Наша сеть партнеров Banwar
У попередній статті ми розглянули як міняти ремінь ГРМ на ваз 2110 , Тепер ми розглянемо як перевірити його натяг.
Ремінь приводу ГРМ на автомобілі Ваз 2110 необхідно міняти через 45 000 км пробігу. Але при цьому не варто нехтувати перевіркою його стану. «Поставили і забули» - не варто керуватися таким правилом. В процесі експлуатації авто слід час від часу перевіряти технічний стан ременя і його натяг.
Для перевірки натягу ременя ГРМ знадобиться спеціальний індикатор, але можна обійтися і без нього.
На ремені не повинно бути бруду, масла, слідів надриву, розшарувань і він не повинен бути потертим до корду з однієї зі сторін. У разі якщо ремінь расслоился, або стерся на одну сторону, необхідно термінове його замінити, а так само усунути причину, по якій він стерся.
Регулювання ременя ГРМ виконувати тільки на холодному двигуні.
Для роботи нам знадобиться: штангенциркуль, довга викрутка, ключ для натягу ременя ГРМ, торцевий ключ і безмін.
- Гачок безміна закріплюємо за рукоятку торцевого ключа, наприклад, прімативаем гачок до торця ключу ізолентою таким чином, щоб гачок був не знизу, а зверху ключа, т. Е. Щоб йшло вимір при натисканні.
- Знімаємо верхню передню кришку ременя.
- Домкрати праве переднє колесо автомобіля і знімаємо правий брудозахисні щиток моторного відсіку.
- Торцевих ключем на 17 потихеньку провертає коленвал за болт шківа і оглядаємо сам ремінь. На ньому не повинно бути слідів бруду і масла.
При попаданні масла на ремінь термін його служби значно скорочується !!!
- Перевіряємо натяг ременя в середній частині (між шківами распредвалов).
Для цього на шківи укладаємо довгу викрутку як показано на малюнку, і натискаємо на ремінь торцевих ключем, до якого прикріплений безмін, з силою в 10 кг і заміряємо за допомогою штангенциркуля прогин щодо належної викрутки.
При правильному натягу прогин ременя ГРМ повинен складати 5,4 мм. Якщо прогин більше, то потрібно натягнути ремінь, - якщо менше - то послабити.
Регулювання ременя робимо наступним чином:
Ключем на 17 послаблюємо гайку, яка тримає натяжна ролик, і натяжним ключем регулюємо натяжку ременя. Затягувати гайку кріплення ролика необхідно, не відпускаючи ролик.
Занадто сильний натяг ременя ГРМ зменшує термін його експлуатації, а так само може призвести до виведення з ладу натяжної ролика і підшипників помпи. !!!!