиску палива. Він пропускає надлишки палива назад в бак.

Принцип роботи

Усередині регулятор тиску палива розділений мембраною на дві камери: паливну і пружинну. З одного боку на мембрану діє тиск палива, що подається в камеру через впускний отвір, а з іншого боку тиск пружини і тиск у впускному колекторі (розрядження). Коли сила тиску палива перевищить силу пружини, клапан регулятора відкриється і пропустить таку кількість палива, яке необхідно для відновлення рівноваги на мембрані. Пружинна камера пневматично пов'язана з впускним колектором двигуна за дросельною заслінкою, по-цьому розрідження в колекторі діє і в пружинної камері, а співвідношення тисків на мембрані залишається таким же, як і на форсунках. Воно залежить тільки від сили пружини і площі мембрани і, отже, залишається постійним.

діагностика несправності

Існує кілька причин некоректної роботи регулятора тиску палива:

  • Відсутність герметичності мембрани;
  • Втрата пружності пружини;
  • Заклинювання клапана.

Відсутність герметичності мембрани

Симптомами відсутності герметичності мембрани регулятора тиску палива можуть бути:

  • Підвищений витрата палива;
  • Свічки з сильним чорним нагаром в другому або третьому циліндрах;
  • Нерівномірний (повільніший) нагрів труб другого або третього циліндрів випускного колектора.


В основному неполадки регулятора тиску пов'язані з втратою герметичності мембрани, що розділяє регулятор на дві камери, в слідстві чого з'являється пропуск палива через вакуумний шланг в перший і / або третій циліндри.

Перевірити герметичність мембрани регулятора тиску палива в Honda CBR600F4i просто - необхідно підняти бак і від'єднати вакуумний шланг від регулятора, після чого включити запалювання і переконатися, що паливний насос накачав необхідний тиск і вимкнувся. У разі відсутності герметичності мембрани, на трубці, від якої був від'єднаний вакуумний шланг, з'являться сліди палива, отже регулятор підлягає заміні.

Несправність пружини або клапана

Крім втрати герметичності мембрани, неполадки в роботі регулятора можуть бути викликані втратою пружності пружини, а також заклинюванням клапана.
Згодом пружина може просісти і перестати створювати потрібне зусилля, в результаті частина палива буде спрямовуватися назад в бак, знижуючи тиск у паливній рампі і викликаючи недолік палива, в слідстві чого двигун буде втрачати потужність.
Також може відбуватися підклинювання клапана, в цьому випадку тиск у паливній рамці буде мінятися не закономірно, через що може спостерігатися нестійка робота двигуна, смикання при розгоні.

На жаль такі несправності в даній моделі регулятора діагностувати досить важко, по-цьому можна вдатися до заміни регулятора на завідомо справний і протестувати роботу двигуна.

Наближений аналог оригінального регулятора тиску палива

Тимчасової заміною оригінальному регулятору тиску палива для Honda CBR600F4i з доробками може послужити регулятор від Деу / Шевроле Ланос, номер деталі 96334068, за ціною близько 690 рублів (2014 рік).


Для монтажу на рампу необхідно:

  • Зрізати штуцер з О-рингом, який повинен був заходити в паливну рампу;
  • Рассверлить вуха кріплення і вирізати їх торці;
  • Використовувати болти М6 кріплення трохи довше, ніж оригінальні, з шайбами.

Болти кріплення регулятора затягуються із зусиллям 10 Нм. Після установки на рампу необхідно відразу перевірити герметичність з'єднання.


Автор даного експерименту із заміни регулятора експлуатував аналог протягом декількох тижнів і проблем не виявив, крім того, що при запуску доводиться крутити стартером більше звичайного, імовірно через те, що "аналог налаштований на більш низький тиск і після зупинки двигуна, тиск в системі падає нижче ніж треба ".

посилання

  • Honder - автор фотографій і основних моментів вирішення проблеми з регулятором тиску палива;
  • джерело фотографій від Honder;
  • cbrforum.com - обговорення неполадок регулятора тиску на іноземному форумі.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов