- Коли варто перевіряти регулятор тиску?
- Перевірка регулятора офіціалами
- Перевірка регулятора, не знімаючи з автомобіля
- Аналогічні регулятори і аварійний режим
Наша сеть партнеров Banwar
Завдання регулятора тиску палива в паливній рейці досить проста - скидати тиск шляхом перепуску палива з рейки. Даний процес на системах Common Rail регулюється за допомогою комп'ютера, таким чином, щоб дізнатися, чи є несправність в цьому пристрої - необхідно володіти параметрами для перевірки.
Коли варто перевіряти регулятор тиску?
Машина погано заводиться на гарячу, або на холодну (Залежить від марки, моделі, двигуна і року випуску машини)
Під навантаженням автомобіль переходить в аварійний режим роботи;
Відбувається це тому, що насос не встигає накачувати паливо в систему. Наприклад, припускаємо, що кантик прилягання всередині або запірний клапан промило стружкою. Таким чином, змінюються параметри пристрою. За тест-плану він повинен пропускати менше, але пропускає більше. Таким чином, насосу не вистачає продуктивності, щоб підтримати необхідний тиск в паливній системі. Комп'ютер буде вказувати на несправність насоса, але насправді проблема може критися в регуляторі.
Перевірка регулятора офіціалами
Перевірка регулятора тиску палива на офіційних BOSCH-сервісах або інших офіційних сервісах виглядає таким чином.
Регулятор знімається разом з паливною рейкою;
Потім, регулятор необхідно встановити на стенд;
Потім, підключається управління, трубки подачі високого тиску.
Залежно від сигналу, клапан буде міняти своє положення, а за допомогою трубки високого тиску буде накачувати паливо. В сервісах присутній свій тест-план і характеристики, яких у вільному доступі немає. За допомогою них можна дізнатися, в якому становищі і яка кількість палива може перепускає.
Перевірка регулятора, не знімаючи з автомобіля
Як перевірити регулятор тиску швидко, не знімаючи з автомобіля? Як не дивно, зробити це дуже просто і в умілих руках навіть не потрібна допомога майстра. До кожного регулятору по рейці підводиться шлях до скидання палива. Конструкція проста - високий тиск в рампі, збоку є штуцер, за допомогою якого скидається в обратку зайва соляру, яку скидає регулятор. Але, на стартері не повинно нічого скидатися. Якщо пристрій скидає паливо на стартері - це говорить про його промиванні і несправності.
Аналогічні регулятори і аварійний режим
Перевірити, переходить машина в аварійний режим через регулятора чи ні також можна. Для цього необхідно переставити будь-який аналогічний регулятор в машину, який схожий за конструкційним особливостям з вашим.
Така можливість обумовлена дуже розумною системою, яка регулює тиск за допомогою електромагніту. Комп'ютер керує клапаном за допомогою сили струму на цей магніт. Чим більше дається струм, тим більше відкривається кришка регулятора. І так буде відбуватися до тих пір, поки регулятор не побачить в рейці потрібний тиск. Тому, незалежно від датчика, він все одно буде нарощувати, щоб отримати необхідні параметри роботи.
Нашим СТО проводилися такі роботи і відповідно, встановлювалися різні регулятори на машини. Наприклад, регулятор з мерседеса може підійти навіть на Renault Trafic. Щоб перевірити справність, досить лише зняти обратку клапана регулятора і крутити стартером. Не повинно бути ніякої обратки.
Коли варто перевіряти регулятор тиску?Коли варто перевіряти регулятор тиску?