- Ознаки, що свідчать про несправності паливної системи:
- Як самостійно перевірити тиск паливної рампи
- Будьте уважні!
- Тиск в рампі варто перевіряти в чотирьох режимах роботи двигуна, а саме:
Наша сеть партнеров Banwar
1
Виконувати вище позначене дію слід для того, щоб виявити несправності при діагностиці або ремонті паливної системи і конкретно в системі подачі палива. Далі мова піде про те, як правильно перевірити тиск в рампі в домашніх умовах.
Ознаки, що свідчать про несправності паливної системи:
Якщо автомобіль має подібні показники, ЕБУ в цей момент працює якісно, проблема, швидше за все, в паливній рампі. Щоб переконатися, що це так, потрібно перевірити тиск в рампі.
Як самостійно перевірити тиск паливної рампи
Для цієї процедури потрібно манометр, максимальне значення якого 7-10 атмосфер. Манометр могутніше використовувати не рекомендується, так як похибка в момент вимірювання маленького тиску буде занадто велика.
Саморобний прилад для вимірювання тиску в паливній рампі
Також потрібно мати шланг з внутрішнім діаметром 9 міліметрів і клоччя, яка застосовується для сантехнічних робіт (її можна використовувати для забезпечення щільності з'єднання). Після цього всі стики слід зміцнити спеціальними хомутами. Якщо є можливість, то можна полегшити і прискорити цей процес використанням готового приладу для вимірювання тиску в рампі.
Будьте уважні!
Перед перевіркою тиску паливної системи потрібно переконатися в її цілісності і відсутності розгерметизації, інакше вимірювання виявляться неточними. Насамперед необхідно відкрити капот, потім вимикаємо запалювання.
- Знайти паливну рампу форсунок .
- Демонтувати пробку штуцера тиску палива, золотником викрутити ніпель.
- Використовуючи ганчір'я і тару, видалити залишки палива. Будьте обережні, щоб уникнути попадання в очі.
- Приєднати шланг приладу до штуцера, зафіксувати його з використанням того ж хомута.
Тиск в рампі варто перевіряти в чотирьох режимах роботи двигуна, а саме:
- з увімкненим запалюванням;
- на холостих обертах;
- при відключеною з регулятора тиску палива трубці;
- з перетиснутій зливний трубкою (обратка).
Тиск, який має бути в паливній системі:
- в момент включеного запалювання - не менше 3 атмосфер;
- з холостими оборотами - близько 2, 5 атмосфер;
- при знятої трубці регулятора тиску палива приблизно 3,3 атмосфери;
- при підгазування тиск повинен рости до 3 атмосфер і падати до 2,5.
- Після потрапляння палива в системи вимкнути запалювання, відстежити свідчення манометра. Якщо рампа справна, тиск повинен виявитися близько 0,7 бар, а потім закріпитися на цій позначці.
- Якщо тиск падає до нуля, це ознака несправності регулятора тиску палива (РДТ). Потрібно буде його зняття і заміна або установка нового зворотного клапана моторчика бензонасоса.
- Нагнати обертів до 3000, спостерігаючи за стрілкою манометра. Якщо стрілка йде вниз, мають місце бути проблеми з паливним насосом.
- якщо бензонасос не забезпечує потрібний тиск, ймовірно, забита сіточка, а може бути і паливний фільтр насоса.
- Якщо перераховані вище ознаки не підтвердилися, необхідна перевірка ДПДЗ , РХХ , ДМРВ , компресії циліндрів двигуна .